17.9 C
Athens
Τετάρτη, 6 Δεκεμβρίου, 2023
ΑρχικήΑΜΥΝΑΌσο εμείς αναρωτιόμαστε για τα λιγοστά ΑΑV-7, οι Τούρκοι ολοκλήρωσαν το δικό...

Όσο εμείς αναρωτιόμαστε για τα λιγοστά ΑΑV-7, οι Τούρκοι ολοκλήρωσαν το δικό τους. Και μπράβο τους

Ένα βήμα πιο κοντά στην παραγωγή βρίσκεται το τουρκικό αμφίβιο τεθωρακισμένο όχημα MAV (παλαιότερα γνωστό ως ZAHA), που αναπτύσσεται από την εταιρεία FNSS και προορίζεται να καλύψει τις ανάγκες των Τούρκων Πεζοναυτών.

Όπως ο Ισμαήλ Ντεμίρ αναφέρει στον λογαριασμό του στο Twitter, αυτή τη φορά το όχημα ολοκλήρωσε δοκιμές ανατροπής, που έχουν σκοπό να εξασφαλίσουν την ασφάλεια του πληρώματος και των μεταφερόμενων πεζοναυτών στη θάλασσα. Τώρα αναμένεται να ακολουθήσουν οι δοκιμές αποδοχής και η έναρξη της παραγωγής στο τέλος του 2021 ή τις αρχές του 2022.

Το πρόγραμμα ξεκίνησε τον Μάρτιο του 2017 και η FNSS θα παραδώσει στο Τουρκικό Ναυτικό 27 οχήματα (23 μεταφοράς προσωπικού, 2 διοικήσεως, 2 περισυλλογής). Το MAV έχει σχεδιαστεί ειδικά για επιχειρήσεις από το “TCG Anadolu” και έχει αποστολή να μεταφέρει με ασφάλεια τους Τούρκους Πεζοναύτες από τα πλοία αποβάσεων στην ακτή.

Το MAV θα μεταφέρει μέχρι 18 πλήρως εξοπλισμένους πεζοναύτες και θα έχει τριμελές πλήρωμα. Το όχημα θα έχει βάρος 30t, μέγιστη ταχύτητα 70km σε οδό και θα αναπτύσσει ταχύτητα έως 7kn στο νερό. Ο οπλισμός του θα περιλαμβάνει πολυβόλο των 12,7mm και βομβιδοβόλο των 40mm.

3 ΣΧΟΛΙΑ

Subscribe
Notify of
guest
3 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
SAAB
SAAB
3 years ago

Αυτά τα πειράματα ευστάθειας είναι της πλάκας για να κοροϊδεύουν οι εταιρείες τους άσχετους αγοραστές.
Έτσι έκαναν και σε κάτι σκάφη του λιμενικού και τα πήραμε με την απαίτηση να ταξιδεύουν κάνοντας την προπέλα.

Κανονικά, αυτό το πείραμα γίνεται τοποθετώντας το σκάφος στο νερό κατευθείαν ανάποδα. Αλλιώς του δίνεις φόρα να επανέλθει.
Κατόπιν, επαναλαμβάνεις το πείραμα και με δυσκολότερες καιρικές συνθήκες, αυξανόμενα. Δηλ. Κατάσταση θάλασσας 1, μετά 2 κοκ.

Πέραν την άπνοιας και των συνθηκών του εκάστοτε πειράματος, καμία εταιρεία ακόμη και σε ναυαγοσωστικά δεν σου δίνει γραπτή εγγύηση ότι το σκάφος θα επανέλθει.

observer
observer
3 years ago
Reply to  SAAB

Γιατί έχω την εντύπωση ότι είναι δοκιμή στεγανότητας…..

ΜΙΚΡΟΣ ΗΡΩΑΣ
ΜΙΚΡΟΣ ΗΡΩΑΣ
3 years ago

Αφού οι ξύπνιοι διοί μας δεν ήθελαν θωρακισμένα οχήματα 6Χ6 με μετατροπή σε αμφίβια!

Πόσο δύσκολο νομίζεται πως είναι να γίνει αυτό;

Βγάζεις την κίνηση από τον τρίτο άξονα και τον μεταδίδεις σε μια προπέλα- έλικα.
Η οποία μπορεί να είναι κολημένη επάνω στο δάπεδο και να εκτείνετε προς τα κάτω!
Βάζεις δυο εξωλέμβιες ντίζελ με θωρακισμένο το τεπόζιτο καυσίμων που να κινούνται πάνω -κάτω μέσα σε θωρακισμένο κιβώτιο για προστασία. Με αυτή την διάταξη αυξάνης την ταχύτητα στα 25 χιλιόμετρα την ώρα στην θάλασσα.
Με μόνο μείον την μικρή πίσω πόρτα εξόδου των στρατιωτών.

Αν βάλεις δίχρονες εξωλέμβιες βενζίνης αυξάνεις περισσότερο την ταχύτητα αλλά κινδυνεύεις αν χτυπηθούν.
Για περισσότερη ταχύτητα αυξάνης υπέρμετρα το κόστος.

- Advertisment -

Το Σχόλιο της Ημέρας

ΑΝΑΛΥΣΗ: Εκσυγχρονισμός MEKO200HN και μεταχειρισμένες LCS δεν αρκούν!

H είδηση που κυκλοφόρησε πριν λίγες μέρες για το ενδεχόμενο απόκτησης από το Πολεμικό Ναυτικό μεταχειρισμένων LCS από το Αμερικανικό Ναυτικό, δεν ήταν κεραυνός...
- Advertisment -

Κύριο Άρθρο

Γιατί ξαναήρθαν στη Βουλή τα αντίμετρα τορπιλών την περασμένη εβδομάδα;

Την περασμένη εβδομάδα στην αρμόδια επιτροπή Εξοπλιστικών της Βουλής εισήχθη ένα γνωστό θέμα, περί αντιμέτρων τορπιλών, δημιουργώντας όμως απορίες καθώς είχε ήδη περάσει παλιότερα...
- Advertisment -

Διάφορα

- Advertisment -