16.4 C
Athens
Πέμπτη, 12 Δεκεμβρίου, 2024
ΑρχικήΕκσυγχρονισμός του ΣτόλουΑποσύρονται πρόωρα τα αγγλικά Αντιτορπιλικά Αεράμυνας Type 45 - κρίμα που είναι...

Αποσύρονται πρόωρα τα αγγλικά Αντιτορπιλικά Αεράμυνας Type 45 – κρίμα που είναι “Σαπάκια” και δεν θα μας κάνουν τότε….

Σύμφωνα με το βρετανικό defencejournal.co.uk τα αντιτορπιλικα αεραμυνας Type 45 θα αποσυρθούν “πρόωρα” από την ενεργό υπηρεσία, καθώς δεν θα έχουν καν συμπληρώσει τα κατ’ ελάχιστον 30 έτη υπηρεσίας ενώ ανέφερε και τις χρονολογιες απόσυρσης του καθενός.  Πάντα με βάση τον υπάρχοντα σχεδιασμό του βρετανικού υπουργείου αμύνης, τα έξι αντιτορπιλικά της κλασης Type 45 θα εγκαταλείψουν την ενεργό υπηρεσία μεταξύ 2035 και 2038. Ο Κέβαν Τζόουνς, βουλευτής για το Νορθ Ντάραμ, υπεβαλε γραπτή ερώτηση: «Για να ρωτήσω τον Υπουργό Άμυνας, ποια είναι η ημερομηνία απόσυρσης κάθε αντιτορπιλικού Type 45;».

Η Βρετανία επιχειρεί να διορθώσει τα προβλήματα των αντιτορπιλικών Type 45

Ο Τζέρεμι Κουίν, εκ μέρους του Υπουργείου Άμυνας, απάντησε τα εξης: “Σύμφωνα με τα τρέχοντα σχέδια, τα αντιτορπιλικα Type 45 θα αποσυρθούν από την υπηρεσία μεταξύ 2035 και 2038.” Το πρώτο πλοίο της κλασης, το HMS Daring, καθελκυστηκε τον Φεβρουάριο του 2006 και μπήκε σε υπηρεσια τον Ιούλιο του 2009. Τα συγκεκριμένα αντιτορπιλικα θεωρούνται ως από τα κορυφαία στην κατηγορία τους, συγκρίσιμα με αντίστοιχα πλοία όπως τα αμερικανικά Arleigh Burke. Εξοπλισμένα με το σύστημα PAAMS, εφάμιλλο του αμερικανικού Aegis και με πυραύλους Aster 30 και 15 είναι ο, τι καλύτερο έχει να επιδείξει αυτή τη στιγμή η βρετανική ναυπηγική βιομηχανία.

Είναι χαρακτηριστικό ότι οταν πριν μερικά χρόνια ένα από αυτά είχε αναπτυχθεί επιχειρησιακά στον τομέα ευθύνης των νήσων Φώκλαντς, οι Άγγλοι είχαν καυχηθεί ότι το ένα αυτό αντιτορπιλικό είχε την ικανότητα να καταρρίψει μόνο του όλα τα μαχητικά αεροσκάφη της Λατινικής Αμερικής! Είναι αυτονόητο οι οι χρονολογίες πάνε υπερβολικά … μακριά στο μέλλον, και συνεπώς δεν εξυπηρετούν το Πολεμικό Ναυτικό  ως “ενδιάμεση λυση” σε μια ενδεχόμενη αγγλική πρόταση. Βέβαια, έστω σε θεωρητικό επίπεδο ακόμα και να εξυπηρετούσαν οι χρονολογίες τα αντιτορπιλικα αυτά δεν θα μας έκαναν. Από πού να αρχίσεις και πού να τελειώσεις! Εξηγούμαστε!

Pictures released by the MOD show UK F-35 Lightning jets landing, taking off and hovering onboard Britain’s next generation aircraft carrier, HMS Queen Elizabeth for the first time.
Flown by Royal Navy and Royal Air Force pilots, the Lightning jets are embarking in the 65,000 tonne carrier to conduct operational trials off the East Coast of the USA.
This follows successful developmental trials last year with US Lightning jets, where forces conducted 500 take offs and landings over their 11-week period at sea.
These trials are aimed at ‘end-to-end’ testing of the aircraft and personnel to ensure the aircraft are compatible with the carrier. The tests involve mission planning, arming the aircraft using the ship’s Highly Automated Weapon Handling System, flying missions and debriefing on completion.
The landings on HMS Queen Elizabeth are part of the ‘WESTLANT 19’ Carrier Strike Group deployment. Once fully operational, UK Carrier Strike Group will be a formidable force around the world, using a number of platforms to work alongside our allies.
During this time, the aircraft carrier will be escorted by Type 45 destroyer HMS Dragon, submarine hunter HMS Northumberland, tanker RFA Tideforce and Merlins from 814, 820 and 845 Naval Air Squadrons, Wildcats from 815 squadron and Royal Marines from Lima Company, 42 Commando.

Ένα αντιτορπιλικό Type 45, το 2016 επέστρεψε εσπευσμένα το λιμάνι με την βοήθεια ρυμουλκού καθώς είχε παρουσιάσει βλάβη στο προωστηριο σκεύος του. Δεν θα ήθελε ποτέ το Πολεμικό Ναυτικό μας πλοία που παρουσιάζουν βλάβες και “μένουν” μεσοπελαγα, έτσι δεν είναι; Μόνο πλοία που δεν χαλάνε ποτέ, όχι το… κάθε “σαπάκι” της σειράς. Και τι πάει να πει ότι ήταν μόνο ένα πλοίο της κλασης; Αν παθαίνει βλάβες μια φορά μπορεί να ξαναπάθει. Κι αν παθαίνει βλάβη ένα, τότε όλα τα πλοία της κλασης παθαίνουν, δεν χρειάζεται τεκμηρίωση! Όλοι το ξέρουν αφού! 

Ποιό το μέλλον του Βρετανικού στόλου; Σκέψεις για την φρεγάτα Type 32

Επιπλέον, μια φορά που χρειάστηκε το HMS Dragon επισκευές στον κινητήρα του, αναγκάστηκαν να κόψουν το κήτος του για να τον αφαιρέσουν. Μα αν είναι δυνατόν! Πού ακούστηκε να κόβεται το κήτος για αφαίρεση κινητήρα; Δεν έχει ξαναγίνει κάτι τέτοιο, είναι ανήκουστο κι άλλη μια απόδειξη τεχνικής ακαταλληλοτητας και το δίχως άλλο το ΠΝ δεν θα ήθελε ποτέ να μπλέξει με κοψίματα κήτους, έτσι δεν είναι;

Για να μην μιλήσουμε για την παραμονή τους δεμένα στο λιμάνι. Σύμφωνα με επίσημη απάντηση του Βρετανικού υπουργείου Άμυνας, τα έξι αντιτορπιλικά της κλάσης πέρασαν πολύ περισσότερο χρόνο στο λιμάνι δεμένα λόγω τεχνικών προβλημάτων πάρα έξω στη θάλασσα σε αποστολές. Μάλιστα 4 από τα 6 έμειναν δεμένα στο ντοκο τους πάνω από 300 μέρες εκείνης της χρονιάς! Ε, όχι!

Αυτονόητο είναι λοιπόν ότι το ΠΝ δεν θα ήθελε ποτέ τέτοια πλοία που λόγω προβλημάτων μένουν δεμένα στο λιμάνι, έτσι δεν είναι; Και τι πάει να πει δηλαδή ότι ήταν προσωρινά προβλήματα και τα ξεπέρασαν; Δεν γίνονται αυτά πράγματα! Αφού είχαν προβλήματα τότε πάντα θα τα έχουν. Όλοι το ξέρουν αφού!

Και εξάλλου, δεν χρειάζεται να πει κανείς για τα Type 45 πόσο άχρηστα (sic) είναι. Οι ίδιοι οι Άγγλοι το απέδειξαν που δεν τα ήθελαν. Ναι, καλά διαβάσατε, τα θεωρούσαν τόσο άχρηστα που διέκοψαν (sic) την παραγωγή τους και τελικά έφτιαξαν μόλις τα μισά από αυτά που ήθελαν! Αν δεν είναι αυτό απόδειξη αχρηστίας τότε τι είναι; και τι πάει να πει δηλαδή ότι ολόκληρος First Sea Lord δήλωσε το 2012 ότι είναι τα καλύτερα πλοία αεράμυνας στον κόσμο; σίγουρα βαλτός θα ήταν, τι να ξέρει κι αυτός από πλοία. Αφού δεν τα θέλουν ούτε οι ίδιοι οι Άγγλοι λεμε, τι δεν καταλαβαίνετε; Είναι γνωστό άλλωστε ότι όταν ο πελάτης περικοπτει την παραγγελία είναι επειδή το προϊόν που αγόρασε είναι άχρηστο κι είδε το φως το αληθινό και δεν το θέλει πια. Για τι άλλο δηλαδή θα μπορούσε να ήταν;

Ο Καναδάς επέλεξε την Type 26 έναντι συμβολαίου “μαμούθ” αξίας C$60 δισ.!

Χωριά ότι αυτά τα πλοία δεν φτιάχτηκαν για να πολεμήσουν, μόνο για χαλαρες αποστολές και επίδειξη σημαίας κάνουν κι έχουν διατεθεί. Απόδειξη οτι πριν μερικά χρόνια το βασιλικό Ναυτικό διέθεσε το HMS Daring για αποστολές αντί-πειρατείας στον κόλπο του Άντεν, όπου συνεργάστηκε με τις λιμενικες αρχές της Υεμένης και της Σομαλίας. Άρα (προσοχή, ακολουθεί άλμα λογικής) αφού το ίδιο το Βασιλικό Ναυτικό διαθέτει κοτζάμ αντιτορπιλικό για αποστολές αντιπειρατείας τότε μόνο για τέτοιες αποστολές είναι ικανό, για συνεργασία με τριτοκοσμικούς να κυνηγάει “ξυπόλητους και πειρατές”. Τι, όχι;

Αμ το άλλο; το ξέρατε ότι ο οπλισμός τους είναι ανεπαρκέστατος; όταν μπήκαν σε υπηρεσία, επί σειρά ετών μόνο το πρωραίο πυροβόλο ήταν επιχειρησιακό! Το PAAMS και οι πύραυλοι Aster 15 και 30 είχαν προβλήματα και δεν κηρύχθηκαν πλήρως επιχειρησιακά πάρα μετά από πολλά χρόνια. Ασφαλώς το ΠΝ διαθέτει ήδη κανονιοφόρους, δεν χρειάζεται άλλες. Πώς; ήταν προσωρινά προβλήματα και διορθώθηκαν; και λοιπόν; αφού είπαμε, οι ίδιοι οι Άγγλοι δεν τα ήθελαν και διέκοψαν την παραγωγή τους, μη λέμε τα ίδια συνέχεια! Ίσως να τα δώσουμε στο Λιμενικό! Σωστά;

Έτσι που λέτε λοιπόν φίλοι αναγνώστες. Η Παναγία μας φύλαξε και αντιστάθηκαμε στις Σειρήνες και δεν πήραμε κάποτε τα Type 45 όταν μας τα πρότειναν οι Άγγλοι πάνω στην αγωνία τους να τα ξεφορτωθούν στο πρώτο κορόιδο που θα βρισκόταν μπροστά τους. Το ΠΝ φέρθηκε έξυπνα και τα απέρριψε και το ίδιο πρέπει να συμβεί και το 2035! 

Δύο φρεγάτες Type 23 θέτουν ρόλο “πρωταγωνιστή” στις νέες βρετανικές περικοπές

Υ.Γ. για τους λιγότερο παρατηρητικούς αναγνώστες μας, το παρόν κείμενο είναι αναρτημένο κάτω από την υποκατηγορία “Χιούμορ”, παρά το γεγονός ότι όλα τα στοιχεία που αναφέρουμε είναι αληθή και ελεγμένα. Κι ο λόγος είναι απλός: έχουν γραφτεί τόσο ακραίες χοντράδες κι ανακρίβειες (στα όρια της συνεδητής διαστρέβλωσης) για μια γνωστή μας κλάση πλοίων, από “αναλυτές” που θέλουν να αυτοχαρακτηρίζονται “γνώστες”, παραγωγό της οποίας εξετάζει το ΠΝ, ακόμα κι από υποτιθέμενες “ειδικές” ιστοσελίδες Αμυντικού Τυπου, που απλώς δεν γίνεται να τις αντιμετωπίσουμε και να τις πάρουμε στα σοβαρά. Εμείς θα συνεχίσουμε να κάνουμε τη δουλειά μας. Να σας ενημερώνουμε. Και όταν φτάνουμε στο Αμήν, να κάνουμε Χιούμορ!

2 ΣΧΟΛΙΑ

Subscribe
Notify of
guest
2 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
SAAB
SAAB
4 years ago

“…το παρόν κείμενο είναι αναρτημένο κάτω από την υποκατηγορία “-“Χιούμορ”…”.

Υποκατηγορία τρολ θέλετε να πείτε…

ExpertTouKanape
ExpertTouKanape
4 years ago

Τα συγκεκριμένα πλοία θα μπορούσαν να μας απασχολήσουν αλλά.

  1. δεν έχουν συρόμενο sonar που έχουν οι MMSC
  2. δεν έχουν υπερκατασκευή από αλουμίνιο πράγμα που θα τους προσέδηδε μεγαλήτερη ταχύτητα
  3. έχουν Aster και όχι essm2. Με γαλλικά πυραυλάκια που πας?
  4. δεν έχουν hydrojet engines οπότε η κατανάλωση δεν είναι υψηλή
  5. δεν είναι κατασκευασμένα από τη Lockheed Martin
  6. αν ερχόντουσαν με το ραντάρ των MMSC τότε να το συζητάγαμε
  7. χρηματοδοτησούλα Αμερικάνικου τύπου παίζει ? αν όχι τότε δε μας κάνουν
  8. ομοιογέεια οπλικών συστημάτων με τα υπόλοιπα πλοία δεν θα υπάρχει
  9. Τη περίοδο που θα είναι διαθέσιμα θα υπάρχουν οι FFGX

Ερώτηση: Στη LOR που θα στείλει το ΠΝ για τα κουτάκια της Cola σε ότι έχει να κάνει με το πρόγραμμα FFGX υπάρχει πρόβλεψη αν θα έχουμε κάποια επιδημία τότε? Γιατί με 3.5% πλεονασματικό προυπολογισμό και 200% έλλειμα που ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΒΙΩΣΙΜΟ όχι FFGX ζήτημα αν θα υπάρχουν για Zodiag.

- Advertisment -

Το Σχόλιο της Ημέρας

Εκσυγχρονισμός MEKO200HN, πάμε σε λύση “αυτεπιστασίας” από ένα Ναυτικό που χάνει στελέχη;

Το πρόγραμμα εκσυγχρονισμού των φρεγατών κλάσης MEKO200HN του Ελληνικού Πολεμικού Ναυτικού (ΠΝ) έχει υπάρξει αντικείμενο έντονων συζητήσεων και αλλαγών πορείας τα τελευταία χρόνια. Και...
- Advertisment -

Κύριο Άρθρο

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: Σχεδιάζεται να μείνει το Πολεμικό Ναυτικό με μόλις 8 φρεγάτες;

Πληροφορίες της σελίδας μας αναφέρουν πως ο νέος σχεδιασμός των Ενόπλων Δυνάμεων προβλέπει τη μείωση των "οροφών" της Δομής Δυνάμεων όχι μόνο στην Πολεμική...
- Advertisment -

Διάφορα

- Advertisment -