28.7 C
Athens
Παρασκευή, 26 Ιουλίου, 2024
ΑρχικήΑΜΥΝΑΗ Fincantieri ποντάρει στο συγκρότημα ισχύος για να κερδίσει τον διαγωνισμό για...

Η Fincantieri ποντάρει στο συγκρότημα ισχύος για να κερδίσει τον διαγωνισμό για τις νέες φρεγάτες

Στο συγκρότημα ισχύος ποντάρουν τώρα οι διαγωνιζόμενοι για το πρόγραμμα νέας φρεγάτας κατευθυνομένων βλημάτων του Αμερικανικού Ναυτικού. Παρά το γεγονός ότι το ναυτικό ζήτησε ρητά η νέα “μελλοντική φρεγάτα” ( future frigate – FFG(X) ) να βασιστεί σε ένα υπάρχον και δοκιμασμένο σχέδιο φρεγάτας που ήδη υπηρετεί, επιθυμεί ακόμα το σκάφος της να είναι αρκετά προσαρμόσιμο στην εφαρμογή διαφορετικών συγκροτημάτων ισχύος ώστε να παραμείνει ικανό να υποστηρίξει τις ανάγκες των νέας τεχνολογίας οπλικών συστημάτων, ραντάρ και λοιπού εξοπλισμού στις δεκαετίες που έρχονται.

Το ισχυρό συγκρότημα ισχύος είναι ένα από τα δυνατά χαρτιά της υποψήφιας φρεγάτας της Fincantieri Marine, η αμερικανική θυγατρική της οποίας εδρεύει στο Marinette του Ουισκόνσιν. Το υποψήφιο σχέδιο βασίζεται στην φρεγάτα πολλαπλών αποστολών FREMM των 7,500 τόνων και διαθέτει συγκρότημα κινητήρων που μπορεί να παράξει 12 μεγαβάτ ισχύος. Συγκριτικά, ας αναφερθεί ότι αυτή είναι η ίδια ποσότητα ισχύος που παράγουν σήμερα τα αντιτορπιλικά Arleigh Burke για να κινήσουν το 9,000 τόνων σκαρί τους.

“Παράγουμε 12 μεγαβάτ ισχύος”, λέει ο πρόεδρος της Fincantieri Marinette Marine, ναύαρχος εν αποστρατεία Richard Hunt, “παραδίδοντάς το όπως θα παραδοθεί στην κυβέρνηση (…) αν θέλουν περισσότερη ισχύ μπορώ να βάλω μεγαλύτερους κινητήρες ντήζελ και να δώσω άλλα 4 μεγαβάτ”.

Το στοίχημα είναι ένα συμβόλαιο αξίας ενός δισεκατομμυρίου για την ναυπήγηση δοκιμαστικά του πρώτου πλοίου, με εννέα περισσότερα να ακολουθούν αργότερα. Εκτός από την Fincantieri με την FREMM, πρόταση έχουν υποβάλει άλλες τρεις εταιρίες – η General Dynamics Bath Iron Works, που θα συνεργαστεί με την Navantia, κατασκευάστρια των F-100, η Ingalls Shipbuilding και η Austal USA, κατασκευάστρια των Πλοίων Παράκτιας Μάχης κλάσης “Independence”. Η απόφαση του ναυτικού αναμένεται πιθανώς μέσα στο καλοκαίρι.

Όλοι οι διαγωνιζόμενοι αναμένεται να παρουσιάσουν προπλάσματα των πλοίων τους την επόμενη εβδομάδα στο Συμπόσιο του Οργανισμού Ναυτικού Επιφανείας, μια συνάντηση που συγκεντρώνει τους κορυφαίους λήπτες αποφάσεων του ναυτικού, στρατιωτικούς και πολίτες. Καθώς το σχέδιο της φρεγάτας θα ανήκει στο Ναυτικό, θα είναι ικανό να αναθέσει την ναυπήγηση σε περισσότερα του ενός ναυπηγεία.

Οικονομικά, το Ναυτικό αιτήθηκε 1,3 δισεκατομμύρια για την έναρξη ναυπήγησης των πρώτων από 20 φρεγάτες εντός του οικονομικού έτους 2020, υπολογίζοντας το κόστος ναυπήγησης σε 800 εκατομμύρια ανά πλοίο ξεκινώντας από το δεύτερο σκαρί.

Όπως γράφουν ειδικοί στο περιοδικό Proceedings, το συγκρότημα ισχύος αναμένεται να διαδραματίσει καθοριστικό ρόλο στην τελική επιλογή. Ο λόγος είναι απλός: η τεχνολογία αλλάζει γρηγορότερα από ότι χρειάζεται να ναυπηγηθεί ένα πλοίο. Εκ προοιμίου, λοιπόν, ένα πλοίο έχει ήδη ξεπεραστεί από τις εξελίξεις πριν ακόμα καθελκυστεί. Κι αν αυτό είναι εύκολο σχετικά να αντιμετωπιστεί σε ότι αφορά στα περιφερειακά συστήματα (ηλεκτρονικά και οπλισμός), δεν ισχύει το ίδιο με τους κινητήρες, η αφαίρεση και αλλαγή των οποίων είναι επίπονη και πανάκριβη διαδικασία -για να μην πούμε αμφίβολης αποτελεσματικότητας.

Με το σκαρί και το συγκρότημα ισχύος να είναι τα μόνα σημεία που θα παραμείνουν αμετάλλαχτα καθόλη τη διάρκεια του επιχειρησιακού του βίου, το πλοίο θα πρέπει να έχει τα απαραίτητα ποσά ισχύος για να υποστηρίξει το σύνολο όπλων και ηλεκτρονικών τώρα και στο μέλλον.

Με την ισχύ των 12 μεγαβάτ που παρέχει η πρόταση της Fincantieri θα μπορεί να υποστηρίξει και μελλοντικά όπλα κατευθυνόμενης ισχύος, όπως φονικά και μη-φονικά όπλα λέηζερ, όπλα μικροκυμμάτων και χιλιοστομετρικών κυμμάτων και άλλα, όλα από τα οποία είναι εντός των σχεδίων του Ναυτικού. Οι μεγάλες απαιτήσεις ισχύος ενδεχομένως να επιφέρουν και μείωση των κινητικών επιδόσεων. Ο Hunt επισημαίνει πως η μείωση της μέγιστης ταχύτητας του πλοίου από τους 28 στους 24 κόμβους θα είναι δυσάρεστη αλλά τα επιπλέον αποθέματα ισχύος που θα είναι διαθέσιμα για τα όπλα είναι τρομερά. Και τα όπλα αυτά είναι πολύ πιο κοντά στην ολοκλήρωσή του από όσο πιστεύει το κοινό.

Επιπλέον προσκόμματα θέτει η νομοθεσία στο πρόγραμμα. Ο νόμος λέει πως η πρώτη φρεγάτα μπορεί να φέρει υποσυστήματα κατασκευασμένα στο εξωτερικό αλλά οι επόμενες που θα ναυπηγηθούν στις ΗΠΑ θα πρέπει να φέρουν εγχώριας κατασκευής υποσυστήματα. Αν και η Austal απέφυγε να απαντήσει, η Fincantieri απάντησε πως δεν επηρεάζεται από την αμερικανική νομοθεσία.

Η τελευταία έχει ήδη επενδύσει 180 εκατομμύρια δολάρια σε νέες εγκαταστάσεις στο ναυπηγείο της στο Wisconsin για να ικανοποιήσει την απαίτηση του ναυτικού για να ναυπηγεί δύο φρεγάτες το χρόνο. Σε περίπτωση που κερδίσει το πρόγραμμα θα ξοδέψει επιπλέον 80 με 100 εκατομμύρια. Η Fincantieri εγκαθιστά το σύστημα syncrolift, έναν ανελκυστήρα που θα επιτρέψει την ανέλκυση-καθέλκυση του σκάφους σε ένα κλειστό, περιβαλλοντικά ελεγχόμενο χώρο που θα ναυπηγούνται ταυτόχρονα δύο φρεγάτες, κατά την απαίτηση του Ναυτικού.

Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Γιαννης
Γιαννης
4 years ago

Αυτοι εχουν μπολικο χρημα για ξοδεμα. Εμεις τι κανουμε. Αντι να ψαχνουμε μαγισσες τυπου FREMM , F35, Belharra κτλ που ειναι ευπροσδεκτα ολα , πρεπει πρωτα να φροντισουμε το μεγιστο δυνατο του υπαρχοντος υλικου. Δηλαδη την αναβαθμιση των 4 ΜΕΚΟ του ΠΝ, την αναβαθμιση των F16 Block 50 και Mirage 2000 5, την ναυπηγηση των υπολοιπων 2 Type 214, και προμηθεια/ επαναπιστοποιηση των οπλων της ΠΑ και του ΠΝ. Και αφου τα υλοποιησουμε και εχουμε ολες τις δυνατες αναβαθμισεις τοτε και μονο τοτε να προχωρησουμε σε καινουρια καλουδια.

Alexandros
Alexandros
4 years ago
Reply to  Γιαννης

Αυτό φίλε μου θα ήταν το ιδανικό και εμένα με πιάνουν τα ψυχαναγκαστικά μου και θέλω να τελειώνω όλες τις εκκρεμότητες μου πριν προχωρήσω σε κάτι άλλο. Δυστυχώς όμως η ζωή δεν λειτουργεί πάντα έτσι, οι εξελίξεις τρέχουν και ο εχθρός δεν θα περιμένει εσύ να τα τακτοποιήσεις όλα και οι προσφορές όπως τις θέλεις εσύ δεν θα είναι για πάντα στο τραπέζι. Και εγώ θα ήθελα όμως η φρεγάτες να έχουν πιο δυνατό κινητήριο σύστημα απο αυτό που προκρίνουν οι Γάλλοι για τις FTI

nigozs
nigozs
4 years ago

Αν δεν υπάρξουν εκπλήξεις, βλέπω να κερδίζουν οι Ιταλοί το πρόγραμμα.
Και οι Ισπανοί βρίσκονται κοντά αλλά με την ιδιαιτερότητα οτι δεν έχουν την ίδια σχέση με τους Αμερικανούς όπως οι Ιταλοί.
Ειδωμεν !

Ilias_Skaltsiotis
Ilias_Skaltsiotis
4 years ago

Η FFG(X) θα έχει 12+4 megawatt για τα οπλικά συστήματα και μελοντικές αναβαθμίσεις και η FTI : 8 megawatt
https://www.navyrecognition.com/index.php/news/defence-news/2018/march-2018-navy-naval-defense-news/6087-french-navy-s-fti-frigates-to-be-powered-with-mtu-series-8000-engine.html

FreeWatcher
FreeWatcher
4 years ago

Πολύ κατατοπιστικό το άρθρο, αλλά έχω την εντύπωση ότι δεν το διάβασες πριν κάνεις το σχόλιό για 8 megawatt ισχύ…
Σύμφωνα με το άρθρο λοιπόν η FTI θα έχει τα διπλάσια megawatt (4×8=32) από την FFG(X) (4×4=16)

Mageiras
Mageiras
4 years ago
Reply to  FreeWatcher

Όντως… Αναφέρει κατά γράμμα 32MW.

Ilias_Skaltsiotis
Ilias_Skaltsiotis
4 years ago
Reply to  Mageiras

Δες την απάντηση μου στον freewatcher

Mageiras
Mageiras
4 years ago

Αδερφέ το θέμα είναι απλό… Ένα όπλο λέιζερ αντιπυραυλικό/αντί ντρόουν το σηκώνουν ανετα και οι δυο σχεδιάσεις…Απο κει και πέρα θέλουμε τι? Να βάλουμε ηλεκτρομαγνητικά πυροβόλα σε είκοσι χρόνια σε εκσυγχρονισμό? Θα είναι επιχειρησιακή η τεχνολογία? Θα είναι αποδεσμεύσιμη? Θα είναι οικονομικά προσιτή για πλοια 20-25 ετών? Ας δουμε άλλα πιο σημαντικά χαρακτηριστικά που μας καίνε και ας αφήσουμε τα star Wars για το USN….

Ilias_Skaltsiotis
Ilias_Skaltsiotis
4 years ago
Reply to  Mageiras

Τα laser δεν είναι το μέλλον, είναι το παρόν. Όταν οι ΜΕΚΟ του 1990 έχουν 45 megawatt, θα πάρεις πλοίο το 2025 με 32 mwatt δλδ 50% μικρότερη παροχή ενέργειας??? Το ρεύμα δεν το χρειάζεσαι για ηλεκτρομαγνητικά πυροβόλα, αλλά γιατί τα σύγχρονα συστήματα όπως τα ραντάρ έχουν μεγάλες απαιτήσεις σε ενέργεια και ψύξη. Την ώρα της μάχης θα πρέπει να λειτουργούν όλα ταυτόχρονα και στο μέγιστο των δυνατοτήτων τους. Δλδ δεν γίνεται για να αναπτύξει το πλοίο την μέγιστη ταχύτητα, να σβήνεις το ένα σόναρ ή να χαμηλώνεις την εμβέλεια του ρανταρ.

Mageiras
Mageiras
4 years ago

Ηλία έτσι όπως τα λες θα νομίζει κανείς ότι οι Belharra για να πάρουν μπρος θα χρειάζονται μανιβελα… Λες να μην φτάνει η ισχύς? Την ίδια κατανάλωση ρευματος έχουν υποσυστήματα του ’80 με τα σημερινά? Ένα αμάξι του ’90 ποση βενζίνη έκαιγε σε σχέση με ένα σημερινό? Ας μην υπερβάλλουμε…

Ilias_Skaltsiotis
Ilias_Skaltsiotis
4 years ago
Reply to  Mageiras

Η αλήθεια είναι οτι γενικά είμαι λίγο της υπερβολής. Όμως σε ενα πλοίο που διαφημίζεται ως το πρώτο ψηφιακό, δλδ όλα θα χρείαζονται ρεύμα για να δουλέψουν, θεωρώ οτι είναι σημαντικό. Επίσης πιστεύω οτι τα πλοία στο μέλλον θα χρείαζονται περισσότερη ισχύ και όχι λιγότερη, γιαυτό και η ffgx εχει όσο και ένα Burke, το οποίο οι Αμερικάνοι θεωρούν οτι έχει φτάσει στα όρια της σχεδιασής του. Αυτο που προσπαθούμε να κάνουμε με την belh@ra hell θυμίζει καγκούρικο κολοφτιαγμένο πουντο.

Ilias_Skaltsiotis
Ilias_Skaltsiotis
4 years ago
Reply to  FreeWatcher

Συνέκρινα τον κινητήρα.Το άρθρο λέει ότι θα έχει παρόμοια ισχύ με τα Α. Burke που έχουν 4 x 20 megawatt, άρα λογικά μιλάει και για 4 x 12(+4) για την ffgx.

Ilias_Skaltsiotis
Ilias_Skaltsiotis
4 years ago
Reply to  FreeWatcher

Ψάχνοντας το λίγο παραπάνω, τα Α. Burke έχουν 4 κινητήρες ge lm 2500 των 19,57 megawatt. H ffgx θα έχει τον ge lm 2500+g4 των 35,5 megawatt. Δεν ξέρω πόσους θα έχει και από πού προκύπτει το 12. Το 12 ίσως έχει να κάνει με τους dieselοκινητήρες αφού είναι codlag???
https://www.geaviation.com/press-release/marine-industrial-engines/ge-lm2500g4-gas-turbine-powers-new-fremm-frigate-delivered

Ilias_Skaltsiotis
Ilias_Skaltsiotis
4 years ago
Reply to  FreeWatcher

Σε συνέχεια με τα προηγούμενα, η αναλογική, με τεχνολογία 90’s Ύδρα, έχει 2 βενζινοκινητήρες ge lm 2500 με συνολικό output 45,231 megawatt και 2 ντιζελοκινητήρες mtu με 7,5 megawatt. Σε σχέση με τα 4×8 της “ψηφιακής” fti.
Οι Ύδρα έχουν διαμόρφωση codog. Αν οι ffgx έχουν μια παρόμοια διαμόρφωση, τότε θα εχουν 2 ge lm 2500+g4 με συνολικό output 70 megawatt και 2 ντίζελ με output 12 megawatt. Oι ffgx όμως είναι codag που σημαίνει ότι θα δουλεύουν ταυτόχρονα και και οι βενζινο και οι ντιζελοκινητήρες. Νούμερο που είναι εφάμιλλο με τα 4×20 των A. Burke.

Ilias_Skaltsiotis
Ilias_Skaltsiotis
4 years ago

Και οι 24 κόμβοι, μάλλον είναι η οικονομική ταχύτητα με τους ντιζελοκινητήρες μόνο, που στις ΜΕΚΟ είναι 15 κόμβοι.

NikolakiEfentis
NikolakiEfentis
4 years ago

Τα έχουμε ξαναπεί. Η FREMM – FFG(X) είναι τρομερά κοντά στις απαιτήσεις του ΠΝ, εννοώ πλην των “πολιτικών” λύσεων που του έχουν επιβληθεί εκ νέου. Ραντάρ AESA, πολλά κελιά πυραύλων, 300t+ χάλυβα σε σχέση με τις Ευρωπαϊκές FREMM για αντοχή σε λήγματα (USN specs), περίσσια ισχύος, τα πάντα όλα.

Mageiras
Mageiras
4 years ago

12 μεγκαβατ με 24 κόμβους… Αλλά αφού είναι αμερικάνικη δεν πειράζει. Τι να τους κάνουμε μωρέ τους 30…

NikolakiEfentis
NikolakiEfentis
4 years ago
Reply to  Mageiras

Όπως το διαβάζω εγώ δεν εννοεί μονιμη κατάσταση. Όταν θα χρησιμοποιεί ισχυρά συστήματα λέιζερ στο μέλλον, η ταχύτητα θα μειώνεται. Άλλωστε τα specs του διαγωνισμού FFG(X) απαιτούν υψηλότερη ταχύτητα ξεκάθαρα.

Ilias_Skaltsiotis
Ilias_Skaltsiotis
4 years ago
Reply to  Mageiras

Σύμφωνα με τις προδιαγραφές που έχει εγκρίνει το Κογκρέσο (και αν δεν τις έχει δεν θα χρηματοδοτήθει) η ταχύτητα θα είναι 30+ κόμβοι. Τα 28 και τα 24 είναι προτάσεις των κατασκευαστών της fremm γιατί η χαμηλή της ταχύτητα ήταν και το πρόβλημα του ΠΝ. Είναι δυνατόν όταν τα αεροπλανοφόρα Και τα αντιτορπιλικά θα πλέουν με 30 κόμβους, αυτές να πλέουν μόνες τους πίσω τους με 24????
Με 8 megawatt που έχει η belhara και τα extra κελια, ram και λοιπά καλούδια που θέλουμε, τι θα πρωτοδουλεύει και σε τι επίπεδο σε συνθήκες μάχης, που όλα θα πρέπει να δουλεύουν στα κόκκινα?? Τι redundancy θα υπάρχει? Θα μπορεί στο μέλλον να μπει laser???

Spirit
Spirit
4 years ago
Reply to  Mageiras

Άλλο εννοεί ο ποιητής, προφανώς το σύστημα πρόωσης ειναι ένα υβρίδιο συνδεδεμένο με ηλεκτρογεννήτρια/ες που μπορει να παράγει μέχρι 12ΜW πιθανότατα για μελλοντικά όπλα όπως λέιζερ και ηλεκτρομαγνητικά κανόνια.
Όταν θα παράγει την μέγιστη ισχύ 12ΜW η τελική ταχύτητα θα πέφτει στους 24 κόμβους.
Περνάμε σταδιακά στην εποχή του «ηλεκτρισμού»….

chikichiki
chikichiki
4 years ago

” Ο Hunt επισημαίνει πως η μείωση της μέγιστης ταχύτητας του πλοίου από τους 28 στους 24 κόμβους θα είναι δυσάρεστη αλλά τα επιπλέον αποθέματα ισχύος που θα είναι διαθέσιμα για τα όπλα είναι τρομερά. ”

!!!!!!!!!!!!!!!

ETS
ETS
4 years ago

Σοβαρη ενδεχομενη υποψηφιοτητα οι Ιταλικες για το ΠΝ θεωρητικα μονο αφου οι απευθειας αναθεσεις δεν αφηνουν περιθωρια αλλα εδω δυστυχως παραμενει το προβλημα στις τορπιλες αφου θα αγοραστουν μονο 35 και θα εκσυγχρονιστουν 16 SUT μονο απο τις περιπου 90 !
Ουτε για ζητω δεν φθανουν οι αριθμοι ..
Eνας φορτος για καποια απο τα υ/β και παπαλα ..Μετα τι;
Οι απαιτησεις του ΠΝ βρισκονται γυρω στις 80 , συνολικα νεες τορπιλες και αυτο χωρις την αυξηση του αριθμου των υ/β !
Μονη λυση η αγορα μεταχειρισμενων και η εναρξη κατασκευης εγχωριας εθνικης τορπιλης παιρνοντας τεχνογνωσια απο αλλες χωρες..
Η μονη που θεωρω οτι θα δωσει αντιστοιχη και σε προσιτη τιμη ειναι η Νοτια Κορεα .
Το επιπεδο τεχνολογιας των οπλων της ειναι αντιστοιχο των δυτικων και ηδη σχεδιαζει ενα μοντελο υπερσπηλαιωσης 200 κομβων.
Μεχρι αυτη την επιλογη εχουμε το δειγμα της K731 white shark..Ας αγοραστει μαζι με τα σχεδια της αυτουσια ωστε να γινει ως εχει η με τροποποιησεις η εθνικη μας τορπιλη.

Mavi70
Mavi70
4 years ago

Καλησπέρα,
Σε περίπτωση που δεν το ξέρετε στην Ευρώπη αλλά και στον υπόλοιπο κόσμο Fincantieri είναι το ίδιο με την Naval group!Σε περίπτωση που κάνετε διάφορες σκέψεις για Ελληνικό πρόγραμμα FFG(X) με την προϋπόθεση βέβαια τον διαγωνισμό στις ΗΠΑ να τον κερδίσει η Fincantieri
https://www.reuters.com/article/us-fincantieri-navalgroup/french-italian-shipbuilders-forge-naval-alliance-idUSKCN1TF1P0

agnostospendytis
agnostospendytis
4 years ago

Αυτό που απολαμβάνω στο άρθρο είναι ότι επιβεβαιώνει αυτό που λέω εδώ και μήνες, ότι οι Μπελάρα είναι πολύ καλές, αλλά οι τιμές που διαρρέονται αν ισχύουν είναι σκανδαλώδεις, καθώς η Μπελάρα αναπτύχθηκε ώστε κοστολογικά να είναι ανάμεσα σε Gowind (300-350 μύρια) και Fremm (650 μυρια), άρα η τιμή της θα έπρεπε να είναι στα 550 μύρια το πολύ. Πάμε για σύγκριση (σε παρένθεση η Μπελάρα):

1) Τονάζ (Fremm Americana 7.500, Fremm Γαλλίας 6.500, Belharra 4.400)
2) Πύραυλοι FFG τουλάχιστον 32 SM2 και ESSM και 21 Ram, Belharra 24 Aster 15/30 και τίποτα
3) Τιμές Fremm FFG 780 mil euro, Fremm France 680 mil euro, Belharra (Hellenique 🙂 1200 εκατομυρια!

CKfurious
CKfurious
4 years ago

Φρένο !!!!!!! 😡

Ούτε και εγώ :envy: δεν είμαι τόσο υπερβολικός στις τιμές των Μπελάδων

Η τιμή που δίνεις1.2BILL) πρέπει να είναι πλοίο και όπλα και και FOS lpa κόστη ανά πλοίο

Aμα είναι μονο το πλοίο τότε πρέπει να κατεβουμε στους δρόμους 😡

Αλλα πόσοι είμαστε που ασχολούμαστε :hmm:

Καμια “κατοστη” ?? :silly:

Mavi70
Mavi70
4 years ago

Καλημέρα σε όλους,
Διαβάζοντας με προσοχή το άρθρο και τα σχόλια θέλω να επισημάνω κάποια πράγματα.
1. Τα 12 μεγαβάτ που αναφέρεται στην πρόταση της Fincantieri είναι για την μελλοντική ενέργεια που θα μπορεί να παράγει το πλοίο αφού θα εφοδιαστεί με όλα τα ηλεκτρονικά και οπλικά συστήματα που αναφέρουν οι προδιαγραφές.
2. Η ταχύτητα δεν μπορεί να επηρεαστεί από την ποσότητα του ρεύματος που παράγεται και καλό θα είναι να μην μπερδευόμαστε. Προφανώς η μείωση της ταχύτητα που αναφέρει το άρθρο είναι αποτέλεσμα των μεγαλύτερων γεννητριών που θα εγκατασταθούν.Συνεπώς η ταχύτητα πέφτει διότι ή αυξάνεται το βάρος ή ο επιτρεπόμενος χώρος για εγκατάσταση μεγαλύτερων μηχανών πρόωσης μειώνεται ή απλά η πρόταση ερχεται με 24 knots ταχύτητα.
3. Συνήθως τα πολεμικά πλοία έχουν 4 ηλεκτρομηχανές από τις οποίες η μια είναι εφεδρική.Επιπλέον θα μπορούσε να τοποθετηθεί μια αξονική γεννήτρια (shaft generator) για την παραγωγή
ηλεκτρικής ισχύος. Η αξονική γεννήτρια είναι σύγχρονη ή ασύγχρονη ηλεκτρική
μηχανή απ’ ευθείας συνδεδεμένη με τον ελικοφόρο άξονα του πλοίου, παίρνει κίνηση
από αυτόν και χρησιμοποιείται σαν μια επιπρόσθετη πηγή ενέργειας όταν το πλοίο
κινείται, και έχει αρκετά υψηλό βαθμό απόδοσης. Ένα βασικό πρόβλημα στην χρήση
αξονικών γεννητριών είναι η επίτευξη σταθερής τάσης και συχνότητας ειδικά όταν
μεταβάλλονται οι στροφές της μηχανής και κατά συνέπεια του άξονα. Σήμερα για την
επίτευξη σταθερής τάσης και συχνότητας χρησιμοποιούνται οι στατοί μετατροπείς
(static converters). Η σύγχρονη αξονική γεννήτρια παράγει εναλλασσόμενο ρεύμα
μεταβλητής συχνότητας και τάσης. Μετά την ανόρθωση το ρεύμα δίνεται στο
ηλεκτρικό δίκτυο του πλοίου με σταθερή τιμή τάσης και συχνότητας μέσω ενός
αντιστροφέα (inverter) .
Το κόστος σε μια μελλοντική αναβάθμιση οποιουδήποτε πλοίου είναι η αλλαγή ηλεκτρομηχανών και καλωδιώσεων προκειμένου να βρεθεί η κατάλληλη ηλεκτρική ενέργεια να τροφοδοτήσει καινούργια και πιο ενεργοβόρα συστήματα. Εδω είναι λοιπόν το θετικό που δίνει Fincantieri στο διαγωνισμό. Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι πως μπλέξαμε πάλι τις Μπελχάρα μέσα.

Mageiras
Mageiras
4 years ago
Reply to  Mavi70

Κατατοπιστικοτατο το σχόλιο σου…

- Advertisment -

Το Σχόλιο της Ημέρας

Κλάση Constellation για το ΠΝ: 5+1 κρίσιμα στοιχεία που ίσως δεν γνωρίζετε

Η κλάση φρεγατών του Αμερικανικού Ναυτικού Constellation, είναι ίσως το πιο χιλιοειπωμένο θέμα στο χώρο της Άμυνας στην Ελλάδα, από την εποχή της διαβόητης...
- Advertisment -

Κύριο Άρθρο

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: Μπορούμε να πάμε τώρα σε Ευρωκορβέτες αντί για Gowind/FCX-30!

Όταν έγινε η αγορά των 3 φρεγατών FDI HN στο Πολεμικό Ναυτικό (αντί 4 συν "ενδιάμεση λύση" μεταχειρισμένων σκαφών συν τον εκσυγχρονισμό των φρεγατών...
- Advertisment -

Διάφορα

- Advertisment -