[youtube=https://www.youtube.com/watch?v=encV6n3hntA]
Βίντεο από τον τρέχοντα επιχειρησιακό πλου που ξεκίνησε στις 25 Ιουνίου επικεφαλής αρμάδας με τα αντιτορπιλικά 052C Jinan, 052D Yinchuan, 054A Yantai.
[youtube=https://www.youtube.com/watch?v=encV6n3hntA]
Βίντεο από τον τρέχοντα επιχειρησιακό πλου που ξεκίνησε στις 25 Ιουνίου επικεφαλής αρμάδας με τα αντιτορπιλικά 052C Jinan, 052D Yinchuan, 054A Yantai.
έχουν προχωρήσει……
Aσχετο. Υπαρχει για μας τους δυτικους ο Ερυθρος Σταυρος, λιγο πιο ανατολικα-νοτιοανατολικα η Ερυθρα Ημισεληνος, για τους απω ανατολιτες γιατι να μην υπαρχει ενας Ερυθρος Σιβα, η Κομφουκιος ? 🙂
έχουν μετατραπεί J-15 για δοκιμές με καταπέλτη;
Είχα δει μια φωτογραφία σε κινέζικο φόρουμ αλλά δεν ξέρω αν είναι αληθινή
Ένα από τα μελλοντικά (μεγαλύτερα) κινεζικά αεροπλανοφόρα δεν θα είναι STOBAR αλλά με καταπέλτες και μάιστα ηλεκτρομαγνητικούς.
Στις απονηώσεις τους τα J-15 είναι πιο αργά και από το θάνατο. Έτσι σού ‘ρχεται να πας τα σπρώξεις. Αν παραφάει ο πιλότος μπορεί και να μη τη βγάλει.
Oλα τα αεροπλανα που απογειωνονται με αυτην την μεθοδο ετσι ειναι, μην κανεις την συγκριση με αυτα που χρησιμοποιουν καταπελτες.
Το ξέρω … αλλά εδώ παρακάνει μπαμ, ίσως σε ξεγελά στο μάτι το μέγεθος του αεροπλάνου
Tο ιδιο σκαφος με το Κουζνετσωφ.Ποσο περιποιημενο φαινεται το κινεζικο!
Ερωτηση , αν ειχε καταπελτη το ιδιο αεροσκαφος ποσο μεγαλυτερο βαρος απογειωσης θα μποροτυσε να εχει . Υπαρχει πουθενα η πληροφορια με λιγα λογια ποσο παραπανω κερδισουν τα Φ18 .Ευχαριστω
Το πρόβλημα με την έλλειψη καταπέλτη για ένα δεδομένο αεροσκάφος έγκειται στο μεταφερόμενο φορτίο (όπλα/καυσίμα). Τον καταπέλτη των ρυθμίσεις ανάλογα με το βάρος του αεροσκάφους. Στην μέθοδο STOBAR το όριο είναι η ώση των κινητήρων (και η δυνατότητα μειώνεται κατακόρυφα με την επίδραση παραγόντων όπως η υψηλή θερμοκρασία περιβάλλοντος).