Το τουρκικό Προεδρείο Αμυντικών Βιομηχανιών (τέως Υπογραμματεία Αμυντικής Βιομηχανίας) απελευθέρωσε νέες λεπτομέρειες για το πρόγραμμα εκσυγχρονισμού Μέσης Ζωής (Mid-Life Upgrade) των φρεγατών κλάσης Meko-200TN (Track IIA και -IIB) “Barbaros”.
Οι “Barbaros” έχουν ήδη ολοκληρώσει μια πρώτη φάση αναβάθμισης του εξοπλισμού τους, αντικαθιστώντας το ραντάρ AWS-9 με το ραντάρ έρευνας αέρος-επιφανείας Smart-S Mk-2 της Thales και στα τέσσερα πλοία, ενώ στις δύο Track IIA (TCG Barbaros (F-244) και TCG Oruçreis (F-245) ) ο οκταπλός εκτοξευτής MK 29 Sea Sparrow έχει αντικατασταθεί από Mk 41 VLS.
Η δεύτερη φάση του εκσυγχρονισμού, ωστόσο, θα είναι πολύ πιο εκτεταμένη. Βάσει του συμβολαίου του 2018 οι τουρκικές εταιρίες Havelsan και Aselsan θα αντικαταστήσουν όλα τα συστήματα ραντάρ (πλην των προαναφερθέντων Smart-S), τα συστήματα ηλεκτρονικού πολέμου, αισθητήρες των Sonar και τα συστήματα αυτοπροστασίας.
Σύμφωνα με γραφική αναπαράσταση της μορφής της εκσυγχρονισμένης φρεγάτας που απελευθέρωσε νωρίτερα αυτόν τον μήνα το Προεδρείο, η μεγαλύτερη εμφανής διαφορά είναι το νέο κυρίως ιστίο. Το παλιό ιστίο έχει αντικατασταθεί από ένα ψηλότερο, περίκλειστο ιστίο που φέρει το ραντάρ Smart-S Mk2 στην κορυφή και αισθητήρες του συστήματος ηλεκτρονικής υποστήριξης ARES-2NC στη συνέχεια. Πομποδέκτες του ARES-2NC ηλεκτρονικού πολέμου και διεύθυνσης μάχης βρίσκονται εκκατέρωθεν του ιστίου που δείχνει να έχει παρθεί από το πρόγραμμα εγχωρίων κορβετών κλάσης Ada.
Στο δεύτερο ιστίο, από όπου το υπάρχον Smart-S βρίσκεται και θα μεταφερθεί, έχει τοποθετηθεί το ραντάρ ενεργούς φάσης, ηλεκτρονικής σάρωσης αέρος MAR-D, ανάπτυξης Aselsan, με διαφημισμένη ακτίνα έρευνας 100 χλμ.
Τέλος, φαίνεται πως τα χαρακτηριστικά αντιαεροπορικά-αντιπυραυλικά συστήματα Oerlikon-Contravers Sea Zenith (του οποίου μοναδικός χρήστης είναι το Τουρκικό Ναυτικό) και το ραντάρ κατεύθυνσης Contraves Sea Guard θα αφαιρεθούν αντικαθιστώμενα από το τουρκικής ανάπτυξης Korkut-D.
https://www.janes.com/article/93995/turkey-reveals-more-details-for-barbaros-frigate-mlu
https://www.navalanalyses.com/2019/11/meko-200-ffg-mild-life-upgrade-mlu.html
https://www.navyrecognition.com/index.php/news/defence-news/2020/january/7916-mid-life-modernization-for-turkish-navy-s-meko-200-frigate.html
Για τις κλάσης Yavuz τι προβλέπεται; Έχουν υποστεί κάποιο εκσυγχρονισμό;
Η κλάση “Yavuz” πλησιάζει ήδη στο τέλος της επιχειρησιακής της ζωής και θα παροπλιστεί με την άφιξη των νέων φρεγατών κλάσης “Istabul”, του προγράμματος MILGEM. Στις “Yavuz” έχουν γίνει μικρές παρεμβάσεις μόνον βασισμένες σε εγχωρίως ανεπτυγμένα ηλεκτρονικά ECM, ECCM, ενεργά αντίμετρα, LWR και IRST.
Καλοβύθιστα.
8 αντιπλοικους βλέπω;
Εμείς ούτε να βάψουμε τις δικές μας δεν μπορούμε. 😥
But at least you can still decorate yourselfs as being a sea-faring Nation.
Never heard of that but since you ve mention it there is a history that could make such a claim valid.
Anastasios, do you know that this ship was the main reason for the foundation of Aselsan?
From one flagship to another.
https://youtu.be/jCCfjPR8Eg4
Ανατρίχιασα.
Ελπιζω ο Πολυχρονεμενος μας, να μπορεσει να αντικαταστησει ολα τα συστηματα αλλα και τα οπλα με τα αντιστοιχαΤουρκικης παραγωγης και αξιοπιστιας.
Έτσι…
Με εντυπωσιαζει το γεγονός ότι σας διέφυγε το φόρτο των δεκαέξι anti ship πυραύλων πάνω στην υπερκατασκευη!
Υπιψην ότι και η νέα κλάση υπό ανάπτυξη φρεγατών θα φέρουν το ίδιο αριθμό πυραύλων!
Δεν θα κάνω κανένα πυκροχολο σχόλιο για το Ναυτικό, κρατιέμαι τώρα πολλούς μήνες, σύντομα όμως!
Και εμείς πάμε να πάρουμε Bel@des χωρίς CIWS!!
Τραγικές οι συγκρίσεις 😥
Οι γείτονες σταδιακά κτίζουν τις δυνατότητες τους και σύντομα θα είναι 100% αυτόνομOI
Μην κρατιέσαι :shutmouth: γραφτά διότι έχιε ξεφύγει η κατάσταση!! 😡
Χωρίς να γνωρίζεις την τελική διαμόρφωση κρίνεις. Στο τέλος θα δούμε τι θα λες.
Σύντομα δε θα μπορείς να κάνεις κανένα σχόλιο. Οι ειδήσεις θα είναι εξαιρετικές.
Ολο λογια εισαι Κουλη….Πραξεις μηδεν.
Όλα στον καιρό τους.
Η εμπιστοσύνη σας στο πολιτικό προσωπικό της χώρας είναι παραδοσιακή ή περιορίζεται στο τελευταίο 7μηνο; Για να καταλαβαίνουμε……….. Πάντως είστε πολύ αισιόδοξος και τέτοια αισιοδοξία δεν προκύπτει όταν αυτοί που κυβερνούν (νυν και πρώην ) ούτε στα θέματα δευτερεύουσας σημασίας όπως το ποδόσφαιρο δεν διακρίνονται για την αποτελεσματικότητα τους.
Ωραία! Ψηλό ιστιο, έξτρα βάρος και εγχώρια συστήματα… Έχει όλα τα φοντα να βγάλει ένα σωρό προβλήματα.
Incredible, what a genius we have here! You can find the problems by just looking at a single graphic! I am sure the engineers didn’t even think of those. Whatever makes you sleep at night though
Εγώ πάντως ξυπνάω και κοιμάμαι με αυτό;
Κάτσε σε λιγο θα μπει κι ο τουρκος Σάκης Ρουβάς να σχολιασει
Τώρα που το βλέπω καλύτερα οι εξαγωγές των κινητήρων τι εξάγουν; Κρύο αέρα;
Το CGI γκιουλενιστής το έκανε.
Με αυτό το εθνόσημο;
Nαι.
Γονυπετής προσεύχομαι να μην σταματήσει η καταβόθρα χρημάτων και δυναμικού που ονομάζεται TF-X Black Hole.
Why do you care about his opinion ?
Βλέπω CIWS Phalanx πάνω από το υπόστεγο…
Το πλοίο που πραγματικά έκανε διαφορά στο παρελθόν, ήταν το Αβέρωφ, το οποίο ήταν battleship, και θα συμπλήρωνα εγώ, ότι ήταν επειδή ήταν για battle/πόλεμο.
Εμείς, σε όσα άρθρα βλέπουμε που αναφέρονται σε πιθανές προμήθειες, τελικά καταλήγουμε πάντα σε ένα είδος πλοίου που θα το έλεγα γενικής χρήσης, και τα οποία με 1-2 μπαλώματα προσπαθούμε να τα ονομάσουμε αλλιώς. Δεν θέλουμε γενικής χρήσης, αλλά πολεμικής χρήσης, να καταρρίπτει, να βυθίζει, να αμύνεται (και έναντι υποβρυχίων), και δυστυχώς αυτή είναι η τάση σε όλη την Ευρώπη, μόνο που οι άλλοι δεν κινδυνεύουν από κανέναν. Όλες οι άλλες μεγάλες δυνάμεις (πλην ΕΕ) κάνουν πλοία ΄για πόλεμο, οι ΗΠΑ δεν χρειάζεται να πω, η Ρωσία το ίδιο, βλέπεις πλοιαράκια που είναι φορτωμένα με απίστευτο αριθμό κρουζ, και εμείς λέμε να πάρουμε πλοίο του 1 δις για 8 scalp, ή άλλα πλοία που θα κουβαλάν μερικούς αντιπλοικούς και καμία τορπίλη λές και είμαστε σε ναυμαχία πριν 40 χρόνια, όπου δεν θα υπάρχουν πάνω από το κεφάλι τους μερικές δεκάδες αεροπλάνα και drones και δεν θα έχει ο αντίπαλος αντιπλοικούς σε αυτά τα εροπλάνα με το κιλό.
Το πάμε κάπως περίεργα, απλά είμαι περίεργος μήπως άλλα λέγονται και άλλα γίνουν και τελικά προκύψει η κατάσταση να είναι καλύτερη (θα εξαρτηθεί από τα ΑΒ, τον οπλισμό των Μπελ και τι Up θα κάνουμε στις ΜΕΚΟ, καθώς οι τελευταίες έχουν διαμόρφωση που ίσως ήταν καλή πριν 20 χρόνια, σήμερα θέλει Up και το αξιόμαχό της)
μα οι πολιτικοι οταν λενε αποτροπη εννοουν φιγουρα-παρελαση πανακριβων και ικανοτατων συστηματων (χωρις τα απαραιτητα οπλα τους) ,οχι οτι ειναι διατεθημενοι να τα χρησιμοποιησουν.
“Δεν θέλουμε γενικής χρήσης”
“να καταρρίπτει, να βυθίζει, να αμύνεται (και έναντι υποβρυχίων)”
:hmm:
Εκτός από το τουρκικό CIWS μπροστά, έχει και ένα Phalanx πίσω, για κάθε ενδεχόμενο! Διάθεση να χρηματοδοτήσουν τη δική τους παραγωγή έχουν, αλλά χαζοί δεν είναι!
Γνωρίζει κάποιος κάτι για τα Sea Zenith, πλανώνται χρόνια τώρα φήμες ότι δεν είναι ικανοποιητικά, αλλά ουδείς αναφέρει ποιο το πιθανό πρόβλημα. Όταν τα είχαμε πρωτοδεί, φαίνονταν σε επίπεδο προδιαγραφών και κάλυψης/τόξων βολής ανώτερα κάθε άλλου CIWS της εποχής. Τι πήγε στραβά; Ρωτώ γιατί το ζήτημα, παρά την έλλειψη τεκμηρίωσης, έχει γίνει σημαία των υποστηρικτών της Ναυμαχίας στα Ίμια το 1996, που δεν έγινε ποτέ …