14.4 C
Athens
Τρίτη, 20 Απριλίου, 2021
Αρχική ΔΙΕΘΝΗ Παραδόθηκε και η δεύτερη φρεγάτα κλάσης F125 Baden-Württemberg στο Γερμανικό Ναυτικό

Παραδόθηκε και η δεύτερη φρεγάτα κλάσης F125 Baden-Württemberg στο Γερμανικό Ναυτικό

Στις 3 Μαρτίου έγινε η επίσημη παράδοση της φρεγάτας F223 “Nordrhein-Westfalen”, του προγράμματος F125 στο Ομοσπονδιακό Γραφείο Εξοπλισμών, Πληροφορικής και Τεχνικής Υποστήριξης (BAAINBw) των Γερμανικών Ενόπλων Δυνάμεων.

Το πλοίο είναι η δεύτερη φρεγάτα του τύπου που παραδίδεται στο Γερμανικό Ομοσπονδιακό Ναυτικό και αναμένεται, αφού ολοκληρώσει τις δοκιμές αποδοχής, να στελεχωθεί με πλήρες πλήρωμα και να ξεκινήσει τον επιχειρησιακό του βίο με το γερμανικό ναυτικό.

Τον Ιούνιο παραδίνεται η πρώτη φρεγάτα τύπου F125 στο Γερμανικό Ναυτικό

Η κλάση φρεγατών F125 Baden-Württemberg είναι σχεδιασμένη για μακρές περιπολίες και επιχειρήσεις εμπέδωσης της ειρήνης και συντονισμού επιχειρήσεων σταθεροποίησης σε περιβάλλον μικρής και μέσης έντασης. Με εκτόπισμα 7,200 τόνους είναι στην ουσία αντιτορπιλικά που αντικαθιστούν την κλάση φρεγατών “Bremen” σε αναλογία 1:2. Οι νέες φρεγάτες μπορούν να παραμείνουν σε ανάπτυξη σε μια περιοχή για διάστημα έως δύο ετών και η χρήση αυτοματισμών επιτρέπει τη μείωση του πληρώματος σε μόλις 129 άτομα, πολύ μικρό για πλοία του μεγέθους αυτού. To 90% των υποσυστημάτων του πλοίου είναι νέας ανάπτυξης και κατασκευάστηκαν ειδικά για το πλοίο.

Το ελικοδρόμιο της υπό παράδοση φρεγάτας F223 “Nordrhein-Westfalen”, δεύτερης του προγράμματος F125 ενώ πίσω της διακτίνεται η τρίτη φρεγάτα F224 “Sachsen-Anhalt” που θα παραδοθεί εντός του 2020 (φωτογραφία: TKMS)

Η πρώτη φρεγάτα του προγράμματος, η F222 “Baden-Württemberg” παραδόθηκε τον Απρίλιο του 2019 και εντάχθηκε σε υπηρεσία τον Ιούνιο. Το τρίτο πλοίο αναμένεται να παραδοθεί εντός του έτους και το τέταρτο και τελευταίο το 2021. Το πρόγραμμα ναυπήγησης εκτελείται με συνεργασία των ναυπηγείων Thyssen-Krupp και Lürssen υπό τη γενική διεύθυνση των πρώτων.

Στελέχη της ναυπηγικής βιομηχανίας του προγράμματος F125 και του Bundesmarine επί της νέας φρεγάτας (φωτογραφία: TKMS)

Στην τελετή παρέστησαν στελέχη του Γερμανικού Ναυτικού και των εμπλεκομένων βιομηχανιών στο πρόγραμμα F125. Η τελετή έγινε στο ναύσταθμο του Wilhelmshaven όπου είχε αφιχθεί το πλοίο την προηγουμένη από το ναυπηγείο του στο Αμβούργο.

F222, πρώτη Type 125

Πηγή: Naval News μέσω TKMS

Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Animades
Animades
1 year ago

Άραγε στην δύσκολη θέση που βρεθήκαμε , με τοσο παλαιά πλοια στο δυναμικό μας , που να βρίσκαμε κανα δυο καινούργιες φρεγάτες ετοιμοπαράδοτες , και στην μισή τιμή της μπελχάρας ; oοέω ;
μπααα ….. δεν υπάρχουν (υπήρχαν ) τέτοιες ευκαιρίες κρίμα , δεν υπήρξε τίποτα , διεθνώς ….
άσε που που και αυτές οι σάπιες οι αδελαιδες δεν μας κάνανε …. (αναβαθμισμένες σχετικά πρόσφατα )
μπααα …. ειμαστε άτυχοι ….
<>

Animades
Animades
1 year ago
Reply to  Animades

Δεν ειμαστε άτυχοι τελικά , δεν εχουμε την ικανότητα…
Το Υπουργείο Εξωτερικών και Άμυνας της Ιταλίας έχει εγκρίνει την πώληση (δύο φρεγατων fremm στην Αιγυπτο).
Υπενθυμίζουμε ότι πρόκειται για τα πλοία «Spartaco Schergat» και «Emilio Bianchi», ενώ το κόστος αγοράς είναι της τάξεως των € 1,2 δις, αναφέρει το defencereview.gr

Αξιοσημείωτο είναι το ότι το πρώτο πλοίο ναυπηγήθηκε τον Φεβρουάριο του 2017, ενώ το δεύτερο τον Ιανουάριο του 2018. Πρόκειται δηλαδή για νέα πλοία. Επίσης, αξίζει να σημειωθεί ότι η ιταλική τράπεζα «Cassa Depositi e Prestiti» έχει συμφωνήσει στη χρηματοδότηση του προγράμματος.

Spyros_Kapa
Spyros_Kapa
1 year ago

Άλλη μια ευκαιρία για μεταχειρισμένα πλοία για αν φυσικά είναι σέ καλή κατάσταση F213 Augsburg Bremer Vulkan, Bremen 4 April 1987 17 September 1987 σε υπηρεσία από 3 October 1989 αποσύρθηκε 30 June 2019
Καί F214 Lübeck Nordseewerke, Emden 1 June 1987 15 October 1987 σε υπηρεσία 19 March 1990 σχεδιάζουν νά την αποσύρουν Planned for 2021. Οι Γερμανοί είναι φίλοι μας υποτίθεται για να δούμε υπάρχει φως στο τούνελ;

andreasmp412c
andreasmp412c
1 year ago
Reply to  Spyros_Kapa

Δε νομιζω οτι θα ταν κ η καλυτερη ιδεα. Δεν εχουν να προσφερουν κατι παραπανω σε οπλισμο κ δυνατοτητες απ τις S, μπελας θα ναι γιατι ειναι ακομη ενας νεος τυπος, κ σε 5-6 χρονια που θα σαρανταριζουν θα κανουμε παλι την ιδια κουβεντα. Ειπαμε εχουμε αναγκες αλλα μη γινουμε κ ρακοσυλλεκτες

CKfurious
CKfurious
1 year ago
Reply to  andreasmp412c

Αδιάβαστος!!

Το έχουμε συζητήσει το θέμα στο forum
https://www.ptisidiastima.com/ausburg-last-trip/
Τα πλοία αυτά είναι καλύτερα από τις εKSυχρονισμενες s και τις meko σε εξοπλισμό και οπλισμό!

Συστήματα σκάφος κινητήρες κοινά σε αυτά που έχουμε ήδη
Θα μπορούσαν να αντικαταστήσουν άμεσα τις 3 μη εksυχρονισμενες που έχουν μείνει στη δεκαετία του 70/80? από άποψη συστημάτων

andreasmp412c
andreasmp412c
1 year ago
Reply to  CKfurious

Ρε τι διαβαζω βραδιατικα… Οποτε η προταση σας ειναι να αποκτησουμε ενα νεο τυπο απο αποψη αισθητηρων (εκπαιδευση συντηρηση), οριακους (sic) για το συγχρονο πεδιο μαχης, χωρις συρομενο σοναρ (!!!), οπλισμο ιδιο με τις S με εξαιρεση το ram κ κοστος για να βαλουμε την μια φρεγατα παλι σε υπηρεσια, για να υπηρετησει 6-7 χρονια μεχρι να σαρανταρισει κ να ψαχνουμε αντικαταστατη . Και αν υπηρετησει τοσα μεχρι να γινει η μεταβιβαση. Κ αυτο για να αντιμετωπισουμε το ΤΝ των νεων ναυπηγησεων… Θα σηκωνα τα χερια ψηλα αλλα θα μου πεις καποιοι βλεπουν τις πεταμενες lcs των αμερικανων σαν λυση

CKfurious
CKfurious
1 year ago
Reply to  andreasmp412c

Aλλη εναλλακτική υπάρχει?
Τις Adelaide τις χάσαμε
Οι S που έχουμε 40ρίζουν ΉΔΗ

Μην μου πεις πως είναι λύση οι 2 [email protected] από το 27????!!!

Ναυτικό με 2Bel+4 MEKO θα έχουμε?

Οι BREMEN μπορούν να ενταχθούν AΜΕΣΑ και με ελάχιστο κόστος στο στόλο λόγο υψηλού βαθμού commonality με ότι υπάρχει

Μην ονειροβατούμε

andreasmp412c
andreasmp412c
1 year ago
Reply to  CKfurious

Λυση μονο δυο μπελαρες δεν ειναι αλλα οι bremen δεν αποτελουν καν εναλλακτικη. Θα βαλεις δυο πλοια σε υπηρεσια για 4-5 χρονια κ μετα θα ψαχνουμε απ την αρχη αντικαταστατες; Κ οταν λες ΑΜΕΣΑ; Τη μια απ τις δυο bremen που χει αποσυρθει φανταζομαι απλα τη φουλαρουμε βαζουμε μπροστα κ δρομο… Το κοστος εισαγωγης της σε υπηρεσια θα σε εκπληξει πολυ πολυ δυσαρεστα. Κ οσο για το commonality. Τεχνικοι κ στελεχη θα μπουν στα νεα ρανταρ ετσι με τη μια… Προσωπικο κ τεχνικοι τη μια μερα θα δουλευουν τους κινητηρες των S κ την επομενη των μεκο ως δια μαγειας. Τα πλοια ειναι πολυ παλια κ δεν αξιζουν την οποια επενδυση, τελος!

Spyros_Kapa
Spyros_Kapa
1 year ago
Reply to  andreasmp412c

Δες ραντάρ οπλισμό κ.τ.λ. Sensors and
processing systems:
1 × EADS TRS-3D air search radar (three-dimensional)
1 × WM 25 combined surface search and fire control radar I/J band
1 × Thales Nederland STIR 180 fire-control radar I/J/K band
1 × Kelvin Hughes Nucleus 5000 I band navigation radar
1 × STN Atlas DSQS-23BZ hull-mounted sonar
Electronic warfare
& decoys:
ESM/ECM EADS FL 1800S
2 × SCLAR decoys
SLQ-25 Nixie torpedo decoy
Armament:
Naval guns:
1 × OTO-Melara 76 mm dual-purpose gun
2 × Mauser MLG27 27 mm autocannons
Antiaircraft warfare:
1 × 8-cell launch system, 16 × Sea Sparrow surface to air missiles
CIWS:
2 × MK 49 launcher, 21 × RAM each
Anti-ship missiles:
2 × quadruple Harpoon anti-ship missile launchers
Antisubmarine warfare:
2 × Mark 32 324-mm twin torpedo launchers, 8 × DM4A1 or Mark 46 torpedo
Aircraft carried:
Place for 2 Sea Lynx Mk.88A helicopters equipped with torpedoes, air-to-surface missiles Sea Skua, and/or heavy machine gun.

George
George
1 year ago

Με 4 καινούργια περιπολικά-αντιτορπιλικά 😀 3 παλαιότερα και 5 καινούργιες συν 5 ναυπηγούμενες κορβέτες έχουμε 17 σκάφη επιφανείας και με τις 4 Brandenburg πάμε στα 21 σκάφη. Επιπλέον τα 4 Type 125 θα έχουν διπλά πληρώματα.
Αρα θα χρειαστούν 25 πληρώματα μεγάλων σκαφών επιφανείας αντί για τα 14 που έχουν τώρα.
Η εξίσωση δεν βγαίνει και το πιθανότερο είναι τα 4 F-123 να φύγουν

Spyros_Kapa
Spyros_Kapa
1 year ago

Οι 2 πού αναφέρω μπορούν εύκολα να μπουν άμεσα σε υπηρεσία και έχουν άνετα μια δεκαετία μπροστά τους.

- Advertisment -

Most Popular