Το τεύχος μας ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2017 (Π&Δ Νο 376) βρίσκεται στα περίπτερα!
(και ΕΔΩ)
Εάν τυχόν και δεν βρίσκετε το περιοδικό (εκτός του ότι θα πρέπει να ζητήστε από τον εφημεριδοπώλη σας να το φέρνει καθώς αυτός είναι και ο καλύτερος τρόπος να το εξασφαλίστε) στείλτε μας ένα e-mail ([email protected]) για να φροντίσουμε και εμείς από την δική μας πλευρά το θέμα της διανομής. Τηλεφωνικά μας βρίσκετε και στο 6907.65.51.02
Να υπενθυμίσουμε ότι διαθέσιμα υπάρχουν όλα τα τεύχη της Π&Δ στην… «μετά τις Τεχνικές Εκδόσεις» εποχή, δηλαδή από τον Νο 327 και νεότερα. Επίσης υπάρχουν και κάποια παλαιότερα τεύχη από το Νο 250 έως και το Νο 326, αν και ορισμένα σε πολύ περιορισμένες ποσότητες. Για πληροφορίες ή παραγγελίες στείλτε μας e-mail στη διεύθυνση [email protected] ενώ τηλεφωνικά μπορείτε να επικοινωνήστε μαζί μας στα τηλέφωνα 210 35.11.750 και 6907.65.51.02 (στο οποίο μας βρίσκετε συνεχώς).
Ωχ, πάλι πρέπει να αγγαρέψω κάποιον να πάει για ψώνια..!
🙂
Ταξιδευοντας σημερα απο τα ξημερωματα, το περιοδικο ΜΑΣ μου κρατησε απολαυστικη παρεα στο ταξιδι, μιας και προνοητικα, πεταχτηκα χθες απο το Συνταγμα μηπως και σας βρω 🙂
Thanks
Να είστε καλά. Η δική μας έννοια είναι να στεκόμαστε πάντα όσο υψηλότερα στις προσδοκίες. Μετά είμαστε ΜΑΖΙ σας όπου και αν βρίσκεστε… και προετοιμάζουμε το τεύχος ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ
Μόλις έγινε η αγορά του.. Θα ήθελα να επισημάνω την ποιοτική αναβάθμιση τους τελευταίους μήνες σε ότι αφορά την θεματολογία του περιοδικού.. Συνεχίστε έτσι..
Αγαπητή Πτήση κάθε νέο τεύχος βρίσκεται στα περίπτερα εδώ στη Ρόδο όχι την πρώτη κάθε μήνα αλλά την τέταρτη-πέμπτη ημέρα.Αυτό μπορεί να αλλάξει.Ευχαριστώ.
Θα το κοιτάξουμε άμεσα!
Το εξώφυλλο τα σπαει (δεν μπορούσα να μην το πω). Πολύ ωραία φώτο.
Scin Godzilla.
Φανατικός φίλος της ΠΤΗΣΗΣ από το 1981
Έγινε μάλιστα η αιτία να πάρω πτυχίο μηχανοσυνθετη αεροσκαφών αλλά λογω συγγυριων της εποχής να μην ακολουθήσω το επάγγελμα…………………
Τωρα πλέον που ζω στη Τζακαρτα καθε αρχη του μήνα κάποιο μέλος της οικογένειας στην Ελλαδα αγοράζει τη ΠΤΗΣΗ ,στη συνέχεια ψάχνουμε κάποιον φιλο που επισκέπτεται την Ελλαδα να μου τις φερει ή περιμένουν εμένα για την επόμενη επίσκεψη μου !
Πριν 3-4 χρονια είχε έρθει ενας Μεξικανός φίλος στην Ελλαδα για διακοπές οποτε κανονίσαμε να βρεθεί με την ανηψια μου για να παραλάβει ΠΤΗΣΕΙΣ και να μου τις παραδόσει.
Για να ξέρετε πως δεν κάνετε αγώνα μονο εσεις για την έκδοση του …………….στήνονται ολόκληρες επιχειρηςεις ωστε να φτάσουν στα χέρια κάποιων ,χαχαχαχαχαχα.
Μπράβο σας για την ποιότητα της ενημερώσης και την αγάπη που εχετε για το αντικείμενο.
Σας ευχαριστούμε πολύ για τα καλά σας λόγια!
Aπο το τελευταιο βιβλιο του Gordon , Russian Tactical Aviation since 2001 (Ιουλιος 2017) οι αριθμοι που δινονται για τα ΜIG-29 ειναι οι εξης.
14th Leningradskiy Red Banner GvIAP
24 MIG-29SMT Fulcrum C
(01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 Red )
4 MIG-29UBM Fulcrum B ( 71 72 73 74 Red )
31st GvIAP
Στο Millerovo συνυπαρχουν 16 ΜΙG-29 αγνωστου τυπου μαζι με 20 SU-30SM
3624th AvB Yerevan Erebuni
αγνωστος αριθμος απο ΜΙG-29 Fulcrum (including 15 Red)
18 MIG-29 Fulcrum C
(01 02 03 04 05 06 07 08 09 11 21 23 24 27 28 29 30 90 Red)
2 MIG-29UB Fulcrum-B (πρωην 101 και 102 Red , τωρα 70 και αγνωστο Red)
929th State Test Centre Vladimirovka AB
2 MIG-29SMT ( 22 23 Red )
1 MIG-29UBM ( 21 Red )
4th State Air Personnel Training & Aircraft Evaluation Centre Lipetsk-2 AB
2 MIG-29SMT ( 20 21 Red)
6 MIG-29UB ( including 33 34 36 Red )
1 MIG-29UBM ( 39 Red )
Proskoorovskiy Guards Aviation Hardware Demonstration Centre Kubinka AB
20 MIG-29 Fulcrum C ( including 08 30 31 32 Blue )
5 MIG-29UB ( including 02 07 09 12 Blue )
185th TsBP i BP Ashuluk AB
28 MIG-29 and MIG-29UB
10 MIG-29SMT(R) (20 21 22 23 24 25 27 28 30 31 Blue )
2 MIG-29UBM(R) (50 51 Blue )
Krasnodar Military Pilot College
195th UAvB
12 MIG-29
200th UAvB
20 MIG-29
Δηλαδη μεχρι τον Ιουλιο υπηρχαν
24 +4+16+18+2+2+1+2+6+1+20+5+28+10+2+12+20=173 ΜΙG-29 ολων των τυπων , σιγουρα ο αριθμος απο εδω και περα θα αρχισει να μειωνεται.
Ευχαριστούμε. To έχουμε υπόψη μας. Η καταγραφή αριθμών είναι δύσκολη, λόγος για τον οποίο την αποφεύγουμε συνήθως. Διάφορες πηγές δίνουν διαφορετικές προσεγγίσεις για τα ρωσικά MiG-29 με σημαντικές αποκλίσεις. Στόχος του άρθρου μας στο τρέχον τεύχος μας ήταν περισσότερο να περιγράψει την κατάσταση στην RuAF σχετικά με τα μαχητικά και την ανάγκη για ένα “ελαφρό” μαχητικό της κατηγορίας MiG-35 παρά να καταγράψει αριθμούς που είναι σε κάθε περίπτωση ενδεικτικοί. 🙂
Eπισης στο αρθρο για το Τ-50 για το Τ-50-6-1 αναφερεται οτι ” ισως προηλθε “απο το Τ-50-6.
Οχι “ισως” αλλα ναι , μετα την αποσπαση κομματιων απο το Τ-50-6 για την επισκευη του Τ-50-5 (μετεπειτα Τ-50R Remontnyy= repaired) εφαρμoστηκαν σε οτι εμεινε απο το Τ-50-6 ολες οι αλλαγες ενισχυσης της ατρακτου λογο των προβληματων που πολυ σωστα λετε οτι παρουσιαστηκαν ,αυτο ονομαστηκε αρχικα Τ-50-6-1 και αποφασιστηκε να γινει μοντελο στατικων δοκιμων και ειναι ουσιαστικα το Τ-50-7.Επισης περα απο τα δυο μοντελα στατικων δοκιμων υπαρχει και ενα τριτο πιο ειδικο το Τ50-KNS ( Kompleksnyy nazemnyy stend-integrated ground test ring).
ΥΓ παλια ειχα πει οτι σε λιγο θα θουμε και το SU-57 με καλαθους ρουκετων, με καλαθους δεν το ειδαμε ακομη αλλα οι 6 βομβες των 250 κιλων δειχνουν εξαιρετικα μικρες μπροστα στο SU-57.( ενατη φωτο )
http://www.sgvavia.ru/forum/105-2888-2
Συγχαρητήρια (και) για το καινούργιο τεύχος σας. Με αφορμή την αναφορά που κάνετε στα Chinook, αυτά που παραλαμβάνουμε από τα Αμερικανικά αποθέματα τι κινητήρες φορούν; Θα αντιμετωπίσουμε πρόβλημα υποστήριξης αντίστοιχο με των εκσυγχρονισμενων; Επίσης με αφορμή τις σχετικές αναφορές σας στο ιστορικό των παραγγελιών, θα ήταν εξαιρετικά διαφωτιστικό ένα άρθρο για το τι έγινε στα Ιμια…
Καλησπέρα,
Εχουμε κανένα νεότερο για την ηλεκτρονική έκδοση?
Ευχαριστώ