[youtube=https://www.youtube.com/watch?v=6qahWEhrDfg]
Προσαπονηώσεις στο νεότευκτο USS Gerald R. Ford (CVN 78) με χρήση ηλεκτρομαγνητικού καταπέλτη EMALS (Electromagnetic Aircraft Launch System), που… χρειάστηκε ρυθμίσεις και αναβαθμίσεις λογισμικού του συστήματος ελέγχου του έως και την τελευταία στιγμή. Αποτελεί όμως ένα μεγάλο άλμα στην ναυτική αεροπορία προσφέροντας βελτιώσεις όπως αυξημένη αξιοπιστία, περιορισμένες υποδομές πάνω στο πλοίο, μικρότερο πλήρωμα για να επιχειρεί και ταχύτερη προσαρμογή σε ευρύτερο φάσμα αεροπλάνων που μπορούν να το χρησιμοποιήσουν.
Έχει όμως ένα σοβαρό μειονέκτημα: Χωρίς ατμό οι φωτογραφίες από τις απονηώσεις δεν θα είναι το ίδιο ατμοσφαιρικές! Nimitz class rules!
Μ’ αρέσει η ζεστασιά του ατμού στον καταπέλτη το πρωί…
http://www.airliners.net/photo/USA-Navy/McDonnell-Douglas-F-A-18C-Hornet/4230809/L?qsp=eJwljDsOg0AMBe/yapoln2K75AJJkQtYthWQSFjZjhSEuDssdG%2BeRjODx2/oP15TUWS4knGHBoWMPo484%2BdqyOeU0qWBjxb3aROFQm/MWkIFx/8wqSZEnffCuxbbOtWeB52uG0rvZaC9okH9gGVZAf3/K98%3D
Mε μια γεννητρια ατμου ολα λυνονται.
Σωστός ορθώς φίλε μου Γιάννη.
Σωστά. Σκεφτείτε τόσα πλάνα απο ταινίες που έχουμε, σε αργή κίνηση, με τους υπόλογους να τρέχουν ανάμεσα στους ατμούς… χωρίς ατμό; Απαράδεκτο!
Tην αυξημένη αξιοπιστία είναι μάλλον αρκετά νωρίς για να την κρίνουμε…
Εξέλιξη μεν, ανοργασμικό – αντιατμοσφαιρικό δε…
Συμφωνώ, ό,τι και να λέμε είναι ένα μεγάλο βήμα. Η αξιοπιστία θα έρθει και αυτή σιγά-σιγά. Όσο για τον ατμό, δεν θα λείψει από το πλήρωμα…
Οι Αμερικανοί από ότι φαίνεται είναι δύο κλάσεις και λίγες γράφω … ποίο μπροστά από τίς άλλες χώρες που έχουν Αεροπλανοφόρα… Πυρηνική πρόωση .. υψηλή ταχύτητα πάνω από 45 κόμβους…. ηλεκτρομαγνητικούς καταπέλτες… και πολλά άλλα ηλεκτρονικά καλουδια που δεν ξέρουμε…. Πραγματικά μοιάζει χωρίς υπερβολές αβύθιστο το Φόρντ….