Να θυμίσουμε αρχικά πως παράλληλα με το κύριο πρόγραμμα των νέων φρεγατών, προχωρούσαν και τα δυο «παράπλευρα», ο εκσυγχρονισμός των MEKO 200HN και τα πλοία ενδιάμεσης λύσης. Αναφορικά με τον εκσυγχρονισμό, ήδη εδώ και αρκετούς μήνες, υπήρχε δεδομένη και οριστική απόφαση για το διαχωρισμό του από τη ναυπήγηση των νέων πλοίων (ακόμη και εάν τα … Συνεχίστε να διαβάζετε το Πως φτάσαμε στις κορβέτες Gowind; Εκσυγχρονισμός ΜΕΚΟ200ΗΝ και Ενδιάμεση Λύση πυροδότησαν τις εξελίξεις.
Αντιγράψτε και επικολλήστε αυτόν τον σύνδεσμο στον WordPress ιστότοπο για ενσωμάτωση
Αντιγράψτε και επικολλήστε αυτόν τον κώδικα στον ιστότοπό σας για να ενσωματωθεί