14.8 C
Athens
Παρασκευή, 8 Νοεμβρίου, 2024
ΑρχικήΔΙΕΘΝΗΠαράδοση του νέου πλοίου παράκτιας μάχης USS Cansas City (LCS 22) στο...

Παράδοση του νέου πλοίου παράκτιας μάχης USS Cansas City (LCS 22) στο Ναυτικό των ΗΠΑ

Σε ειδική τελετή στις εγκαταστάσεις της AUSTAL USA στην Αλαμπάμα, παραδόθηκε επίσημα στο Αμερικανικό Πολεμικό Ναυτικό το πλοίο παράκτιας μάχης (Littoral Combat Ship – LCS) USS Cansas City (LCS 22). Πρόκειται για το 22ο Πλοίο Παράκτιας Μάχης που παραλαμβάνει το Ναυτικό των ΗΠΑ και το 11ο της κλάσης “Independence”. Η ένταξη του πλοίου στη δύναμη του στόλου θα πραγματοποιηθεί αργότερα εντός του έτους και μετά τις απαραίτητες δοκιμές.

Γιατί τα πλοία LCS απαιτούν μία εβδομάδα συντήρηση το μήνα, κάθε μήνα;

Τα Πλοία Παράκτιας Μάχης είναι ένα πείραμα εν εξελίξει για το Αμερικανικό Ναυτικό. Μεγαλύτερα από πολλές φρεγάτες και ταχύτερα από κανονιοφόρους τα πλοία αυτά συνδυάζουν το μέγεθος και ακτίνα δράσης ενός μεγάλου πολεμικού με την ταχύτητα και ευελιξία ενός ταχέως σκάφους και φέρουν εξοπλισμό για να μεταφέρουν τη μάχη στα ρηχά νερά κοντά στις ακτές του αντιπάλου. Ως πείραμα, όμως, έχουν δεχθεί κριτική για την αντοχή τους τόσο λόγω των υλικών κατασκευής που βασίζεται στο αλουμίνιο όσο και ως προς την αντοχή της δομής τους που καταπονείται από την πλεύση σε ανοιχτές θάλασσες.

Φωτογραφία από την καθέλκυση του USS Cansas City (LCS 22) ένα χρόνο περίπου νωρίτερα

Τέσσερα ακόμα πλοία τύπου “Independence” βρίσκονται σε διάφορα στάδια ναυπήγησης στις εγκαταστάσεις της AUSTAL (“Oakland” (LCS 24), “Mobile” (LCS 26), “Savannah” (LCS 28) και “Canberra” (LCS 30)) ενώ άλλα τέσσερα θα ακολουθήσουν.

Νωρίτερα, κύκλοι του Ναυτικού εξέφρασαν τις αμφιβολίες τους για την πορεία του προγράμματος του Πλοίου Παράκτιας Μάχης, προχωρώντας στην ανακοίνωση πως τα πρώτα τέσσερα πλοία που εντάχθηκαν σε υπηρεσία θα παροπλιστούν πρόωρα και η τύχη τους παραμένει ως τώρα άγνωστη.

Το Αμερικανικό Ναυτικό θέλει (και) επίσημα να αποσύρει τα πρώτα LCS

Τα δύο LCS κλάσης “Freedom” και τα πρώτα δύο κλάσης “Independence” μετρούν μόλις 6 ως 12 χρόνια υπηρεσίας αλλά η καταπόνηση της δομής τους θέτει σοβαρό ζήτημα ασφάλειας. Η εκτεταμένη χρήση αλουμινίου στην κατασκευή τους είχε κριθεί απαραίτητη για την τήρηση χαμηλού βάρους που θα επέτρεπε την ανάπτυξη υψηλών ταχυτήτων και μεγαλύτερη άνεση σε περιβάλλον υψηλών θερμοκρασιών στα τροπικά και υποτροπικά κλίματα που θα επιχειρούσαν όμως αποδεικνύεται πιο εύθραυστη στις πιέσεις της ωκεάνειας πλεύσης.

Πηγή

Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Kostas81
Kostas81
4 years ago

* Kansas City.

- Advertisment -

Το Σχόλιο της Ημέρας

Adaptable Strike Frigate της BAE Systems, το μέλλον των πολεμικών πλοίων;

Σε μια εποχή όπου οι ναυτικές δυνάμεις καλούνται να ανταποκριθούν γρήγορα και αποτελεσματικά σε ποικίλες προκλήσεις, η ανάγκη για ικανότητα προσαρμογής είναι πιο επιτακτική...
- Advertisment -

Κύριο Άρθρο

Ναυτικό ισοζύγιο στο Αιγαίο: πως οι Τούρκοι εκσυγχρονίζουν τις δικές τους MEKO 200TN – Μέρος B΄

Του Βασίλη Παπακώστα. Πρώτη δημοσίευση «Πτήση» 47, Απρίλιος 2024 Στο πρώτο μέρος του άρθρου εξετάσαμε  το πρόγραμμα ΕΜΖ (Εκσυγχρονισμού Μέσου Ζωής) των τουρκικών φρεγατών MEKO...
- Advertisment -

Διάφορα

- Advertisment -