Πριν λίγες μέρες, η 6η πυραυλάκατος τύπου Super Vita ύψωσε την ελληνική σημαία, και στελέχη του ΠΝ έχουν ήδη τοποθετηθεί στο πλοίο. Η πυραυλάκατος θα ολοκληρώσει τις δοκιμές της μέσα στο μήνα Ιούνιο, και θα παραδοθεί σε ειδική τελετή στο Πολεμικό μας Ναυτικό.
Ελπίζουμε στο τέλος Ιουνίου να έχουμε πλούσιο φωτογραφικό υλικό από την 6η πυραυλάκατο, που θα φέρει το όνομα του Αντιπλοίαρχου Καραθανάση, του ήρωα που έπεσε στο καθήκον το βράδυ των Ιμίων. Το πλοίο, σε αντίθεση με όσα έχουν γραφεί μέχρι σήμερα, δεν έχει παραδοθεί ακόμη.
Το πλοίο θα είναι μια σημαντική ενίσχυση σε κρίσιμη χρονική στιγμή για το Πολεμικό Ναυτικό, που παρά το περιορισμένο εκτόπισμα, το ΓΕΝ αναγκάζεται να χρησιμοποιεί τις Super Vita σε καθήκοντα κορβετών. Άλλωστε η ισχύς πυρός των πλοίων δεν έχει να ζηλέψει και πολλά σε σχέση με τις κορβέτες, καθώς στο μόνο τομέα που υπολείπεται είναι ο ανθυποβρυχιακός αγώνας.
Πόσα χρήματα απομένουν για να ολοκληρωθούν τα Type 214 και οι Super Vita του ΠΝ
Το πλοίο έρχεται να παραδοθεί λίγες εβδομάδες μετά την ψήφιση νομοσχεδίου που ουσιαστικά “αναγκάζει” τα Ναυπηγεία Ελευσίνας να δώσουν το πλοίο στο Πολεμικό Ναυτικό. Ελπίζουμε και η 7η πυραυλάκατος κλάσης `Ρουσσέν να παραδοθεί χωρίς επιπλέον καθυστερήσεις στο ΠΝ, ενισχύοντας με μονάδες υψηλής μαχητικής αξίας τον γερασμένο μας Στόλο.
Η κατάσταση ειναι δύσκολη…απαραδεκτη κ ντροπιαστική η καθυστέρηση.
Θα έπρεπε να είχαμε κ την έβδομη μάχιμη.
Με τετοιο τέμπο ποτε ξανά….ας γίνονται στο εξωτερικό αν είναι να έχουμε τετοιες καθυστερήσεις.
ΘΑΥΜΑ!!!!!!!ΘΑΥΜΑ!!!!!!!!
Πόσο δύσκολο να ναι από τους 600 τόνους εκτοπίσματος των vita,να ναυπηγήσουμε κορβέτα των 1800-2000 τόνων.Τι διαστημική τεχνολογία να χρειάζεται πια….δεν θέλουμε να χει ούτε aegis ούτε mk41 ..ram και ένα σοναρ μόνο ρε παιδιά..
Καθόλου δύσκολο, πατριώτες χρειάζονται και όχι εκπρόσωποι θυγατρικών!!
Tους συνδικαλιστές των ναυπηγείων που έβαλαν κι αυτοί το χεράκι του για να καθυστερήσουν τη ναυπήγηση σε ποια πλευρά τους βάζετε;
Γι αυτούς χτυπάει η καμπάνα, δεν το κατάλαβες;
Αν κι εγώ ήμουν παλιότερα υπέρμαχος της λύσης της κορβέτας, οι ανάγκες του ΠΝ δείχνουν προς πλοία γενικής χρήσης με ορισμένες προδιαγραφές εξοπλισμού, οπλισμού, επιβιωσιμότητας και ειδικά αυτονομίας. Είναι αδύνατο να καταφύγουμε στη λύση της κορβέτας χωρίς κάπου να χάσουμε κάτι το οποίο στην πραγματικότητα δεν μας παίρνει να χάσουμε.
ποσο θα κοστιζε ενα νεο ρανταρ κ μια σουιτα για αναβαθμιση?
Σε χαλεπούς καιρούς σαν αυτούς που διανύουμε, ακόμα και με τόση καθυστέρηση, είναι, η ένταξη της super Vita , ένα πολύ καλό νέο, και σημαντική ενίσχυση για Π.Ν.!!
Πάμε και για την Έβδομη!
Συμφωνώ ! Γκρινιάζουμε , δικαιολογημένα, αλλά εδώ ας πούμε καλοτάξιδη και να είναι καλά αυτοί που θα την επανδρώσουν !!
Θα ήταν δύσκολο στη συμφωνία για τις νέες φρεγάτες να υπάρξει πρόβλεψη για ένα σύστημα αυτοπροστασίας έναντι των τουρκικών drones για τις ΤΠΚ και τι κόστος θα είχε;
Καλημέρα!
Γιατί το oto melara &τα 30άρια δε μπορούν να τα κατεβασουν;
Μεγαλες αποστασεις μικροι στοχοι
Απολύτως θετική εξέλιξη κάθε ενίσχυση την τρέχουσα περίοδο είναι επιθυμητη. Μην πανηγυρίζουμε τόσο πολυ όμως. Μια pocket Milgem είναι μέσες-ακρες
Καλοτάξιδη…. Να μη χρειαστεί παρά μόνο για ασκήσεις… Σε 5 χρονάκια να κοιτάζουμε για ραντάρ
.. Μη ξεχνιόμαστε
Με την ένταξη της 6ης και της 7ης “Ρουσέν” σε υπηρεσία, αποσύρονται βάση προηγούμενου προγραμματισμού οι Combattante II.
Μακάρι σύντομα να προχωρήσουμε στην επιλογή σχεδίασης και την παραγωγή των αντικαταστατών των Combattante III (και κατόπιν των IIIb). Τα πλοία είναι και αυτά άνω των 40 ετών και χρήζουν άμεσης αντικατάστασης! Το ερώτημα αν θα πρέπει να είναι ίσος αριθμός πλοίων ανάλογου εκτοπίσματος (400-500 τόνων) ή μικρότερος αριθμός πλοίων μεγαλύτερου εκτοπισμάτων και δυνατοτήτων, αφήνω να το απαντήσουν οι ειδικοί. Πάντως και εδώ έχουμε αργήσει πολύ!
Οι Ρουσέν αυτή τη στιγμή είναι πλέον η ραχοκοκαλιά του ΠΝ.
εδώ είναι η ευκαιρία για το κορβετοσχέδιο της ΑΛΣ. Ακούει όμως κανείς;;; Πρέπει η Πτήση να ζητήσει συνάντηση με τον Πρωθυπουργό και να του παραθέσει τα εναγώνια σχόλιά μας!!!!
Οι Combattante II νομίζω έχουν ήδη αποσυρθεί εδώ και χρόνια …μήπως εννοείς τις III/S 148;;
Neoklis Σύμφωνα με τη σελίδα του ΠΝ και τη Wikipedia 3 από αυτές, (οι P72, P73 & P75) είναι ακόμα σε υπηρεσία.
sotbak. Για τη σχεδίαση της ALS 65 με 8πλό VLS & Exocet στην πρύμνη δηλαδή 20 τόνους οπλικού φόρτου τουλάχιστον) συν το Sea RAM που είναι επίσης στο πίσω μέρος, διατηρώ σοβαρές επιφυλάξεις. Το ALS 80 δείχνει πιο ισορροπημένο, μα είναι αρκετά μεγάλο για να αντικαταστήσει πυραυλάκατους. Αν μπορούμε βέβαια να βάλουμε 3-4 πλοία στη θέση των 9 Combattante III, που να καλύπτουν τις ανάγκες που καλύπτουν οι Combattante III, γιατί όχι?
Καλοτάξιδη να είναι και αν χρειαστεί σε δύσκολη στιγμή για την πατρίδα μας, είμαι σίγουρος ότι το πλήρωμα θα επιτελέσει στο ακέραιο το καθήκον του όπως έπραξε και ο Ήρωας Χριστόδουλος Καραθανάσης που η συγκεκριμένη πυραυλάκατος φέρει το όνομά του….
Κλαυσιγελος η τραγελαφος ? ιδου η απορια….
https://www.ptisidiastima.com/new-missile-boats-for-hellenic-navy/
Το εξοπλιστικό momentum συνεχίζεται
Θυμάται κανένας πόσους exoset BIII έχουμε?
Η θα πάρει BII από τις υπόλοιπες?
Νομίζω πως όλες μπορούν πλέον να φέρουν συνδυασμό Block2 & Block3. To συνδυασμένο απόθεμα φτάνει για όλες τις Super Vita από την στιγμή που δεν μπήκαν στις Combattante-IIIA MLU.
Είθε μετά την έβδομη να υπάρξει και η προμήθεια άλλων τριών. Ακόμα κι αν ολοκληρωθούν οι νέες ναυπηγήσεις ( θα προτιμούσα Als ) θα πάμε νομοτελειακά σε μικρότερη οροφή μεγάλων σκαφών. Αυτή η αριθμητική μείωση στα μεγάλα σκάφη θα μπορούσε και επιβάλλεται να αντισταθμιστεί με έναν ικανό αριθμό πυραυλακάτων.
Είδες φίλε @redlevkas7 ;
Αυτή, δεν θα έπρεπε να μπαίνει τώρα κανονικά για ΕΜΖ?
…..
Το θετικό είναι ότι άρχισαν λίγο πολύ να καταλαβαίνει ο κόσμος και οι περισσότεροι πολιτικοί
Την ανάγκη για την στήριξη της αμυντικής βιομηχανίας της χώρας
Παντος φαίνεται καθαρά ότι κάτι κινείται αργήσαμε αλλα πιστευω οτι θα καλύψουμε το καινο
διοτι υπαρχουν αξιόλογες αμυντικές βιομηχανίες στον ιδιωτικό τομέα και όχι μόνο με τεράστιες εμπειριες Η ιστορία μας έχει δείξει ότι σαν λαός όταν σηκώνουμε τα μανίκια και στρωνομαστε στην δουλειά ενωμένοι κανουμε θαυματα
Αν θεωρείτε ότι αυτή η ιστορία με το 6ο σκάφος που χρειάστηκε νομοθετική ρύθμιση για να υποχρεωθεί το ναυπηγείο να το παραδώσει, ενώ είναι άγνωστο τι θα γίνει με το 7ο και τα οποία ναυπηγούνται τόσο καιρό και έχουν υπερτιμολογηθεί, ως επιτυχημένες ιστορίες της ελληνικής αμυντικής βιομηχανίας τι να πω….
Να μη ξεχνάμε ότι αυτό έχει επαναληφθεί και σε άλλες περιπτώσεις τόσο με τα ελληνικά ναυπηγεία, όσο και με τα ΕΑΣ και ΕΑΒ. Υπάρχουν μερικές ιδιωτικές εταιρείες πράγματι οι οποίες όμως κατασκευάζουν υποσυστήματα (π.χ. καλωδιώσεις αεροσκαφών) και όχι ολοκληρωμένο αμυντικό υλικό.
Για πήγαινε λίγο στην ιστοσελίδα της EODH και δες μπορούμε να φτιάξουμε ΤΑΝΚΣ και Τομα η όχι!!! για διάβασε το ιστορικό και τα προϊόντα της Μιλιτετς και της ΙΝΤΡΑΚΟΜ(IDE)
και δες Μπορουμε να φτιάξουμε πυραύλους η όχι!!
Το μεγαλύτερο πρόβλημα και ο μεγαλύτερος εχθρός που έχουμε σαν λαός ειναι ο ίδιος μας
Ο εαυτός δεν εμπιστευομαστε τα ίδια μας τα χέρια και το αστείο είναι ότι μόνο εμείς δεν τα εμπιστευομαστε ο ξένος τα εμπιστεύεται ακομα μας έχει μείνει το σύνδρομο κατωτεροτητας των πατεράδων μας ότι δεν κάνουμε για τίποτα και είναι Λάθος μεγάλο Λαθος
Το +1 γιατι εχεις αισθηση του χιουμορ.Το εκτιμω ιδιαιτερα αυτο στους ανθρωπους. Εκτος και εαν τα εννοεις αυτα που γραφεις,οποτε μαλλον εισαι ο Ταβουλαρης και δεν σε πηρα χαμπαρι τοση ωρα……!!!!!!
χαχαχαχαχα!!!!!!!!!!! έχεις χιούμορ!!!!!
Μολις ακουσα οτι η κυβερνηση θα επιδοτησει με 100 εκ. την εισαγωγη ηλεκτρικων αυτοκινητων. Αυτα τα λεφτα θα μπορουσαν να κλεισουν αρκετες τρυπες στης ΕΔ.
Εμπρος με δοξα στο δρομο της αστακομακαροναδας και των διακοποδανειων.
Χαιρε εθνος της θαλασσης μεγα.
Μπορεί να αφορά και ηλεκτρικά τζίπ για τις ένοπλες δυνάμεις 🙂
λες;;;;;;;;…………………………
Αυτά θέλει η “κοινωνία του Αντρέα” αγαπητέ…
Το αφήγημα θα πουλήσει τρελά. Νομίζεις αντιλαμβάνεται κανείς την γενικότερη εικόνα(…); Θα έχει λέει και νησί μοντέλο ηλεκτροκίνησης, μια χαρά… Ενδεχομένως, στο ίδιο νησί να καταρρέουν οι παράνομες Δημοτικές χωματερές σε παραλίες (πχ Άνδρος) αλλά ΟΚ μωρέ δεν τρέχει και τίποτα…
Οh yes
Αμαρτίες που πληρώνουμε .. Καταδίκη της Ελλάδας από το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο για τα Ναυπηγεία Σύμφωνα με το ιστορικό που παρουσιάζει το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο στην απόφασή του, η υπόθεση άνοιξε το 2008, όταν η Επιτροπή εξέδωσε απόφαση με την οποία τα μέτρα που είχε λάβει η Ελλάδα μεταξύ 1996 και 2003 υπέρ των ναυπηγείων (εισφορές κεφαλαίου, παροχή εγγυήσεων και χορήγηση δανείων) ήταν ενισχύσεις μη συμβατές προς την εσωτερική αγορά και έπρεπε να ανακτηθούν αμέσως.
Όσον αφορά τη σοβαρότητα της παράβασης, το Δικαστήριο επισημαίνει τον θεμελιώδη χαρακτήρα των διατάξεων της Συνθήκης στον τομέα των κρατικών ενισχύσεων, καθώς και το αξιοσημείωτο ύψος του ποσού της ενισχύσεως που δεν έχει ανακτηθεί και το γεγονός ότι η αγορά του ναυπηγικού κλάδου είναι διασυνοριακή. Το Δικαστήριο διαπιστώνει επίσης την επαναλαμβανόμενη παραβατική συμπεριφορά της Ελλάδας στον τομέα των κρατικών ενισχύσεων.
Το Δικαστήριο λαμβάνει υπόψη τη σημαντική διάρκεια της παράβασης (6 έτη από τη δημοσίευση της απόφασης του 2012). Για την εκτίμηση της ικανότητας πληρωμής της Ελλάδας, το Δικαστήριο δεν έλαβε υπόψη το κριτήριο του αριθμού ψήφων που διέθετε το κράτος-μέλος αυτό στο Συμβούλιο ή το νέο σύστημα διπλής πλειοψηφίας. Έλαβε υπόψη, ως κυριότερο στοιχείο, το ακαθάριστο εγχώριο προϊόν (ΑΕΠ) της Ελλάδας καθώς και το μέγεθος της οικονομικής κρίσης στην Ελλάδα (μείωση του ΑΕΠ άνω του 25% μεταξύ του 2010 και του 2016).
Υπενθυμίζεται ότι, αφού τέθηκε υπό εκκαθάριση, η ENAE εξαγοράστηκε το 1985 από την Ελληνική Τράπεζα Βιομηχανικής Αναπτύξεως (ΕΤΒΑ), τράπεζα που ανήκε στο Ελληνικό Δημόσιο. Η ΕΝΑΕ ιδιωτικοποιήθηκε το 2001 και στη συνέχεια πωλήθηκε το 2005 στην ThyssenKrupp AG. Τέθηκε υπό τον έλεγχο της Abu Dhabi Mar LLC η οποία εξαγόρασε, το 2009, το 75,1 % των μετοχών της ΕΝΑΕ που κατείχε η ThyssenKrupp. Το 2010, η Επιτροπή, εκτιμώντας ότι η Ελλάδα δεν είχε συμμορφωθεί προς τις υποχρεώσεις που υπείχε από την απόφαση του 2008, άσκησε ενώπιον του Δικαστηρίου προσφυγή λόγω παραβάσεως κατά του εν λόγω κράτους-μέλους. Με απόφαση της 28ης Ιουνίου 2012, το Δικαστήριο έκρινε ότι η Ελλάδα είχε παραβεί τις υποχρεώσεις της.
Το 2012, το Ελληνικό Κοινοβούλιο ψήφισε νόμο βάσει του οποίου καταργήθηκε το δικαίωμα αποκλειστικής χρήσης ορισμένων γεωτεμαχίων που είχε παραχωρηθεί στην ΕΝΑΕ. Το 2014, η Ελλάδα θέσπισε, για λόγους εθνικής ασφαλείας, έναν άλλο νόμο δυνάμει του οποίου ανεστάλη κάθε μορφής αναγκαστική εκτέλεση κατά των περιουσιακών στοιχείων της ΕΝΑΕ. Εντός του έτους αυτού, η Επιτροπή απέστειλε στις ελληνικές αρχές προειδοποιητική επιστολή τάσσοντας προθεσμία δύο μηνών για τη συμμόρφωση με την απόφαση του Δικαστηρίου της 28ης Ιουνίου 2012 με την οποία είχε διαπιστωθεί η μη εκτέλεση της απόφασης της Επιτροπής του 2008.
Οι ελληνικές αρχές απάντησαν αναφερόμενες στην κωλυσιεργία και την πλήρη έλλειψη συνεργασίας από πλευράς της ΕΝΑΕ. Τον Δεκέμβριο του 2015, οι ελληνικές αρχές απέστειλαν στην ΕΝΑΕ εντολή ανάκτησης ποσού 523.352.889,23 ευρώ (περίπου 80 % του προς ανάκτηση ποσού). Τον Φεβρουάριο του 2017, οι ελληνικές αρχές κίνησαν διαδικασία αναγκαστικής εκτέλεσης επί των περιουσιακών στοιχείων της ΕΝΑΕ που συνδέονταν με τις εμπορικές δραστηριότητές της, αλλά δεν ανέκτησαν κανένα ποσό, λόγω προηγούμενων κατασχέσεων από άλλους πιστωτές και λόγω της δυσχερούς οικονομικής κατάστασης της επιχείρησης. Το 2017, εκτιμώντας ότι η Ελλάδα εξακολουθούσε να μη συμμορφώνεται με την απόφαση του 2012, η Επιτροπή αποφάσισε να ασκήσει εκ νέου προσφυγή λόγω παραβάσεως κατά του εν λόγω κράτους-μέλους. Τον Ιούνιο του 2017, οι ελληνικές αρχές κάλεσαν την ΕΝΑΕ να καταβάλει το εναπομένον 20% του ποσού των προς ανάκτηση ενισχύσεων (95.098.200,99 ευρώ), όμως η καταβολή του ποσού αυτού δεν έλαβε χώρα. Τον Μάρτιο του 2018, το Μονομελές Πρωτοδικείο Αθηνών (Ελλάδα) υπήγαγε την ΕΝΑΕ σε ειδική διαχείριση. Τον Μάρτιο του 2018, οι ελληνικές αρχές επιχείρησαν να αναγγείλουν στον ειδικό διαχειριστή της ΕΝΑΕ τις απαιτήσεις της Ελλάδας σχετικά με την επιστροφή των οικείων ενισχύσεων. Τον Ιούνιο του 2018, η ΕΝΑΕ, διά πρωτοκόλλου παράδοσης-παραλαβής, παρέδωσε την κατοχή των γεωτεμαχίων των οποίων η αποκλειστική χρήση τής είχε παραχωρηθεί.
Το Μάιο του 2018, ο γενικός εισαγγελέας Melchior Wathelet στην εισήγησή του προς το Δικαστήριο διαπίστωνε τόσο ότι οι ελληνικές αρχές δεν έχουν ανακτήσει κάποιο ποσό από τη μη συμβατή ενίσχυση όσο και ότι το προς ανάκτηση ποσό προσαυξάνεται συνεχώς με τους σχετικούς τόκους και υπερέβαινε, κατά την ημερομηνία της επ’ ακροατηρίου συζήτησης (15/3/2018), τα 670 εκατομμύρια ευρώ, ήτοι περισσότερο από 2,6 φορές το αρχικό ποσό. Ο γενικός εισαγγελέας πρότεινε επομένως στο Δικαστήριο να επιβάλει την ακόλουθη ποινή:
– Κατ΄ αποκοπήν πρόστιμο 13 εκατ. ευρώ, καθώς και καταβολή εξαμηνιαίου προστίμου ύψους 9,5 εκατ. ευρώ, το οποίο θα προσαυξάνεται κατά 2 εκατ. ευρώ για κάθε εξάμηνο που καθυστερεί η συμμόρφωση της χώρας.
Για το θέμα, ο αναπληρωτής υπουργός Βιομηχανίας, Στέργιος Πιτσιόρλας, έκανε την παρακάτω δήλωση: «Η απόφαση του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου σχετικά με τα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά ήταν αναμενόμενη και δικαιώνει απόλυτα την επιλογή της κυβέρνησης να θέσει τα Ναυπηγεία σε καθεστώς ειδικής διαχείρισης.
Η απόφαση του Δικαστηρίου αφορά τη μη συμμόρφωση της χώρας μας ως προς την απόφαση της Επιτροπής του 2008 περί κρατικών ενισχύσεων στην ΕΝΑΕ και αναδεικνύει την ευθύνη των προηγούμενων κυβερνήσεων.https://www.newmoney.gr/roh/palmos-oikonomias/nautilia/katadiki-tis-elladas-apo-to-eiropaiko-dikastirio-gia-ta-naipigeia-diloseis-pitsiorla/
@Diogenis
Απλά εδώ είμαστε χαιβάνια ,για να μην πω καμιά βαρύτερη λέξη.Οι Γερμανοί,ήτοι η γερμανική κυβέρνηση, που στην k130 από τα διακόσια εκατομμύρια των batch1 στις batch2, έφτασαν τα 400 χωρίς σόναρ και υπόστεγο ,δεν ενισχύει τα ναυπηγεία υπερκοστολογοντας…Οταν είδαν τη damen να πάει να φάει κομμάτι από τη πίτα ,δεν προώθησε συγχώνευση ουσιαστικά αν και το βαφτίζουν συνεργασία, των Lürssen και German Naval Yards Kiel.Αυτοί κάνουν τι κάνουν κρατώντας τα προσχήματα…
Απλά εδώ δεν σκεφτήκαμε οτι μπορούμε να συγχωνεύσουμε σκαραμαγκα ελευσίνα και οτι άλλο έχουμε πχ νεώριο Σύρου που έχει γίνει και της μόδας τελευταία ,αντί να τα ξεπουλάμε και να φτιάχνουμε έστω πυραυλακάτους ..τώρα θα ναυπηγούσαμε κορβέτες…Μπορεί χαμε και τεχνολογικό ινστιτούτο ναυπηγών και οι συνεργασίες με saab πχ δεν θα φαίνονταν εξωπραγματικές…και οι Σουηδοί με την Kockums είδαν τους Γερμανούς για τα καλά,αλλά αυτοί αποφάσισαν οτι η ναυπηγική βιομηχανία συνιστά παράγοντα ανεξαρτησίας,Εμείς με γεωτρύπανα να κόβουν βόλτες κτλ.νομίζουμε πως η Ε.Ε αποτελεί τον απο μηχανής θεό…
Το θέμα είναι πλέον εξαντλημένο. Επειδή όμως ασχολήθηκα με το θέμα, να γράψω το ρεζουμέ για να μην καταναλώνουμε χώρο:
1ον. Το πρόβλημα με την διαχείριση των ΕΝΑΕ είχε να κάνει με το ότι τα Κρατικά Ναυπηγεία είχαν διττή παραγωγή, δηλαδή εκτελούσαν Έργο καί για την Εθνική Άμυνα αλλά καί για την ελεύθερη αγορά.
Εάν εκτελούσαν μόνον Αμυντικά Συμβόλαια, δεν θα υπήρχε κανένα πρόβλημα διαστρεβλώσεως του ελεύθερου ανταγωνισμού και η Κρατική Επιχορήγηση θα ήταν σύννομη. Π.χ. το να φτιάχνεις βαγόνια για τον ΟΣΕ στο τριπλό κόστος απ’ότι η Αγορά και μετά να επιδοτείσαι γιατί μπαίνεις “μέσα” είναι ένα πρόβλημα εδώ που τα λέμε.
2ον. Δεν καταλαβαίνω ποιά η σύνδεση του προβλήματος των Κρατικών ΕΝΑΕ με το πρόβλημα του Ιδιωτικού Ναυπηγείου Ελευσίνας του κ.Ταβουλάρη.
Μήπως τα μπέρδεψες;
@Athan
Οι Γερμανοί όπως είπα όταν και όπου τους παίρνει δεν είναι χαιβάνια…
Οι παθογένειες της Ελληνικής κοινωνίας και οικονομίας και στο επιχειρείν και δη στο βιομηχανικό και ιδιαίτερα όταν αυτό συγχέεται με την κυβερνητική εξουσία ,πάνω κάτω μας είναι γνωστές,σε άλλους περισσότερο σε άλλους,π.χ σε μένα ,λιγότερο και πολλοί έχουμε παράπονα για τακτικές/πολιτικές που εφαρμόστηκαν .
Η σύνδεση είναι οτι η Lufthansa σήμερα ενώ λαμβάνει κρατική επιχορήγηση δεν θα πτωχεύσει και ούτε κανείς θα προσφύγει στο ΔΕΕ εναντίον της Ομοσπονδιακής Γερμανικής Δημοκρατίας.Το ίδιο θα γινόταν με κάποιο τρόπο για τη ναυπηγική βιομηχανία της…η μάλλον γίνεται,όπως είπα…ή αν πάει να πτωχεύσει κάποτε καμιά αυτοκινητοβιομηχανία της, θα γίνει καμιά συγχώνευση και θα παραγγελθούν μερικές χιλιάδες αμάξια για περιπολικά,υπερκοστολογημένα και αυτά,αλλά πάλι ρουθούνι δεν θα ανοίξει χάριν της κραταιάς Γερμανικής οικονομίας.
Εμείς εδώ ας ζούμε το βαλκανικό μας μύθο…
Αγαπητή πτήση μιας και έχετε μεγαλύτερη πρόσβαση σε πήγες πληροφοριών απ’ ότι εμείς για δείτε αυτό το λινκ θεωρείται ότι θά άξιζε τόν κόπο να δουν οι του Π.Ν. στην χώρα του μπάρμπα Σαμ. Διαβάζω για τιμές δημοπρασίας εξευτελιστικές του 1εκ. Δολλαρίων.
https://www.thedrive.com/the-war-zone/28933/you-can-buy-one-of-the-armys-most-capable-ships-as-the-service-guts-its-naval-fleets
Oχι ξανα ναυπηγηση στην Ελλαδα …
συμφωνώ για φρεγάτες και γενικά μεγάλα πλοία, αλλά μικρές κορβέτες, ΠΑΘ, ΤΠΚ γιατί όχι; Θα ήταν η ευκαιρία να διατηρούμε σε ένα αξιοπρεπές επίπεδο τη ναυπηγοεπισκευαστική ζώνη + τα όποια οφέλη οικονομικά κλπ.
Αν κάνεις μια σχέση και αποτύχει μην ξαναπροσπαθήσεις.
Αν πας σε μια εργασία και οι συνθήκες ειναι κακές, μην ψάξεις ξανά για εργασία.
Αν ξεκινήσεις να κατασκευάζεις ένα σπίτι για την οικογένειά σου και κοστίσει παραπάνω από τον προυπολογισμό σου, μην το ξανακάνεις .
Αν προσπαθήσεις για ένα παιδάκι και έρθει μια αποβολή, μην ξανακάνεις Sex ….
…
…
Αν αρρωστήσεις και μπεις νοσοκομείο …. μην προσπαθήσεις για ανάκαμψη και ζωή …. Πέθανε …. να τελειώνεις .
Έλεος με αυτά που διαβάσουμε…..
ανασα για το ΠΝ η 6η και 7η ΤΠΚ ρουσεν. Ισως θα επρεπε να ναυπηγησουμε ακομα 3-4 αναβαθμισμενα της κλασης και μετα το τελος της ναυπηγησης τους να εφαρμοσουμε τις αναβαθμισεις και στα υπολοιπα 7.
Όχι πρέπει να πάμε σε άλλο σχέδιο, μάλλον σε κορβέτες των 2000-2500 τόνων με Sonar, ελικοδρόμιο και Α/Α προστασία.
Αυτά τα infographics του D Mitch είναι πραγματικά καταπληκτικά, πάρα πολύ λεπτομερή και κατατοπιστικά.
Ο Θεός να είναι μαζί με τα παιδιά μας που θα την επανδρώσουν και θα οργώνουν το Αιγαίο για να προστατεύουν την πατρίδα μας. Αυστηρός έλεγχος πόθεν έσχες για τα τελευταία 30 χρόνια σε όλους τους συνδικαλιστές των ναυπηγείων και όλων των αμυντικών βιομηχανιών της χώρας. Εάν βρεθεί οτιδήποτε θολό ,μεμπτό ή παράνομο παραπομπή με την κατηγορία της εσχάτης προδοσίας, και εκτοπισμός από την χώρα , δέσμευση περιουσιακών στοιχείων μέχρι τρίτου βαθμού συγγενείς και φίλους και σε περίπτωση καταδίκης δήμευση. Εάν νομίζετε ότι είμαι σκληρός ,εργάστηκα 30 χρόνια σε χώρο που οι συνδικαλιστές έκαναν περιουσίες και ζούσαν άνετη ζωή ενώ εμείς οι υπόλοιποι πολεμούσαμε να μαζέψουμε τα έξοδά μας . Πριν μερικά χρόνια αποκαλύφθηκε σκάνδαλο χρηματισμών σε συνεργασία με κρατικούς υπαλλήλους. Η μεγάλη πληγή της χώρας είναι οι συνδικαλιστές που κληρονομήσαμε από τον λαοπρόβλητο ηγέτη της δεκαετίας του ’80, κοινό μυστικό αλλά δεν τόλμησε κανένας μέχρι τώρα να τα βάλει μαζί τους . Σε αυτό το πεδίο θα μετρηθεί ο Κυριάκος, και όπως είπαμε δεν συγχωρούμε.