13.5 C
Athens
Παρασκευή, 27 Ιανουαρίου, 2023
ΑρχικήΔΙΕΘΝΗΥπογραφή συμβολαίου για την πρώτη φρεγάτα Ulsan Batch III του Νοτιοκορεατικού Ναυτικού

Υπογραφή συμβολαίου για την πρώτη φρεγάτα Ulsan Batch III του Νοτιοκορεατικού Ναυτικού

H κορεατική Hyundai Heavy Industries ανέλαβε με συμβόλαιο από την κυβέρνηση της Σεούλ την υποχρέωση για τη ναυπήγηση της πρώτης φρεγάτας κλάσης “Ulsan” Batch III. Το συμβόλαιο είναι ύψους 295 εκατομμυρίων Ευρώ και καλύπτει τα έξοδα για την ενεργοποίηση των εργασιών για το πρώτο πλοίο της έκδοσης από τα έξι συνολικά που προβλέπονται.

Η συμφωνία υπεγράφη στα γραφεία της Διεύθυνσης Αμυντικών Προμηθειών (DAPA) της Ν. Κορέας και η ανακοίνωση έγινε στις 16 Μαρτίου. Οι φρεγάτες κλάσης Ulsan Batch III είναι σύγχρονες φρεγάτες γενικών καθηκόντων κατηγορίας 3,500 τόνων. Σχεδιαστικά προέρχονται από την πρώτη γενιά ελαφρών φρεγατών Ulsan που ναυπηγήθηκαν στις αρχές της δεκαετίας του 1980.

Η καινούργια «ΠΤΗΣΗ» ΜΑΡΤΙΟΣ 2020

Οι νέες φρεγάτες Ulsan Batch III θα είναι πλοία μήκους 129 μέτρων και πλάτους 15 μέτρων, θα κινούνται με ένα υβριδικό σύστημα πρόωσης που θα συνδυάζει ηλεκτρική κίνηση και αέριο αναπτύσσοντας μέγιστη ταχύτητα 30 κόμβων. Η ηλεκτρική κίνηση θα ενεργοποιείται σε αποστολές καταδίωξης υποβρυχίων, μειώνοντας στο ελάχιστο τον θόρυβο πλεύσης ενώ για γρήγορο, ωκεάνειο πλου θα βασίζεται σε κινητήρες αερίου. Σημαντικότερο στοιχείο των φρεγατών θα είναι οι τέσσερις σταθερές κεραίες ραντάρ Ενεργούς Διάταξης Φάσης που θα προσφέρουν διαρκή εικόνα 360ο για αποκάλυψη και εμπλοκή στόχων.

Πηγή

Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Mageiras
Mageiras
2 years ago

Κινητήρες αερίου ε?
Πολύ ενδιαφέρον…

Iomar
Iomar
2 years ago

Καλησπέρα,

Τι εννοείτε “αέριο”;

Στο άρθρο-πηγή αναφέρεται υβριδική πρόωση ηλεκτροκινητήρων και αεροστρόβιλων, κατά πάσα πιθανότητα LM2500.

CKfurious
CKfurious
2 years ago

Ηλεκτρικούς για ανθυποβρυχιακές επιχειρήσεις και αεριοστροβίλους για υψηλές ταχύτητες

https://www.defenseindustrydaily.com/ffx-koreas-new-frigates-05239/

The frigate can utilize its electric propulsion systems during anti-submarine operations to minimize its acoustic signatures. Accordingly, the vessel will rely on gas turbine propulsion when it needs to operate at high speeds, said HHI

Εμείς όμω-ς κάτι παραπάνω πρέπει να ξέρουμε με τις all DIESEL [email protected]

NTOUGKOU-NTOUGKOU-NTOUGKOU-NTOUGKOU-NTOUGKOU

Skeptomenos_politis
Skeptomenos_politis
2 years ago
Reply to  CKfurious

Θα πρεπει να εξεταστει εαν τετοιοι κινητηρες μπορουν να τοποθετηθουν στις Μπελαρες. Η Leonardo ειναι η γνωστη Ιταλικη εταιρια που εχει τη Finnmecanica , συμμετεχει στην MBDA κτλ.

https://en.wikipedia.org/wiki/Leonardo_S.p.A.

Επομενως θα επρεπε να εξεταστει η χρηση αυτου του συστηματος προωσης αντι των ντιζελοκινητηρων. Λιγο πολυ αυτο ισχυει και με τις Ιταλικες FREMM οι οποιες ειναι πολυ πιο αθορυβες σε σχεση με τις Γαλλικες. Ετσι και αλλιως οι ντιζελοκινητηρες της Μπελχαρα θα προερχονται απο τη Γερμανικη MTU, αρα το μονο θεμα ειναι οι αλλαγες που θα χρειαστουν. Θα αξιζε φυσικα να γινει διερευνηση για το ζητημα ωστε να δουμε εαν ειναι εφικτο. Εαν δεν το ζητησουμε, τοτε δεν υπαρχει περιπτωση να το παρουμε.

skylos
skylos
2 years ago

Αρα αφού και ο μπελχάρες έχουν κινητήρες από την mtu,
όσοι λένε να μην ψωνίσουμε από Γερμανία,βλέπε meko ,διότι οι κινητήρες κατασκευάζονται ως ένα βαθμό στη Τουρκία ,κάπου το έχουν χάσει και με τη Γαλλική Μπελχάρα,οπότε άτοπος αυτός ο ισχυρισμός….

Iomar
Iomar
2 years ago

Μισό λεπτό, να ξεκαθαρίσουμε λίγο τα πράγματα.

Μπήκα στο site της Leonardo, και αυτό που διάβασα είναι προτάσεις για δύο μεθόδους υβριδικής ηλεκτρικής πρόωσης, κύρια διαφορά των οποίων είναι το εάν ο ηλεκτροκινητήρας μόνιμου μαγνήτη συνδέεται απευθείας στον άξονα κίνησης της προπέλας ή αν συνδέεται μέσω του κιβωτίου ταχυτήτων.

Και στα δύο προτεινόμενα υποδείγματα η ισχύς παρέχεται από αεροστρόβιλους,

Η Leonardo είναι υποκατασκευαστής της General Electric για τους LM2500, παρέχοντας τα περιβλήματα συσκευασίας τους με τα συνοδευτικά παρελκόμενα.

Τόσο η κλάση Incheon, όσο και η παλαιότερη κλάση Ulsan ως προωστήριο σκεύος φέρουν 2 αεροστρόβιλους LM2500 για μέγιστη ταχύτητα 30 κόμβων και δύο ντίζελ MTU – 12V 1163 TB83 οι Incheon, 12V 956 TB82 οι Ulsan – για τις ανάγκες αθόρυβης πρόωσης του ανθυποβρυχιακού ρόλου τους.

Όλα αυτά με οδηγούν να συμπεράνω ότι το προωστήριο σκεύος των νέων φρεγατών θα αποτελείται από δύο αεροστρόβιλους General Electric και δύο ντίζελ MTU, με τον παράγοντα που θα τις διαφοροποιεί από τις προηγούμενες κλάσεις να είναι η ύπαρξη του ηλεκτροκινητήρα.

Πρέπει τέλος να επισημάνω ότι στο άρθρο-πηγή του Jane’s δεν αναφέρεται το αν οριστικοποιήθηκε η προτιμώμενη από τις δύο διαμορφώσεις που προτείνει η Leonardo.

Animades
Animades
2 years ago

Στην εικόνα του πλοίου στο άρθρου βλέπουμε καθαρά τις φασικές διατάξεις των ραντάρ (panels) στον κύριο ιστό του .
Στο άρθρο αναφέρει οτι πρόκειται για φρεγάτα γενικών καθηκόντων με 3500 τόνους εκτόπισμα περίπου.
όπως επίσης αναφέρει ο κύριος Στάθης Βασιλείου , η νέα κλάση θα διαθέτει νέας τεχνολογίας υβριδικούς κινητήρες που συνδυάζουν ηλεκτρική ενέργεια και αεριοστροβίλους,
που εκτός απο καλύτερη αυτονομία και επιδόσεις , σημαίνει ότι θα είναι αθόρυβες και άρα εξαιρετικά αποτελεσματικές (οι φρεγάτες) σε αποστολές καταδίωξης υποβρυχίων.
Θα είχε ενδιαφέρων να μάθουμε τα χαρακτηριστικά του ,τα όπλα και το συνολικό εκτιμώμενο κόστος ανά πλοίο , γιατι και εμείς ως γνωστό είμαστε (εδώ και αρκετά χρόνια) στην διαδικασία επιλογής νεων ναυπηγήσεων και οι συγκρίσεις βοηθάνε…

Fu_Mantsu
Fu_Mantsu
2 years ago
Reply to  Animades

Ενα ακομη αξιο θεμα ειναι και η επιβιωσημοτητα ενος σκαφους 1500/2500 ή 3500/5000 τοννων εκτοπισματος απο ενδεχομενο πληγμα στο διαμερισμα φιλοξενειας των κυλινδρων αποθηκευσης αεριου.
Δεν ειναι θεμα οικονομιας πρωτιστως αλλα θεμα επαρκειας ασφαλειας προσωπικου και πλοιου και κατοπιν οικονομιας.Π.χ. τα οσα ειδαμε με το ατυχημα της Νορβηγικης φρεγατας κλασης Νανσεν και η κοντρα με τα Ισπανικα ναυπηγεια στο προσφατο παρελθον θα επρεπε να μας το υπενθυμιζουν.

- Advertisment -

Το Σχόλιο της Ημέρας

ThinkOutOfTheBox: Καταδρομικά Ticonderoga οπλισμένα με ASTER 30 & IRIS-T SLX

Τα Ticonderoga είναι εδώ και αρκετά χρόνια θέμα συζήτησης στους αμυντικούς κύκλους. Και πως να μην είναι, καθώς το Πολεμικό μας Ναυτικό χρειάζεται πλοία...
- Advertisment -

Κύριο Άρθρο

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: Επιστρέφουν Φεβρουάριο οι Γάλλοι με βελτιωμένη πρόταση για τις Gowind

Καθώς, και περιέργως, το ενδιαφέρον της αμυντικής κοινότητας έχει εστιασθεί στις πρόσφατες κρίσεις των ανωτάτων αξιωματικών, αλλά και στην πιθανή ημερομηνία εκλογών, σημαντικά προγράμματα...
- Advertisment -

Διάφορα

- Advertisment -