Μετά από πολλά χρόνια το Hawkeye αποκτά δυνατότητα εναέριου ανεφοδιασμού. Η Northrop Grumman ανακοίνωσε την προηγούμενη εβδομάδα την πρώτη πτήση ενός τροποποιημένου E-2D Advanced Hawkeye με πρόβολο AR. Η εταιρία διαθέτει συμβόλαιο του Αμερικανικού Ναυτικού από το 2013 για την τροποποίηση τριών αεροσκαφών προκειμένου να χρησιμοποιηθούν σε δοκιμές ενώ η τροποποίηση του στόλου του τύπου θα ξεκινήσει το 2018.
- Advertisment -
Το Σχόλιο της Ημέρας
- Advertisment -
Κύριο Άρθρο
- Advertisment -
- Advertisment -
Τοσα χρονια ειχα αυτην την απορια οπως και το οτι δεν υπαρχει μεχρι σημερα μια εκδοση εναεριου ανεφοδιασμου του E-2,δηλαδη ενα ΚΕ-2 το οποιο μπορει να μεταφερει πολυ περισσοτερα καυσιμα απο οτι τα ΚΑ-6.Την στιγμη που υπαρχει και το μεταφορικο C-2 ενα ΚΕ-2 θα αυξανε την ομοιοτυπια.Με την ιδια λογικη βεβαια και ενα Ε-2 ASW.
Η δημιουργία ενός συστήματος, ειδικά ενός τόσο ειδικευμένου όπως ένα αεροσκάφος που επιχειρεί από αεροπλανοφόρα, εξαρτάται από την ζήτηση. Το USN δεν είχε τέτοια ανάγκη. Επιπλέον ένα ελικοφόρο τάνκερ είναι ανεπαρκές για τις ανάγκες επιχειρήσεων του Αμερικανικού Ναυτικού. Δεν μπορεί να ακολουθήσει τις Μοίρες ούτε σε αποστολές. Το (K)S-3A ήταν οριακό. Αυτός είναι και ο λόγος που αποφασίστηκε η λύση του τάνκερ (K)F/A-18Ε/F (όπως βέβαια και η τυποποίηση του στόλου με λιγότερους τύπους)
http://i1172.photobucket.com/albums/r572/AHZ6647/image002_zpsnspnurp7.gif