Σε (άλλο) ένα σκάνδαλο εξελίσσεται η υπόθεση της ανακατασκευής του αεροπλανοφόρου «São Paulo» (Α-12) του Ναυτικού της Βραζιλίας. Να θυμίσουμε ότι το πλοίο είναι το παλαιό γαλλικό «Foch» που είχε κατασκευαστεί την περίοδο 1957-1960 και μετά την απόσυρσή του το 2000 αγοράστηκε από την Βραζιλία έναντι 30 εκατομμυρίων δολαρίων.
Το 2012 το πλοίο μπήκε στα ναυπηγεία του Ριο ντε Τζανέιρο με πρόθεση ανακατασκευής για να υπηρετήσει έως και τα μέσα της δεκαετίας του 2020, οπότε και αναμενόταν να μπει σε χρήση ένα νέο πυρηνοκίνητο αεροπλανοφόρο. Μετά από τέσσερα και περισσότερα χρόνια εργασιών όμως η ηγεσία του βραζιλιάνικου ναυτικού αποφάσισε να σταματήσει το πρόγραμμα, να αποσύρει το πλοίο και να το πουλήσει για διάλυση. Επιπλέον και το πρόγραμμα του νέου αεροπλανοφόρου αναθεωρείται.
Και τα εκσυγχρονισμενα Α-4 τι θα απογινουν,θα επιχειρουν απο βασεις ξηρας;
Ναι όπως κάνουν εδώ και κάποια χρόνια. Βέβαια εκτίμηση αποτελεί (σε συνέχεια και ενός πρόσφατου άρθρου μας για την αεροπορική ασφάλεια των Ολυμπιακών Αγώνων) ότι η καριέρα των AF-1 (που εκσυγχρονίστηκαν πρόσφατα) είναι μάλλον μετρημένες.
Ότι και με τα αργεντίνικα Σουπέρ Ετεντάρ που μετά την απόσυρση του αεροπλανοφόρου 25η Μαίου επιχειρούν από βάση ξηράς.
Η ερώτηση μου είναι τι τα θέλουνε….είναι όπως θα είχαμε και εμείς ένα….
Τι επίδειξη δύναμης κάνουν και σε ποιον;
Στις χώρες της Λατινικής Αμερικής ήταν παράδοση
Είχαν και στο χωριό τους…
εδώ θα πάρουμε εμείς F35….
Ναι και μετά τα βάλουμε στον Άραξο. Πάντως για καλό και κακό χθες κοιτάξαμε την ημερομηνία και δεν ήταν πρωταπριλιά. Μας φαίνεται ότι ο ΑΝΥΕΘΑ μας παίρνει την δουλειά με το παραδοσιακό πρωταπριλιάτικο δημοσίευμα.
Οι Νοτιοαμερικανοί έχουν πάντως παράδοση όπως και σε θωρηκτά.
Ο Βίτσας λέει πράματα που μπορεί να σας εκπλήξουν δυστυχώς… οψώμεθα
Όπως σας είχα πει και για τα τούρκικα υπάρχουν πολλές πτυχές που δεν θα τις δούμε ακόμα…ελπίζω να βγουν αλήθεια…
Δεν το νομίζουμε. Η έκπληξη βρίσκεται αλλού. Δυστυχώς…