Δεν υπάρχουν τα καύσιμα για τις μηχανές του ενώ δεν έχει προπέλες και πηδάλιο.
smp
7 years ago
Σοβαρα τωρα: λεφτα δεν εχουμε για να υπογραφει FOS στα ΝΗ-90, που τρωνε τις ωρες τους σε αεροδιακομιδες απο την Συρο,
λεφτα δεν εχουμε για να συντηρηθουν τα Α-109 και παρακαλαμε να βρεθει κονδυλι απο τους Νιαρχους και τους Λατσιδες….
ΑΛΛΑ ΕΧΟΥΜΕ ΛΕΦΤΑ ΓΙΑ ΕΚΤΟΣ ΕΔΡΑΣ ΓΙΑ 45 ΜΕΡΕΣ ΚΑΙ ΓΙΑ “ΠΛΕΥΣΙΜΑ” ΓΙΑ ΤΟ ΠΛΗΡΩΜΑ ΤΟΥ ΑΒΕΡΩΦ,
ΚΑΙ ΓΙΑ ΔΙΠΛΗ ΡΥΜΟΥΛΚΙΣΗ ΤΟΥ,
ΜΟΝΟ ΚΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΒΓΕΙ Ο ΚΑΠΕΤΑΝ-ΣΑΜΠΡΕΛΑΣ ΦΩΤΟ ΠΑΝΩ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ!?!?!?!?!?!?!?!?!
@@@@@@@@@@@@
Smp, σε αντιθεση με σένα που βλεπεις πολιτικές σκοπιμότητες, -ακομα και αν ειναι ετσι-… δεν εχω παρα να ευχαριστησω τον Καπετάν Σαμπρέλα που δινει την ευκαιρία στους Β. Ελλαδίτες να γνωρίσουν απο κοντά το ιστορικό αυτο πλοιό… και ναι η ιστορική μνήμη δεν ειναι λιγοτερης αξίας απο τα NH90 και τις 45 μερες πλευσιμα.
Επίσης, θα ηθελα να επαναλαμβάνεται η επίσκεψη τακτικότερα… απο την μια φορά στα 100 χρονια.
Απο μένα λοιπον, εύγε σε οποιον είχε αυτη την ιδέα και ως φορολογούμενος μετα χαράς να πληρώσω τα κερατιάτικα.
“”ιστορική μνήμη δεν ειναι λιγοτερης αξίας απο τα NH90 και τις 45 μερες πλευσιμα””
λυπαμαι αλλα θα διαφωνησσω:
οταν γινεται τελικη φαση Παρμενιωνα με μια ιλη και εναν λοχο, για λογους οικονομιας…δεν περισσεβουν τα λεφτα για φανφαρες.
Ακομα και αν τα λεφτα ειναι χορηγια, με τοσες αναγκες ανοικτες θα επρεπε να κατευθυνθουν στην αναγκη ενισχυσης της αποτρεπτικης ικανοτητας και οχι στα φωτοοπρετουνιτυ…
Έχεις σε κάποιο βαθμό δίκιο αλλά καλό δεν είναι να κάνουμε κάτι και για να θυμόμαστε την Ιστορία μας, συνεχώς ακούμε πως παλιά αεροσκάφη της ΠΑ βρίσκονται σε άσχημη κατάσταση και είναι παρατημένα σε διάφορες βάσεις και σαπίζουν, τώρα που έγινε και κάτι μάλλον θετικό προς αυτή την κατεύθυνση δεν αξίζει τον κόπο?
Την εκτίμησή μας σε εσάς την γνωρίζετε, ας μην ερχόμαστε σε δύσκολη θέση. Όλοι έχουν θέση στην Π&Δ αρκεί να μην μεταφέρουν κομματικά ή υβριστικά συνθήματα
Δεν νομίζω ότι ενέπιπτε σε κάποια από αυτές τις κατηγορίες και επί τούτω δεν ονομάτισα αλλά περιέγραψα εύγλωττα ώστε να μην σας φέρω σε δύσκολη θέση πέραν της αμοιβαίας συμπάθειας.
Δεν θέλουμε να ξεκινήσει κάποια αντιπαράθεση μέσα από το blog
STRATOS
7 years ago
Για τον φίλο που ρώτησε αν μπορεί να κινηθεί ο Αβέρωφ με ιδία μέσα, η πληροφόρηση που έχω είναι ότι οι κινητήρες του είναι πλήρως ανακατασκευασμένοι!!
Εκείνο που θέλει επισκευή είναι τα λεβητοστάσια του, ενώ όπως αναφέρθηκε και προηγουμένως οι προπέλες και οι άξονες τους έχουν εξαφανιστεί κατά την παραμονή του σκάφους για 10ετίες στον Πόρο. Πραγματικά από τις μεγαλύτερες ντροπές μας μαζί με την εξαφάνιση του καταδρομικού ΕΛΛΗ από τον βυθό της Τήνου..
Επίσης θα χρειαστεί και εκπαιδευμένο προσωπικό (εθελοντές?) για την κίνηση του σκάφους.
Ο Αβέρωφ έκαιγε άνθρακα (κάρβουνο ) και στην Μέση Ανατολή είχαν γίνει δοκιμές να καίει μίγμα κάρβουνου-πετρελαίου για γρηγορότερη καύση..
Προσωπικά έχω ασχοληθεί πολύ με την ιστορία του συγκεκριμένου σκάφους και πραγματικά πιστεύω ότι ήταν καθαρά ανωτερότητα στην εκπαίδευση των Ελληνικών πληρωμάτων και η Ελληνική ναυτοσύνη , και όχι τόσο η τύχη, που έσωσαν το σκάφος αλλά και το μετέτρεψαν σε πρωταγωνιστή 5 πολεμικών συγκρούσεων (2 παγκοσμίων πολέμων συμπεριλαμβανομένων).
Αλλιώς δεν εξηγείται πως ανώτερα τεχνολογικά και ισχυρότερα σκάφη άλλων ναυτικών δεν μπόρεσαν να μακροημερεύσουν (ορισμένα ούτε την πρώτη αποστολή τους)..
Σε επίσκεψη μου στο Αβέρωφ στις 22/2/2010 ρώτησα εκεί ένα αξιωματικό του πληρώματος αν μπορεί να κινηθεί με δικές του δυνάμεις. Απάντησε όχι γιατί δεν παράγονται τα καύσιμα του και είναι πολύ δύσκολο να παραχθούν. (ουσιαστικά κανείς δεν θα μπει την διαδικασία να τα παράξει μόνο για να κινηθεί ένα πλοίο.. ) Πρόσθεσε ότι παλαιά (δεν είπε ποια χρονολογία) έγινε προσπάθεια να το ξεκινήσουν με καύσιμα το πετρέλαιο αλλά υπήρχε ο κίνδυνος να γίνει έκρηξη.
Ένα μηχάνημα έχει φτιαχτεί για να δουλεύει. Οι μηχανές του Αβέρωφ έχουν να δουλέψουν μια 70αριά και βάλε χρόνια. Επειδή στην δουλειά μου είχαμε κάποια μηχανήματα που είχαν σταματήσει να παράγουν για χρόνια που και που αυτός που τα είχε τα έβαζε για λίγο μπροστά για να δουλέψουν. Τον ρώτησα μια φορά γιατί το κάνει αυτό. Επειδή ήταν μηχανικός με ένα τείχο από πτυχία, είχε στο είδος του ένα από τα μεγαλύτερα εργοστάσια της χώρας, και στα νιάτα του είχε δουλέψει βοηθός μηχανικού σε ναυπηγεία στο Πέραμα και σε διάφορα πλοία, η απάντηση που μου έδωσε ήταν η εξής. Αν ένα μηχάνημα κάθεται, θα χαλάσει.
Μου είπε συγκεκριμένα τεχνικούς όρους αλλά δεν τους θυμάμαι. Τέλος πάντων.
Οι μηχανές του Αβέρωφ κάθονται από το 1945 και δεν εδώ και πολλά χρόνια δεν υπάρχουν τα καύσιμα τους.
Βασίλης Μπαλ.
7 years ago
Δεν χρειαζόταν πυρηνικό καύσιμο αλλά γαιάνθρακα, κοινώς κάρβουνο, για την παραγωγή ατμού. Το εύδρομο θωρακισμένο “Γ. Αβέρωφ” είναι ατμοκίνητο ή καλύτερα όταν είχε δυνατότητα αυτόνομου πλου, αυτός γινόταν με χρήση ατμού.
Από wikipedia:
Μηχανή προώθησης: 2 τετρακύλινδρες παλινδρομικές ατμομηχανές τριπλής εκτόνωσης, 2 προωστήρες, 22 λέβητες υδραυλικού συστήματος Belleville, ενδεικτική ιπποδύναμη 19000 ίπποι.
Ταχύτητα: 23 κόμβοι (την περίοδο του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου είχε μειωθεί στους 16 κόμβους) με καύσιμη ύλη 1500 τόνους άνθρακα.
Ερώτηση. Μπορεί να κινηθεί με δικές του δυνάμεις ??
Απάντηση αξιωματικού του Αβέρωφ. Όχι γιατί δεν παράγονται τα καύσιμα του.
Μπορούν να παραχθούν ??
Ποιος να τα παράγει ?? Έχουν σταματήσει να παράγονται.
Άντε τράβα να τους πεις ότι υπάρχει ακόμη το κάρβουνο στην ανθρωπότητα. και ας μην είναι πυρηνικά εμπλουτισμένο…
Αν διάβασες το παραπάνω σχόλιο θα είδες την λέξη γαιάνθρακας. Είμαι σίγουρος ότι σου διαφεύγει η κατηγοριοποίηση του άνθρακα ανάλογα τον τρόπο που δημιουργήθηκε και ανάλογα την περιεκτικότητά του σε % καθαρό άνθρακα. Ο όρος κάρβουνο, αγγλιστί coal, αναφέρεται σε όλα τα είδη και αποτελεί το πιο κοινό σε χρήση καύσιμο στον κόσμο διαχρονικώς γιατί είναι πολύ φθηνός και βρίσκεται σε όλη την Υφήλιο.
Εγώ στη μπριζόλα χρησιμοποιώ υποπισσούχο ανθρακίτη, δεν εκλύει διοξίνες, τον προτείνω ανεπιφύλακτα.
Οι φρεγάτες ΜΕΚΟ200ΗΝ, κλάσης "Ύδρα", παραμένουν και σήμερα θεμέλιο του στόλου μας. Και ο μη εκσυγχρονισμός των εξαιρετικών αυτών πλοίων, έχει αναμφίβολα μειώσει την...
Tο Ινδονησιακό Πολεμικό Ναυτικό εκτέλεσε στις αρχές Δεκεμβρίου 2024, μια ενδιαφέρουσα άσκηση, όπου -ανάμεσα σε άλλα- το παλαίμαχο, ναυπήγησης 1961, αποβατικό πλοίο KRI Teluk...
Το μονο προβλημα ειναι οτι θα εχει τεραστιες ουρες για να μπεις.Ηδη εχουν αιτημα επισκεψης πανω απο 140 σχολεια.
Θα μας ανησυχούμε αν δεν υπήρχαν ουρές!
Δε δινει το Генконсульство России в Салониках γρηγοροσημα?
Θα παρεισφρησω σε κανενα σχολειο.
Στην αναγκη θα παρω τα κονσερβοκουτια και θα παω,αν τολμησουν ας με σταματησουν.
??
Προ μηνών διαβάζαμε πως πάει για συντήρηση. Περί αυτού πρόκειται;
Το Θ/Κ συντηρήθηκε στα Ελληνικά Ναυπηγεία (Σκαραμαγκά) από όπου αποδεσμεύθηκε τον Σεπτέμβριο.
Δεν ήξερα πως αποδεσμεύθηκε, ευχαριστώ.
Ευτυχώς, πραγματικά φοβόμουν πως θα έμπαινε για συντήρηση και θα έμενε εκεί εσαεί, ελλείψει χρημάτων.
Φυσικα ΔΕΝ εχουν αποκαταστησει το ξυλινο καταστρωμα, που αφαιρεθηκε εξ’ολοκληρου στο Σκαραμαγκα, οπως φαινεται απο το βιντεο του αποπλου…
Ανεξάρτητα από το θέμα του κόστους, υφίσταται η δυνατότητα το Αβέρωφ να μπορέσει ξανά να λειτουργήσει τις μηχανές του και να κινηθεί μόνο του;
Υπ’ ατμόν;
Δεν υπάρχουν τα καύσιμα για τις μηχανές του ενώ δεν έχει προπέλες και πηδάλιο.
Σοβαρα τωρα: λεφτα δεν εχουμε για να υπογραφει FOS στα ΝΗ-90, που τρωνε τις ωρες τους σε αεροδιακομιδες απο την Συρο,
λεφτα δεν εχουμε για να συντηρηθουν τα Α-109 και παρακαλαμε να βρεθει κονδυλι απο τους Νιαρχους και τους Λατσιδες….
ΑΛΛΑ ΕΧΟΥΜΕ ΛΕΦΤΑ ΓΙΑ ΕΚΤΟΣ ΕΔΡΑΣ ΓΙΑ 45 ΜΕΡΕΣ ΚΑΙ ΓΙΑ “ΠΛΕΥΣΙΜΑ” ΓΙΑ ΤΟ ΠΛΗΡΩΜΑ ΤΟΥ ΑΒΕΡΩΦ,
ΚΑΙ ΓΙΑ ΔΙΠΛΗ ΡΥΜΟΥΛΚΙΣΗ ΤΟΥ,
ΜΟΝΟ ΚΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΒΓΕΙ Ο ΚΑΠΕΤΑΝ-ΣΑΜΠΡΕΛΑΣ ΦΩΤΟ ΠΑΝΩ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ!?!?!?!?!?!?!?!?!
@@@@@@@@@@@@
Διαβάζω πως τα έξοδα της μετακίνησης τα κάλυψαν Έλληνες εφοπλιστές (οι ίδιοι που πλήρωσαν και για τη συντήρηση στο Σκαραμαγκά).
Smp, σε αντιθεση με σένα που βλεπεις πολιτικές σκοπιμότητες, -ακομα και αν ειναι ετσι-… δεν εχω παρα να ευχαριστησω τον Καπετάν Σαμπρέλα που δινει την ευκαιρία στους Β. Ελλαδίτες να γνωρίσουν απο κοντά το ιστορικό αυτο πλοιό… και ναι η ιστορική μνήμη δεν ειναι λιγοτερης αξίας απο τα NH90 και τις 45 μερες πλευσιμα.
Επίσης, θα ηθελα να επαναλαμβάνεται η επίσκεψη τακτικότερα… απο την μια φορά στα 100 χρονια.
Απο μένα λοιπον, εύγε σε οποιον είχε αυτη την ιδέα και ως φορολογούμενος μετα χαράς να πληρώσω τα κερατιάτικα.
“”ιστορική μνήμη δεν ειναι λιγοτερης αξίας απο τα NH90 και τις 45 μερες πλευσιμα””
λυπαμαι αλλα θα διαφωνησσω:
οταν γινεται τελικη φαση Παρμενιωνα με μια ιλη και εναν λοχο, για λογους οικονομιας…δεν περισσεβουν τα λεφτα για φανφαρες.
Ακομα και αν τα λεφτα ειναι χορηγια, με τοσες αναγκες ανοικτες θα επρεπε να κατευθυνθουν στην αναγκη ενισχυσης της αποτρεπτικης ικανοτητας και οχι στα φωτοοπρετουνιτυ…
Τα λεφτά ήταν χορηγία απο συγκεκριμένο άτομο (ή μάλλον τους κληρονόμους του) για συγκεκριμένο σκοπό.
Έχεις σε κάποιο βαθμό δίκιο αλλά καλό δεν είναι να κάνουμε κάτι και για να θυμόμαστε την Ιστορία μας, συνεχώς ακούμε πως παλιά αεροσκάφη της ΠΑ βρίσκονται σε άσχημη κατάσταση και είναι παρατημένα σε διάφορες βάσεις και σαπίζουν, τώρα που έγινε και κάτι μάλλον θετικό προς αυτή την κατεύθυνση δεν αξίζει τον κόπο?
https://en.wikipedia.org/wiki/Troll_(automobile)
Θυμηθείτε το σε 20 ημέρες από σήμερα και οργανώστε διαγωνισμό για την καλύτερη φωτογραφία του “Αβέρωφ” και στο βάθος το “Ζευς” σε brake!
Εξαφανίστηκε το σχόλιο μου…Pour qui?
Την εκτίμησή μας σε εσάς την γνωρίζετε, ας μην ερχόμαστε σε δύσκολη θέση. Όλοι έχουν θέση στην Π&Δ αρκεί να μην μεταφέρουν κομματικά ή υβριστικά συνθήματα
Δεν νομίζω ότι ενέπιπτε σε κάποια από αυτές τις κατηγορίες και επί τούτω δεν ονομάτισα αλλά περιέγραψα εύγλωττα ώστε να μην σας φέρω σε δύσκολη θέση πέραν της αμοιβαίας συμπάθειας.
Δεν θέλουμε να ξεκινήσει κάποια αντιπαράθεση μέσα από το blog
Για τον φίλο που ρώτησε αν μπορεί να κινηθεί ο Αβέρωφ με ιδία μέσα, η πληροφόρηση που έχω είναι ότι οι κινητήρες του είναι πλήρως ανακατασκευασμένοι!!
Εκείνο που θέλει επισκευή είναι τα λεβητοστάσια του, ενώ όπως αναφέρθηκε και προηγουμένως οι προπέλες και οι άξονες τους έχουν εξαφανιστεί κατά την παραμονή του σκάφους για 10ετίες στον Πόρο. Πραγματικά από τις μεγαλύτερες ντροπές μας μαζί με την εξαφάνιση του καταδρομικού ΕΛΛΗ από τον βυθό της Τήνου..
Επίσης θα χρειαστεί και εκπαιδευμένο προσωπικό (εθελοντές?) για την κίνηση του σκάφους.
Ο Αβέρωφ έκαιγε άνθρακα (κάρβουνο ) και στην Μέση Ανατολή είχαν γίνει δοκιμές να καίει μίγμα κάρβουνου-πετρελαίου για γρηγορότερη καύση..
Προσωπικά έχω ασχοληθεί πολύ με την ιστορία του συγκεκριμένου σκάφους και πραγματικά πιστεύω ότι ήταν καθαρά ανωτερότητα στην εκπαίδευση των Ελληνικών πληρωμάτων και η Ελληνική ναυτοσύνη , και όχι τόσο η τύχη, που έσωσαν το σκάφος αλλά και το μετέτρεψαν σε πρωταγωνιστή 5 πολεμικών συγκρούσεων (2 παγκοσμίων πολέμων συμπεριλαμβανομένων).
Αλλιώς δεν εξηγείται πως ανώτερα τεχνολογικά και ισχυρότερα σκάφη άλλων ναυτικών δεν μπόρεσαν να μακροημερεύσουν (ορισμένα ούτε την πρώτη αποστολή τους)..
Σε επίσκεψη μου στο Αβέρωφ στις 22/2/2010 ρώτησα εκεί ένα αξιωματικό του πληρώματος αν μπορεί να κινηθεί με δικές του δυνάμεις. Απάντησε όχι γιατί δεν παράγονται τα καύσιμα του και είναι πολύ δύσκολο να παραχθούν. (ουσιαστικά κανείς δεν θα μπει την διαδικασία να τα παράξει μόνο για να κινηθεί ένα πλοίο.. ) Πρόσθεσε ότι παλαιά (δεν είπε ποια χρονολογία) έγινε προσπάθεια να το ξεκινήσουν με καύσιμα το πετρέλαιο αλλά υπήρχε ο κίνδυνος να γίνει έκρηξη.
Ένα μηχάνημα έχει φτιαχτεί για να δουλεύει. Οι μηχανές του Αβέρωφ έχουν να δουλέψουν μια 70αριά και βάλε χρόνια. Επειδή στην δουλειά μου είχαμε κάποια μηχανήματα που είχαν σταματήσει να παράγουν για χρόνια που και που αυτός που τα είχε τα έβαζε για λίγο μπροστά για να δουλέψουν. Τον ρώτησα μια φορά γιατί το κάνει αυτό. Επειδή ήταν μηχανικός με ένα τείχο από πτυχία, είχε στο είδος του ένα από τα μεγαλύτερα εργοστάσια της χώρας, και στα νιάτα του είχε δουλέψει βοηθός μηχανικού σε ναυπηγεία στο Πέραμα και σε διάφορα πλοία, η απάντηση που μου έδωσε ήταν η εξής. Αν ένα μηχάνημα κάθεται, θα χαλάσει.
Μου είπε συγκεκριμένα τεχνικούς όρους αλλά δεν τους θυμάμαι. Τέλος πάντων.
Οι μηχανές του Αβέρωφ κάθονται από το 1945 και δεν εδώ και πολλά χρόνια δεν υπάρχουν τα καύσιμα τους.
Δεν χρειαζόταν πυρηνικό καύσιμο αλλά γαιάνθρακα, κοινώς κάρβουνο, για την παραγωγή ατμού. Το εύδρομο θωρακισμένο “Γ. Αβέρωφ” είναι ατμοκίνητο ή καλύτερα όταν είχε δυνατότητα αυτόνομου πλου, αυτός γινόταν με χρήση ατμού.
Από wikipedia:
Μηχανή προώθησης: 2 τετρακύλινδρες παλινδρομικές ατμομηχανές τριπλής εκτόνωσης, 2 προωστήρες, 22 λέβητες υδραυλικού συστήματος Belleville, ενδεικτική ιπποδύναμη 19000 ίπποι.
Ταχύτητα: 23 κόμβοι (την περίοδο του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου είχε μειωθεί στους 16 κόμβους) με καύσιμη ύλη 1500 τόνους άνθρακα.
Δεν είναι το κοινώς κάρβουνο που βάζουμε στην ψησταριά για να ψήσουμε μπριζόλες….
Ναι είναι το απλό συνηθισμένο κάρβουνο.
Η εκμετάλλευση της πυρηνικής σχάσης του C δεν εφευρέθηκε ακόμα.
Ερώτηση. Μπορεί να κινηθεί με δικές του δυνάμεις ??
Απάντηση αξιωματικού του Αβέρωφ. Όχι γιατί δεν παράγονται τα καύσιμα του.
Μπορούν να παραχθούν ??
Ποιος να τα παράγει ?? Έχουν σταματήσει να παράγονται.
Άντε τράβα να τους πεις ότι υπάρχει ακόμη το κάρβουνο στην ανθρωπότητα. και ας μην είναι πυρηνικά εμπλουτισμένο…
Αν διάβασες το παραπάνω σχόλιο θα είδες την λέξη γαιάνθρακας. Είμαι σίγουρος ότι σου διαφεύγει η κατηγοριοποίηση του άνθρακα ανάλογα τον τρόπο που δημιουργήθηκε και ανάλογα την περιεκτικότητά του σε % καθαρό άνθρακα. Ο όρος κάρβουνο, αγγλιστί coal, αναφέρεται σε όλα τα είδη και αποτελεί το πιο κοινό σε χρήση καύσιμο στον κόσμο διαχρονικώς γιατί είναι πολύ φθηνός και βρίσκεται σε όλη την Υφήλιο.
Εγώ στη μπριζόλα χρησιμοποιώ υποπισσούχο ανθρακίτη, δεν εκλύει διοξίνες, τον προτείνω ανεπιφύλακτα.