14.8 C
Athens
Σάββατο, 9 Νοεμβρίου, 2024
ΑρχικήΑΡΘΡΑΚαθέλκυση για την ιταλική «μεταμφιεσμένη φρεγάτα» / περιπολικό πολλαπλών ρόλων Paolo Thaon...

Καθέλκυση για την ιταλική «μεταμφιεσμένη φρεγάτα» / περιπολικό πολλαπλών ρόλων Paolo Thaon di Revel

Το Paolo Thaon di Revel, η πρώτη μονάδα μιας νέας κατηγορίας σκαφών πολλαπλών χρήσεων (Pattugliatori Polivalenti d’Altura – PPA) του ιταλικού ναυτικού καθελκύστηκε το Σάββατο 15 Ιουνίου. Η τελετή πραγματοποιήθηκε στο ναυπηγείο Fincantieri, στο Muggiano της La Spezia, παρουσία της Ιταλίδας υπουργού Άμυνας Elisabetta Trenta και του αρχηγού του ιταλικού ναυτικού, ναύαρχου Valter Girardelli, μεταξύ άλλων. Το όνομα του πλοίου δόθηκε προς τιμής του Ιταλού ναυάρχου Duca del Mare (1859-1948).

Ως πρώτη από τις επτά μονάδες, το Paolo Thaon di Revel θα παραδοθεί προς χρήση το 2021 και αποτελεί μέρος του προγράμματος ανανέωσης του στόλου του ιταλικού ναυτικού, που ξεκίνησε τον Μάιο του 2015. Τα πλοία PPA θα είναι σε θέση να εκτελέσουν μια σειρά αποστολών, από περιπολία με ικανότητα διάσωσης μέχρι πολεμικές επιχειρήσεις, χάρη σε τρεις διαφορετικές διαμορφώσεις.

Η “LIGHT” διαμόρφωση για δραστηριότητες περιπολίας περιέχει βασικές δυνατότητες αυτοάμυνας, η “Light+” προσθέτει αντιαεροπορικές δυνατότητες, ενώ η “πλήρης” έκδοση μπορεί να διαχειριστεί “τρισδιάστατες” απειλές (αέρος, επιφανείας και υποβρύχια).

Η έκδοση Light έχει πλήρες σύνολο πυροβόλων και αναπτύσσεται με την προσέγγιση “προσαρμοσμένη για”, η οποία την καθιστά ικανή να αναπτύξει γρήγορα πρόσθετες λειτουργικές δυνατότητες. Η έκδοση Light+ προσθέτει την δυνατότητα εκτόξευσης πυραύλων αλλά και άμυνα κατά βαλλιστικών πυραύλων. Η πλήρης έκδοση θα είναι σε θέση να αντιμετωπίσει κάθε ναυτική “απειλή” όπως AAW, ASW και ASuW.

Επιτυχής καθέλκυση για το νέο LHD του Ιταλικού Ναυτικού

Το πλοίο έχει επίσης ικανότητα διαχείρισης φουσκωτών RHIBs (με μήκος έως 11 μέτρα) μέσω πλευρικών γερανών αλλά και ράμπας ρυμούλκησης στην πρύμνη. Με μήκος 132,5 μέτρα και πλήρωμα 171 άτομα, το πλοίο μπορεί να αναπτύσσει ταχύτητες άνω των 31 κόμβων, σύμφωνα με την Fincantieri.

Εξοπλισμένο με συνδυασμένο κινητήρα ντίζελ και αεριοστροβίλων (CODAG) αλλά και ηλεκτρικό σύστημα πρόωσης, το πλοίο (σε περιόδους ανάγκης, αγκυροβολημένο) θα έχει την ικανότητα να παρέχει ηλεκτρική ενέργεια στην ξηρά (με ισχύ 2000 kw) αλλά και πόσιμο νερό, ενώ δύο κατάλληλα διαμορφωμένες “ζώνες” στην πρύμνη και στο κέντρο του πλοίου θα επιτρέψουν την τοποθέτηση διαφόρων τύπων δομοστοιχειων (modular) λειτουργικών / υλικοτεχνικών / οικιστικών / υγειονομικών μονάδων.

Επίσης, όπως σημειώνεται από την Fincantieri, η πρύμνη μπορεί να δέχεται (σε μια καλυμμένη περιοχή) μέχρι 5 container ISO 20″, ενώ η κεντρική ζώνη μπορεί να δέχεται έως και 8 container ISO 20″.

Τα επτά (7) πλοία κλάσης PPA θα ναυπηγηθούν στα Ολοκληρωμένα Ναυπηγεία Riva Trigoso και Muggiano, με αναμενόμενη παράδοση – για το πρώτο σκάφος της κατηγορίας – το 2021, ενώ οι επόμενες παραδόσεις θα πραγματοποιηθούν το 2022, το 2023, το 2024 (δύο μονάδες), το 2025 και το 2026.

 

9 ΣΧΟΛΙΑ

Subscribe
Notify of
guest
9 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
MPAMPIS
MPAMPIS
5 years ago

Ακριβή φαίνεται…..

darede
darede
5 years ago

Παράξενο πλοίο αλλά το κύριο είναι οτι καθελκύεται δευτερο πλοίο τον τελευταίο μήνα. Έτσι συντηρούνται και μένουν ανοικτά τα ναυπηγεία κύριοι. Με σχέδιο και στρατηγική που αποφέρει και ανάπτυξη και ενίσχυση στο ιταλικό ναυτικό. Απλά μπράβο τους και άσε εμάς να σχεδιάζουμε την ανασύσταση των ναυπηγείων με την επισκευή μόνο.

chikichiki
chikichiki
5 years ago

Πως είναι έτσι τούτο!

neverwill
neverwill
5 years ago
Reply to  chikichiki

Είναι αυτό που λένε οχιά διμούτσουνη….

Thras
Thras
5 years ago
Reply to  neverwill

xaxaxaxaxa!

DangerJetExhaust
DangerJetExhaust
5 years ago

Αν η πλώρη δεν είναι κάποιος νέος σχεδιασμός, προκειμένου να νικάει την επιφανειακή τάση των κυμάτων και κυριολεκτικά να τα σκίζει, ειδικά σε μεγάλο κυματισμό, τότε μόνο μια εξήγηση υπάρχει για αυτή τη διχάλα: Η επιστροφή του Εμβόλου! Πάνω στην απελπισία του, το πλοίο θα εμβολίζει το αντίστοιχο εχθρικό με μεγάλη ταχύτητα και στη συνέχεια θα κάνουν ρεσάλτο πεζοναύτες να το καταλάβουν! Ο καπετάνιος θα μπορεί να υπολογίσει πού θα βρίσκεται η αιχμή από αυτό το πράγμα ή θα κτυπάει στις προβλήτες; Παράξενη είναι και η γέφυρα, τριγωνική, μόνο δύο παράθυρα κοιτούν μπροστά και επάνω! Παράξενη κλάση πλοίων σε όλα τους. Ο Paolo Thaon di Revel (προφανώς το όνομα πλέον της κλάσης) ήταν ο ναύαρχος που ανέλαβε πρόεδρος της γερουσίας μετά την πτώση του Μουσολίνι. Τον είχε όμως παλαιότερα o Μουσολίνι υπουργό Ναυτικών το 1922 – 1925 (την περίοδο που οι Ιταλοί κατέλαβαν την Κέρκυρα – το 1923). Παραιτήθηκε όμως λόγω διαφωνιών για την οργάνωση του Ναυτικού.

Nikos
Nikos
5 years ago

Μπραβο στους Ιταλους,παρα την οικονομικη κριση που μαστιζει και τους ιδιους δεν εχουν εγκαταλειψει τις ΕΔ τους και τις εξοπλιζουν με συνεπεια,μην ξεχναμε οτι οι Ιταλοι ολοκληρωνουν και την αποκτηση νομιζω εφτα fremm,μια συγκριση με την Ελληνικη πραγματικοτητα προκαλει μοναχα θλιψη..

NikolakiEfentis
NikolakiEfentis
5 years ago

Οι Ιταλοί πρέπει πλεόν να έχουν τον πιο νέο στόλο στην Ευρώπη και με μεγάλες δυνατότητες…

Σοβαρός σχεδιασμός με βάθος χρόνου…

Giannis Apohnis
Giannis Apohnis
5 years ago

Πάμε για αναβιωση του ενετο-τουρκικού ανταγωνισμού κατά το παρελθόν…νέες ναυτικες δυνάμεις αναδύονται, Ισραήλ, Αίγυπτος….και μία….καταδύεται….αν βρείτε ποιά να ναι…?

- Advertisment -

Το Σχόλιο της Ημέρας

Adaptable Strike Frigate της BAE Systems, το μέλλον των πολεμικών πλοίων;

Σε μια εποχή όπου οι ναυτικές δυνάμεις καλούνται να ανταποκριθούν γρήγορα και αποτελεσματικά σε ποικίλες προκλήσεις, η ανάγκη για ικανότητα προσαρμογής είναι πιο επιτακτική...
- Advertisment -

Κύριο Άρθρο

Ναυτικό ισοζύγιο στο Αιγαίο: πως οι Τούρκοι εκσυγχρονίζουν τις δικές τους MEKO 200TN – Μέρος B΄

Του Βασίλη Παπακώστα. Πρώτη δημοσίευση «Πτήση» 47, Απρίλιος 2024 Στο πρώτο μέρος του άρθρου εξετάσαμε  το πρόγραμμα ΕΜΖ (Εκσυγχρονισμού Μέσου Ζωής) των τουρκικών φρεγατών MEKO...
- Advertisment -

Διάφορα

- Advertisment -