Το Ναυτικό των ΗΠΑ και η Boeing ολοκλήρωσαν με επιτυχία τον πρώτο κύκλο δοκιμών του πρωτοτύπου T1 στο περιβάλλον αμερικανικού αεροπλανοφόρου. Οι δοκιμές του Μη-Επανδρωμένου Αεροσκάφους Εναερίου Ανεφοδιασμού MQ-25 Stingray είναι απαραίτητες για να προχωρήσει το πρόγραμμα καθώς προορίζεται κατά βάση για δράση από τα καταστρώματα των αεροπλανοφόρων. Χρησιμοποιώντας ένα τηλεκατευθυνόμενο σύστημα, το πρωτότυπο Τ1 της Boeing εκτέλεσε σειρά κινήσεων επί του καταστρώματος του USS George H.W. Bush (CVN 77) υπακούοντας σε όλες τις εντολές από τους χειριστές του. Είναι η πρώτη φορά που το μεγάλο Μη Επανδρωμένο Αεροσκάφος αναπτύσσεται σε θαλάσσιο περιβάλλον.
Και νέα δοκιμή εναέριου ανεφοδιασμού από το μη επανδρωμένο Boeing MQ-25
Όπως ανακοίνωσε η Boeing, το πρωτότυπό τροχοδρόμησε στο κατάστρωμα του αεροπλανοφόρου ακολουθώντας τις ίδιες διαδικασίες με εκείνες ενός επανδρωμένου μαχητικού, με τη μόνη διαφορά ότι δίπλα στους υπόλογους του καταστρώματος πτήσης -γνωστούς ως τα “κίτρινα γιλέκα”- στεκόταν ο χειριστής καταστρώματος του MQ-25, που κατηύθυνε το αεροσκάφος με τη χρήση ενός τηλεχειριστηρίου. Η δοκιμή έγινε για να παγιωθεί πως το σχέδιο του MQ-25 μπορεί να ενταχθεί στο περιβάλλον ενός αεροπλανοφόρου και να αξιολογήσει τη λειτουργικότητα, ικανότητα και διαχείριση των διαδικασιών σε επιχειρήσεις ημέρα και νύχτα. Οι δοκιμές περιλάμβαναν τροχοδρομήσεις στο κατάστρωμα, σύνδεση με τον καταπέλτη, εκκένωση του χώρου προσνήωσης και στάθμευση επί του καταστρώματος.
Αξίζει να σημειωθεί πως το χειριστήριο καταστρώματος του MQ-25 είναι μια συσκευή απλή σχεδιαστικά, ειδικά για τη γενιά των ανθρώπων που υπηρετούν σήμερα στο ναυτικό και έχουν ήδη τριβή με απλά χειριστήρια παρόμοια με εκείνα στα παιχνίδια υπολογιστών. Οι δοκιμές καταστρώματος έλαβαν χώρα μετά από δύο χρόνια πτητικών δοκιμών από τις χερσαίες εγκαταστάσεις, όπου το πρωτότυπο T1 πραγματοποίησε πτήσεις εναερίου ανεφοδιασμού τριών διαφορετικών τύπων αεροσκαφών αεροπλανοφόρων: το μαχητικό F/A-18 Super Hornet, το ιπτάμενο ραντάρ E-2D Hawkeye και το αεροσκάφος κρούσης F-35C Lightning II.