27.4 C
Athens
Κυριακή, 14 Ιουνίου, 2026
ΑρχικήΔΙΕΘΝΗΣιγκαπούρη: απέσυρε τα υποβρύχια κλάσης Challenger

Σιγκαπούρη: απέσυρε τα υποβρύχια κλάσης Challenger

Το Ναυτικό της Σιγκαπούρης έβγαλε εκτός υπηρεσίας τα δύο τελευταία υποβρύχια κλάσης Challenger, τα «RSS Conqueror» και «RSS Chieftain», σε ειδική τελετή στις 25 Νοεμβρίου.

Τα συγκεκριμένα κατασκευάστηκαν για λογαριασμό της Σουηδίας και αγοράστηκαν μεταχειρισμένα τη δεκαετία του 1990 από τη Σιγκαπούρη. Συνολικά κατασκευάστηκαν τέσσερα υποβρύχια, τα οποία τέθηκαν σε υπηρεσία με την ασιατική χώρα από το 1997 ως το 2004. Τα δύο πρώτα αποσύρθηκαν το 2015.

Πλέον τα αντικαθιστούν ισάριθμα Type 218. Τα τελευταία βασίζονται στο Type 214, με στοιχεία από το Type 212A. Έχουν μήκος 70 μέτρα, εκτόπισμα 2.000 τόνους και σύστημα αναερόβιας πρόωσης.

Σιγκαπούρη: τα πρώτα υποβρύχια Type 218SG τέθηκαν σε υπηρεσία

- Advertisment -

Το Σχόλιο της Ημέρας

ΑΝΑΛΥΣΗ: Γιατί οι σουηδικές FDI συνδυάζουν το ραντάρ Giraffe 1X με το Sea Fire

Το Thales Sea Fire είναι το μεγάλο πλεονέκτημα των ελληνικών φρεγατών κλάσης ΚΙΜΩΝ, με τεχνολογία AESA και πομποδέκτες νιτριδίου του γαλλίου, προσφέροντας τρισδιάστατη εικόνα...
- Advertisment -

Κύριο Άρθρο

ΕΞΕΛΙΞΗ: Η Ελλάδα προχωρά με την αγορά 10 υβριδικών υποβρυχίων VICTA, 3 μεταγωγικών C-390 και UAV Heron

Το ΥΠΕΘΑ φέρνει αυτή την εβδομάδα στη Βουλή τρία νέα εξοπλιστικά προγράμματα, συνολικού ύψους περίπου 790 εκατ. ευρώ, που έχουν άμεσο ενδιαφέρον για τις...
- Advertisment -

Διάφορα

- Advertisment -