Η πτήση του Αεροσκάφους Ναυτικών Επιχειρήσεων (ΑΦΝΕ) P-3B από την Ελευσίνα στη Λάρνακα Κύπρου χτες με επιστροφή, στο πλαίσιο συμμετοχής του Πολεμικού Ναυτικού στην Επιχείρηση SEA GUARDIAN έγινε με αμιγώς ελληνικό πλήρωμα.
Η πτήση, η οποία έγινε και με σκοπό την εκπαίδευση των ιπταμένων πληρωμάτων, έγινε με μεικτό πλήρωμα με στελέχη της ΠΑ και του ΠΝ. Στο αεροσκάφος εκτός από τους χειριστές, βρίσκονταν και πλήρωμα καμπίνας-χειριστές των συστημάτων του αεροσκάφους.
Σημειώνουμε, πως εκτός του κανονικού πληρώματος, υπήρχε και αριθμός εκπαιδευομένων, καθώς μια τέτοια ευκαιρία δεν θα μπορούσε να μην εκμεταλλευτεί από την ΠΑ και το ΠΝ στο μέγιστο βαθμό. Έτσι, και το Ρ-3Β συμμετείχε στην άσκηση, αλλά και εκπαίδευση έγινε σε πτήσεις μεγάλης απόστασης, και μάλιστα πάνω από την Ανατολική Μεσόγειο, περιοχή όπου τα Ρ-3Β θα περάσουν το μεγαλύτερο μέρος της επιχειρησιακής τους ζωής.
Επιχειρησιακή Δραστηριότητα Αεροσκάφους Ναυτικών Επιχειρήσεων
Το ΑΦΝΣ P-3B Orion «744» εμφανίζεται σε εικόνες και βίντεο που δόθηκαν στη δημοσιότητα να βρίσκεται στο αεροδρόμιο της Λάρνακας στην Κύπρο. Η πτήση του αεροσκάφους έλαβε χώρα στο πλαίσιο της Επιχείρησης Sea Guardian.https://www.ptisidiastima.com/744-larnaca/
Gepostet von Πτήση & Διάστημα am Mittwoch, 29. April 2020
Το εν λόγω ΑΦΝΕ είναι το αεροσκάφος ενδιάμεσης λύσης του προγράμματος Εκσυγχρονισμού Μέσης Ζωής (Middle Life Upgrade) και αναβάθμισης των επιχειρησιακών συστημάτων των ΑΦΝΕ του Πολεμικού Ναυτικού Ρ-3Β, και πρέπει να σημειωθεί, πως παρά την παλαιότητα των συστημάτων του είναι 100% επιχειρησιακό, και μπορεί να εκτελέσει όλες τις αποστολές των αεροσκαφών του τύπου.
Άλλωστε, επιλέχτηκαν τα πλέον λειτουργικά υποσυστήματα από 5 αεροσκάφη προκειμένου να ενεργοποιηθεί το Ρ-3Β της Ενδιάμεσης Λύσης.
Οι εργασίες στα υπόλοιπα αεροσκάφη συνεχίζονται κανονικά, και το πρόγραμμα βρίσκεται εντός χρονοδιαγράμματος.
Μπράβο καλορίζικα να είναι για τα πληρώματα τούς καί για το έθνος!
Θα ξεκινήσει μαραθώνιος πάλι!! Θα μπω το βράδυ με κανένα ουισκάκι παρέα.
Φήμες λένε ότι στο δρόμο έριξαν ληγμένους ηχοσημαντήρες αφού πρώτα είχαν προσθέσει ηλεκτρολύτες στις μπαταρίες!!Βάλτε μας για Bel να ευθυμήσουμε …έτσι για αλλαγή!!
χαρά στο κουράγιο σου…
χαχαχαχα…
Υπογράφονται υπογράφονται
τέλη μηνα θα έχουμε εξελίξεις
Υπομονή είπαμε…
Και με τους ηχοσημαντιρες μεγάλη πρόοδο με το P-3 της ενδιάμεσης λύσης
Από αξιόπιστη πολιτκή πηγή:
Πέταξε πάνω από τουρκικες φρεγάτες εντός Κυπριακής AOZ και στην απειλή μονο πως μπορεί να τους πετάξει sonobuoys τα μαζεύτηκαν πίσω στα λιμάνια τους!!!!
Ξέρεις τι είναι να σου ρθει sonobuoy του 60 κατακέφαλα :envy: ???
Δεν θα υπογραφούν οι Bel ακόμα. Θα καθυστερήσουν. Οι Γάλλοι ψάχνουν τρόπο να κάνουν τις διασυνδέσεις των όπλων με το cms κλπ. Έχω αποκλειστική φωτογραφία μέσα από το ναυπηγείο της Lorian.Την ανεβάζω!!
Μετά τον εκσυγχρονισμό των άλλων τεσσάρων τι θα γίνει με αυτό;
Θα χρησιμοποιηθεί για εκπαίδευση
Ένα άρθρο για το τι θα περιλαμβάνει η τελική λύση στα Ρ3 μπορεί να υπάρξει?
Δες στο παρακάτω link τι εξοπλισμό θα έχουν τα αεροσκάφη.
https://www.defenceiq.com/air-forces-military-aircraft/articles/hellenic-navys-new-maritime-patrol-asw-aircraft
“Το πρόγραμμα βρίσκεται εντός του χρονοδιαγράμματος”.
Τώρα εντάξει… τέλος πάντων, ότι πείτε εσείς.
Αν διαβάσω ξανά άρθρο “να αποσύρουμε SA8B, TOR M1, S300, Mirage 2000” γιατί δεν αξίζει η αναβάθμιση τους αλλά το P3B είναι “επιχειρησιακό” παρά “την παλαιότητα του” θα ζητήσω την φόρμουλα που ορίζετε τα χρονοδιαγράμματα και τις προθεσμίες τους.
Με αγάπη πάντα !
Έτσι όπως είναι η γεωπολιτική κατάσταση, θα εκσυγχρόνιζες εσύ τα SA8B / TOR M1 / S300, ρισκάροντας να μπεις στο στόχαστρο των ΗΠΑ;
Σε ότι έχει να κάνει με τα Μ2000, ήταν τραγικό λάθος να αποκτήσουμε καινούρια Μ2000 αντί να εκσυγχρονίσουμε ότι είχαμε στο επίπεδο -5. Σήμερα απλά δεν συμφέρει, γιατί ο κατασκευαστής δεν θέλει να συμφέρει.
Φοβερο κατορθωμα . Πεταξε και γυρισε. Εκει φτασαμε.? Να κανουμε ειδηση ανουσια πραγματα? Και δυστηχως η παραπληροφορηση συνεχίζεται κανονικα. Τι ακριβως μπορει να κανει δηλ με τον αρχαιο εξοπλισμο του 60? Οχι γιατι το γραψατε και διπλωματικα
Πραγματικα για ποιο πραγμα θελετε να μας πεισετε? Γιατι αυτη η εμμονη?
Τα περί παραπληροφόρησης σας τα επιστρέφουμε
Τι ακριβως δηλ μπορει να κανει?
Εκτος του να πεταει? Μηπως μπορειτε να μας διαφώτισετε.? Οταν κατα καιρους μας γραφετε οτι τα πρωτα απατσι σε λιγο θα πρεπει να αποσυρθουν λογο έλλειψης ανταλακτικων στα ηλεκτρονικα τους τα φ16 bl 30 δεν αξιζουν να εκσ/στουν τα SA8B, TOR M1, S300, Mirage 2000 κατι αντιστοιχο, απο που βγαινει λοιπον το συμπερασμα οτι τα ηλεκτρονικά του ρ3 δεκαετίας του 50-60 μπορουν να κανουν την δουλεια τους και μαλιστα ειναι και πληρως επιχείρησιακα?
Θα ειχε πολυ ενδιαφέρον
https://www.youtube.com/watch?v=rNjb30nljpA
Μόνο το “κουφάρι” μένει και αυτό πέρνει δομική.
Τα P-3B θα εφοδιαστούν με το νέο 3D Χ Band ραντάρ επιφανείας πολλαπλών λειτουργιών ELM-2022A της Ισραηλινής ELTA, καθώς και με το σύστημα υποκλοπής ηλεκτρονικών εκπομπών (ESM/ELINT) EL/L-8385 επίσης της ELTA. Επίσης θα εφοδιαστούν και με τον πολλαπλού φάσματος αισθητήρα ΜΧ-15 της Αμερικανικής L-3, που θα ενσωματώνει τηλεοπτική κάμερα ημέρας και νύκτας, καθώς και υπέρυθρη κάμερα υψηλής ανάλυσης. Όλα αυτά θα συνδέονται με το M2IMS, το οποίο με την μεγάλη υπολογιστική του ισχύ και το σύγχρονο λογισμικό, θα μπορεί να εκμεταλλεύεται τις δυνατότητες όλων των αισθητήρων του αεροσκάφους στο έπακρο. Κατ’αυτόν τον τρόπο, η ολοκληρωμένη εικόνα που θα στέλνεται τόσο στο ΑΣ και ΕΘΚΕΠΙΧ, όσο και στις Μονάδες Επιφανείας του ΠΝ, θα περιλαμβάνει και φιλτραρισμένες πληροφορίες των αισθητήρων του αεροσκάφους.
Αυτά είναι τα “αρχαία” ηλεκτρονικά?
Για το ενδιάμεσο έκθεμα μουσείου έγραψε ο άνθρωπος!!
τα ηλεκτρονικα του συγκεκριμενου αεροσκάφους ειναι της εποχης των Flindstones και δεν εχουν καμια σχεση με οσα αναφέρεις. Σε αυτά αναφέρεται ο G….
Αλλα απο εκει και πέρα, ας ερθουμε στα αεροσκάφη που ΚΑΠΟΤΕ θα παραλαβουμε και έχουν οτι αναφέρεις. Μιλάμε για ενα ρανταρ και μια ψαγμένη κάμερα. Τι ακριβως να κάνουμε με αυτά? Για να επιτηρεις ΑΟΖ καλο ειναι…. πολυ ακριβο βεβαια οταν η ιδια δουλεια γινεται με φτηνοτερα μέσα.
Δεν εχει δυνατοτητα να κυνηγα ή εστω ανιχνευει υποβρύχια. Δεν φέρει κανα Harpoon να πεις πως θα εξαπολυσει απο 100+ χλμ μακρια κανενα πυραυλο. Δεν μπορει να πλησιασει σε μια “καυτη περιοχη” γιατι θα πάει ακλαυτο.
Ειδικα δε η δυνατοτητα να ανιχνευει υποβρύχια ειναι πολυ σημαντικη ειδικα σε καιρο προ-πολέμου, να έχεις μια τακτικη εικόνα που βρισκεται το καθένα.
Δεν ξέρω αν χάνουμε καποια πληροφορια και μακάρι να ειναι ετσι.
Μιλαμε για το πληρες επιχείρησιακο ενδιαμεσο μουσειο. Τι ακριβως εχει απο αυτα που λες? Τιποτα. Οσο για τα νεα 55 ετων ρ3 οταν κατα το 2027 τα παρουμε να δουμε ποσο καλα θα δουλευουν μεταξυ τους ολα αυτα τα συστηματα για το μισο δις που στοιχισαν και φυσικα οταν θα πετανε για αλλα 25 χρονια οπως λενε, τι προβληματα θα βγαλουν οι κινητηρες και η ατρακτος που θα κλεινουν τα 80 χρονια.
Μηπως να εκσυχρ/σουμε και τα f102?
Ο εξοπλισμός που αναφέρεις κάνει τα P-3 να είναι μεγαλοπρεπή MPA 500 εκ. Και αυτό δεν είναι σκάνδαλο γιατί; Εμείς αναζητούσαμε ASW αεροσκάφη. Υποτίθεται οτι το πρόγραμμα βαίνει καλώς και ακόμα δεν έχει ανακοινωθεί ο πλήρης εξοπλισμός του αεροσκάφους. Ούτε Link-16 δεν ξέρουμε εάν θα έχει. Για το μόνο που είμαστε σίγουροι είναι οτι δεν θα φέρει οπλισμό. Εύγε στο Π.Ν, που ούτε το κόστος της εκπαίδευσης δεν είχε υπολογίσει και ζήτησε την βοήθεια της Π.Α
“πρέπει να σημειωθεί, πως παρά την παλαιότητα των συστημάτων του είναι 100% επιχειρησιακό, και μπορεί να εκτελέσει όλες τις αποστολές των αεροσκαφών του τύπου.”
Και κάποιοι θα συνεχίσουν να λένε ότι τα P3, θα είναι μόνο για επιτήρηση και δεν θα μπορούν να κάνουν ανθυποβρυχιακό αγώνα ή να πλήξουν πλοία επιφανείας!!! Οεο
Τα P3 μπορεί να κάνουν αυτά που γραφεις Όσο και τα ab205 να κάνουν CSAR!
😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆
Αν το έγραφα εγώ πολύ ευχαρίστως να δεχθώ οποιαδήποτε κριτική, αλλά τα παράπονά σου στον συντάκτη του άρθρου, που λέει οτι : “Άλλωστε, επιλέχτηκαν τα πλέον λειτουργικά υποσυστήματα από 5 αεροσκάφη προκειμένου να ενεργοποιηθεί το Ρ-3Β της Ενδιάμεσης Λύσης.”
Υ.Γ.
Αν τα 212 μπορούν να επιχειρούν από φρεγάτες στη μέση του Αιγαίου με φουρτούνα. Αν μπορούν τα 205 της αεροπορίας στρατού να κάνουν αεραποβάσεις, δεν βλέπω γιατί αυτά της ΠΑ δεν μπορούν να κάνουν csar??
Αν δεν το κατέχουν το άθλημα, να τους κάνουν κανένα μάθημα οι συνάδελφοι τους της ΑΣ και του ΠΝ!!!!
Έλεος….
?????
ΑΒ-205? CSAR..?
Δεν το συνεχίζω…
Όσο αφορά το Ρ-3Β ενδιάμεσης λύσης, το μόνο καλό είναι η επιστροφή σε πτητική κατάσταση με αναβαθμισμένο κόκπιτ. Ο υπόλοιπος εξοπλισμός είναι για κλάματα, ή αναχρονιστικός.
Η συζήτηση έχει ξεκινήσει από αλλού. Το θέμα δεν είναι αν τα 205 μπορούν να κάνουν csar, αλλά αν είναι ορθολογικό τα 12 super puma να είναι εγκλωβισμένα για csar, όταν μπορούν να μεταφέρουν 19 ή 24 άνδρες και η ΑΣ κάνει επιχειρήσεις αεροκίνησης και αεραποαβάσεων με 205. Ή όταν τα s.puma μπορούν να κάνουν χρήση των exocet και να πάρουν sonar και το ΠΝ επιχειρεί με τα 212 στις φρεγάτες.
Ηλία η ιδέα σου να πάνε τα super puma, στο ΠΝ και να ρίχνουν εξοσέτ (κυρίως) τορπίλες και να πάρουν και σόναρ είναι φοβερή και άστους να λένε.
https://www.youtube.com/watch?v=3kQLgLf9bOE
Μακάρι να ήμασταν η Σαουδική Αραβία και να αγοράζαμε τα καλύτερα για όλους. Στην κατάσταση που είμαστε πρέπει να δούμε με διακλαδικό πνεύμα πως θα αξιοποιήσουμε καλύτερα τον εξοπλισμό μας, με τα λιγότερα χρήματα και καλύπτοντας τις πιο σημαντικές ανάγκες.
ΥΓ βγήκε χτες το βράδυ το συμβόλαιο για τις ffgx : 5,1 δις € για 10 fremm. Να πω ότι τα έλεγα, ή να μην το πω????
Τελικά επιλέχτηκέ η Fincantieri? (Δώσε λινκ)
Τώρα θα ζήσουμε τον παραλογισμό (αφού σε 2 χρόνια η Fincantieri θα συγχωνευθεί με την NavaL group και θα φτιάξουν την Naviris, να θέλουμε να αγοράσουμε μέσω των αμερικανών? γαλλοιτάλικά πλοία!
Το σήριαλ μπελαρά μόλις τώρα αρχίζει.
Αυριο κρούση στη NavaL group να μας δώσει ffgx αντί για μπελαρά.
Το ανέβασε και η πτήση, έχω γράψει σχόλιο με λινκ, λεπτομέρειες και πρόταση
https://www.ptisidiastima.com/italiki-tha-einai-i-epomeni-fregata-ffgx-tou-amerikanikou-naytikou/
Μιλάμε δηλαδή για ναυτική έκδοση των super puma. Είναι τελείως διαφορετική πλατφόρμα από αυτά που έχουμε για αποστολές SAR, καμία σχέση.
Τώρα θα μου πεις, γιατί ο κάθε κλάδος έχει διαφορετικό ελικόπτερο…
Ελλάς το μεγαλείο σου…
Η πρόταση μου ήταν τα 4 super puma του ΛΣ, τα 2 του εκαβ και τα 6 της ΠΑ, να πάνε στο ΛΣ και αντί να συνεπιχειρούν όπως και τα dolphin με την ΠΑ, να συνεπιχειρούν με το ΠΝ. Τόσο τα dolphin και τα super puma, χρησιμοποιώντας εν μέρει κονδύλια της ΕΕ, θα αναβαθμιστούν σε ναυτική έκδοση με σόναρ και exocet. (είναι τα μόνα επ που διαθέτουμε και από τα λίγα στον κόσμο που μπορούν να φέρουν exocet)
Εναλλακτικά μέχρι να λυθεί το θέμα των nh90 θα μπορούσαν να πάνε στην ΑΣ, και από την ΑΣ να δωθούν 205 στην ΠΑ, που ήδη χρησιμοποιεί 12 για csar. Είναι παράλογο και σπατάλη, όταν υπάρχουν ελλείψεις σε άλλους κλάδους, να υπάρχουν στην ΠΑ για csar, 12 s.puma και αλλα 12 bel 205.
Με τι θα κάνουν ανθυποβρυχιακό αγώνα και με τι θα πλήξουν πλοία επιφανείας;
Τώρα εφόσον χρησιμοποιεί τα προηγούμενα συστήματα, που σύμφωνα με το άρθρο είναι πλήρως λειτουργικά, ανθυποβρυχιακό αγώνα με madl και ηχοσημαντήρες. Από όπλα τα P3 είχαν 10 εξωτερικους σταθμούς μεταφοράς όπλων και εσωτερική αποθήκη συνολικής ικανότητας 9 τόνων. Είχε πιστοποιημένα : mk 46/54, harpoon, Maverick, slam er, rockeye, mk 80, βόμβες βυθου, ναρκες, ακόμα και πυρηνικά b57.
Δεν γνωρίζω αν στην αναβάθμιση θα αυξηθεί ο φόρτος και ποια καινούργια όπλα θα πιστοποιηθούν. Μήπως μπορείς να μου πεις ποιο ucav μπορεί να μεταφέρει 9 τόνους όπλα??
ΥΓ δεν ισχυρίστηκα ότι η αναβάθμιση είναι η ιδανική λύση, αλλά σίγουρα τα ucav, είναι κάτι εντελώς άλλο. Σίγουρα τα παλιά συστήματα δεν έχουν καμία σύγκριση με τα καινούργια, αλλά μέχρι να παραδοθούν τα αναβαθμισμένα P3 αλλά και τα τουρκικά 214, τα τουρκικά υποβρύχια είναι το ίδιο παλιά και ακριβώς τα υποβρύχια που αντιμετώπιζαν για χρόνια και ουσιαστικά μιλάμε για εκπαίδευση σε αυτό το είδος αγώνα.
Υποβρύχια δεν ξέρω
Αλλα όπως έχω γράψει για τα πλοία επιφανειας θα τα βομβαρδίζουν με τους ληγμένους “ηχοσιμαντιρες” των που έχουμε σε απόθεμα
Τόσους πολλού μπορεί να φέρουν όλο και κάτι θα πετύχουν!!!
😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆
Οι mk 46 έχουν λήξει και αυτές?? Η μήπως έχεις πληροφορίες για μυστικά τουρκικά όπλα που τις καταστρέφουν ?? Ή μήπως οι mk 46 δεν δουλεύουν στο θερμοκλινές του Αιγαίου ??
Βαριέμαι να γράφω τα ίδια και ίδια για αυτούς που ΔΕΝ διαβάζουν
Υποβρύχια ΔΕΝ μπορεί να βρει
Τι θα τι κάνει τη mk46???
Πλοία στα 12km θα πλησιάσει>>??
Διάβασε το σχόλιο210388 του George R από κάτω
Το θέμα δεν είναι να διαβάσουμε εμείς την άποψή σου, αλλά εσύ το άρθρο που λέει ότι έχει πλήρη και λειτουργικό εξοπλισμό. Καταλαβαίνω ότι είναι δύσκολο να παραδεχθείς, ότι τόσο καιρό έκανες λάθος. Καθώς και ότι το να μιλάς για τον πανάρχαιο εξοπλισμό που έχει το εκπαιδευτικό αφος, είναι ένας τρόπος άμυνας για να μην παραδεχθείς ότι τα υπόλοιπα θα έχουν σύγχρονο ανάλογο εξοπλισμό. Κάποια στιγμή όμως θα πρέπει να βγάλεις το κεφάλι από την άμμο και να παραδεχθείς ότι τα p3 δεν θα είναι μόνο για επιτήρηση αλλά για πόλεμο!!!
Εάν το άρθρο έγραφε πως ο θα Ήλιος ανατείλει από τη Δύση και θα δύσει στην Ανατολή μάλλον θα το πίστευες δηλαδή???
Δίνω παρακάτω ένα άλλο άρθρο από τη ΠΤΉΣΗ που πιστεύεις 100%
Είναι του 96 και γραφει πως από τότε τα P3B είχαν απηρχαιωμένο εξοπλισμό του 60 με προβλήματα υποστήριξης
Πρακτικά δούλευαν τα …κυάλια μονο για να λέμε τα πράγματα με το όνομα τους!!
Πως είναι δυνατό αεροσκάφος που ήδη από το 1996 είχε μη λειτουργικά συστήματα της δεκαετίας του 60 να είναι πλήρως επιχειρησιακό και λειτουργικό το 2020???
Μάλλον κρατάω πολύ τH κεφαλα μου στην άμμο και η κοινή λογική δουλεύει!!!
Τα p-3 εάν ποτε πετάξουν και εάν ποτε γίνουν αποδεκτά σε περίπτωση πολεμου έχουν μηδενική επιχειρησιακή αξια
Δεν μπορώ να επαναλαμβάνομαι συνεχεια 😡
Δλδ εσύ πιστεύεις, ότι με 500 εκατομμύρια θα κρατήσουν τον εξοπλισμό του 1960 και απλά θα αγοράσουν ένα καινούργιο ζευγάρι κυάλια!!!
Δεν θα βάλουν καλωδιώσεις για harpoon, δεν θα αγοράσουν ηχοσημαντηρες, δεν θα αντικαταστήσουν τους υπολογιστές και τον λοιπό εξοπλισμό!!!
Καλά κάνεις και δεν επαναλαμβάνεσαι, γιατί αυτά που λες είναι εντελώς παράλογα!!!
Ρε σεις μην γράφετε ότι να ναι και εκτίθεστε… Δείξτε μια φωτογραφία ελληνικού P3B που κουβαλάει κάτι περισσότερο από τις MK46 και ΜΚ55. Έστω μία…
Τα αεροσκάφη απέκτησαν την δυνατότητα βολής πυραύλων από το επίπεδο P3C UPII και μετά…τα δικά μας είναι P3B κατασκευής μεταξύ 1965-1967. Από τα αεροσκάφη που αποκτήσαμε εμείς μόνο ένα είχε τις απαραίτητες υποδομές-καλωδιώσεις κλπ για να φέρει Harpoon (αν θυμάμαι καλά το 153427 ) αλλά του έλειπε το σύστημα ελέγχου πυρός. Όταν αποσύρθηκαν τα C.F. Adams σκέφτηκαν οι δικοί μας να πάρουν το AN/SWG-1 (το σύστημα ελέγχου πυρός των Harpoon) και να το βάλουν πάνω στο μοναδικό P3 που είχε τις απαραίτητες καλωδιώσεις με ταυτόχρονη μετατροπή μερικών RGM-84 σε AGM-84. Τελικά δεν έγινε ούτε αυτό.
Ακόμα και το ΓΕΑ στο site του αναφέρει ως όπλα μόνο την MK46 και την MK55.
Άρα δεν κουβαλούσαν τίποτα περισσότερο και δεν θα κουβαλάνε τίποτα περισσότερο γιατί τα όπλα χρειάζονται πιστοποίηση από τις εταιρείες παραγωγής τους και οι εταιρείες χρειάζονται συμβόλαια και λεφτά.
Οι Τούρκοι για να πιστοποιήσουν στα ATR-72 την τορπίλη MK54 υπέγραψαν συμβόλαιο 7 εκ. με την Raytheon και είναι αναρτημένο και στο site της. Αν ξέρετε εσείς να έχουμε υπογράψει τίποτα συμβόλαια πιστοποίησης όπλων πείτε μας ποια όπλα είναι αυτά και με ποιες εταιρείες.
Όλα τα υπόλοιπα για mk54, harpoon, maverick, haawc, πυρηνικά B57 και icbm είναι να χουμε να λέμε…
Οι τελευταίοι ηχοσημαντήρες που ήρθαν Ελλάδα ήταν το 2003 της Hermens Electronics. Αν νομίζεις ότι 17 χρόνια από τότε που αγοράστηκαν και μετά από 11 χρόνια απόσυρσης του μοναδικού μέσου που τους χρησιμοποιούσε συνεχίζουν να λειτουργούν τότε τι να πω…
Τα συστήματα MAD AN/ASQ-10 και AN/AQA-5 (η συσκευή που αξιοποιεί τους ηχοσημαντήρες) που φοράνε τώρα τα αεροσκάφη είναι κατασκευής 1965-1967. Ακόμα και αν λειτουργούν οι επιδόσεις τους θα είναι τέτοιες που δεν δικαιολογούν δαπάνη 500εκ. Μην ξεχνάμε πως τα αεροσκάφη πληρώθηκαν για να πετάνε τα επόμενα 15-20 χρόνια (εκτός αν έχουμε σκοπό να τα αποσύρουμε πάλι σε καμιά πενταετία και πετάξουμε έτσι απλά τόσα εκ).
Που σημαίνει ότι σε 2-3-5 χρόνια που οι Τούρκοι θα έχουν όλα τα 214 θα τα κυνηγάμε με τεχνολογία του 60!!! Έλεος ,αν έχετε το Θεό σας που προτείνετε τέτοια πράγματα. Δεν θα ακούνε ούτε τάνκερ να περνάει από κάτω τους όχι υποβρύχιο.
Αν δεν αλλάξουμε τα 2 αυτά υποσυστήματα και αγοράσουμε καινούργιους buoys τότε ξέχνα τις επιχειρήσεις ASW. Τώρα αν κάποιος ξέρει ότι έχουμε αγοράσει τέτοια συστήματα να μας το πει. Μέχρι τότε ASW τέλος από τα P3, πολύ απλά. Οι επιχειρήσεις ASW θα γίνονται από τα ελικόπτερα, γι αυτό άλλωστε τρέχουν να αγοράσουν 4 νέα MH-60R όταν δεν πετάνε ούτε αυτά που ήδη έχουμε!!!
Όσο για τις MK46 φίλε Ilias_Skaltsiotis έχουν 12 χλμ εμβέλεια!!! Προτείνεις δηλαδή ένα αεροσκάφος sτο μέγεθος του C130 να πλησιάσει σε απόσταση 12 χλμ μια φρεγάτα π.χ. για να ρίξει την τορπίλη…Θα σε έχει κάνει η φρεγάτα φτερά και πούπουλα πριν προλάβεις να βγάλεις την ασφάλεια της τορπίλης. Απλά, ξεκάθαρα, κατανοητά.
Τα P3 θα αναλάβουν αποκλειστικά ρόλους επιτήρησης όλης της ΑΟΖ εκμεταλλευόμενα την τεράστια ακτίνα δράσης τους και την ταχύτητά τους. Γι αυτό τον ρόλο ίσως είναι τα καλύτερα μέσα. Η δική μου ένσταση είναι για το αν υπήρχαν άλλα μέσα πιο οικονομικά επανδρωμένα ή μη που θα μπορούσαν να αναλάβουν τους ρόλους αυτούς.
Μακάρι τα αεροσκάφη να έφεραν και Harpoon πχ γιατί τότε θα είχαν και αυξημένους ρόλους ASuW και θα ήταν πραγματικά πολλαπλασιαστές ισχύος για το ΠΝ. Μακάρι να έφεραν και νέες τορπίλες όπως πχ MU90 με 25 χλμ εμβέλεια και άλλα πολλά μακάρι , αλλά αν είναι να μας στοιχίσουν τα P3 κανα δις και από κάτω να μην έχουμε φρεγάτες επιχειρησιακές να λείπει. Καλύτερες λύσεις και υπήρχαν και υπάρχουν.
Φιλικά
Είναι δεδομένο ότι το συγκεκριμένο αφος είναι μόνο για εκπαίδευση και δεν έχει γίνει καμία αναβάθμιση στον εξοπλισμό του. Όπως είναι και δεδομένο ότι θα γίνει αναβάθμιση του εξοπλισμού των υπολοίπων και μετά σε αυτό. Είναι παράλογο να πιστεύουν κάποιοι ότι μετά την αναβάθμιση, τα αφη θα έχουν λιγότερες δυνατότητες από αυτές που είχαν πριν και έχουν τώρα. Από την στιγμή που μπήκαν στον κόπο να κάνουν λειτουργικά όλα αυτά τα πανάρχαια συστήματα για να εκπαιδευτούν στον ASW και ASuW πόλεμο, πως είναι δυνατον κάποιος να ισχυρίζεται ότι τα αναβαθμισμένα p3, θα είναι μόνο για επιτήρηση και τίποτα άλλο???
Ακόμα και αυτό το εκπαιδευτικό, μια χαρά μπορεί να σταθεί με το madl, τους εφήβους ηχοσημαντηρες και τις mk 46 απέναντι στα πανάρχαια τουρκικά 209, ada, burak, kilic και yildiz.
Θα μείνουμε με την απορία αν μπορούσαμε να πάρουμε κάτι πιο οικονομικό για ΑΝΣ καθώς έπρεπε να δώσουμε λεφτά στην
“αγαπημένη” μας λοκχιντ, να αναλάβουμε το ρόλο επιτήρησης του ΝΑΤΟ και να δώσουμε και εργο στην ΕΑΒ να μην κλείσει
καθως όταν αποφασίστηκε η αναβάθμιση (2013-14) βιώναμε τον
οικονομικο πυθμένα, και θα ήταν έγκλημα να εκλεινε η ΕΑΒ, καθώς δεν είχε έργο.
Τα F-16 ηταν πολύ νέα για να εκσυχρονιστουν τότε, οι σχέσεις
με την τουρκία πολύ καλύτερες (καμία σχέση με τώρα) το προσφυγικο-λαθρομεταναστευτικό ητάν ακομα στην αρχή και δεν ξέραμε ότι θα πάρει τόση έκταση.
Οτι έγινε έγινε πάμε παρακάτω και μην το κουράζουμε άλλο,
1000 ηχοσημαντήρες οπως λέει και ένας φίλος παραπάνω είναι ήδη αγορασμένοι στο “πακέτο” των 4 ΡΟΜΕΟ, οπότε το μόνο που θέλουμε (όπως σωστά λες) είναι το “λειτουργικό” ταυτοποίησης των ήχων που θα στέλνουν στο αεροσκάφος το οποίο πόσο να κοστίζει? χωρις να αποκλείουμε το λειτουργικό αυτο να υπαρχει ηδη στον υπολογιστή της Skytalys.
Με ηχοσημαντηρες και επεξεργασια ηχων δεν χρειάζετε να τροποποιηθει για να φερνει οπλα, μόλις εντοπισει υποβρυχιο θα μοιράζει δεδομένα στο υπολοιπο ναυτικο (φρεγάτες ελικόπτερα), το μόνο που θα είναι εγκλημα να μην μπει και link 16 ωστε εναλλάξ να κάνει και air to air search όταν χρειάζετε
συμπληρωματικά στα Embraer και να μοιράζει και δεδομένα απευθείας στην αεροπορία.
Αυτο που λεει ο CK οτι οι ναυταίοι δεν μιλάν με τους αεροπόρους (αν ισχύει που αμφιβάλω) είναι παράλογο
και η νέα ηγεσία πρέπει να το κόψει μαχαίρι.
ΚΥΣΕΑ: Αναβάθμιση των ανθυποβρυχιακών τορπιλών MK – 46 προβλέπει η απόφαση
https://www.onalert.gr/ellinotourkika/kisea-anavathmisi-twn-anthypovrixiakwn-torpilwn-mk-46-provlepei-i-apofasi/133286/
Η αναβάθμιση σε mk 54 είναι το πρώτο βημα. Το θέμα είναι να κάνουν το άλμα και να πάρουν για τα f16 και τα p3 αυτό :
https://www.thedrive.com/the-war-zone/3582/the-p-8-poseidon-will-get-winged-torpedoes-to-kill-subs-at-long-range
Όχι μόνο για υποβρύχια, αλλά και για φρεγάτες.
Με τις νέες διευκρινήσεις , και με πλήρως λειτουργικά όλα τα (παλαιά) συστήματα του , αποκτά το θέμα νέα υπόσταση , και κάποιες , σημαντικές ανθυποβρυχιακές δυνατότητες..! το Π.Ν. με την επιχειρησιακή χρήση του P3 744…
Η είδηση με αιφνιδίασε θετικά , καθώς είχα την εντύπωση ,ότι το αεροσκάφος “ενδιάμεσης” , λύσης θα είχε χρήση μόνο ως “δασκάλα” κυρίως για τους πιλότους ,…
Με επιχειρησιακά όμως όλα του τα συστήματα ,( αποψιλώνοντας όλα τα υπόλοιπα αεροσκάφη ) , αλλάζει το πράγμα και φαίνεται οτι απο σήμερα κιόλας το Π.Ν. συμπληρώνει το αεροπορικό του σκέλος σημαντικά .. !!!! (δώσαμε , που δώσαμε τόσα εκατομμύρια ας αρχίσουμε να παίρνουμε πίσω και ανταλλάγματα … )
Το επόμενο βήμα για όλα τα P3 , καθώς είναι σημαντικοί στόχοι για τον αντίπαλο , η τοποθέτηση κάποιου συστήματος αυτοπροστασίας ..
πλακα μου κάνεις. Ουτε σε αυτά έχουμε συστηματα αυτοπροστασίας? Τελικα δεν μαθαίνουμε τιποτα απο τα παλαιοτερα λαθη? 🙄
Αποψιλώσανε τι και από που??
Αυτά της δεκαετίας του 60 που δεν δούλευαν τη δεκαετία του 90 τα κάναν να δουλεύουν το 2020??
:silly: :silly: :silly: :silly: :silly: :silly: :silly: :silly: :silly: :silly:
Πρέπει να είναι η μέρα σήμερα?/!!
Τι μας λέει ο CK (και οι σύν αυτώ) όλη την ώρα?
Τα P-3 θα κάνουν μόνο επιτήρηση δεν προβλέπετε να έχουν καμιά Asw δυνατότητα.
Δεν έχουμε ηχοσημαντήρες, οι καινούργιοι είναι πανάκριβοι, ο υπολογιστής
δεν έχει το κατάλληλο πρόγραμμα για να επεξεργάζεται και να ταυτοποίει τους
ήχους τους, και γενικώς το αεροσκάφος θα πετάει και θα κοιτάνε 2 παρατηρητές απο τους φεγγίτες και ότι δούν και τέλος.
The ASQ-114 digital computer has a memory loaded with a large number of sound profiles of submarines and radar- and radio signals for comparing ESM measurements. All this information simplifies the identification of a submarine. A digital datalink system introduced the possibility to exchange tactical data with ground stations, ships or other aircraft. All data gathered by the Orion during a mission can be handed over to the computer of another Orion or other maritime patrol aircraft arriving on station.
Υπολογιστής 30 ετίας (ASQ-114) και ταυτοποιεί τους ηχους που του στέλνουν οι ηχοσημαντήρες και δεν θα μπορεί ο ολοκαίνουργιος με την τεράστια διαφορά σε υπολογιστική ισχύ? Έλεος.
Πόσο κάνουν οι ηχο/ρες? 800-4000 δολλάρια ο καθένας.
Με 2 εκ/ρια αγοράζουμε 1000 και τους σκορπάμε ανά 2 χιλ/ρα τον καθένα άρα έχουμε
2000 χιλ/ρα κάλυψη. Κανουμε τρίγωνα, τετράγωνα ευθείες (στη διασπορά) ωστε να καλύψουμε κάθε δυνατή δίοδο, ώστε απο όπου να περάσουν να τα πάρουμε χαμπάρι.
Εχουν η δεν έχουν πλέον τα αεροσκάφη Asw δυνατότητες?
Μπορούν να μεταφέρουν οπλισμό? Πύραυλους, τορπίλες βόμβες?
Τα παλιά μπορούσαν, τα εκσυχρονισμένα γιατί όχι? Τι άλλαξε?
Οι “απιστοι θωμάδες” μας είπαν και το πρέπει να αλλαχτούν
οι καλωδιώσεις για να μπορούν να μεταφέρουν όπλα!
Μα έλα που το αεροσκάφος θα μείνει κουφάρι και θα αλλάξουν όλες.
Θα μας τρελάνουν τελικά.
Να δεχτούμε ότι στον αρχικό σχεδιασμό δεν θΑ μπούν
οπλα, αλλά όχι ότι ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ να μπούν όπλα.
Πάμε στο ραντάρ τώρα
https://www.youtube.com/watch?v=klq8YPDKnwE
Γιατί να μην κάνει και εναλλάξ air to air search? Αφού έχει αυτή τη δυνατότητα.
Ποιός μας απαγορέυει μετα που θα παραδωθουν με 200-300 χιλιάδες ευρώ (για το καθένα) να βάλουμε και LInk 16? (link 11 και 22 υπάρχει)
Δεν θα έχουμε στην ουσία 4 επιπλέον ΑΣΕΠΕ?
Αλλο πράγμα ότι έπρεπε να κάνουμε “χάρες” στη λόκχιντ και τα υπερκοστολογήσαμε (και γι αυτο και για να έχει εργο και η ΕΑΒ αφού τότε (2013) δεν είχαμε αποφασίσει τον εκσυχρομισμό των 52+ σε viper).
Αλλά αυτός δεν είναι λόγος να τα ισοπεδώνουμε όλα και να τα βγάζουμε άχρηστα.
θα έχουν επιπλέον 20000 ώρες πτήσης θα μας βγάλουν δηλαδή 20-25 χρόνια ακόμα
και αν ισχύει ότι μας μένουν και 160 εκ/ρια για πληρώσουμε το μεγαλύτερο μέρος του κόστους για 4 πλήρως εξοπλισμένα
ΜΗ-60 Ρομέο (άντε να δώσουμε και 90-100 ακόμα)
τότε ο τελικός απολογισμός ίσως και να μην είναι τόσο τραγικός.
Υ.Γ και επειδή όταν θα πάρουμε τις μπελάρες (κάποιοι θα βγάζουν σπυράκια τώρα)
το SeaFire δεν θα μπορεί να βλέπει 500 χιλιόμετρα λόγω της καμπύλοτητας της γής (ποιός το είπε αυτο) αν ισχύει σε ένα βαθμό το Ρ-3 θα κάνει και τον αναμεταδότη.
Εδω δεν πηρανε τορπιλες 15 χρονια εσυ θελεις 1000 ηχοσυμαντηρες? Το οτι ειναι 55 ετων και θα φτασουν 80 ετων οπως μας λες δεν ειναι για γελια? Το οτι δωσαμε τοσα λεφτα αλλα αφήνουνε τα παντα στο ελεος δεν σε απασχολει? Θα μπορουσα να γραψω πολλα, αλλα δεν εχει νοημα.
Τα B-52 πόσο χρονών είναι?
Πλάκα μας κάνεις τώρα…Δεν εξηγείται διαφορετικά.
Αυτοι ομως εχουν και αλλα για την ιδια δουλεια + το γεγονος οτι οταν κανουν εκσυγχρονισμο…κανουν εκσυγχρονισμο.
“Με 2 εκ/ρια αγοράζουμε 1000 και τους σκορπάμε ανά 2 χιλ/ρα” εδώ δεν δίνουμε 5εκ για fos των ΝΗ90!!!
Με την ενδεχόμενη παραγγελία των romeo υποτίθεται ότι θα παραγγελθουν και 1000 ηχοσυμαντηρες.
Φίλε Scalp_eg δεν είχα σκοπό να πιαστώ με το θέμα των P3 πάλι αλλά μιας και είμαι ένας εκ των σύν αυτώ θα σου απαντήσω με την σειρά στο σχόλιό σου:
*Μάλλον δεν κατάλαβες καλά το κείμενο που διάβασες στα αγγλικά καθώς ο υπολογιστής ASQ-114 δεν μπορεί να ακούσει κανέναν ηχοσημαντήρα. Απλά παίρνει τα δεδομένα από τον AN/ARR-78 και τον AQA-7 οι οποίοι είναι ακουστικοί αισθητήρες που λαμβάνουν τα σήματα από τα buoys και τα επεξεργάζεται χρησιμοποιώντας την αποθηκευμένη στην μνήμη του βιβλιοθήκη για την αναγνώριση του μέσου που προέρχεται το σήμα. Άρα χωρίς τον AN/ARR-78 – AQA-7 ο υπολογιστής ASQ-114 και κατά συνέπεια το αεροσκάφος είναι κουφό. Ο AQA 7 βέβαια υπήρξε στο P3C ενώ στα P3B έχουμε τον ακόμα παλιότερα ακουστικό αισθητήρα AQA-5 ή AQA-3. Αυτό σημαίνει ότι δεν έχει σημασία πόσο δυνατή επεξεργαστική ισχύ έχει το M2IMS,αφού χωρίς ακουστικούς αισθητήρες που λαμβάνουν τα σήματα των buoys, δεν μπορεί να ακούσει και να επεξεργαστεί τίποτα. Από την στιγμή λοιπόν που δεν υπάρχει συμβασιοποιημένη παραγγελία τέτοιων συσκευών για τα δικά μας P3B τότε 2 είναι οι περιπτώσεις :1) ή δεν θα χρησιμοποιούμε ηχοσημαντήρες, που σε συνδυασμό με την μη αλλαγή της αρχαίας ASQ-8 συσκευής MAD, χαιρετάμε την κάθε δυνατότητα ASW, 2) ή χρησιμοποιούμε τους ακουστικούς που είχαν από κατασκευής τα P3B που είναι όμως τεχνολογία και κατασκευή δεκαετίας 1960. Τώρα βέβαια με τέτοια τεχνολογία όχι τουρκικά 214 δεν πρόκειται να ξετρυπώνουμε αλλά ούτε ανεμότρατες…
*Για την αγορά ηχοσημαντήρων με 1-2-3-5-15 εκ διάβασε και κλάψε. https://www.ptisidiastima.com/new-delay-for-nh90-fos/
Βέβαια υπάρχει η δυνατότητα της αγοράς ηχοσημαντήρων μαζί με τα νέα ελικόπτερα (όταν και αν) αλλά και πάλι επιστρέφουμε στην περίπτωση των ακουστικών επεξεργαστών
*Περί όπλων: Τα ελληνικά P3B δεν έχουν δυνατότητα βολής πυραύλων, ούτε βομβών παρά μόνο (και σύμφωνα και με το ΓΕΑ) τορπιλών MK46 και ναρκών MK55 και τέλος. Η δυνατότητα βολής Harpoon κλπ προήλθε μετά την αναβάθμιση των αεροσκαφών σε επίπεδο P3C II. Και δεν είναι μόνο οι καλωδιώσεις το πρόβλημα. Για να μπορεί να ρίξει Harpoon πχ θα πρέπει να τον πιστοποιήσεις επάνω στο αεροσκάφος που σημαίνει ότι θα πρέπει να υπογράψεις σύμβαση με την Raytheon για να το κάνει. Έχεις πληροφορίες ότι έχουμε υπογράψει τέτοιες συμφωνίες; Με τι λεφτά;;; Οι Τούρκοι για να πιστοποιήσουν την τορπίλη MK54 επάνω στα ATR-72 υπέγραψαν σύμβαση 7 εκ αν δεν κάνω λάθος με την Raytheon. Οπότε ούτε τα παλιά έφεραν όπλα, ούτε τα καινούργια θα φέρουν λόγω έλλειψης χρημάτων (εκτός από MK46 και MK55).
Τώρα, η MK46 έχει εμβέλεια 12 χλμ. Αν νομίζεις ότι θα κάτσει η φρεγάτα να φάει τορπίλη από τα 12 χλμ και δεν θα σε κάνει πρώτα φτερά και πούπουλα, τότε οκ…
* το ότι θα κρατήσουμε 25 χρόνια ακόμα ένα αεροσκάφος που είναι ήδη 50+ χρόνων, άρα θα φτάσει τα 80 χρόνια είναι απλά τραγικό. Με αυτό το σκεπτικό να βάλουμε στα ναυπηγεία τις S που είναι 40 χρόνων να τις κόψουμε, να αλλάξουμε τους κινητήρες, να γίνουν και δομικές ενισχύσεις, να αλλάξουμε και ένα ραντάρ και άστες να κατασταρίσουν, βρήκαμε φρεγάτες για ακόμα 40 χρόνια.
*Για την δυνατότητα να λειτουργούν και σαν ΑΣΕΠΕ είναι πολύ καλή σαν ιδέα. Βέβαια και το ELM-2022A μην νομίζεις ότι είναι τίποτα το “υπερσύγχρονο” καθώς το ίδιο ραντάρ έβαλαν οι Αυστραλοί στην αναβάθμιση των δικών τους ΑP3C 20 χρόνια πιο πριν!
*Τέλος ένα πρόγραμμα, το οποίο στην αρχή κοστολογήθηκε 500 εκ, μετά πήγε 280, μετά 350εκ και τελικά μας μένει και μαρούλι για να αγοράσουμε και 4 ελικόπτερα ρε αδερφέ ενώ καίγεται ο κώλος μας και δεν έχουμε 3+2 εκ. για να κάνουμε τα ρημάδια NH90 που στοίχισαν 650εκ να πετάξουν , μόνο κλάμα μπορεί να προσφέρει.
Τα P3 δεν έπρεπε εξαρχής να είχαν αποσυρθεί. Από την στιγμή που αποσύρθηκαν όμως έπρεπε να πάμε σε άλλες λύσεις και όχι σε πανάκριβα πισωγυρίσματα.
Ζητώ συγγνώμη για το μακροσκελές σχόλιο.
Καλές πτήσεις να έχουν τα παιδιά και εύχομαι τα καλύτερα.
ΑΣΕΠΕ ????
with Link 11??
😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆
Σύστημα αυτοπροστασίας θα αγοράσουμε, Link-16 θα βάλουμε, θα επαναπιστοποιήσουμε την δυνατότητα να φέρει όπλα. Βρε Μαυρογιαλούρο που θέλουμε
Πολυ ευκολα τα εχεις τα μυρια εσυ….Εκατομμυρια απο εδω…μερικες χιλιαδες απο εκει….και στο τελος μενεις να πετας με αεροσκαφη 50 ετων,πλοια 40+ και να θελεις να αγορασεις…κοτερα
Πρεπει να κανουμε business εμεις οι δυο.
Στα επομενα 25-30 χρονια αυτα τα P-3 παντως θα ειναι τα πιο prized trophy των airplane spotters….
Τα B-52 τι ηλικία έχουν? Αυτά δεν τα κυνηγούν οι prized trophy των airplane spotters?To ότι η LM άνοιξε ξανά την παραγωγή δομικών υλικών δεν λέει σε κανένα τίποτα?
Οπως ειπα και παραπανω…εκει εχουν και αλλα μεσα για την ιδια δουλεια.Πολυ πιο συγχρονα και ηδη τρεχουν νεο σχεδιο.
Εσυ τι εχεις; Και τι ειδους “εκσυγχρονισμο” κανεις; Αλα Αμερικανα η αλα Ελλαδισταν;
Φιλε μου σταματα να υποστηριζεις αυτα που υποστηριζεις αν εχεις ιχνος αυτοσεβασμου.Τα επιχειρηματα σου μονο γελιο προκαλουν.
Το άρθρο μας μιλάει για αεροσκάφος ενδιάμεσης λύσης το οποίο “παρά την παλαιότητα των συστημάτων του είναι 100% επιχειρησιακό, και μπορεί να εκτελέσει όλες τις αποστολές των αεροσκαφών του τύπου.”
Κοινώς μπορεί να κάνει αυτά που έκανε το -Β, το πόσο χρήσιμα επιχειρησιακά είναι αυτά σήμερα ειναι νομίζω αυτονόητο… Υπάρχει για να ξεκινήσουν τα πληρώματα να γραφουν ώρες.
Tα επόμενα θα έχουν:
The Collins Aerospace Flight 2 integrated avionics upgrade system incorporates the AN/APX- 123 IFF transponder; Automatic Identification System (AIS); ASW- 33 automatic pilot; RINU-G EGI/ INS system; ELB-3000F emergency buoy detection system; six MFD-268 displays; three CDU-7000 display control units; a panel display unit; a traffic Collision Avoidance System (TCAS); MLR-2020 VOR/ILS and an AN/ASH-37 structural data recording set (SDRS).
The communication upgrade package includes six new UHF/ VHF/HF radio terminals, an ICS Intercom Communication System and Tactical Data Links. The new mission equipment of the P-3HN MLU Orion includes the ELM-2022A 3D X-Band multimode maritime surveillance radar – made by IAI/ELTA and incorporates SAR (Synthetic Aperture Radar), ISAR (Inverse SAR), Ground Moving Target Indication (GMTI) features – and the EL/L-8385 ESM/ELINT system. Both systems will be integrated with the AIS and the AN/ APX-123 IFF systems.
Δεν βλέπω κάτι για ASW, μάλλον για ASuW/ISR παει. Κάναμε τη δουλειά μας με MQ-9 Guardian ή κάτι παρεμφερές; Μας έμεναν χρήματα για να καλύψουμε άλλες τρύπες;
Κατά την άποψη μου μιλάμε για λάθος επιλογή…
Απο εκεί και πέρα, καλές προσγειώσεις….
To ELM-2022A αγόρασαν για τα αναβαθμισμένα P-3; Είχα την λανθασμένη εντύπωση οτι τουλάχιστον είχαν επιλέξει το ELM-2022ES. Μάλλον η LM έφαγε τον Π/Υ του Π.Ν και εμείς μείναμε με το αγγούρι.
Το ELM-2022A έχει αγοραστεί .Σχετικά με την δυνατότητα εντοπισμού του συγκεκριμένου Radar που αναφέρουμε σε συνδυασμό με το σύστημα υποκλοπής ηλεκτρονικών εκπομπών (ESM/ELINT) EL/L-8385 επίσης της ELTA θα παραθέσω ορισμένους χάρτες ώστε να καταλάβουμε τι ακριβώς μπορεί να κάνει το συγκεκριμένο αεροσκάφος μετά την αναβάθμιση του.
Ο πρώτος χάρτης αφορά την δυνατότητα εντοπισμού του συγκεκριμένου radar οταν το P-3 θα πετά πάνω από το Σούνιο!!Το μικρο ημικύκλιο αφορά ύψος πτήσης 2000 ft και το μεγάλο ύψος πτήσης 28000ft!
Πάλι σε πτήση στα 28000- ft πάνω από το Σούνιο η δυνατότητα εντοπισμού!!
Δυνατότητα εντοπισμού σε μέσο ύψος 12000ft με πτήση πάνω από το Σούνιο!
Δυνατότητα εντοπισμού σε πτήση στα 2000ft!
Καλό θα είναι να αρχίσουμε να βγάζουμε τα συμπεράσματα μας. Επίσης όπως έχω ξαναπεί αν είναι καλή ή κακή αγορά θα κριθεί με τα χρόνια και τι θα προσφέρει. Την καλημέρα μου σε όλους.
Δλδ πετώντας πάνω από την ηπειρωτική Ελλάδα, μπορεί να βλέπει με άνεση ότι κινείται στο Αιγαίο, μακρυά από της ΤΑ πίσω από τις ΑΑ πυροβολαρχίες και τα μαχητικά της ΠΑ. Αν βάλεις το αεροπλάνο πάνω από την Κρήτη, μπορείς να μας δείξεις τι έκταση καλύπτει κοιτώντας προς Κύπρο;
Ακριβώς!! Και τότε εύκολα για ορισμένους το Ιόνιο γίνετε Σούνιο και ο AIM -120 από Τούρκικο F-16 γίνετε πρώτο θέμα σε συζήτηση καφενείου!
Ανθυποβρυχιακό αεροσκάφος και θα πετάει πάνω από την ηπειρωτική Ελλάδα; Και που θα κυνηγάει υποβρύχια στο Λιδωρίκι και στην λίμνη του Μόρνου;;; Θα μας τρελάνετε τελείως…
Αν θέλαμε αεροσκάφος να πετάει πάνω από την ηπειρωτική Ελλάδα με ραντάρ για να βρίσκει φρεγάτες 300 χλμ μακριά, ακόμα και τα Reims του λιμενικού με ραντάρ EL-2022ML (ίδιο ραντάρ) την ίδια δουλειά θα έκαναν.
Ξαναλέω…Από την στιγμή που όπως φαίνεται το πολεμικό ναυτικό αποφάσισε να μην αναβαθμίσει τις ανθυποβρυχιακές δυνατότητες του αεροσκάφους και να κρατήσει συσκευές δεκαετίας 60 γι αυτό τον ρόλο, με ότι αυτό μπορεί να σημαίνει για τις επιδόσεις του στον τομέα (μηδενικές), σημαίνει ότι με το νέο ραντάρ, το ESM, και το ΜΧ-15 προορίζει τα P3 για επιτήρηση εκμεταλλευόμενα την ταχύτητα και την εμβέλειά τους.
Σε ρόλο ASuW με μόνο όπλο τις ανεπαρκείς πλέον τορπίλες MK46 μόνο για ευκαιριακούς στόχους μπορούμε να μιλάμε χαμηλής επικινδυνότητας.
Από την στιγμή βέβαια που προχωρήσαμε με το πρόγραμμα άποψή μου είναι ότι θα έπρεπε τουλάχιστον να ενσωματώσουμε Harpoon και link 16 επιπλέον. Βάση δεδομένων τα P3 μπορούν να μεταφέρουν μέχρι 6 Harpoon. σε συνεργασία με το νέο ραντάρ και τις μεγάλες εμβέλειες των πυραύλων μπορούν να κάνουν μεγάλη ζημιά σε οποιοδήποτε σημείο και να πετάνε.
Αλλά αυτό προυποθέτει περισσότερα χρήματα που φυσικά δεν υπάρχουν. Επομένως πάει και αυτό.
Η επιχείρηση παραπληροφόρησης συνεχίζεται συστηματικά
Εντοπισμό τι στόχου?
Πλοίο επιφανειας ? Αεροπλάνου?
Στόχου με τι rcs?
Για δώσε references για τα παραπάνω κυκλάκια
Τόσο το radar όσο και τα ηλεκτροοπτικά Δεν ήταν τα πιο σύχρονα που θα μπορούσαν να αγοραστούν τότε
Για να δούμε αν θα απαντήσεις με συγκεκτιμενα στοιχεια
και όχι με μπούρδες ξυρισμένες!!!
To ELM-2022A το είχαν βάλει οι Αυστραλοί στα δικά τους AP3C 20 χρόνια πίσω όταν έκαναν upgrade στα αεροσκάφη τους. Εμείς θα έπρεπε να πάμε πλέον στο AESA για να είμαστε υπερσύγχρονοι…Αλλά δεν βαριέσαι, εδώ θα έχουμε MAD και AQA του 1960 για ανθυποβρυχιακό αγώνα, το ραντάρ του 2000 μας πείραξε…Πέρα από την πλάκα μια χαρά θα την κάνει την δουλειά του.
Κάπου τα είχα δει τα διαγράμματα που δίνεις :silly:
Το θυμήθηκα
https://amynagr.blogspot.com/2019/05/p-3-orion.html
Δεν είναι σωστό να δίνεις υλικό από άλλον χωρίς το reference!!!
Όπως διαβάζεις Sτο Arthro του amyna.gr:
Ουδεμία αναφορά κάνει σε ASW ικανότητες του P-3 αφού είναι ανύπαρκτες!
😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆
Μπράβο! Το βρήκες το reference οπότε αν θέλεις βρίσκεις!! 😆 😆 😆 Άντε πάμε πάλι με το ASW!!! Περίμενε να πάρουμε το πρώτο εσυγχρονισμένο και τα λέμε πάλι!! Εκτός αν σκοπεύεις να μας εγκαταλείψεις στα κρύα του λουτρού!!
Ούτε αυτό δίνει τα στοιχεια για να εκτιμηθεί το ποσο σωστά είναι τα σχέδια με τα κυκλάκια
Από αερολογίες έχουμε χορτάσει την άλλη φορα να έχεις συγκεκριμένα στοιχεια
Ρε εσείς σας άφησα μερικές ώρες και πάλι αρχίσατε τις Scalp_EGκίες
Τα P-3 B όταν πετάγανε απηρχαιωμένα ήταν
Ο μονος αiσθητιρας που δούλευε ήταν τα ματια του πληρώματος με κάνα ζευγάρι κυάλια
Τα ηλεκτρονικά συστήματα ήταν της δεκαετίας του 60- obsolete & εκτος λειτουργίας
Τα παραπάνω εξακολουθούν και να ισχύουν για το P-3 #ενδιάμεσης λύσης#
Aντε να χουν προσθέσει κάνα portable GPS + Map και το σύστημα αναγνώρισις για τα πλοία πως το λένε
Για τα εκσυχρονισμένα έχω εκφράσει τη γνώμη μου :envy: δεν θα το συνεχίσω….
χαχαχχαχαχα βάλε τάξη να ξεκινήσουμε!!! 😆
Home study tonight:
https://www.ptisidiastima.com/p-3b-orion/
Aφου έχουμε και την επιβεβαίωση ότι παίρνει πάνω AGM-12 με το λινκ που έβαλες “ενώ τα περισσότερα αεροσκάφη της έκδοσης «Β» σε αμερικανική υπηρεσία είχαν πιστοποιηθεί για να εκτοξεύουν βλήματα αέρος-επιφανείας τύπου Bullpup”
Τότε είμαστε έτοιμοι και για αποστολές επιφανείας, λες να υπάρχει και απόθεμα από aim-4 Falcon μληπως να πιστοποιήσουμε και αυτούς για αυτοπροστασία αλλά μάλλον θα ήταν καλύτερα να επαναφέρουμε επιχειρησιακά τα F-102 ώστε να συνοδεύουν τα P-3 :silly:
Kαι από την συνέχεια του άρθρου ορίστε τι κάνουν σοβαρές χώρες και μιλάμε για κείμενο που γράφτηκε στο περιοδικό 24 χρόνια πριν και οι χώρες που αναφέρονται είχαν το p-3b για πέταμα από την δεκαετία του 1980 αλλά εμείς 40 ετη μετά καταφέραμε να έχουμε 1 επιχειρησιακό…..
” Αεροσκάφη P-3B πουλήθηκαν αρχικά στην Αυστραλία, τη Νορβηγία και τη Νέα Ζηλανδία. H Αυστραλία δεν διαθέτει πλέον P-3B, έχοντάς τα αντικαταστήσει με νεότερα P-3C UII. Τα αυστραλιανά P-3B επέστρεψαν στη Λόκχιντ που τα διέθεσε σε άλλες χώρες.
Έξι από αυτά, αφού υπέστησαν πρόγραμμα εκσυγχρονισμού παραδόθηκαν στη Πορτογαλική Αεροπορία σαν P-3P (ένα κατέληξε στη Νέα Ζηλανδία και δύο μετασκευάστηκαν σε P-3 AEW&C και υπηρετούν με την Αμερικανική Υπηρεσία Τελωνείων). H Νέα Ζηλανδία διατηρεί έξι συνολικά από τα 11 αεροσκάφη που παρέλαβε έχοντας εφαρμόσει εκτεταμένο πρόγραμμα εκσυγχρονισμού. Τα νεοζηλανδικά αεροπλάνα είναι γνωστά σαν P-3K”
Να είναι καλοτάξιδα και να φέρουν τα χρώματά μας σε όλη την Μεσόγειο. Παιδιά ας αφήσουμε τους μηδενισμούς και την γκρίνια. Μην συνεισφέρουμε στην προπαγάνδα των μογγόλων για τα “καταπληκτικά” επιτεύγματά τους και την “φοβερή” αμυντική βιομηχανία τους. Οι περισσότεροι που έχετε τεχνικές και ειδικές γνώσεις γνωρίζετε πως οι κατασκευές τους απέχουν πολύ από το ζητούμενο αποτέλεσμα, αλλά κοστίζουν τρελά ποσά τα οποία καρπώνονται οι κολλητοί και το σόι του σουλτάνου. Σίγουρα η αμυντική βιομηχανία μας έπρεπε να είναι σε πολύ καλλίτερη κατάσταση και ευθύνονται πολλές κυβερνήσεις αλλά αυτό είναι η πραγματικότητα και αντί να γκρινιάζουμε για το παρελθόν ας κοιτάξουμε το μέλλον με το κεφάλι ψηλά και ας καμαρώσουμε για ότι έχουμε και να είστε σίγουροι πως αν χρειαστεί θα τα καταφέρουμε . Κάτι μέσα μου με κάνει αισιόδοξο και πιστεύω πως θα καταφέρουμε να φέρουμε την μικρή αλλά πανέμορφη χώρα μας στην θέση που της αξίζει. Προσέξτε όμως ειναι στο χέρι το δικό μας ,των πολιτών και εξαρτάται από την δική μας προσπάθεια, απλώς πλέον μηδενική ανοχή στα όποια λάθη των κυβερνήσεων. Οι καιροί των δεύτερων ευκαιριών και της ανοχής πέρασαν , δεν αντέχει άλλο η πλάτη μας.
Το αν έπρεπε να επενδύσει το Π.Ν. στην αναβάθμιση των P3 b orion ,ή σε κάποια άλλη πιεστική του ανάγκη , ( τορπίλες U 214 , η εκσυχρονισμό meko 200 ΗΝ ή κάτι άλλο) , είναι μια άλλη συζήτηση, ομολογουμένως πολύ ενδιαφέρουσα.
Είναι διαφορετικό ζήτημα όμως το αν τα εκσυγχρονισμένα αεροσκάφη , (θα) έχουν ή δεν έχουν επιχειρησιακές δυνατότητες .
Κατά την γνώμη μου είναι βέβαιο ότι στον σύγχρονο αεροναυτικό αγώνα , τα αεροσκάφη ναυτικής συνεργασίας είναι σημαντικός βραχίονας .
Απόδειξη αυτής της σημασίας είναι η επένδυση των “καλών” μας γειτόνων στον τομέα. (πακτωλός χρημάτων και πολλά αεροσκάφη … διαφορετικών τύπων) …
Την άξια τους βεβαία (τα orion) και την “επιτυχία ” της αναβάθμισης τους , οφείλουν στο άμεσο μέλλον να την αποδείξουν . στο μεταξύ το 744 λειτουργεί , ως άμεση (δοκιμασμένη) λύση ..
Πόσο δύσκολο είναι γι αυτό το κράτος να αποσπάσει μερικούς πιλότους απ την Ικάρων στο ναυτικό αντί να εκπαιδεύουμε ναυταίους να πετάνε τα P3?
Τι Ιεροσυλίες σκέφτεσαι και εσύ βραδιάτικα???/!!!
😡 😡 😡
Kontzam Ναυτικό να αναγκαστεί να μιλήσει με την…. :chuckle: αεροπορία :chuckle: ?
Είδανε και πάθανε οι άνθρωποι να τους ξεφορτωθούνε και να ιδρύσουνε δίκια τους Ναυτική Αεροπορία 😎
Τόσα χρονια υποφέρανε 😥 😥 που χάνε πιλότους στα ALBATROS/P3B από την Αεροπορία1\
Όχι τέτοια πισωγυρίσματα παρακαλώ!
Μέχρι και LINK11 θα βάλουνε στο P-3 ώστε να μην έχουν κοινό LINK 16 με την αεροπορία
τι μας γραφεις τώρα!! 😡 😡
Θα τα έχουνε δικά τους 😛 AEW/C3/ISAR που γραφει και ο SCALP_EGis 😎
Aντε να πάρουνε και Μερικά ναυτικά F15 για τη προστασία του στόλου αφού δεν τους βγαίνει η AAW φρεγάτα!!
Δεν τα πετάνε ναυταίοι τα P3. Είναι μεικτά τα πληρώματα
HTAN!!!
https://www.proelasi.org/oloklirwthike-i-ekpaidefsi-twn-prwtwn-anthypoploiarxwn-xeiristwn-p-3-orion/
Δυστυχώς όχι. Και προσωπικά μου φαίνεται πραγματικά ΑΔΙΑΝΟΗΤΟ.
Φαίνεται οτι οι ναυταίοι μας δεν ασχολούνται με μικροπράγματα όπως η αποτελεσματικότητα/οικονομία μέσων κι ανθρώπων, το χάλι του στόλου κλπ ασχολούνται με μεγάλα πράγματα, δλδ πως να φτιάξουν ναυτική αεροπορία όπως στο USA… Μπας κι αποκτήσουν κι άλλους ναυάρχους ίσως.. Μάλιστα συνεδρίασαν κι αποφάσισαν πως τα P3 απο Αεροσκάφη Ναυτικής Συνεργασίας θα λέγονται πλέον Ναυτικών Επιχειρήσεων (ΑΦΝΕ) Μα καλά, με αυτά ασχολείται το Ανώτατο Ναυτικό Συμβούλιο? Αυτοί έχουν γίνει χειρότεροι κι απο .. να μην πω τι..
Ώρες ώρες φοβάμαι πως αν γίνει κανένα μπάμ θα τρίβουμε τα μάτια μας.
Δυστυχώς αυτή είναι κακή επιλογή δεδομένης της οικονομικής κατάστασης της χώρας. Θα ήταν έτσι και αλλιώς κακή επιλογή και σε περίοδο παχιών αγελάδων. Έχοντας πληρώσει όμως ήδη >350 εκ από το σύνολο ας πιέσουμε προς την σωστή κατεύθυνση με την κριτική μας που είναι να ολοκληρωθεί το πρόγραμμα στην ώρα του χωρίς καθυστέρηση και να έρθουν τα χρήματα που περισσεύουν γρήγορα σε μορφή Romeo. Διαφορετικά η αρχική κακή απόφαση εξοπλισμού δεν θα έχει κανένα απολύτως όφελος, μετατρέποντας την σε ακόμα χειρότερη και θα καταλήξουν τα ανταλλακτικά για τα P3 σε αποθήκες όπως εκείνα για τα υποβρύχια που δεν θα αναβαθμιστούν ποτέ.
Προχωρώντας μπροστά όμως και αναγνωρίζοντας την κακή οικονομική κατάσταση της Χώρας που δυστυχώς επάνω που είχε αρχίσει να βελτιώνεται θα χειροτερέψει πάλι λόγω covid, δεν αρκεί να κάνουμε απλώς λογικές επιλογές εξοπλισμού. Δεν θα μπορέσουμε ποτέ ξανά να ανταγωνιστούμε την κατά πολύ μεγαλύτερη γειτονική οικονομία σε δυνατότητες εξοπλισμών ειδικά τώρα που αγοράζει και συντηρεί μεγάλο μέρος των εξοπλισμών της με χαμηλά κόστη από την τοπική της βιομηχανία. Πρέπει να σκεφτόμαστε διαφορετικά όπως για παράδειγμα αναφέρθηκε στο θέμα ο Seagull λέγοντας για MQ-9 Guardian σε τέτοιους ρόλους με κλάσμα του κόστους και πιθανόν καλύτερο αποτέλεσμα προσφέροντας και δυνατότητα κρούσης αλλά και καλύτερης απόκρυψης λόγω μεγέθους και stealth χαρακτηριστικών σε σχέση με τα P3. Δυστυχώς αμφιβάλω κρίνοντας από το ποσό συχνά έχει γίνει κάτι τέτοιο στο παρελθόν (σχεδόν ποτέ) για το ποσό εφικτό είναι να γίνει σε μεγάλη έκταση στο μέλλον. Εξαιρέσεις στον κανόνα θα υπάρχουν μόνο. Το μόνο διαφορετικό που δίνει κάποια ελπίδα για καλύτερες και πιο innovative επιλογές σε σχέση με το παρελθόν, είναι η στενότερη από ποτέ δυνατότητα συνεργασίας με το Ισραήλ στο οποίο πρέπει να θέτουμε προβλήματα και να ζητάμε συμβουλές εναλλακτικών αντιμετώπισης των. Σε πολλές περιπτώσεις θα βρίσκουμε λύσεις οικονομικότερες και αποτελεσματικότερες με άγνωστα για τους γείτονες συστήματα τα οποία είναι και δοκιμασμένα λόγω της συνεχής κατάστασης του Ισραήλ. Αυτά τουλάχιστον μέχρι να μπορέσει, εάν μπορέσει ποτέ να σταθεί η ελληνική βιομηχανία στα πόδια της και να παράξει εξοπλισμούς σε συνεργασία εάν είναι δυνατόν και πάλι με το Ισραήλ. Έτσι μόνο ίσως κλίσουμε την ψαλίδα με την γείτονα σιγά σιγά, εάν τελικά προλάβουμε γιατί οι εξελίξεις μπορεί να τρέξουν γρήγορα.
Για όνομα του Θεού όχι Romeo.
Αν υπάρχουν λεφτά διαθέσιμα ας πάνε σε τορπίλες και FOS για τα ελικόπτερα του Ναυτικού.
Αν ήμουν υπουργός Άμυνας και έρχοταν οποιοδήποτε επιτελείο με σχέδια για αγορές όταν έχει εξοπλισμό που δεν πετάει ή δεν κολυμπάει ή δεν έχει όπλα να ρίξει θα το ξηλωνα με συνοπτικές διαδικασίες
Μα έχουν δρομολογηθεί όλα και τορπίλες για τα υποβρύχια και FOS για τα S-70B αλλά και αγορά των ΜΗ-60R. Τώρα με την παγκόσμια κρίση δεν ξέρω τι θα προχωρήσει πρώτο αλλά κινήσεις έχουν γίνει.
Κρατωντας το πνευμα του προηγουμενου αρθρου σας για το τι θα γινει τελικα με το Π.Ν…θεωρω πως δεν πρεπει να σχολιασω κατι εδω…Ειναι η αποδειξη της κακης διαχειρησης και των κακων αποφασεων ολων των τελευταιων ετων.
Το λάθος είναι που δεν τα αναβαθμίσαμε από την αρχή σε P3C.Αυτό πληρώνουμε τώρα
Το λάθος ήταν που δεν αποκτήσαμε τότε P-3C.
Μεγάλη αλήθεια
Καλησπέρα,
1.Τα 500εκ $ είναι η αξία του προγράμματος. Από αυτά στο τέλος θα γίνει μια έκπτωση 20-30% οι οποία προβλέπεται σε κάθε εξοπλιστικό και θα είναι για διάθεση για το ναυτικό(εκεί κολλάνε τα Romeo).Άρα το κόστος έχει πάει στα 350εκ$.
2. Από τα 350$ τα 150 εκ$ θα τα πάρει η ΕΑΒ η οποία μόνο από αυτό το πρόγραμμα θα δουλέψει για 7 χρόνια μετά το τέλος του προγράμματος άρα τα χρήματα θα επιστρέψουν στην Ελληνική οικονομία .
3. Τα 500εκ$ αφορούν την ενεργοποίση 2 P-3B και αναβάθμιση 5 P-3B.
4. Θα υπενθυμίσω ξανά ότι αυτή ήταν η εισήγηση του ναυτικού την οποία είχαν αποδεχτεί 3 διαδοχικές κυβερνήσεις.
5. Μια διακρατική συμφωνία δεν έχει μίζες. Ο ντόρος ξεκίνησε από μια συγκεκριμένη εφημερίδα η οποία από ότι λένε οι κακές οι γλώσσες προωθούσε μια συμφωνία 1δι$ από άλλη εταιρεία( της προηγούμενης κυβέρνησης ΥΠΕΘΑ τα είπε δεν τα λέω εγώ).
6. Αρχίσαμε ότι τα αεροσκάφη δεν μπορούν να κάνουν ASW! Το θερμοκλινές του Αιγαίου και τις Μεσογείου θα τα εμπόδιζε!! Η ηχοσημαντήρες δεν έχουμε γιατί είναι dead από μπαταρίες!!Οι ηχοσημαντήρες είναι πολύ ακριβοί για να πάρουμε για αυτό τα SH-70B δεν ρίχνουν(δεν έχουν δυνατότητα να ρίξουν στην ουσία)!Οι κινητήρες του P-3B κάνουν θόρυβο και θα τους ακούνε τα υποβρύχια από μακριά! Και στο τέλος πιάσαμε τις Mk-46, FOS NH-90 και ότι άλλο βρούμε. Κάπου μέσα σε αυτά κάναμε μια ανάδρομη σε σκηνοθέτες και καλές ταινίες του Hollywood!!
Θα σας ξαναγράψω ότι η απόφαση για την αναβάθμιση θα φανεί στο αποτέλεσμα. Τα λεφτά αν άξιζαν να τα ξοδέψουμε ή όχι θα φανεί στην διάρκεια ζωής των αεροσκαφών και στις αποστολές που θα αναλάβουν σε βάθος χρόνου.
Υ.Γ Στο τέλος πάντα ξυρίζουν τον γαμπρό!! Και το λέω αυτό και για αυτούς που υποστηρίζουν την απόφαση και για αυτούς που δεν την υποστηρίζουν.
Aντε πάλι 😡
Τα ίδια και τα ίδια με τη παραπληροφόρηση με τη Γκεμπελίστικη τακτική του γράφε γράφε κάτι θα μείνει!
Μάλλον βαλτοί είσαστε να δικαιολογήσετε τα αδικαιολόγητα
Λοιπόν άντε πάλι:
1-2:
http://www.mod.mil.gr/en/node/68264
499.843 mil $ Πληρωμές Που την είδατε την έκπτωση??
Εκεί που είδαν οι άλλοι τα κέρδη των κεντρικών τραπεζών να πληρώσουμε τις Bel@des?
Η μήπως θα μας τα δώσουν τζάμπα τα MH60R??
https://www.dsca.mil/major-arms-sales/greece-mh-60r-multi-mission-helicopters
Έχουμε προπληρώσει όλο το ποσο και ακόμα δεν έχουμε δει εksυχρονισμενο P-3 !!
Το022? και βλέπουμε
3:
Η συμφωνία τελικά είναι για 1 ενδιάμεση λύση και 4 εκσυχρονισμένα
ΤΟ ΞΈΡΕΙΣ ΑΛΛΑ ΠΑΡΑΠΛΙΗΡΟΦΟΡΕΙΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΙΚA!
https://www.ptisidiastima.com/are-new-p-3b-orion-capable-of-asw-operations/
#
Με την ευκαιρία να πούμε πως τελικά δεν θα υπάρξει και δεύτερο αεροσκάφος ενδιάμεσης “λύσης”, θα μείνουμε σε αυτό που πετά, συν τα 4 αεροσκάφη που εκσυγχρονίζονται ριζικά#
4
Το πρόγραμμα ήταν μια πολιτκή απόφαση που ξεκίνησε επί ΝΔ και ολοκληρώθηκε επί ΣΎΡΡΙΖΑ
ΤΟ ναυτιkο κλήθηκε να δικαιολογήσει την απόφαση
Οποτε ευθύνες έχει και η τότε ηγεσία
ΟΙ σημερινοί ας μείνουν με τις S και τις SUT του 70 αφού το πρόγραμμα ρούφηξε όλα τα διαθέσιμα για το Ναυτικό για5-7 χρονια
5
https://www.protothema.gr/politics/article/474733/apofasi-skandalo-65-prokatavoli-gia-ta-sapakia/
6
Επανέρχεσαι στα ίδια θέματα χωρίς καμια τεκμηρίωση
Σε ξανά ρωτάω:
Γιατί το Ναυτικό ΔΕΝ χρησιμοποιεί ηχοσημαντιρες στα ελικόπτερα αλλα ποντιζομενο SONAR?
Επειδή δεν θα απαντήσεις θα στα ξαναγράψω:
Το ποντιζομενο sonar έχει καλύτερη απόδοση στις συνθήκες Αιγαίου ανατολικής μεσογείου
λόγω θερμοκλινους
ΟΙ ηχοσιμαντιρες είναι ακριβοί για τα ελληνικά δεδομένα
τα δόσες εσύ τα νούμερα! splash και πάνω από χιλιάρικο
Εγώ και άλλοι σχολιαστές ΤΕΚΜΗΡΙΩΜΈΝΑ γράψαμε πως το υπάρχον απόθεμα sonobuoys εάν δεν έχει πεταχθεί στα σκουπίδια είναι παμπάλαιο και μη λειτουργικό
Τα εκσυχρονισμένα P-3 δεν θα φέρουν acoustic signal processor
Εάν έχεις διαφορετική πληροφόρηση δώσε references/links
και όχι ξυρισμένους γαμπρους klpes μπούρδες! ❓
Βλέπω να έχουμε μακρά ημέρα σήμερα Tom Clancy!!!
1. Τι έκπτωση περιμένεις εσύ? Μπαζάρ τιμών?Πάρε τα 150εκ$ πίσω?
Σου το έγραψα και μέσα στην πρεμούρα σου είδες το δέντρο και έχασες το δάσος!!
Τελικά όπως γράφεις και εσύ αλλά και η πτήση και συμφωνώ και εγώ μαζί τα αεροσκάφη που θα παραδοθούν θα είναι 1 ενδιάμεσης λύσης το οποίο στο τέλος θα αναβαθμιστεί και αυτό και 4 αναβαθμισμένα. Η διακρατική συμφωνία είναι ξεκάθαρη 2 ενδιάμεσης λύσης και 5 αναβαθμισμένα! Τι δεν μπορείς να καταλάβεις ότι περισσεύουν λεφτά στο πρόγραμμα?Θέλεις το link να σου βάλω της επικύρωσης από το Κογκρέσο να το καταλάβεις που γράφει τον αριθμό των αεροσκαφών που προβλέπετε στην συμφωνία και το ποσό των 500εκ$ που θα κοστίσει?Πες μου το έχω πρόχειρο .
3. Το ναυτικό δεν κλήθηκε να δικαιολογήσει καμία απόφαση. Ήδη από 2009 υπήρχε εισήγηση του ναυτικού για την απόκτηση P-3C από τα αποθέματα του USN (δεν υπήρχαν διαθέσιμα τότε )ή αναβάθμιση των υφιστάμενων P-3B ή η αγορά καινούργιων αεροσκαφών.Αν ψάξεις θα βρεις όλη την ιστορία.
4. Το πρώτο θέμα που βάζεις link είναι η εφημερίδα που στην ουσία κατηγορήθηκε από τον πρώην ΥΠΕΘΑ ότι προσπαθούσε να βρει σκάνδαλο για να προωθήσει την αγορά 1δις καινούργιων αεροσκαφών. Θέλεις να σου βάλω τα πρακτικά της Βουλής?
Θα σου βάλω το link του Facebook του Πάνου Καμμένου να τον ρωτήσεις προσωπικά για την αγορά και για την εφημερίδα https://web.facebook.com/AnexartitoiEllines/?_rdc=1&_rdr
5. Μην αρχίζεις πάλι με τα sonobouys τα είπαμε δεν είναι ακριβά. Για το υπάρχων απόθεμα θα το δούμε όταν θα έρθει η ώρα αν μπορεί να γίνει πιστοποίηση εκ νέου και τι πραγματικά υπάρχει και τι όχι.
6. Για τα εκσυγχρονισμένα και για τους acoustic signal processor που λες μπορούν να αποκτηθούν εύκολα από τα αποθέματα του USN .Και σε παρακαλώ μην κάνεις πάλι την ερώτηση του 1εκ $ αν διασυνδέονται με το καινούργιο σύστημα. :beg:
Τα μάσησες !
Για να το κλείσουμε:
Για το πρόγραμμα έχουμε πληρώσει 500 mil $ από τα οποια τα 150 είναι για την EAB
Οποτε ουδεμία έκπτωση για τα ROMEO που εγγραφες παραπάνω!
Το πρόγραμμα αφορά 1 ενδιάμεσης και 4 εκσυχρονισμένα
Ουδεμία πρόβλεψη γίνετε για εKSυxρονισμο του ενδιαμεσου mouseiakou
Έχεις κάνα επίσημο έγγραφο που να δείχνει αναπροσαρμογή του κόστους και των πληρωμών??
500mil usd!!!!
Για την ιστορία της επιλογής δεν έχω χρόνο να γράψω είπαμε πολιτική απόφαση
Για sonobuoys: στα έχουμε γράψει το αποθεμa είναι πεπαλαιωμένο και ληγμένο
Η παραγγελια για τα ROMEO φέρεται να είχε ηxοσιμαντιρες αλλα δεν έχει προχωρήσει
Το αεροπλάνο θέλει acoustic signal processor για μπορέσει να χρησιμοποιήσει ηχοσιμαντηρες!
Έχεις πληροφόρηση πως έχει πράγματι αγοραστεί τέτοιο σύστημα???
Συμπέρασμα : Το αεροπλάνο ΔΕΝ θα έχει ικανότητες ASW όπως είναι τώρα
Για να αποκτήσει πρέπει να αποκτηθούν ηχοσημαντιρες και επιπλέον που πρέπει να ολοκληρωθεί στο m2ims
Επιπλέον mil $ !!!!
Επιπλέον σε περίπτωση που aρχίσει το πιστολίδι το αεροσκάφος δεν θα μπορεί να κάνει τέτοιες αποστολές πιο έξω από το Σούνιο όπως γραφεις!
Εν καιρό ειρήνης η χρήση ηχοσιμαντηρες είναι πολύ ακριβή για τα ελληνικά δεδομένα
Το Ναυτικό τα ξέρει αυτά και για αυτό άφησε έξω το ASW!!!
In summary:
Είναι το μεγαλύτερο φιάσκο στην ιστορIα ελληνικών εξοπλισμών
Σιγά-σιγά πάμε ανατολικότερα το Ιόνιο έγινε Σούνιο !!
2. Ακόμα θεωρώ ότι δεν θέλεις να κατανοήσεις όταν μια σύμβαση διακρατική αναφέρει ρητά ότι 500 εκ $ είναι για 2 ενδιάμεσης λύσης P-3B και 5 αναβαθμισμένα P-3Β και παραδίδονται 1 και 4 αναβαθμισμένα P-3B και έχει πληρώσει όπως φαίνεται τα λεφτά τότε δυο πράγματα γίνονται. 1ον σου επιστρέφετε η διαφορά (σε χρήμα ή σε εξοπλισμό),2ον σου παραδίδονται τα αεροσκάφη που λέει η συμφωνία!Αν δεν γίνει τίποτα από τα δυο που σου γράφω τότε κάποιος μας τρώει τα λεφτά!Και εφόσον δεν υπάρχει κάποιος μεσάζων και μόνο η κυβέρνηση των ΗΠΑ τότε μας έχουν κλέψει CK!!! Δηλαδή μας έφαγε λεφτά το USA? 😆 😆
Και επειδή αυτό δεν υπάρχει περίπτωση να γίνει ψάξε για το Arms Sales Notification, 62423-62426 του 2014!! Δεν θα σου κάνω την ζωή εύκολη να στο βάλω link!
Γράφει μέσα και για το αγαπημένο σου MIMS!!!
Πάλι αέρας κοπανιστός και κανένα στοιχειο
Η σύμβαση και οι πληρωμές είναι στα 500 ml $
Παίρνουμε 1 ενδιάμεσο μουσειακό έκθεμα και 4 εκσυχρονισμένα
Εάν έχεις τεκμηριωμένα στοιχεια πως οι Αμερικανοι θα μας δώσουν πίσω λεφτά η υλικό δώστα εδώ
Αλλιώς όλα τα αλλα είναι μπούρδες παραπληροφόρησης που σου έχουν βάλει να κανεις εδώ μέσα!
Λοιπόν επειδή το αποφεύγεις ενώ σου έδωσα στοιχειά να το βρεις θα το βάλω εγώ. Τα στοιχειά που μου ζητάς να σου δώσω εγώ για το αν θα μας δώσουν πίσω λεφτά και εξοπλισμό είναι για να το λέμε για αστείο. Πάρε λοιπόν σε link τι προβλέπει η συμφωνία για τι ποσό και για πόσα P-3.
https://regulations.justia.com/regulations/fedreg/2014/10/17/2014-24719.html
Και μιας και μας περίσσευαν χρήματα, γιατί τις υπόλοιπες τρύπες μας τις έχουμε κλείσει, είπαμε δεν θέλουμε τα 150 εκ. πίσω. Ρίξαμε στην βιτρίνα μια ματιά και είπαμε στην Lockheed τύλιξε μας και 4 Romeo για το σπίτι.
Μάλιστα…
@GiorgosR
Δεν ξέρω αγαπητέ πραγματικά τι θα γίνει. Είμαστε όλοι στις υποθέσεις. Μπορεί να γίνει κάτι διαφορετικό με αυτά τα χρήματα και να καλύψουν κάποια άλλη ανάγκη. Πριν πούμε οτιδήποτε άλλο το οποίο δεν θεωρώ ότι θα προσφέρει κάτι άλλο στην συζήτηση στο θέμα των P-3B καλό είναι να περιμένουμε να δούμε τι πραγματικά θα γίνει και πως θα αποδώσει το πρόγραμμα. Έτσι κι αλλιώς τα 500 εκ $ έχουν πετάξει.
Συμφωνώ απόλυτα…Ελπίζω να βγει σε καλό όλη αυτή η ιστορία.
“Think out of the box”
Με αφορμή την πολύ καλή ιδέα του ilias_skaltsiotis τα super puma να πάνε στο ναυτικό,
και τις κατά καιρούς συζητήσεις για ενίσχυση των παράκτιων αντιπλοικων πυράυλων απο
τα πολυάριθμα μικρα και μεγάλα νησιά μας, ας μην είμαστε εντελώς αρνητικοί να μειώσουμε τις οροφές των φρεγατών (μόνο) αρχίζοντας απο τις 3 μη εκσυχρονισμένες kortenaer. (που θα γίνουν πολύτιμα ανταλλακτικα για τις εκσυχρονισμένες)
ΣΕ 1-2-3 χρόνια ερχονται η 6η και η 7η super vita, (exocet bl3)
Τα 4 εκσυχρονισμένα P-3 που θα έχουν εικόνα απο ολο το αιγαιο (και όχι μόνο) αφου σιγουρα ενα απο αυτα θα πετάει ανα πάσα στιγμή.
Τα 4 Ρομέο που θα είναι η αιχμή του δόρατος στον ανθυποβρυχιακό αγώνα.
Οι 24 εκτοξευτές Harpoon των 3 πλοίων μπορούν να γίνουν παράκτιες (ηδη υπάρχουν exocet bl2)
με μεγαλύτερο καταμερισμό.
Και πάμε και στο μεγάλο “αγκάθι” την έλλειψη ναυτικού-asw ελικοπτέρου λόγω της απόσυρσης των φρεγατών. (άσχετα με την εν μέρει αντικατασταση τους απο μικρότερα σκάφη).
Εχουμε 11 aegean hawk, Θα πάρουμε 4 romeo, έχουμε και 7 ΑΒ212 (μια δεκαετία τη βγάζουν) 22 ελικόπτερα για 10 φρεγάτες βάλε και 1-2 να είναι για συντήρηση μας περισσέυουν τα 3-4 aegean hawk, και τα 7 ΑΒ 212.
Θα πάνε και τα 12 super puma και τα 6 AS365 Dauphin στο ναυτικό
θα πάρουν sonar, exocet, (super puma) τορπίλες, αποθέματα penguin υπάρχουν για τα υπόλοιπα, και ότι επιπλέον χρειαστεί μπορεί να αγοραστεί με την εξοικονομηση του μεγάλου
κοστους χρήσης των 3 αποσυρμένων φρεγατών.
Μιλάμε για 30 πάνω-κάτω “ναυτικα” ελικόπτερα που μπορουν να καταμεριστούν σε μικρές βάσεις σε 7-8 νησιά πχ και να κάνουν και ανθυποβρυχιακο αγώνα και κρούση.
Τα δε super puma και τα AS365 Dauphin έχουν και πολύ μεγάλες εμβέλειες και μπορούν να καλύψουν πολύ μεγάλες αποστάσεις.
Μπορεί να κάνω και λάθος αλλά ισως τα ΠΝ αφού δεν έχει πόρους να αλλάξει τοσα πολλά μεγάλα πλοία επιφανείας και αφού η μορφολογία του αιγαίου το βοηθά, ας σκεφτεί αντισυμβατικά.
Τωρα για την ΝΑ μεσόγειο εκεί θέλουμε αεράμυνα περιοχής, αλλά αυτή είναι άλλη κουβέντα.
Εγώ θα πρόσθετα αυτούς τους HARPOUN από τις S να τους κοτσάρουμε σε αυτά τα AB205που χει η αεροπορία!!
Ιπτάμενες πυραυλακάτους!!
Τι λες???
😡 😡 😡 😡 😡 😡 😡 😡
Έχω αγοράσει 5 ζευγάρια κυάλια για την αναβάθμιση των p3, μιας και αυτός θα είναι ο μοναδικός εξοπλισμός τους, σύμφωνα με την άποψη σου. Να τα στείλω στο ΓΕΝ ή στην ΕΑΒ?? Θα μου στείλουν τα ρέστα από τα 500 εκ???
Δεν διαβάζεις η δεν δεν καταλαβαίνεις τι διαβάζεις:
Έγραψα πως στα πριν παροπλιστούν το ο εξοπλισμός της δεκαετίας του 60 δεν δούλευε και κάναν τη δουλειά τους μονο με κυάλια
Καλού κακού στeιλτα τα κυάλια στο GEN διότι σίγουρα θα τους χρησιμεύσουν και στα εκσυχρονισμένα!!!
Πήρα και νυχτερινες διόπτρες για να είναι 24/7
Αν και το σημαντικό σε αυτά τα αεροπλάνα είναι τα συστήματα που φέρουν και όχι το κουφάρι, από την στιγμή που δεν παίζει SAAB, άστο καλύτερα.
Με το ζόρι δουλειά δεν γίνεται και πρέπει να το πάρουμε απόφαση. Ιδιωτική ή απλά κρατική αμυντική βιομηχανία στην Ελλάδα σε υγιείς βάσεις τέλος. Ήμτανε νιος και γέρασα.
Η αμυντική βιομηχανία πρέπει να περάσει στην ιδιοκτησία των ενόπλων δυνάμεων και αυτό μόνον όταν αποκτήσουμε ανώτατους αξιωματικούς που δεν θα ενδίδουν σε πιέσεις πολιτικών.
Για ότι γίνεται σήμερα θα πρέπει με διαγωνισμούς ή επιτέλους οι συντηρήσεις, αναβαθμίσεις, επισκευές να μπουν στους κωδικούς των λειτουργικών εξόδων. Αυτοί που τα θέσπισαν όλα σαν εξοπλισμούς τραβιούνται με την δικαιοσύνη γιατί το έκαναν εκ του πονηρού. Στο τέλος θα φτάσουμε στο σημείο να πιστεύουμε ότι δεν γίνονται διαγωνισμοί για να μην ξεφτιλιστούν κάποιοι για τις αποφάσεις τους.
Δεν μπορεί να χρειάζεται ΚΥΣΕΑ για την αγορά ανταλλακτικών και αναβαθμίσεων. Αυτά έπρεπε και πρέπει να λειτουργούν αυτόματα και αυτονόητα ως λειτουργικά έξοδα με υπηρεσιακές διαδικασίες.
Ας αναλογιστούμε πως θα λειτουργούσαν και σε τι κατάσταση θα ήταν τα υπάρχοντα μέσα εάν το γελοίο ποσό των 500 εκατομμυρίων που διαθέτουμε για εξοπλισμούς, πήγαινε στα λειτουργικά έξοδα με την παραπάνω προϋπόθεση. Και τορπίλες θα είχαμε και σύγχρονους σημαντήρες και αναβαθμίσεις και τα πάντα.
Και επειδή οι κυβερνητικές τάσεις ως προς την άμυνα φθίνουν…
Δεν εξοπλίζουμε συνοριοφυλακή. Στράτευμα για πόλεμο απέναντι σε πολυαριθμότερο αντίπαλο πρέπει να εξοπλίζουμε.
Το τι εστί συνοριοφυλακή και τι ποιότητας και επιπέδου εξοπλισμό πρέπει να έχει είναι άλλη κουβέντα.
Αυτό που θα προτιμούσα είναι πέταμα όλα και αγορά ενός ή δύο C-295 Persueder με συστήματα SAAB και πιστοποίηση για φουλ οπλισμό. Μέχρι και πυραύλους cruise.
Έριξα μια μάτια για τα sonobuoys
-ο ηχοσημαντηρας κανει την διαφορά και η ποιότητα του.
– το είδος παθητικός, ενεργητικός, βάθος πόντισης, πληροφορίες για θερμό κλίνες, αλμυρότατα, ρεύματα αυξάνουν τις ικανότητες αλλα και το κόστος
-η τεχνολογια ειναι τεχνολογια τελος 90’ αρχές 00’ υπάρχουν αναφορές για ανάγκη upgrade αλλα η μικρή διάρκεια ζωής (8ωρες λειτουργίας) η ταχύτητα των υποβρυχίων και προφανώς και ανάγκη να μην ρίξεις τορπίλη αλλα να ενημερώσεις οτι το Υ/β εγινε αντιληπτό απαιτεί μεγάλο αριθμό ηχοσημαντηρων, ενδεικτικά αναφέρεται οτι οι 120 ενός P8 ισως να μην φτάνουν ακόμα και για μια και μονο αποστολή
-ο επεξεργαστής ειναι ένας server οχι κατι το ιδιαίτερο και απο οτι κατάλαβα παρέχεται απο την εταιρία που φτιάχνει τους ηχοσημαντηρες (2-3 μεγάλες υπάρχουν)
-υποθέτω οτι εύκολα ολοκληρώνεται στο σύστημα μάχης (που σε εμάς ειναι και ελληνικό)
-ηχοσημαντηρες υπάρχουν και σε σκάφη επιφάνειας όπου υπάρχουν φωτό να τους πετάνε ναύτες με το χέρι.
Μπάμπη καλή Πρωτομαγιά.
Το Π.Ν. πέρα από τον αρκετά μεγάλο φόρτο παλαιότερων sonobuoys που απέκτησε μαζί με τα P-3B, υλοποίησε επιπλέον Προμήθεια (2003) πολλών Ηχοσημαντήρων νέας τεχνολογίας της Εταιρείας Hermes Electronics.
Το Αεροσκάφος της Ενδιάμεσης Λύσης συντηρεί όλες τις Επιχειρησιακές Ικανότητες του Τύπου του ήτοι την διασπορά και επεξεργασία δεδομένων από αυτούς τους Ηχοσημαντήρες.
Το ίδιο και τα Υπόδειγμα των υπολοίπων εκσυγχρονισμένων μέσω της σουΐτας UYS-505 ASW (Sonobuoy Processor) της General Dynamics M.S.C.
Όσον αφορά τον αριθμό Η/Σ που απαιτούνται για μία αποστολή, οι αριθμοί τους εξαρτώνται από το είδος της απειλής, το Περιβάλλον, το Εμβαδό του Χώρου Έρευνας και τέλος, τις δυνατότητες και τους Αλγορίθμους του Επεξεργαστή της σουΐτας ASW.
Το Π.Ν. πάντως έχει μεριμνήσει γι’αυτό.
Πάντως, ο UYS-505 ASW έχει το ιδιαίτερο χαρακτηριστικό να “συνδιαλέγεται” μέσω της Πολυστατικής Επεξεργασίας με αντίστοιχα Σόναρ Τρόπιδος ή/και βυθιζόμενα από Ελικόπτερα παρέχοντας σημαντική ικανότητα διαεπιχειρησιακής αντιλήψεως της καταστάσεως.
ΥΓ
Έκανες καλά που δεν απάντησες σε κανένα σχόλιο παρά ανάρτησες το δικό σου. Μπράβο σου και για την τίμια έρευνα.
Κάποιοι για άγνωστους λόγους έχουν καταστήσει την κατάσταση εδώ επιεικώς αφόρητη. Ας ελπίσουμε πως είναι λόγω “προσωπικών κολλημάτων” και όχι κάτι βαθύτερο. Συνέχισε έτσι.
Καλη Πρωτομαγιά.
Ευχαριστώ για τα καλα σου λόγια..
Ευχαριστώ για τις πληροφορίες…
Η αλήθεια είναι ότι τα P3 έχουν φάει μεγάλο κράξιμο, πιστευω ομως οτι ο λόγος ειναι απλό κόλλημα…..η αλήθεια ειναι πάντως οτι η έλλειψη καλωδιώσεων για πυραύλους επιφάνειας κάπως μου έρχεται…..
…..και μια άλλη σκέψη μου η δυνατότητα που θα έχουν τα P3 να δίνουν τακτική εικόνα στους Ισραηλινούς οταν περιπολούν στην Αν Μεσόγειο μας παρέχει ενα μεγάλο πλεονέκτημα……
Καταρχάς να ξεκαθαρίσουμε πως το ενδιάμεσο “μουσειακο” έκθεμα δεν είναι εφοδιασμένο με τον
UYS-505ASW που αναφέρεις.
Η κατάσταση των P-3B περιγράφεται εδώ:
https://www.ptisidiastima.com/p-3b-orion/
https://www.ptisidiastima.com/are-new-p-3b-orion-capable-of-asw-operations/
COMMENT 145905
Μιλάμε για συστήματα της δεκαετίας του 60 που δεν δούλευαν όταν παραλήφθηκαν τα
Ποσο μάλλον το2020!!!
Αδυνατώ επίσης να πιστέψω πως ένα αναλογικό σύστημα της δεκαετίας του 60 μπορεί να συνεργαστεί με sonobuoys “τελευτεας” (digital!!) τεχνολογίας του 2003!
Αδυνατώ επίσης να πιστέψω πως οι# τελευταίας τεχνολογίας# sonobuoys του 2003 εξακολοθούν να λειτουργούν το 2020!!και το ότι το ναυτικό τους κράτησε ενώ το αεροπλάνο αποσύρθηκε το 2009 και η σύμβαση εκσυχρονισμού υπογράφηκε το 2015
Σχετικά με τα εκσυχρονισμένα P-3:
Η μονη αναφορά σε συγκεκριμένο σύστημα επεξεργασίας ακουστικών την έχουμε δει εδώ:
https://www.defenceiq.com/air-forces-military-aircraft/articles/hellenic-navys-new-maritime-patrol-asw-aircraft
the UYS-505 ASW suite;
https://gdmissionsystems.ca/products/underwater-warfare/sonobuoy-processing/sonobuoy-processor
Μπορώ να δώσω μια πληθώρα δημοσιευμάτων αναρτήσεων σχετικά με τον εκσυχρονισμό των P-3 που ουδεμία αναφορά γίνετε σε acoustic signal processor η στο συγκεκριμένο σύστημα:
Παραδείγματα:
http://e-amyna.com/%CE%B1%CE%BD%CE%B8%CF%85%CF%80%CE%BF%CE%B2%CF%81%CF%85%CF%87%CE%B9%CE%B1%CE%BA%CE%AD%CF%82-%CE%B5%CF%80%CE%B9%CF%87%CE%B5%CE%B9%CF%81%CE%AE%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82-%CF%83%CF%84%CE%BF-%CE%B1%CE%B9/
https://www.navalanalyses.com/2018/05/greek-maritime-patrol-aircraft-past.html
https://defencegreece.wordpress.com/2015/05/10/%CE%B5%CE%BA%CF%83%CF%85%CE%B3%CF%87%CF%81%CE%BF%CE%BD%CE%B9%CF%83%CE%BC%CF%8C%CF%82-p-3b-%CF%84%CE%BF-%CE%B1%CE%BD%CE%AC%CE%B3%CE%BD%CF%89%CF%83%CE%BC%CE%B1/
Δεδομένου ότι:
Το Ναυτικό ΔΕΝ χρησμοποιεί sonobuoys για τους λόγους που εξηγούνται στο παραπάνω της eamynas
Σε περίπτωση που αρχίσει το πιστολίδι δέv υπάρχει περίπτωση να γίνει τέτοια αποστολή ανατολικότερα του Σουνίο
Το κόστος των sonobuoys
Είμαι πολύ σκεπτικός εάν τελικά το σύστημα θα είναι παρών στα P-3
Επιπλέον όπως αναφέρεται στο άρθρο της eamynas η εμπειρία της σε ολοκλήρωση τέτοιων συστημάτων είναι μηδενiκη αυξάνοντας έτσι το ρίsko του όλου προγράμματος
CK
Κανείς δεν είπε πως το interim θα έχει τον UYS-505. Το Πρόγραμμα πάντως τον περιλαμβάνει στα P-3B Η.Ν. MDA.
Τα 6 P-3B του Π.Ν. δεν ήταν “τεχνολογίας του ’60” καθώς πέραν του TACNAVMOD έγινε από την παραλαβή τους και εντεύθεν εκτεταμένος εκσυγχρονισμός και συμπλήρωση Ικανοτήτων (π.χ. εγκατάσταση Συστήματος AIS/VMS) πέραν αυτού των Δομικών και Μηχανικών Στοιχείων και του Εξοπλισμού Αποστολής.
Ακόμη και τα P-3A είχαν TACNAVMOD.
Τέλος πάντων, καλή είναι η συζήτηση αλλά αυτό που μας ενδιαφέρει είναι η πραγματικότητα. Όποιος έχει κάποιον γνωστό στο Π.Ν. γνωρίζει κάποια πράγματα περισσότερο. Επικαλούμαι κάποιον συνσχολιαστή να επιβεβαιώσει.
Πέραν τούτων, παρ’όλη την προσωπική μου αντίθεση στην απόφαση (όπως πάρθηκε) του τότε ΥΠΕΘΑ Πάνου Καμμένου, θεωρώ πως ΣΗΜΕΡΑ η καλή εξέλιξη του Προγράμματος θα δώσει στο Π.Ν. δυνατότητες Ελέγχου Περιοχής εξαιρετικά χρήσιμες την δεδομένη στιγμή.
Ευχαριστώ για τις παραπομπές. Λόγω του μακροσκελούς τους χαρακτήρα θα τις μελετήσω αργότερα.
Πάντως, τα “νέα” ΑΦΝΣ θα επιχειρήσουν κατά κόρον στην Ν.Α. Μεσόγειο. Εκεί θα είναι απολύτως χρήσιμα κι αυτά και οι Ηχοσημαντήρες τους.
Να πω πως το Π.Ν. χρησιμοποιούσε sonobuoys όσο ήταν Επιχειρησιακά τα εν λόγω Αεροσκάφη παρά τα όσα γράφει η e-amyna (δεν το διάβασα ακόμη).
Και σε τωρινές Ασκήσεις όμως υλοποιούνται κάποια σενάρια με αυτούς έστω και από άλλα Μέσα.
Επίσης, η αποστολή των P-3 δεν θα είναι απαραίτητα “Αποστολή Μάχης” παρά αποστολή Έγκαιρης Προειδοποιήσεως και Αναγνωρίσεως.
Πιστεύω τέλος πως ίσως είναι ανώφελο να συγκρουόμαστε για τις δυνατότητές τους. Ο χρόνος εντάξεώς τους δεν είναι μακρυά. Ας περιμένουμε λίγο.
Ck oι πηγές οι δικές μόνο είναι τεφαρίκι . Τι έγινε? Για το uys-505asw το στρίβει δια του αρραβώνος?? Εσύ έλεγες ότι κανένα P-3B δεν θα έχει δυνατότητα ASW!!Τώρα το λες ότι το έχεις μόνο σε 2 site! Αν σου βάλει και κανείς κάτι άλλο εσύ δέχεσαι αυτό που πιστεύεις !! Οπότε γιατί να σου χαλάμε το όνειρο. 😆 😆
Υ.γ Είπαμε 3 ζευγάρια κιάλια, 2 διόπτρες, και πτήση πάνω από την Κεφαλλονιά θα κάνουν τα P-3B. 😆
Ούτε εσύ διαβάζεις !! :silly:
Γράφω πως μονο 1reference κάνει αναφορά στο συγκεκριμένο σύστημα
Όλα τα αλλα όλα αυτά τα χρονια δεν γράφαν τίποτα !!!! :shutmouth:
Έχεις κανένα άλλο reference να μας δώσεις maybe??? ❓
Μήπως βρήκες πουθενά και αυτή την επιστροφή του 25-30% για τα 500 mil $που έχουμε σκάσει στη LM?
Για το πρόγραμμα έχω προβλέψει πως θα εξελιχθεί σε φιάσκο ιδιαιτερα με την ολοκλήρωση όλων των συστημάτων αισθητήρων στο M2IMS!
Οποτε μάλλον θα χρειασTουν”τα κυάλια εάν ποτε απογειωθούν
Εδώ θα μαστέ να το συζητάμε
Ck Προφανώς δεν συμφωνούμε και από ότι φαίνεται σχόλιο με σχόλιο άκρη δεν βγάζουμε. Το θέμα είναι ότι καπελώνουμε σοβαρά σχόλια με τους διαλόγους μας και αυτό είναι εις βάρος απόψεων άλλων σχολιαστών. Θα δούμε στην πορεία τι θα γίνει με τα P-3B. Μπορεί να βγουν η μεγαλύτερη πατάτα που υπάρχει μπορεί να βγουν και τα καλύτερα! Ο χρόνος θα δείξει . Την καλημέρα μου σε όλους
Από General dynamic:Designed by operators, for operators, the UYS-505 is ‘the solution’ to search, localize and track stealthy submarines in littoral waters.
Λογική επιλογή…….TN214……killer μαλλον finder…
Το P3 Orion ειναι αεροπλανάρα! και όταν θα παραλάβουμε τα 4 εκσυγχρονισμένα θα αυξηθούνε κατακόρυφα οι δυνατότητες επιτήρησης. Μην ξεχνάμε πως ακόμα κια χώρες σαν την Γερμανία και Ισπανια που κατσκευάζουν αεροσκάφοι που δήθεν θα μπορούσαν να αντικαταστήσουν τα Orion, δεν τα αποχωρίζονται! Τα Ορίον τα διώχνεις για πάρεις P8 Neptune, και όχι drones με αστείο φόρτο μάχης ή δικινητήρια αεροσκάφοι που σε 2-3 μποφόρ θα πρέπει να προσγειωθουν.