31.7 C
Athens
Τετάρτη, 10 Ιουνίου, 2026

Atmaca! Παρών!

Πρώτη φωτογραφία του τουρκικού βλήματος κατά πλοίων Atmaca, που δημοσίευσε ο τουρκικός ιστότοπος turkishnavy.net. Να θυμίσουμε ότι το σχετικό πρόγραμμα προβλήθηκε ως απαίτηση του τουρκικού ναυτικού το 2005 και η σχετική απαίτηση προωθήθηκε από το υφυπουργείο πολεμικής βιομηχανίας SSM το 2008. Το βλήμα με προφανείς ομοιότητες με τον Harpoon διαθέτει κινητήρα τουρμποτζέτ με αρχικό επιταχυντή στερεών καυσίμων της Roketsan και ο ερευνητής ενεργού ραντάρ είναι της Aselsan. Το τουρκικό ναυτικό προβλέπεται να πραγματοποιήσει βολή από πλοίο μέσα στο καλοκαίρι να θα δεχθεί σε υπηρεσία αρχικές μονάδες το 2018!

Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Τασος...
Τασος...
9 years ago

Και η βεντουζα συνεχιζεται….

Προβοκάτωρ
Προβοκάτωρ
9 years ago

Βεντούζα λέμε!

ΓΙΑΝΝΗΣ
ΓΙΑΝΝΗΣ
9 years ago

Aυτοί θα παράγουν από αντιαρματικούς πυραύλους μέχρι μαχητικά αεροπλάνα και εμείς δεν θα παράγουμε ούτε σφεντόνες και θα συνεχίσουμε να λέμε για τους ΕΛ, το ξανθό γένος που θα πάρει την Πόλη και μετά θα μας την παραδώσει, για τις προφητείες του Παίσιου, την Απολλώνεια τεχνολογία που ο Σώρρας προσφέρει προς πώληση στις Η.Π.Α κτλ κτλ.

Γιάννης
Γιάννης
9 years ago
Reply to  ΓΙΑΝΝΗΣ

Κάποτε, χρόνια παλιά και ξεχασμένα, μια κοινωνία σε αποσύνθεση και μαρασμό,
κάτι κανόνια που της προσφέρθηκαν δεν τα αγόρασε και κατέληξαν στον πολιορκητή της,
αφόρισε τον αυτοκράτορά της γιατί η ανατολή ασκούσε γοητεία παρά η “καταραμένη” και “διαβολική” δύση,
χιλιάδες άντρες (όσοι δεν το έστριψαν) κλεισμένοι σε μοναστήρια “παρακαλούσαν” την Παναγιά να σώσει τη “Βασιλεύουσα”,
και άλλοι τόσοι (ουσιαστικά οι ίδιοι) βρέθηκαν την επόμενη μέρα να “συνδιαλέγονται” με τον Αφέντη για να σώσουν την “γλώσσα” μας και την “Πίστη” μας.

Σήμερα, οι εξοπλισμοί είναι ξεπερασμένοι και “αντιαναπτυξιακοί” (σε αντίθεση με το …ρίσκο),
“Την γλώτταν μου έδωκας Ελληνικήν” (…και τα νησιά στα μέζεά μου) αναφώνησε ο πολιτικός γυρολόγος-φιλόσοφος-κηπουρός του περιβολιού της Παναγιάς,
“Η Ευρώπη είναι ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΚΗ”, ενώ ως γνωστόν με τα παλικάρια απέναντι είμαστε “Καρντάσια”.

Έλα μωρέ τώρα, συνομοσιολόγε (φασίστα, στρατό..λε, πολεμοκάπηλε, καταστροφολόγε, ανιστόρητε και.. και… και…), τυχαία γεγονότα.

‘Α και να μην ξεχάσω, το ξανθό γένος ήταν πάντα εδώ, για μας βρε κουτούτσικα (όπως στα Ορλωφικά και στον Κατσώνη ένα πράγμα).

Καλή Ανάσταση,

Φιλάκια σε όλους
Ιούδας

- Advertisment -

Το Σχόλιο της Ημέρας

ΑΝΑΛΥΣΗ: Γιατί οι σουηδικές FDI συνδυάζουν το ραντάρ Giraffe 1X με το Sea Fire

Το Thales Sea Fire είναι το μεγάλο πλεονέκτημα των ελληνικών φρεγατών κλάσης ΚΙΜΩΝ, με τεχνολογία AESA και πομποδέκτες νιτριδίου του γαλλίου, προσφέροντας τρισδιάστατη εικόνα...
- Advertisment -

Κύριο Άρθρο

ΕΞΕΛΙΞΗ: Η Ελλάδα προχωρά με την αγορά 10 υβριδικών υποβρυχίων VICTA, 3 μεταγωγικών C-390 και UAV Heron

Το ΥΠΕΘΑ φέρνει αυτή την εβδομάδα στη Βουλή τρία νέα εξοπλιστικά προγράμματα, συνολικού ύψους περίπου 790 εκατ. ευρώ, που έχουν άμεσο ενδιαφέρον για τις...
- Advertisment -

Διάφορα

- Advertisment -