Φωτογραφίες που αποδέσμευσε το ΓΕΝ από την συμμετοχή του στον «ΠΑΡΜΕΝΙΩΝΑ 2017». Το ενδιαφέρον όμως έγκειται στο σημείο 0:36, που πρόσεξαν κάποιοι αλλά ακόμη πιο ενδιαφέρον είναι το σημείο 0:32 με το P267 ΝΙΚΗΦΟΡΟΣ (αν και ίσως στην περίπτωση αυτή η χρωματική επέμβαση στο μέσον του σκάφους και πάνω από την ίσαλο γραμμή έχει πρακτικούς λόγους).
- Advertisment -
Το Σχόλιο της Ημέρας
- Advertisment -
Κύριο Άρθρο
- Advertisment -
- Advertisment -
Η μαύρη βαφή στο σημείο αυτό πρέπει να έχει σχέση με την εξαγωγή των καυσαερίων που μαύριζαν αντιαισθητικά και ακανόνιστα την πλευρά του πλοίου όταν ήταν γκρι.
Αυτό υπονοούμε όταν λέμε “πρακτικούς λόγους” αν και “παίζει” αποτελεσματικά και στο να “σπάει” η σιλουέτα του πλοίου.
Aegean ghost?
Aegean… split…
Για την ώρα Aegean… spill
Μήπως βάλανε καμιά καινούργια βαφή για αντιθερμικό ίχνος;
Το aegean ghost ή σπλιτ όπως λέτε είχε αποτέλεσμα;
Δεν έχουμε ακούσει κάτι. Η παραλλαγή είναι τυπική σπλιτ για να σπάει η σιλουέτα του σκάφους. Επιπλέον είναι μάλλον πειραματική γιατι έχει επισημανθεί σε μια ΤΠΚ (ίσως υπάρχει και μια δεύτερη).
Η βαφή τύπου παραλλαγής της ΤΠΚ είναι όντως δοκιμαστική τα χρώματα είναι Ελληνικής κατασκευής και από ότι ακούγεται η δοκιμές πήγαν καλά και βλέπω όλο το στόλο των ταχεων σκαφών να βάφονται έτσι… Όσο για το μαύρο περίγραμμα στην κανονιοφόρο ναι εκεί είναι οι εξαγωγές των κινητήρων και ηλεκρομηχανων του σκάφους …Υ.Γ..Το ΠΝ ήταν και είναι πάντα πρωτοπόρο στην ναυτική τέχνη ….και ειδικά έχει τεράστια εμπειρία στην διαχείριση των πυραυλακάτων ήταν το από τα πρώτα παγκόσμιος που ένταξε στο στόλο του ταχέα σκάφη με πυραύλους ….με θέσεις απόκρυψης σε όλο το Αιγαίο κλπ…..
Παίζει και τα χρώματα να είναι τπτ …. “περίεργα”; Δλδ να μειώνουν θερμικό ίχνος κλπ,κλπ,κλπ? Αλά λέο2 α4/α6 σε πλέον προηγμένη έκδοση για θάλασσα; Επειδή λες πως τα χρώματα είναι κι ελληνικά.
Έχει εμπλακεί η Intermat ή μιλάμε για άλλη εταιρεία? Η συγκεκριμένη, είχε παρουσιάσει επαναστατικές βαφές, όπου μέχρι τώρα έχει καταφέρει να πουλήσει μόνο στο εξωτερικό. Βλέπεις οι βαφές του Ε.Σ ήταν το απαύγασμα της τεχνολογίας και δεν καταδεχόμαστε να ασχολούμεθα με ελληνικές ιδιωτικές εταιρείες… Το πολύ-πολύ με καμιά ξένη, αν και εφόσον πέσει διαταγή(μετά μίζας…).
οι λαδομπογιες του ΕΣ αντεχουν την συχνη πετρελαιωση. οι ειδικες αντεχουν ή το απαγορευει ο κατασκευαστης καθως μπορει να αλλοιωνει τα χαρακτηριστικα της; αν δεν αντεχει, γιατι να την παρουμε; δεν κανει. πως θα γυαλιζουν τα υπερσυγχρονα Μ – 48 και Stayer: ασε που ειναι και ακριβη. εχουμε λεφτα για πεταμα; παντως περα απο την πλακα, τα τελευταια χρονια ελεω μνημονιων και συνταξιοδοτικων αλλαγων, αποστρατευτηκαν πολλα παλια μυαλα και προχωρησαν πολλοι νεοι μορφωμενοι και συγχρονα σκεπτομενοι ανθρωποι οχι μονο στον ΕΣ αλλα και στους τρεις κλαδους. βεβαια υπαρχουν ακομα δυσκαμψιες και νοοτροπιες για να αλλαξουν και αλλα τοσα να εφαρμοστουν ωστε να μιλαμε για ενα στρατο συγχρονο και πρωτοπορο. το ΠΝ με την νεα παραλλαγη, τα ελληνικης κατασκευης παθητικα μεσα αναγνωρισης που εξοπλιζει τα σκαφη του και τα νεα ελληνικα του ταχυπλοα (ωκυαλος), κανει βηματα