8 C
Athens
Τρίτη, 14 Ιανουαρίου, 2025
ΑρχικήVIDEOΤο Θ/Κ ΑΒΕΡΩΦ στη Θεσσαλονίκη

Το Θ/Κ ΑΒΕΡΩΦ στη Θεσσαλονίκη

Φωτογραφίες που αποδέσμευσε το ΓΕΝ από την άφιξη του Θ/Κ ΑΒΕΡΩΦ στη Θεσσαλονίκη

Και το βίντεο του απόπλου του

 

Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
tsimuha2
tsimuha2
7 years ago

Το μονο προβλημα ειναι οτι θα εχει τεραστιες ουρες για να μπεις.Ηδη εχουν αιτημα επισκεψης πανω απο 140 σχολεια.

manolis
manolis
7 years ago
Reply to  tsimuha2

Δε δινει το Генконсульство России в Салониках γρηγοροσημα?

tsimuha2
tsimuha2
7 years ago
Reply to  manolis

Θα παρεισφρησω σε κανενα σχολειο.
Στην αναγκη θα παρω τα κονσερβοκουτια και θα παω,αν τολμησουν ας με σταματησουν.

Σπύρος
Σπύρος
7 years ago

??

Προ μηνών διαβάζαμε πως πάει για συντήρηση. Περί αυτού πρόκειται;

Σπύρος
Σπύρος
7 years ago

Δεν ήξερα πως αποδεσμεύθηκε, ευχαριστώ.

Ευτυχώς, πραγματικά φοβόμουν πως θα έμπαινε για συντήρηση και θα έμενε εκεί εσαεί, ελλείψει χρημάτων.

manolis
manolis
7 years ago

Φυσικα ΔΕΝ εχουν αποκαταστησει το ξυλινο καταστρωμα, που αφαιρεθηκε εξ’ολοκληρου στο Σκαραμαγκα, οπως φαινεται απο το βιντεο του αποπλου…

George M
George M
7 years ago

Ανεξάρτητα από το θέμα του κόστους, υφίσταται η δυνατότητα το Αβέρωφ να μπορέσει ξανά να λειτουργήσει τις μηχανές του και να κινηθεί μόνο του;

Σπύρος
Σπύρος
7 years ago
Reply to  George M

Υπ’ ατμόν;

ΓΙΑΝΝΗΣ
ΓΙΑΝΝΗΣ
7 years ago
Reply to  George M

Δεν υπάρχουν τα καύσιμα για τις μηχανές του ενώ δεν έχει προπέλες και πηδάλιο.

smp
smp
7 years ago

Σοβαρα τωρα: λεφτα δεν εχουμε για να υπογραφει FOS στα ΝΗ-90, που τρωνε τις ωρες τους σε αεροδιακομιδες απο την Συρο,
λεφτα δεν εχουμε για να συντηρηθουν τα Α-109 και παρακαλαμε να βρεθει κονδυλι απο τους Νιαρχους και τους Λατσιδες….
ΑΛΛΑ ΕΧΟΥΜΕ ΛΕΦΤΑ ΓΙΑ ΕΚΤΟΣ ΕΔΡΑΣ ΓΙΑ 45 ΜΕΡΕΣ ΚΑΙ ΓΙΑ “ΠΛΕΥΣΙΜΑ” ΓΙΑ ΤΟ ΠΛΗΡΩΜΑ ΤΟΥ ΑΒΕΡΩΦ,
ΚΑΙ ΓΙΑ ΔΙΠΛΗ ΡΥΜΟΥΛΚΙΣΗ ΤΟΥ,
ΜΟΝΟ ΚΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΒΓΕΙ Ο ΚΑΠΕΤΑΝ-ΣΑΜΠΡΕΛΑΣ ΦΩΤΟ ΠΑΝΩ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ!?!?!?!?!?!?!?!?!
@@@@@@@@@@@@

Σπύρος
Σπύρος
7 years ago
Reply to  smp

Διαβάζω πως τα έξοδα της μετακίνησης τα κάλυψαν Έλληνες εφοπλιστές (οι ίδιοι που πλήρωσαν και για τη συντήρηση στο Σκαραμαγκά).

Kosyfi
Kosyfi
7 years ago
Reply to  smp

Smp, σε αντιθεση με σένα που βλεπεις πολιτικές σκοπιμότητες, -ακομα και αν ειναι ετσι-… δεν εχω παρα να ευχαριστησω τον Καπετάν Σαμπρέλα που δινει την ευκαιρία στους Β. Ελλαδίτες να γνωρίσουν απο κοντά το ιστορικό αυτο πλοιό… και ναι η ιστορική μνήμη δεν ειναι λιγοτερης αξίας απο τα NH90 και τις 45 μερες πλευσιμα.

Επίσης, θα ηθελα να επαναλαμβάνεται η επίσκεψη τακτικότερα… απο την μια φορά στα 100 χρονια.

Απο μένα λοιπον, εύγε σε οποιον είχε αυτη την ιδέα και ως φορολογούμενος μετα χαράς να πληρώσω τα κερατιάτικα.

smp
smp
7 years ago
Reply to  Kosyfi

“”ιστορική μνήμη δεν ειναι λιγοτερης αξίας απο τα NH90 και τις 45 μερες πλευσιμα””

λυπαμαι αλλα θα διαφωνησσω:
οταν γινεται τελικη φαση Παρμενιωνα με μια ιλη και εναν λοχο, για λογους οικονομιας…δεν περισσεβουν τα λεφτα για φανφαρες.
Ακομα και αν τα λεφτα ειναι χορηγια, με τοσες αναγκες ανοικτες θα επρεπε να κατευθυνθουν στην αναγκη ενισχυσης της αποτρεπτικης ικανοτητας και οχι στα φωτοοπρετουνιτυ…

Σπύρος
Σπύρος
7 years ago
Reply to  smp

Τα λεφτά ήταν χορηγία απο συγκεκριμένο άτομο (ή μάλλον τους κληρονόμους του) για συγκεκριμένο σκοπό.

jim_97
jim_97
7 years ago
Reply to  smp

Έχεις σε κάποιο βαθμό δίκιο αλλά καλό δεν είναι να κάνουμε κάτι και για να θυμόμαστε την Ιστορία μας, συνεχώς ακούμε πως παλιά αεροσκάφη της ΠΑ βρίσκονται σε άσχημη κατάσταση και είναι παρατημένα σε διάφορες βάσεις και σαπίζουν, τώρα που έγινε και κάτι μάλλον θετικό προς αυτή την κατεύθυνση δεν αξίζει τον κόπο?

KavKou
KavKou
7 years ago

Θυμηθείτε το σε 20 ημέρες από σήμερα και οργανώστε διαγωνισμό για την καλύτερη φωτογραφία του “Αβέρωφ” και στο βάθος το “Ζευς” σε brake!

Προβοκάτωρ
7 years ago

Εξαφανίστηκε το σχόλιο μου…Pour qui?

ptisidiastimawp
ptisidiastimawp
7 years ago

Την εκτίμησή μας σε εσάς την γνωρίζετε, ας μην ερχόμαστε σε δύσκολη θέση. Όλοι έχουν θέση στην Π&Δ αρκεί να μην μεταφέρουν κομματικά ή υβριστικά συνθήματα

Προβοκάτωρ
7 years ago

Δεν νομίζω ότι ενέπιπτε σε κάποια από αυτές τις κατηγορίες και επί τούτω δεν ονομάτισα αλλά περιέγραψα εύγλωττα ώστε να μην σας φέρω σε δύσκολη θέση πέραν της αμοιβαίας συμπάθειας.

ptisidiastimawp
ptisidiastimawp
7 years ago

Δεν θέλουμε να ξεκινήσει κάποια αντιπαράθεση μέσα από το blog

STRATOS
STRATOS
7 years ago

Για τον φίλο που ρώτησε αν μπορεί να κινηθεί ο Αβέρωφ με ιδία μέσα, η πληροφόρηση που έχω είναι ότι οι κινητήρες του είναι πλήρως ανακατασκευασμένοι!!

Εκείνο που θέλει επισκευή είναι τα λεβητοστάσια του, ενώ όπως αναφέρθηκε και προηγουμένως οι προπέλες και οι άξονες τους έχουν εξαφανιστεί κατά την παραμονή του σκάφους για 10ετίες στον Πόρο. Πραγματικά από τις μεγαλύτερες ντροπές μας μαζί με την εξαφάνιση του καταδρομικού ΕΛΛΗ από τον βυθό της Τήνου..

Επίσης θα χρειαστεί και εκπαιδευμένο προσωπικό (εθελοντές?) για την κίνηση του σκάφους.

Ο Αβέρωφ έκαιγε άνθρακα (κάρβουνο ) και στην Μέση Ανατολή είχαν γίνει δοκιμές να καίει μίγμα κάρβουνου-πετρελαίου για γρηγορότερη καύση..

Προσωπικά έχω ασχοληθεί πολύ με την ιστορία του συγκεκριμένου σκάφους και πραγματικά πιστεύω ότι ήταν καθαρά ανωτερότητα στην εκπαίδευση των Ελληνικών πληρωμάτων και η Ελληνική ναυτοσύνη , και όχι τόσο η τύχη, που έσωσαν το σκάφος αλλά και το μετέτρεψαν σε πρωταγωνιστή 5 πολεμικών συγκρούσεων (2 παγκοσμίων πολέμων συμπεριλαμβανομένων).

Αλλιώς δεν εξηγείται πως ανώτερα τεχνολογικά και ισχυρότερα σκάφη άλλων ναυτικών δεν μπόρεσαν να μακροημερεύσουν (ορισμένα ούτε την πρώτη αποστολή τους)..

ΓΙΑΝΝΗΣ
ΓΙΑΝΝΗΣ
7 years ago
Reply to  STRATOS

Σε επίσκεψη μου στο Αβέρωφ στις 22/2/2010 ρώτησα εκεί ένα αξιωματικό του πληρώματος αν μπορεί να κινηθεί με δικές του δυνάμεις. Απάντησε όχι γιατί δεν παράγονται τα καύσιμα του και είναι πολύ δύσκολο να παραχθούν. (ουσιαστικά κανείς δεν θα μπει την διαδικασία να τα παράξει μόνο για να κινηθεί ένα πλοίο.. ) Πρόσθεσε ότι παλαιά (δεν είπε ποια χρονολογία) έγινε προσπάθεια να το ξεκινήσουν με καύσιμα το πετρέλαιο αλλά υπήρχε ο κίνδυνος να γίνει έκρηξη.

Ένα μηχάνημα έχει φτιαχτεί για να δουλεύει. Οι μηχανές του Αβέρωφ έχουν να δουλέψουν μια 70αριά και βάλε χρόνια. Επειδή στην δουλειά μου είχαμε κάποια μηχανήματα που είχαν σταματήσει να παράγουν για χρόνια που και που αυτός που τα είχε τα έβαζε για λίγο μπροστά για να δουλέψουν. Τον ρώτησα μια φορά γιατί το κάνει αυτό. Επειδή ήταν μηχανικός με ένα τείχο από πτυχία, είχε στο είδος του ένα από τα μεγαλύτερα εργοστάσια της χώρας, και στα νιάτα του είχε δουλέψει βοηθός μηχανικού σε ναυπηγεία στο Πέραμα και σε διάφορα πλοία, η απάντηση που μου έδωσε ήταν η εξής. Αν ένα μηχάνημα κάθεται, θα χαλάσει.
Μου είπε συγκεκριμένα τεχνικούς όρους αλλά δεν τους θυμάμαι. Τέλος πάντων.
Οι μηχανές του Αβέρωφ κάθονται από το 1945 και δεν εδώ και πολλά χρόνια δεν υπάρχουν τα καύσιμα τους.

Βασίλης Μπαλ.
Βασίλης Μπαλ.
7 years ago

Δεν χρειαζόταν πυρηνικό καύσιμο αλλά γαιάνθρακα, κοινώς κάρβουνο, για την παραγωγή ατμού. Το εύδρομο θωρακισμένο “Γ. Αβέρωφ” είναι ατμοκίνητο ή καλύτερα όταν είχε δυνατότητα αυτόνομου πλου, αυτός γινόταν με χρήση ατμού.
Από wikipedia:
Μηχανή προώθησης: 2 τετρακύλινδρες παλινδρομικές ατμομηχανές τριπλής εκτόνωσης, 2 προωστήρες, 22 λέβητες υδραυλικού συστήματος Belleville, ενδεικτική ιπποδύναμη 19000 ίπποι.
Ταχύτητα: 23 κόμβοι (την περίοδο του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου είχε μειωθεί στους 16 κόμβους) με καύσιμη ύλη 1500 τόνους άνθρακα.

ΓΙΑΝΝΗΣ
ΓΙΑΝΝΗΣ
7 years ago

Δεν είναι το κοινώς κάρβουνο που βάζουμε στην ψησταριά για να ψήσουμε μπριζόλες….

Βασίλης Μπαλ.
Βασίλης Μπαλ.
7 years ago
Reply to  ΓΙΑΝΝΗΣ

Ναι είναι το απλό συνηθισμένο κάρβουνο.
Η εκμετάλλευση της πυρηνικής σχάσης του C δεν εφευρέθηκε ακόμα.

ΓΙΑΝΝΗΣ
ΓΙΑΝΝΗΣ
7 years ago

Ερώτηση. Μπορεί να κινηθεί με δικές του δυνάμεις ??
Απάντηση αξιωματικού του Αβέρωφ. Όχι γιατί δεν παράγονται τα καύσιμα του.
Μπορούν να παραχθούν ??
Ποιος να τα παράγει ?? Έχουν σταματήσει να παράγονται.

Άντε τράβα να τους πεις ότι υπάρχει ακόμη το κάρβουνο στην ανθρωπότητα. και ας μην είναι πυρηνικά εμπλουτισμένο…

Βασίλης Μπαλ.
Βασίλης Μπαλ.
7 years ago
Reply to  ΓΙΑΝΝΗΣ

Αν διάβασες το παραπάνω σχόλιο θα είδες την λέξη γαιάνθρακας. Είμαι σίγουρος ότι σου διαφεύγει η κατηγοριοποίηση του άνθρακα ανάλογα τον τρόπο που δημιουργήθηκε και ανάλογα την περιεκτικότητά του σε % καθαρό άνθρακα. Ο όρος κάρβουνο, αγγλιστί coal, αναφέρεται σε όλα τα είδη και αποτελεί το πιο κοινό σε χρήση καύσιμο στον κόσμο διαχρονικώς γιατί είναι πολύ φθηνός και βρίσκεται σε όλη την Υφήλιο.
Εγώ στη μπριζόλα χρησιμοποιώ υποπισσούχο ανθρακίτη, δεν εκλύει διοξίνες, τον προτείνω ανεπιφύλακτα.

- Advertisment -

Το Σχόλιο της Ημέρας

ThinkOutOfTheBox: Πως οι εκσυγχρονισμένες MEKO200HN γίνονται αντιαεροπορικές πλατφόρμες με χαμηλό κόστος

Οι φρεγάτες ΜΕΚΟ200ΗΝ, κλάσης "Ύδρα", παραμένουν και σήμερα θεμέλιο του στόλου μας. Και ο μη εκσυγχρονισμός των εξαιρετικών αυτών πλοίων, έχει αναμφίβολα μειώσει την...
- Advertisment -

Κύριο Άρθρο

Ινδονησιακό αποβατικό βάλλει με RM-70 εναντίον εχθρικής ακτής, μια ακόμη ιδέα για το ΠΝ!

Tο Ινδονησιακό Πολεμικό Ναυτικό εκτέλεσε στις αρχές Δεκεμβρίου 2024, μια ενδιαφέρουσα άσκηση, όπου -ανάμεσα σε άλλα- το παλαίμαχο, ναυπήγησης 1961, αποβατικό πλοίο KRI Teluk...
- Advertisment -

Διάφορα

- Advertisment -