Η φρεγάτα NRP Bartolomeu Dias (F333), μία από τις δύο φρεγάτες M του Πορτογαλικού Ναυτικού, θα ολοκληρώσει τις εργασίες εκσυγχρονισμού στις αρχές του 2021.
Το πλοίο βρίσκεται στο Ντεν Χέλντερ της Ολλανδίας από τον Μάιο του 2018 και πιστευόταν αρχικά ότι θα επέστρεφε εκσυγχρονισμένο στην Πορτογαλία στις αρχές του φετινού έτους. Σύμφωνα με ένα tweet του δημοσιογράφου Victor Barreira, αυτό θα συμβεί τελικά στις αρχές του 2021.
The Mid-Life Upgrade of @marinhaPT Bartolomeu Dias-class frigate NRP Bartolomeu Dias (F333) is now scheduled to be completed in early 2021. The combat boat is undergoing modernization since 30 June 2018 at the @kon_marine Materiële Instandhouding in Den Helder, The Netherlands. pic.twitter.com/mP9vcs0M4x
— Victor Barreira / Defence 360° (@Defence360) August 12, 2020
Η Πορτογαλία απέκτησε μεταχειρισμένες από την Ολλανδία δύο φρεγάτες M το 2006, για να αντικαταστήσει παλαιότερα πλοία σε υπηρεσία με το Πορτογαλικό Ναυτικό. Το δεύτερο πλοίο έφτασε στην Ολλανδία για να δεχτεί παρόμοιες εργασίες τον Ιούλιο του 2020.
Το πρόγραμμα εκσυγχρονισμού των δύο φρεγατών κρίνεται απαραίτητο προκειμένου να παραμείνουν αξιόμαχες μέχρι το 2035. Με βάση το Πορτογαλικό Ναυτικό, γίνεται εκσυγχρονισμός στα συστήματα επικοινωνιών, τους αισθητήρες, τα οπλικά συστήματα και το σύστημα πρόωσης και παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας.
[…] Διαβάστε περισσότερο στο “navaldefence.gr” […]
εμεις το 2006 κοιμομασταν,ετσι τις πηραν οι πορτογαλοι και οχι μονο.μηπως καποιος φιλος γνωριζει με λεπτομεριες τι περιλαμβανει ο εκσυχρονισμος και ποσο κοστισε?
Να ρωτήσω όποιον γνωρίζει εάν οι μηχανές των πλοίων έχουν κάποιο όριο λειτουργίας όπως π.χ. των μαχητικών jet ? Ή αν τις συντηρείς και κάνεις τα προβλεπόμενα μπορείς να τις έχεις σε χρήση όσο θέλεις ? Ρωτάω γιατί ανάμεσα στα πλοία που έχουμε εμείς και οι τούρκοι, έχουμε αρκετές παλιές φρεγάτες (και όχι μόνο) όπως 9 S και 8 O.H.Perry που φτάνουν τα 42 χρόνια σε υπηρεσία (ΚΟΥΝΤΟΥΡΙΩΤΗΣ πρώην KORTENAER με καθέλκυση μάλιστα λίγο πριν την εκπνοή του 1976 αναφέρει η WIKIPEDIA και δεν πρέπει να κάνει πολύ λάθος). Και οι ΜΕΚΟ κοντά πάνε. Η προσφάτως “ατυχήσασα” τούρκικη ήταν μόλις 20 ετών λέει. Πως μπορείς να διατηρείς ένα καράβι τέτοιου ρόλου σε υπηρεσία σχεδόν μισό αιώνα ?