Η έρευνα που κάνουμε σε τακτικά διαστήματα σε πλοία που θα χαρακτηρίζαμε σαν πιθανές λύσεις για το Πολεμικό μας Ναυτικό, “πέσαμε πάνω” σε πολύ ενδιαφέροντα βίντεο από δοκιμές που κάνουν οι αμερικανικές LCS κλάσης Freedom (αντίστοιχες κάνει και οι LCS κλάσης Independence). Το USN έκανε λοιπόν δοκιμές που συνηθίζει στα πλοία του, είτε υπερυψηλών ταχυτήτων, είτε, το πιο ενδιαφέρον, ισχυρών εκρήξεων κοντά στο πλοίο. Οι τελευταίες προσομοιάζουν εκρήξεις ναρκών σε μικρή απόσταση, και κατά πόσο αυτές μπορούν να επηρρεάσουν το αξιόπλοο του σκάφους. Δείτε το πρώτο πολύ ενδιαφέρον βίντεο…
Υπενθυμίζουμε πως οι LCS Freedom είναι κατασκευασμένες από χάλυβα στο σκάφος, ενώ μεγάλο κομμάτι της υπερκατασκευής είναι κατασκευασμένο από αλουμίνιο με ενισχύσεις κεραμικής θωράκισης. Η θωράκιση της Freedom Class είναι απόρρητη, αλλά θεωρείται πως παρέχει προστασία ανάλογη ή και ανώτερη υπερκατασκευής από χάλυβα, χωρίς όμως να προσθέτει βάρος σε μεγάλο ύψος, κάτι που θα επηρρέαζε την ευστάθεια του πλοίου. Εδώ να πούμε πως μόνο η LCS Independence Class έχει σκάφος από αλουμίνιο, και το να θεωρούμε πως η LCS (MMSC αν μιλάμε για το ελληνικό πλοίο που εξετάζει το ΠΝ), είναι ένα σοβαρό λάθος.
Δεν λέγονται LCS οι φρεγάτες, αλλά MMSC, δεν είναι από αλουμίνιο αλλά από χάλυβα
Τώρα, οι δοκιμές αντοχής που κάνει το USN είναι μοναδικές, ενώ αξίζει τον κόπο να παρακολουθήσετε παρακάτω και τις δοκιμές που κάνει η LCS σε υπερυψηλές ταχύτητες. Είναι πραγματικά εντυπωσιακό να βλέπει κάποιος ένα πλοίο μεγέθους φρεγάτας να κινείται με 45+ κόμβους, αν και η MMSC, θα επιτυγχάνει χαμηλότερες ταχύτητες λόγω αυξημένου βάρους. Η ύπαρξη των waterjets, που κάποιοι τους θεωρούν προβληματικούς, έχουν πλέον κερδίσει το δικό τους κοινό ειδικά στην ακτοπλοία, ενώ αξίζει τον κόπο να σκεφτεί κάποιος τους ελιγμούς που μπορεί να κάνει ένα τέτοιο πλοίο.
Αν μας δώσουν τα 4 αρχικά πλοία τσάμπα με 100 εκατομμύρια τα φτιάχνουμε μια χαρά!
Πρώτα τα περνάς μια βαριά συντήρηση, μετά τους βάζεις από ένα μεταχειρισμένο φαλάνξ, με τα όπλα τους όλα επάνω αγοράζεις και μερικούς πυραύλους επιφανείας συν αυτούς που έχεις από της δυο S μια χαρά είναι.
Τι τα θέλεις αυτά τα σαράβαλα; Που είναι υπό οπλισμένα;
Για να συνοδέψουν τα ταχέα καταμαράν που θα μεταφέρουν της ενισχύσεις, μόνο αυτά μπορούν να το κάνουν. Μπορούν να συνοδέψουν ακόμα και τα ZUBR!
Μπορούν να πάρουν 2 ελικόπτερα ή ένα σινούκ ακόμα και Απάτσι.
Τέλος αν και θα μπορούσα να σας βάλω πολλά ακόμα μπορούν να συνοδέψουν τα πλοία μέσα στο λιμάνι, ακόμα και να χρησιμοποιηθούν για την ανακατάληψη νησιού.
Δηλαδή να τα θυσιάσεις χάνοντας ελάχιστα άτομα, με αντοχή φρεγάτας και όχι πυραυλακάτου που αν φάει ένα βλήμα πυροβολικού μπορεί να βουλιάξει.
Δηλαδή μας λέτε ότι οι προπέλες μεταβλητού βήματος κλασσικής πρόωσης δεν προσφερουν καλά ελιγκτικα χαρακτηριστικά.
Θα σας προετρεπα να κάνετε μια ανεπίσημη έρευνα στις ναυτιλιακές εταιρείες ακτοπλοιας για τα κόστη της υδροπροωσης καθώς και τους χρόνους παράδοσης ανταλλακτικών σε αυτές.
Το ΠΝ χρειαζεται πλοια υπεροχης…οχι “παραλιμνια” σκαφη με οπλισμο ΤΠΚ.
Απο το 2009 οι εκαστοτες ελληνικες κυβερνησεις ξεκινησαν μια συζητηση με τους Γαλλους.
Τη μια “θα παρουμε 4+2 fremm” την αλλη “ηρθε οικ.κριση και θα παρουμε 2″…υστερα “θα επινοικιασουμε”…μετα “belharra”…
Εχει καταντησει αηδια αυτο το πραγμα.
Φρεγατες επρεπε να ειχαμε παρει χθες!
Ειναι δυνατον ο κ.Μητσοτακης να πηγαινει σε διαγωνισμο μετα απο τοσα χρονια απραξιας;
Τα πλοια θα ειναι επιχειρησιακα σε 5-6 χρονια.
Εως τοτε τι κανουμε;
Θεωρω λαθος την απορριψη της γαλλικης προτασης.
MMSC θα πάρουμε μόνο αν μας δώσουν ΑΒ αλλιώς τσάμπα καθόμαστε και συζητάμε !!! Μακάρι να πάρουμε μπελχαρα!!
Όσες και δοκιμες να κάναν πατάτα ήταν και πατάτες θα μείνουν αυτά τα σκάφη που να πας με τέτοια σκάφη ανά Μεσόγειο ήμαρτον