Το ΠΝ προχωρά με ταχείς ρυθμούς τις απαραίτητες διαδικασίες για την επιλογή τορπιλών βαρέος τύπου για τα υποβρύχια 214ΗΝ, που σήμερα επιχειρούν οπλισμένα με τις παρωχημένες τορπίλες τύπου SUT, που αγοράστηκαν πριν αρκετές δεκαετίες. Έχουμε γράψει πολλές φορές, η μη χρήση σύγχρονων τορπιλών είναι τρομερή υποβάθμιση των μαχητικών δυνατοτήτων των υποβρυχίων μας.
Οι διαδικασίες για τις τορπίλες έχουν ξεκινήσει εδώ και αρκετούς μήνες, και το ΠΝ έχει πλήρη εικόνα των πλεονεκτημάτων και των μειονεκτημάτων του κάθε όπλου που έχουν προσφέρει οι ανταγωνίστριες εταιρείες. Καθώς όμως οι αποφάσεις πρέπει να ληφθούν “χτες”, το ΠΝ θα αποφασίσει άμεσα για το ανάδοχο. Αν και η ιταλική πρόταση της BSA φαίνεται να είναι η φθηνότερη, εντούτοις οι Γερμανοί έχουν μια επίσης ανταγωνιστική πρόταση, με τις δικές τους τορπίλες, που είναι και απόλυτα συμβατές με το ΣΕΠ των ελληνικών υποβρυχίων.
ΑΝΑΛΥΣΗ: Τορπίλες για το ΠΝ (Π&Δ τεύχος Ιουλίου 2018), Μέρος 3o
Οι Γερμανοί όμως κομίζουν και πρόταση για τον εκσυγχρονισμό του αποθέματος των τορπιλών SUT Mod0 του ΠΝ, σε ανώτερο επίπεδο, με συμμετοχή μεγάλης ελληνικής εταιρείας. Επίσης, προσφέρουν και μεγάλο ποσοστό ελληνικής συμμετοχής στην κατασκευή των τορπιλών DM2A4 που προσφέρουν για τα ελληνικά 214ΗΝ.
ΑΝΑΛΥΣΗ: Τορπίλες για το ΠΝ (Π&Δ τεύχος Ιουλίου 2018), Μέρος 1ο
Το πιο ενδιαφέρον της όλης ιστορίας, είναι πως οι Γερμανοί, μέσω των τορπιλών, φαίνεται πως προσπαθούν να κάνουν ένα come back στις ελληνικές αμυντικές προμήθειες, σε συνδυασμό με τον αναζωπύρωση της συζήτησης για την κατασκευή των επιπλέον δυο υποβρυχίων κλάσης 214ΗΝ.
Ανακινείται το θέμα της προμήθειας δυο επιπλέον υποβρυχίων κλάσης 214ΗΝ για το ΠΝ!
deutschland uber alles!!!Mετα απο ενα σωρο καθυστερησεις,μιζες,λαδωματα και υπερκοστολογησεις θα διαλεγα του Γερμανους μονο και μονο για να τις παρω τζαμπα εν ειδη αποζημειωσης.Και μετα ξυπνησα…….. 😛 😛 😛
Προχωρά το ένα, προχωρά το άλλο σε λίγο θα χρειαζόμαστε έναν κουβά ηρεμιστικά χάπια. Όχι για εμάς βέβαια. Για τους ηττοπαθείς νοσταλγούς του χθες λέω.
“…εδω και αρκετους μήνες.” λεει το αρθρο. Δηλαδή πόσους; ρωτάω ο ηττοπαθής.
Δεν πιστεύω πως είσαι ηττοπαθής. Απλά ανυπόμονος. Και δεν πρόκειται για “εδώ και αρκετούς μήνες’ αλλά εδώ και αρκετά χρόνια. Απλά κάποιοι αποφάσισαν επιτέλους να τελειώνουμε με αυτόν τον τραγέλαφο. Ξέρεις, υπάρχουν άνθρωποι που είχαν ετοιμάσει την υλοποίηση αυτών των Προγραμμάτων πριν πολύ καιρό. Μετά…ήρθαν οι μέλισσες.
Διαβαζω έναν πολυ ικανό και εξυπνο σχολιαστή ως το σημειο που ταυτιζει την αλήθεια με την παραταξη στην οποια μετεχει. Αναρωτιεμαι ως ποιο σημειο μπορει να φτασει αυτη η ταυτιση για εσας. Για αλλους το χω ηδη διαπιστωσει. Η ταυτιση λειτουργει ως ενδυμα. Οι πολιτευμένοι απεχθανονται τη γυμνια όπως το χαρτί το νερό. Εχω την αισθηση ότι η αληθεια, η εκαστοτε αλήθεια ειναι συνωνημη της ενδειας. “Ο βασιλιάς είναι γυμνός” (τονιζουμε το “είναι”).
Αγαπητέ δεν ανήκω σε καμία Παράταξη. Τις Πολιτικές Παρατάξεις και τους ηγέτες τους τις θεωρώ εργαλεία της Ιστορίας και, κατά περίπτωση, οχήματα προόδου ή όπλα καταστροφής. Ούτε είμαι Ιδεολόγος δηλονότι πιστεύω πως οι Ιδεολογίες και οι απόλυτες αλήθειες τους διεμποτίζουν τον χειρότερο, ζωώδη, εαυτό με ψευδοεικόνες και ελατήρια που μπορούν να οδηγήσουν ακόμη και στην καταστροφή του συνανθρώπου, του εαυτού συμπεριλαμβανομένου.
Συντάχθηκα απλώς με τους σημερινούς, γιατί θεωρώ πως παρ’όλον τον μεταβατικό τους χαρακτήρα, αυτή είναι για πολλούς, και όχι μόνον ιδεολογικούς, λόγους η τελευταία ευκαιρία για την Πατρίδα μας να μπει σε μία “κανονική”, αποδιχαστική τροχιά. Και μετά βλέπουμε.
Δηλώνω τις θέσεις μου ευθαρσώς και δεν κρύβομαι πίσω από υποκριτικές ταμπέλες των “ίσων αποστάσεων” γιατί πιστεύω πως όποιος δημοσιολογεί είναι υποχρεωμένος να είναι κρυστάλλινα ξεκάθαρος. Ακόμη και εδώ.
Από την άλλη, εάν παρακολούθησες την σχολιογραφία μου καυτηρίασα πολλάκις αυτά που βλέπω από “μέσα”, π.χ. την δυσανεξία μερικών για τις Αμυντικές Δαπάνες (τους οποίους πιστεύω πως νικήσαμε), την ανεπάρκεια και την γλοιώδη στάση ορισμένων “γνωστών” Στελεχών στο Συνέδριο του Κόμματος, δίνοντας μάλιστα μέρα την ημέρα αναφορά στα σχόλιά μου για τις εξελίξεις, ή τις θέσεις τους για το Λαθρομεταναστευτικό και την ανετοιμότητα περί των Ελληνοτουρκικών, βρίζοντας περίπου τον κ.Κουμουτσάκο (Πρώην Τομεάρχης Εξωτερικών, νυν ΑΝ.ΥΠ. Μεταναστευτικής Πολιτικής).
Πιστός αναγνώστης της ΠΤΗΣΗΣ από το Δεύτερο Τεύχος, “παιδί του Καββαθά”, της ΠΤΗΣΗΣ που σημάδεψε την πορεία μου επαγγελματικά και φιλοσοφικά, θεώρησα σωστό, τώρα που ήλθε η ώρα να αφήσουμε πίσω μας τον Διχασμό, να ακούγεται και κάτι “από μέσα”, όσο λίγο ή πολύ “μέσα’ και να είναι αυτό.
Από αυτά που γνωρίζω, ενημέρωσα για τους πραγματικούς λόγους που κάποια Στελέχη του Π.Ν. δεν επιθυμούν ή ακόμη και πολεμούν τα ΑΒ και τα Tico, ακόμη και ρίσκαρα φιλική μου σχέση ορίζοντας την 9η Ιανουαρίου ως την ημέρα που θα μάθουμε τις εξελίξεις για τις όποιες μεταβιβάσεις από τις ΗΠΑ. Η δε λυρική μου πρόζα για τον Λιμένα Αλεξανδρουπόλεως και την περίφημη Βυθοκόρο δεν ήταν κάτι φανταστικό αλλά προσωπική μου εμπειρία.
Μεταφέρω λοιπόν ό,τι μπορώ και ό,τι επιτρέπεται, με μόνον σκοπό την εξισορρόπηση ανάμεσα στην προκατάληψη και την πραγματικότητα, την αλήθεια και το ψέμα. Άλλες φορές τα καταφέρνω, άλλες φορές όχι. Άλλωστε δεν είμαστε τίποτε παραπάνω από απλοί άνθρωποι, έτσι δεν είναι;
Μετά από αυτό το μικρό Μανιφέστο κάποιου που έζησε έναν ολόκληρο Εμφύλιο στην γειτονιά μας από πρώτο χέρι, γνωρίζοντας εκεί κρυφούς ήρωες της νέας Ελλάδος (δεν ξεχνώ ποτέ τον φίλο μακαρίτη Βασίλη Ντερτιλή), το ταπεινό Μανιφέστο ενός Αρχαιολόγου με Πτυχία Σλαβιστικής και Μεταφραστικής, σπουδές Πολεμολογίας, fluid σε τρεις γλώσσες της Περιοχής μετά της απαραιτήτου Αγγλοσαξωνικής, ενός παθιασμένου Αρματιστή με φίλους στην Γάζα, το Ισραήλ, την Τουρκία, και με δεύτερη Πατρίδα του την Σερβία, πράγματα διόλου ρομαντικά όπως θα φαίνονταν σε έναν απλό άνθρωπο, αλλά γεμάτα μόχθο, δουλειά και “δύσκολες” αναμνήσεις, το μόνο που ζητώ είναι όχι να αλλάξω την γνώμη του οποιουδήποτε παρά μόνον να έχω την ίδια αντιμετώπιση με τον απλούστερο των σχολιαστών.
Αξίζει τον κόπο θα πει κανείς; Εάν αγαπάς τους ανθρώπους, ΝΑΙ.
Και μακάρι να είχα περισσότερο χρόνο να ασχοληθώ με τους φίλους εδώ.
Όσον αφορά την “γύμνια” νά λοιπόν. Απόδειξη τα γνωστά σε λίγους προσωπικά μου στοιχεία και η καθαρότητα της γνώμης μου.
Η δε Πολιτική φίλε μου, δεν είναι τίποτε παραπάνω από ένα όχημα. Κάποιοι το καβαλάνε και πάνε με 200 στον απέναντι τοίχο παίρνοντας μαζί τους τους αμέριμνους επιβάτες, κάποιοι “ντριφτάρουν” μέσα από τα “οχτάρια” της καθημερινότητας χωρίς να πέσει απ’το χωνάκι η μπάλα παγωτού του ανυποψίαστου στην γαλαρία, κάποιοι “παρκάρουν” στην ΛΕΑ νομίζοντας πως ο χρόνος θα γιατρέψει τα δύσκολα προβλήματα του “ταξιδιού”.
Εσύ και όποιος με διαβάσει, βάλτε με σε όποια από αυτές τις κατηγορίες θέλετε.
Έτσι κι αλλιώς το “Δίπλωμά” μου το πήρα με την αξία μου και δεν φοβάμαι την κριτική.
Σεβόμενος τον κόπο μιας μακροσκελούς απάντησης, ευχαριστώ. Ως προς τον κρυσταλινο διάφανο δημόσιο λόγο να πω πως αυτο ειναι ένα ειδος λόγου αλλά όχι το μόνο. Η Σατυρα, η ειρωνεία (πχ.καβαφική ειρωνία) δεν ειναι διαφανες. γενικά η λογοτεχνία που ειναι σαφεστατα δημόσιος λόγος, και ενα μερος των φιλοσόφων και αντιφιλοσόφων δεν ειναι δυνατόν να ειναι διάφανα. Δεν αξιώνω ο λόγος μου ή η θέση μου να ειναι διάφανα, ή καλύτερα να φαίνονται διάφανα. Υπαρχουν αλλοι τομείς της ζωής όπου ειμαι σαφεστερος. Ωστοσο μπορω να σας δώσω καθαρες θέσεις σε επιμέρους. Ναι στην νομιμοποίηση των ναρκωτικών, ναι στους μετανάστες- προσφυγες. Φοβαμε περισσότερο τον νεοφιλελευθερισμό, απο το ισλάμ, ναι στην εξαγωγη κ μεταφορα αεριου αλλα με σοβαροτατες περιβαλλοντικες μελέτες για να μην κλάψουμε την κρήτη. Χρηση καθε μεσου, νομιμου και παρανομου για την καταστολή του τουρκικου σχεδιου στην λιβύη. Ως προς την πολιτική θέση υιοθετώ την διαλεκτική θεση του αξιότιμου Κου Πανούση. “Αλέκα Παπαρήγα σε γ. .ω και σε υποστηρίζω”. Όπου Αλεκα βαλε οποιο όνομα κατα περιπτωση. Ελπιζω να υπήρξα σαφής.
Αυτό εννοούσα όταν έγραφα να είναι κάποιος “κρυστάλλινα ξεκάθαρος”. Σε εκτιμώ πολύ περισσότερο από πριν.
…κι ευχαριστω για την ευκαιρια να διαβασω για τον Βασιλιο Ντερτιλή για την επιχείρηση χρυσόμαλλο δέρας για την μεγάλη Κα Τσουδερού.
Ήρωας, άντρακλας, Δημοκράτης, εγκέφαλος, αδικημένος, δικαιωμένος. Έφυγε νέος ;omvw. Ο πατέρας του δεν πήγε στην κηδεία του αν και του πρόσφεραν ειδική άδεια. Sad story.
@ Stavrogin1,
…σίγουρα λιγότερους μήνες από όσο το πρόβλημα των βίντεο συνεχίζει να υφίσταται και να μην διορθώνεται κι ακόμη λιγότερους από τότε που το Π&Δ είχε θέσει τελεσίγραφο πως θα απενεργοποιήσει τους guest, αλλά δεν!
Μπηχτή εις διπλούν
Κάθε νουνεχής ελπίζει να προχωρήσουν και πλοία και τορπίλες και uav και fos που αγνοούνται κ.λ.π , κ.λ.π. γιατί τα δύσκολα είναι μπροστά μας, αν και με 500 το χρόνο τα κουκιά δεν βγαίνουν.
Ο απολογισμός γίνεται στο τέλος του χρόνου. Σε όλα τα άλλα συμφωνούμε.
Τι ακριβώς προχωράει ? :silly:
Τι έχει υπογραφει?
Ποια είναι τα εγκεκριμένα κονδύλια?
Για επέκτεινε το λίγο!
Διότι εγώ ο κακόπιστος σκληρός ρεαλιστής 😕 βλέπω μονο επικοινωνιακά πυροτεχνήματα
Για να καλύψουν την ανυπαρξία έργων και διαθεσιμων κονδυλιων για την άμυνα
Διότι εάν ήταν σοβαροί θα το βλέπαμε στον προϋπολογισμό του 20
Και τι είδαμε?
Μια μικρή μείωση!
Αλλα από τότε που βγήκε ξέσπασε επικοινωνιακά πυροτεχνήματα για AB, TICO, 214,GOWIND, BRADLEY,Torpedoes,F35,
damage control για το πατριωτικό κομμάτι της ND!!
Και μην μου πεις για F16V,M2000FOR και υλικά ypobryivn
Για τα συγκεκριμένα πρόγραμμα η προεργασία είχε γίνει πριν
Είναι αλήθεια πως η EAB είναι Ακόμα ακέφαλη 6=7 μήνες μετά τις εκλογές?
Που είναι η πολιτική για την αμυντική βιομηχανία?
Αναμένουμε έργο και όχι επικοινωνιακές στρακαστρούκες
Και μην ακούσω :shutmouth: από κάνα ΚΟΥΛHκαι λοιπός πως είμαι ΣΥΡΙΖΑΙΟΣ :silly: κλπ
Τα ίδια και χειρότερα έγγραφα για δαύτους!!! 😡
Eτσι ακριβως. Τιποτα ουσιαστικό πάρα μόνο ‘ειδησεις’.
Θα ήθελα να μου πεις εάν γνωρίζεις το σύνολο του ποσού των λιμναζόντων Συμβάσεων που έχουν υπογραφεί από το Καλοκαίρι, όπως και τα Προγράμματα που βρίσκονται στην τελική τους φάση και έχουν προαναφερθεί στην ΠΤΗΣΗ. Στην περίπτωση που δεν γνωρίζεις, η παραπάνω “γνώμη” σου είναι λίγο “προβληματική”.
το μοναδικό που προχωράει σε βαθμό που δεν έχει πλέον επιστροφή, είναι η κατάρρευση της αξιοπιστίας της ΠΤΗΣΗΣ, μετά από 40 χρόνια αξιοπρεπούς παρουσίας. “Συγχαρητήρια” παιδιά…
Ευχαριστούμε, να είστε καλά! Καλή Χρονιά να έχετε!
Ποτέ δεν κρίνουμε τις Ειδήσεις ούτε κι αυτούς που μας τις μεταφέρουν. Κρίνουμε την αξιοπιστία των Ειδήσεων κατά το πέρας του χρόνου και μετά από την επιβεβαίωση ή την διάψευσή τους. Aυτή η χρονική σειρά καθορίζει και την αξιοπιστία αυτών που μας τις μετέφεραν. Βιάστηκες να κατακρίνεις κι αυτό δείχνει προκατάληψη. Vote down.
Φίλε, διαφωνώ. Η ΠΤΗΣΗ δεν μπορεί να χάσει σε αξιοπιστία ακόμα και αν θέλει να το πράξει…επίτηδες!!! Αδυνατώ να πιστέψω ότι αυτό το επιτελείο με το οποίο μεγαλώσαμε μέσω του περιοδικού, συν τις όποιες προσθήκες, ξέχασαν να κάνουν τη δουλειά που ήξεραν να κάνουν όλα αυτά τα χρόνια….
Στα λόγια όλα προχωρούσαν επί δεκαετίες. Στην πραγματικότητα τίποτε δεν προχωρούσε πέραν των “σχεδιασμών”. Και όποιος έβαλε το κασεράκι παίρνει και την δόξα, έτσι δεν είναι; Οι άλλοι στο περιθώριο.
Εάν πιάσουμε δε την (μη) εγκυρότητα των “προεργασιών” και σου αποκαλύψω την τσαπατσουλιά (μέχρι προθέσεως) σε θεσμικό, νομικό και τεχνικό επίπεδο, θα μείνουν ανέκδοτα και για την επόμενη γενιά. Άστο καλύτερα.
Υπάρχουν πράγματα που ίσως δικαιολογημένα, δεν είναι δημοσιεύσιμα.
Από αυτά που μπορούμε να συζητήσουμε εδώ, ας ρωτήσω ποιός δεν γνωρίζει την εξέλιξη του Προϋπολογισμού του ΥΠΕΘΑ μέχρι το πρώτο εξάμηνο του 2019;
Ποιός δεν γνωρίζει το ανεκτέλεστο ποσό στο τέλος του χρόνου (253εκατ.Ευρώ);
Ποιός δεν γνωρίζει πως παρ’όλη την υποεκτέλεση του Π/Υ του ΥΠΕΘΑ το Έλλειμα του Προϋπολογισμού του Κράτους τον Ιούλιο ήταν 358 εκατ Ευρώ (πηγή Εurοworking Group);
Ποιός δεν γνωρίζει πως παρ’όλη την ανακοίνωση του Προγράμματος των Viper, δεν έγινε καμία μέριμνα για την τεχνική έστω “τακτοποίηση” της Συμβάσεως, πέραν του σκανδάλου των υποχρεώσεων Πιστοποίησης κατά τα πρότυπα του Αναδόχου (Lockheed Martin); Μέχρι και την στεγανοποίηση του κύριου Υποστέγου δεν είχαν κάνει.
Χρειάστηκε Ειδική Νομοθετική Ρύθμιση για την τακτοποίηση του καθεστώτος των νέων, αναγκαίων, προσλήψεων Τεχνικού Προσωπικού (βγήκαν από τα Ειδικά Μισθολόγια) γιατί η “προεργασία” που εύκολα επικαλείσαι, “ξέχασε” πως εάν αυτές οι προσλήψεις (περίπου 300) γίνονταν με την διαδικασία του ΑΣΕΠ, θα ολοκληρώνονταν σε δύο χρόνια!
Χρειάστηκε Υπουργική Απόφαση για να αντλήσει η ΕΑΒ άμεσα ειδικότητες Μηχανοσυνθέτου από συναφούς αντικειμένου Σχολές.
Οι πρώτες θέσεις Τεχνικών με ΣΟΧ έχουν προκηρυχθεί .
Χρειάστηκε δέσμευση έκτακτων Κονδυλίων ακόμη και για άδειες Λογισμικού, αγορά δικτυακού εξοπλισμού και Η/Υπολογιστών.
Όσον αφορά την “ακέφαλη” ΕΑΒ, απορώ πως εσύ, ένας “σκληρός ρεαλιστής” δεν γνωρίζεις πως η ΕΑΒ είχε “βουλιάξει”. Το ναυάγιο αυτό το διαχειρίσθηκε το υφιστάμενο Δ.Σ. Για να αλλάξει, έστω και τμηματικά, ήταν αναγκαία τουλάχιστον η Έκθεση των Ορκωτών Λογιστών, η οποία έβγαλε άκρως καταθλιπτικά στοιχεία.
Έτσι, ο Βασικός Μέτοχος (ΥΠΟΙΚ) προκήρυξε διαγωνισμό (22/11/2019) για νέο Γενικό Διευθυντή, ο οποίος θα αντικαταστήσει τον κ.Γιώργο Μαζαράκο. Ο εν λόγω προσελήφθη τον Νοέμβριο του 2015 όπως και όλο το Δ.Σ., με πενταετή θητεία. 2015+5=2020.
Στην νέα Προκήρυξη απαιτείται ρητώς η μη εμπλοκή των υποψηφίων σε οποιαδήποτε, συναφή ή μη, Εταιρεία. Ο κ.Μαζαράκος ήταν CAMO Manager στην ανταγωνιστική της ΕΑΒ Aeroservices S.A.η οποία ενεπλέκετο στην συντήρηση των Super Puma.
Η ΕΑΒ λοιπον, παρά την Επιχορήγηση περίπου 600 εκατ.Ευρώ την διετία 2017-2018, παρουσίασε πέρυσι ζημίες 40 εκατ.Ευρώ.
Δεν τα ήξερες αυτά;
Ποιά “προεργασία” έγινε λοιπόν, στην Εταιρεία που θα υλοποιούσε αυτό το τόσο ζωτικό Πρόγραμμα της αναβάθμισης των F-16;
Ή με τί αστείο Νόμο επιχειρήθηκε η “εκμετάλλευση” των πρώην ΑΩ; Γιατί απέσυρε τον Νόμο ο Αποστολάκης, δεν γνωρίζεις;
Πόση προσπάθεια χρειάσθηκε (και χρειάζεται) για να την καταστήσουμε ικανή να ανταποκριθεί (την ΕΑΒ) γνωρίζει κανείς;
Και που υπήρχαν τα Κονδύλια στον Π/Υ όταν ο τότε Π/Θ με τον τότε ΥΠΕΘΑ έκαναν ανακοινώσεις για το μεγαλόπνοο αυτό Πρόγραμμα; Δεν υπήρχε καν εκτίμηση Κόστους.
Ή μήπως κάποιοι περίμεναν τους “χαζούς” που θα έβγαζαν το φίδι απ’την τρύπα; Και εάν τους δάγκωνε (το φίδι) ακόμη καλύτερα;
Αυτά που εσείς οι “σκληροί ρεαλιστές” θεωρείτε δεδομένα, λανθασμένα όπως αποδεικνύεται από τα παραπάνω, απαίτησαν και απαιτούν τεράστια αφοσίωση, τεχνική κατάρτιση, τελικά δουλειά και πίστη στην αποτρεπτική ικανότητα που θα προσφέρουν στις Ε.Δ. αυτά τα Προγράμματα. Και το ότι δεν βγαίνουν στα “μανταλάκια” όλες αυτές οι ανωμαλίες είναι απόδειξη σοβαρότητος. Σήμερα όλοι κάνουν την δουλειά τους και για την δουλειά του κανείς δεν πρέπει να απαιτεί να τον βλέπουν σαν ήρωα. Αλλά όχι και να “έχουν κάνει την προεργασία” άλλοι.
Είδαμε και την “προεργασία’ στα P3 των 500 εκατ (ένας Π/Υ ΥΠΕΘΑ).
Ακόμη “προεργάζονται” απ’ότι μαθαίνω.
Και δεν θέλω να αναφερθώ στην FOS των Αντικατοπτρισμών και την καταστρεπτική “προεργασία” που έκανε ο πρώην ΥΠΕΘΑ. Καλό είναι να μην το αναλύσουμε.
Είμαι σίγουρος πως η ΠΤΗΣΗ γνωρίζει πολλά παραπάνω από όποιον “σκληρό ρεαλιστή” αλλά καλά κάνει και δεν αναφέρεται σε αυτό το αίσχος.
Να μιλήσουμε για το Πρόγραμμα του άρθρου που σέρνεται επί δεκαετίες και επίσης έγινε “προεργασία” από πριν; Ή μήπως για την γελοία προσπάθεια να κρατικοποιήσουμε ξανά τα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά με κίνδυνο να πληρώσουμε 1,2 Δις σε ρήτρες, 560 εκατ. σε πρόστιμα της Ε.Ε. και επιπλέον να χάσουμε και τα Υλικά των Υποβρυχίων μας;
Να μιλήσουμε για τα NH90; Για τα Spartan ίσως; Για την Σύμβαση με την MAN; Ακόμη περιμένουν οι Κύπριοι τα πληρωμένα Φορτηγά τους.”Προεργασία” με τα όλα της.
Να μιλήσουμε για το καθεστώς του Νεωρίου και τα ανεκτέλεστα του Προγράμματος των Ρουσσέν; Πόσο σίγουρη θα ήταν η βιωσιμότητά τους εάν οι “χαζοί” δεν έβγαζαν το φίδι απ’την τρύπα; Γνωρίζεις πόσα εκατ. ευρώ πλήρωνε Ετησίως στα Ναυπηγεία το Κράτος για να κάθονται; Γνωρίζεις ποιοί “καταλάβαιναν” τις ενστάσεις του πρώην ιδιοκτήτη κι ας χρωστούσε δεκάδες εκατομμύρια στο Ελλ.Δημόσιο; Ή μήπως θα έδινε την Ελευσίνα στην ΟNEX (πρώτα ο Θεός) εάν δεν έρχονταν οι “χαζοί”;
Τί θα γινόταν εάν ο Λασκαρίδης δεν “γέμιζε’ με Γεννήτριες τις S; “Προεργασία” κι εκεί;
Οι Α/Τ Πύραυλοι στα Μ901Α2 του Νοεμβρίου του ’14; Οι TOW 2B Aero που αγοράστηκαν; Πάνε σε κανέναν ΛΑΤ στον Έβρο να πεις ότι έγινε “προεργασία” από πριν.
Τα ΕΑΣ; Η ΕΛΒΟ; Ή μήπως θα ανοίξουν τα μάτια σας περί το Πάσχα όταν θα αρχίσουν να δημοσιοποιούνται τα αντίστοιχα στοιχεία; Και όταν, πρώτα ο Θεός, τις Ιδιωτικοποιήσουμε για να σωθούν τί θα λέτε; Ότι είχε γίνει “προεργασία”;
Διαθεσιμότητες Μονάδων, Κωδικός Α.Καυσίμων μείον Γενικά Έξοδα, Αριθμοί Εισακτέων σε Σ.Σ., αριθμοί διαθεσίμων Χειριστών (π.χ. KIOWA), αποσπάσεις, διάφοροι “ληγμένοι” Πύραυλοι, είναι μόνον λίγα δημοσιοποιήσιμα στοιχεία που περίμεναν τους “χαζούς”. Αλλά ξέχασα είχε γίνει “προεργασία” και σε αυτά. Και είχε γίνει ΕΝΣΥΝΕΙΔΗΤΗ “προεργασία”. Νάρκες, βόμβες και χειροβομβίδες απασφαλισμένες…
Όλα αυτά τελειώνουν. Και τελειώνουν μέρα με την ημέρα.
Επειδή όμως είναι άχαρο πράγμα να απαριθμώ γνωστά πράγματα σταματώ εδώ.
Και σου λέω κάτι για να καταλαβαινόμαστε: Ήρθαν οι “χαζοί”. Και θα βγάλουν “το φίδι απ’την τρύπα”. Και δεν θα τους δαγκώσει το άτιμο όπως περίμεναν οι “πονηράκηδες”. Και ας υπάρχουν κάποιοι “κακόπιστοι σκληροί ρεαλιστές” όπως αυτοαποκαλέσθηκες. Σημασία δεν έχει τόσο η γνώμη των κακόπιστων αλλά το αποτέλεσμα για την Πατρίδα. Την Πατρίδα όλων μας. Καλή Φώτιση.
Mpla mpla mpla mpla mpla mpla mpla mpla mpla mpla mpla mpla
Μην μας λες τι ΔΕΝ κάναν η τι κάναν οι προηγούμενοι
Τα ξέρουμε
Αναμένουμε έργο και όχι επικοινωνιακές στρακαστρούκες
Καμία απάντηση για την “προεργασία” όμως δεν είδα. Το δε έργο για να το δεις πρέπει να έχεις λίγη υπομονή και, το βασικό, πρέπει να βγάλεις τα γυαλιά 3D. Το έργο είναι 4Κ δισδιάστατο. 😛
κι ομως ολα οσα απαριθμείτε σε ολη τη δυνατη δημοσιοποιησημη λεπτομέρια καθως και τον αντιστοιχου βάρους αντίλογο όταν υπάρχει είναι ακριβώς η πληροφόρηση που τουλαχιστον οι σχολαστικοί και ουαναμπι ακριβοδίκαιοι διψουμε να μαθαίνουμε. Τετοιου ευρους πληροφόρηση χρειαζομαστε όχι επιγραμματα και θινκ ουτ οφ δε μποξ πικαντικες χοντρολογιες. Να γειωθουμε θελουμε όχι να αεροβατουμε. Οποτε κατ εμε, τα σπεαρ μι δε ντιτείλσ είναι εντελώς ανεπιθυμητο
Και όμως κάποιοι τα παραπάνω τα θεωρούν mpla mpla mpla. Tί να πει κανείς; Υπομονή και κοντός ψαλμός αλληλούϊα. 😆
Να ρωτησω κατι αλλο εγω…
Ολα αυτα τα αρνητικα…που μαζι σας επικροτω την κατακραυγη στους προηγουμενους για την ολιγορια τους….τα τελευταια 4 χρονια εγιναν; Ρωταω μπας και το υποστεγο αρχισε να σταζει τα τελευταια 4 χρονια;
Δεν θα επεκταθω και εγω περισσοτερο γιατι δεν εχω την ορεξη να γραφω σεντονια παλι οπως πριν στο αλλο ποστ σας στην αναρτηση για τα υποβρυχια.
Ευχομαι πραγματικα οι “χαζοι” να κανουν τα μισα απο οσα υποστηριζουν.Οχι βεβαια με την λογικη του “Η Γήρανση του Πληθυσμού, η οποία έφθασε την στατιστική της κορυφή, αποδίδει πλέον λιγότερους Συνταξιούχους και περισσότερους Θανάτους”…Ειναι λιγο πολυ…splatter για τα γουστα μου.
Μονο μην ειναι τελικα το φιδι που επιστρεφει πιο δυναμικα στην τρυπα του φοβαμαι.Ελπιζω πως οχι.Αλλα για να καταλαβαινομαστε.Ετσι και ισχυει το δευτερο…που ολοψυχα απευχομαι.. μετα θα πρεπει να ερθουν…οι μαγκούστες μαζι με κατι φιλους τους που ειδικευονται στο κυνηγι και την καταναλωση…φιδιων.Και καποιοι ειναι και αυτοι…φιδια.
Συμφωνώ σχεδόν σε όλα, εκτός από το ότι το Υπόστεγο ΔΕΝ έπρεπε να στάζει εδώ και έναν τουλάχιστον χρόνο. Από την άλλη, η Γήρανση του Πληθυσμού είναι μία τραγική αλλά δομημένη πλέον πραγματικότητα και πρέπει να την λαμβάνουμε υπόψιν στον σχεδιασμό μας. Ο δε κίνδυνος παλινδρομήσεως είναι πάντα πιθανός.
ΥΓ
Τα Ερπετά είναι Ετερόθερμα. Δεν ζουν εάν δεν υπάρχει εξωτερική πηγή θερμότητος.
“…πρόταση για τον εκσυγχρονισμό του αποθέματος των τορπιλών SUT Mod0 του ΠΝ, σε ανώτερο επίπεδο, με συμμετοχή μεγάλης ελληνικής εταιρείας. Επίσης, προσφέρουν και μεγάλο ποσοστό ελληνικής συμμετοχής στην κατασκευή των τορπιλών DM2A4 που προσφέρουν για τα ελληνικά 214ΗΝ.”
Για αυτά και μόνο θα προτιμούσα τη γερμανική πρόταση. Και παραγγελία 2 (+2) νέων υποβρυχίων (Type 216;;;).
Δυο καλά συμβόλαια σε Γερμανούς και Γάλλους και να η μείωση των πλεονασμάτων.
Φοβού τους…γερμανούς και δώρα φέροντας!!!
Δηλαδή οι BSA δεν είναι ‘απόλυτα’ συμβατές με το ΣΕΠ των υποβρυχίων; Τα T-209PN τι ρίχνουν; Το νεότερο μοντέλο τορπίλης της black shark γιατί να έχει πρόβλημα; Με το migal των F-21 τι πρόβλημα υπάρχει; Η μοναδική περίπτωση που θα ήταν επιτρεπτό να επιλεγούν οι Γερμανοί, θα ήταν σε άμεση παραχώρηση νεώτερων τορπιλών από τις sut και κάποια σύνδεση με επιπλέον 214. Γιατί όμως να κάνουν κάτι τέτοιο, όταν η Γερμανία είναι μόνιμη αβάντα της Τουρκίας;
Εχεται καποιο δίκιο. Το ότι η Γερμανια δεν θέλει τον αγωγό East med, πως αραγε επηρεαζει την αποφαση αγορας;
Αν η Γερμανια δεν θελει τον East Med τοτε ο αγωγος δεν θα γινει
Αγωγος χωρς τελικους καταναλωτες την Γeρμανια και την Γαλλια απλα δεν υφισταται
Stavrosgin1 και ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ, όταν αναφέρω πως η Γερμανία είναι μόνιμη αβάντα της Τουρκίας, επουδενί δεν το εξειδικεύω στον East med, που στο τέλος τέλος, ΔΕΝ αφορά άμεσα τη Γερμανία(καλά να είναι οι κάθε λογής Nord Stream…), αλλά πρωτίστως Ιταλία, Γαλλία και άλλες ευρωπαϊκές χώρες. Το αντίστοιχο που κάνει η Τουρκία και σαμποτάρει ακόμη και την εκμετάλλευση κοιτασμάτων στο Ιόνιο, μόνο και μόνο για να μην σηκώσουμε κεφάλι… Προφανώς και η Γερμανία δεν θέλει τον αγωγό, ώστε να διατηρήσει το ανταγωνιστικό της πλεονέκτημα ως προς το κόστος παραγωγής της βιομηχανίας της, σε σχέση με άλλες ανταγωνιστικές ευρωπαϊκές χώρες. Υπάρχουν σαφώς περισσότερα και βαθύτερα συμφέροντα από έναν αγωγό, που με κάνουν να πιστεύω πως η Γερμανία, επουδενί δεν θα μας πουλούσε όπλα που σε ενδεχόμενη σύγκρουση με τη Τουρκία, θα έκριναν το αποτέλεσμα υπέρ μας… Όταν έχεις επενδύσει με κάθε δυνατό τρόπο(οικονομικά, γεωπολιτικά κλπ) σε μια συγκεκριμένη χώρα, θέλεις πάσι θυσία να προστατεύσεις την ‘επένδυση’ σου. Τόσο απλά…
migal θελει δεκάδες εκατομμύρια να πιστοποιηθεί στο ΙSUS.
Δύο ειναι οι επιλογές ουσιαστικά, μεταξύ Ιταλίας και Γερμανίας θα γίνει το παιχνίδι.
Αν και από ότι φαίνεται μάλλον κάποιοι έχουν αποφασίσει από τώρα, απλά ψάχνουν πως θα το σερβίρουν, ως βιομηχανικά ανταλλάγματα, αντισταθμιστικά ή «δώρα», εκσυγχρονισμού παλαιότερων τορπιλών…
Προσωπικά είμαι πεπεισμένος ότι οι Ιταλικές είναι ανώτερες τεχνολογικά…
Έλα μου ντε!
Αν και δε διαφωνώ πλήρως, δεν ξέρουμε το βαθμό που έχουν ολοκληρωθει οι τορπίλες στα Πορτογαλικά.
Κρίνοντας από την πορεία του προγράμματος των τορπιλών πολύ φοβάμαι ότι οι επιλογές μας μεθοδευονται προς μια συγκεκριμένη κατευθυνση, και θα έχουμε να διαλέξουμε γερμανικές τορπίλες και εκσυγχρονισμός παλαιών η τίποτα…
Τα 2 214άρια με δυνατότητα κρούσης να γλιτώσουν οι Bel αυτό το φορτίο.
Φοβερή ιδέα αλλά τι πύραυλο κρούσης θα μπορούσε να πάρει το Type 214?
1. “…Οι Γερμανοί όμως κομίζουν και πρόταση για τον εκσυγχρονισμό του αποθέματος των τορπιλών SUT Mod0 του ΠΝ, σε ανώτερο επίπεδο…” : Με τι κόστος . . . ; ; ;
2. Κάτι νεότερο για την γαλλική τορπίλη F21 της Naval Group και για τις αμερικανικές Mk48 . . . ; ; ;
3. “…οι Γερμανοί, μέσω των τορπιλών, φαίνεται πως προσπαθούν να κάνουν ένα come back στις ελληνικές αμυντικές προμήθειες…” : έχω την αίσθηση ότι ελληνικός πολιτικός δάκτυλος βρίσκεται πίσω από την προσπάθεια για … come back . . .! ! !
Πολύ σωστή αίσθηση έχεις σε λίγο θα βγουν και ονόματα για μίζες… δυστηχως
πιπέρι……
Οι Κύριες Συμβάσεις των Εξοπλιστικών περνούν πλέον από την Βουλή και ψηφίζονται ως Νόμοι, απαγορεύονται δε οι Εταιρείες Μεσαζόντων (Νόμος Βενιζέλου). Οι “δάκτυλοι” και οι “μίζες” ανήκουν πλέον στο παρελθόν. Απορώ δε, πώς κάποιοι που ασχολούνται(;) με τα Αμυντικά θέματα δεν γνωρίζουν αυτό το κοινό “μυστικό”.
Από την άλλη, το εμπάργκο του πρώην ΥΠΕΘΑ σε Γερμανικές Εταιρείες, KMW, TKMS, RM, MAN, AIRBUS κ.ά. μήπως ήταν “πολιτικός δάκτυλος” κι αυτό;
Οι “δάκτυλοι” και οι “μίζες” ανήκουν πλέον στο παρελθόν.
😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆
:silly: :silly: :silly: :silly: :silly: :silly: :silly: :silly: :silly: :silly: :silly: :silly: :silly:
Μην φωνάζεις βρε αθεόφοβε. Πως πέφτουν μίζες σε Διακρατική Συμφωνία που γίνεται Νόμος του Κράτους στην Βουλή και περνά από την βάσανο της Διακομματικής Μόνιμης Επιτροπής Εξωτερικών και Άμυνας για μέρες ολόκληρες;
Ή μήπως “τα παίρνουν” καί οι 300; Μέχρι και το ΚΚΕ σε διαψεύδει βρε. 😎
Ευτυχώς που η Ελλάδα είναι ευνομούμενο κράτος και δουλεύουν οι νομοι!! 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆
Έχουμε και άψογο σύστημα δικαιοσύνης!
Όλα πάνε καλά θα τρίβουμε τα ματια μας σε λίγο
😉 😉 😉 😉 😉 😉 😉 😉 😉 😉 😉 😉
Ρε αληθεύει πως με το αφεντικό σου τον συνοματο του thumbs up Κουλή δεν καταδέχεται ο Donald να δώσει κοινή συνέντευξη τύπου??
Εδώ και με τον αγραβατο τσίπρα είχε δώσει?
Προσπάθησε να σέβεσαι τους συνομιλητές σου.
Δεν είμαστε κολλητοί εδώ μέσα να “λέμε και μια κουβέντα παραπάνω”.
Ίσως απαιτεί τιτάνια προσπάθεια, αλλά αφιέρωσε την απαιτούμενη ενέργεια για να το καταφέρεις. Θα γίνεις πολύ καλύτερος άνθρωπος.
Σαν την υπόθεση των βλημάτων στη Σαουδική Αραβία;
Τις προδιαγραφές που ζητάει το ΠΝ τις ξέρουμε?
Σε παλιότερο άρθρο που αναφέρατε τεχνικές λεπτομέρειες ότι:
“Οι μπαταρίες με στοιχεία AgZn (dm2a4) παρέχουν τη μικρότερη ένταση ισχύος (power density) της τάξεως των 490 Wh/kg συγκρινόμενα με τα 1.040 Wh/kg των στοιχείων AgO-Al(F-21/BSA) και τα 600 Wh/kg των στοιχείων Lithium-Ion και Lithium Polymer(BSA).”
Στο site της atlas-elektronik.com αναφέρει: Available with Silver Zinc or Lithium-Ion Exercise Battery
Εμείς τι ζητάμε?
ειχε ανακοινωθεί η λιστα με το τι ζητούσε το ΠΝ.
Ηταν 3-5 πράγματα και θυμάμαι μονο το οτι θέλαμε να μπορούν να δουλέψουν σε βάθος 400 ή 500 μέτρα (δεν θυμάμαι ακριβώς).
Μάλιστα κακώς το ειχαν αναφέρει δημόσια στο ΠΝ γιατι δείχνει και το επιχειρησιακό βάθος του 214 μας (αν και θα το ξέρουν ήδη αφού φτιάχνουν τα δικά τους).
Για το Κέλυφος των U-214 HN είχε προσφερθεί Απομαγνητισμένος Χάλυβας.
Το Π.Ν. απαίτησε και πήρε κράμα Χάλυβα Ειδικής Σκληρότητος Σουηδικών προδιαγραφών διότι είχε απαιτήσεις για Επιχειρησιακό Βάθος 350+ μέτρων. Οι Τούρκοι δεν γνωρίζουν τίποτε γιατί το Συμβόλαιό και οι απαιτήσεις τους ήταν διαφορετικά. Οι δοκιμές “έδειξαν” 400+. Μοναδική επίδοση Παγκοσμίως.
Ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες.
Οι τουρκοι δεν γίνεται να χρησιμοποιησαν τον ιδιο χάλυβα ?
Τα Ιαπωνικά λογικά έχουν τα πρωτεία…
Έχεις δίκιο αλλά…το 214ΗΝ με τα “νερά” βάζει 1.858 tons ενώ το Soryu 4.200, ήτοι τα διπλά. Η επίδοση του Παπανικολής (test depth) αν και ακόμη απόρρητη, είναι η καλύτερη στην κλάση του (tonnage). Oι Ιάπωνες πράγματι μιλάνε για 500m αν δεν κάνω λάθος. Κι αυτοί δεν λένε ποτέ ψέματα. Σ’αυτό συμφωνούμε.
@shadowman δηλαδή ο μόνος αντίπαλός μας είναι η Τουρκία; Δεν μπορεί να αναφέρεται στα 212 της Ιταλίας;;; Γνωρίζουμε εκ των προτέρων με ποιόν θα χρειαστεί να πολεμήσουμε σε δέκα είκοσι χρόνια; Φύλαγε τα ρούχα σου να έχεις τα μισά. Ακόμα και στα τριακόσια μέτρα βάθος να είναι το Ελληνικό 214, αυτό δε σημαίνει ότι η τορπίλη που θα ρίξει δεν μπορεί να πάει στα εξακόσια ή επτακόσια μέτρα βάθος.
Αν δεν δούμε αναλυτικά πάντως τις προσφορές δεν μπορούμε να έχουμε μια σαφή εικόνα.
Η BSA πάντως φαίνεται ότι δίνει ένα πλεονέκτημα στο ΠΝ.
Τα βιομηχανικά ανταλλάγματα κατά την γνώμη μου έχει δευτερεύουσα σημασία.
Κι όμως τα βιομηχανικά ανταλλάγματα εφ’όσον ήδη κατασκευάζουμε μπαταρίες για αυτές (Sunlight-Γερμανός) να μας δώσει την δυνατότητα σύντομα να δούμε και μια Ελληνική τορπίλη υπό ανάπτυξη.
Ναι θα δεις μια τορπίλη υπό ανάπτυξη… από εταιρία που φτιάχνει δεν φτιάχνει τις μπαταρίες τους.
Πεθαμένη επένδυση θα αποτελειώσει την εταιρία, δεν εχει καμιά πιθανότητα να γίνει ανταγωνιστική τεχνολογικά.
Το μόνο που μπορεί να κάνει η εταιρία ειναι να συμμετέχει με ένα ποσοστό με σχεδιαστικούς οίκους σε μελλοντικά προγράμματα ανάπτυξης που θα δώσει ενδιαφέρον το ΠΝ. Αλλα με επιλογές τορπιλών 30-40 κομμάτια, σοβαρά ανταλλάγματα δεν πρόκειται να δώσει κανείς.
Αν για εσάς ειναι πρώτο θέμα τα πιθανά μικρά ανταλλάγματα, για μένα ειναι μεγάλο λάθος να μην επιλεγεί πρωτίστως όπλο που θα κάνει την διαφορά εφόσον είναι και πιστοποιημένο, έχει αντίστοιχο κόστος δηλαδή.
Η απάντηση είναι τα 216
Τα Τ-216 από ότι διάβασα στα γρήγορα είναι υποβρύχια 4.000 Τόνων ….
Τ-216
Displacement: 4,000 metric tonnes[1]
Length: 90 m[2]
Beam: 8.1 m
Draft: 6.6 m
Decks: 2
Propulsion: Diesel-Electric with AIP
Speed: over 20 knots (37 km/h)
Range: 10,400 nautical miles (19,300 km) at 10 knots
Endurance: 80 days
Τα Τ-214 από την άλλη ….
Displacement: 1,690 t (surfaced), 1,860 t (submerged)
Length: 213 feet 3 inches (65.0 m)
Beam: 20 feet 8 inches (6.3 m)
Draught: 19 feet 8 inches (6.0 m)
Propulsion: Diesel-electric, fuel cell AIP, low noise skew back propeller
Speed:
12 kt surfaced
20 kt submerged
Range:
12,000 miles (19,300 km) (surfaced)
420 nmi (780 km) @ 8 kt (submerged)
1,248 nmi (2,311 km) @ 4 kt (submerged)
Endurance: 84 days
Μιλάμε λοιπόν για υποβρύχια διαφορετικού είδους, άλλων θαλασσών.
Δεν είναι για εμάς αυτά ….
Το πρόβλημα με τις γερμανικές τορπίλες είναι ότι τις έχουν και οι Τούρκοι και μάλιστα περισσότερο καιρό και γνωρίζουν τα πλεονεκτήματα και τα μοιονεκτηματα τους. Αρα η Ελλάδα χρειάζεται όπλο άγνωστο στον εχθρό.
οι Γερμανοί ειναι φίλοι μας και έχουν τις καλυτερες τιμές λέμε τώρα
Όχι γερμανικά πάλι, όχι άλλο!!!
Ο Ευρω-νταβατζής, καλώς ή κακώς, δεν μπορεί να μείνει απέξω.
Αναζωπύρωση εξοπλισμών! Μυριστηκαν αίμα οι γερμανοκαρχαριες και θέλουν και τα ρε στα αυτοί που ζητούσαν να πουλήσει η ΠΑ τα αεροσκάφη της γιατι κόστιζαν στον προϋπολογισμό αυτή που μας έφεραν στο χειλος της αβύσσου!!!
Από την στιγμή που περικόπηκε ο αριθμός σε 36 τορπίλες, οι Γερμανοί πήραν το πάνω χέρι. Με την αναβάθμιση ενός μικρού αριθμού SUT καλύπτεται, θεωρητικά, ο απαιτούμενος πλήρης φόρτος σύγχρονων τορπιλών για τα 5 Υ/β. Με λίγα λόγια κύριοι, κατάντια…
Η μεταφορά τεχνολογίας δεν βλέπω πως μπορεί να ωφελήσει. Να πω ότι θα αναβαθμίσουμε και τις 100 SUT να πω ναι. Όταν μιλάμε για καμιά 25αριά…
Το γεγονός ότι η σημερινή ΝΔ είναι άκρως γερμανόφιλη κρίνεται ως εντελώς άσχετο…
Τι εμπιστοσύνη μπορείς να έχεις στους Γερμανούς μετά από όσα έκαναν στα ναυπηγεία μας;
Θα μας δώσουν σήμερα τις τορπίλες και αύριο θα τις δώσουν και στα ξαδέλφια τους Τούρκους και σίγουρα σε καλύτερη τιμή.
Μακάρι όλα να γίνουν σύμφωνα με το άρθρο
Οι Γερμανοί φταίνε και για τα χάλια τον ναυπηγείων;
Τι άλλο θα ακούσουμε σε αυτή την χώρα.
Οι γερμανοί φταίνε και για τις άλλες αμυντικές βιομηχανίες που συσσωρευμένα δισεκατομμύρια χρέη;
Άσε φταίνε και αυτοί φταίνε και οι πολιτική μας αλλά δεν μπορείς να εμπιστεύεσαι χώρα που μόνιμος μας σαμποτάρει χάριν των αδερφών τους Τούρκων!
Ευτυχώς δεν ισχύει τίποτε από αυτά που είπες περί Γερμανοφιλίας.
Επίσης από το σχόλιό σου για τα Ναυπηγεία, φαίνεται πως δεν έχεις κάποια έγκυρη πληροφόρηση.
Στο σημείο που γράφεις “θα μας δώσουν σήμερα τις τορπίλες και αύριο θα τις δώσουν και στα ξαδέλφια τους Τούρκους” επιδεικνύεις επίσης απόλυτη άγνοια:
Οι Τούρκοι θα επιχειρούν τα δικά τους U 214ΤΝ Κλάσης Reis με τις ίδιες Γερμανικές τορπίλες γιατί αυτοί τις παρήγγειλαν πιο νωρίς από εμάς. Πέραν των DM2A4 θα τα εξοπλίσουν και με τις Αμερικανικές Mk48 Mod 6AT. Εάν λοιπόν τις έδωσαν πρώτα στους Τούρκους και τις πάρουμε εμείς πιο φθηνά καταργώντας επιπλέον το όποιο πλεονέκτημα του Τ.Ν. τί θα έλεγες; Ή μήπως εκεί “αλλάζει” το επιχείρημά;
Τεσπα, οι Τούρκοι έχουν ξεκινήσει δικό τους Πρόγραμμα Υποβρυχίων και Τορπιλών.
Κι εδώ που τα λέμε εμάς μας ενδιαφέρουν οι δικές μας Επιχειρησιακές Απαιτήσεις και το πως θα τις ικανοποιήσουμε. Τα Στελέχη του Π.Ν. ξέρουν περισσότερα από εμάς, και κάποιοι από εμάς περισσότερα από κάποιους άλλους.
Τέλος, μην κάνεις εύκολες αξιολογικές κρίσεις πριν διαβάσεις. Στην τελική ρώτα. Εδώ στην φιλόξενη ΠΤΗΣΗ θα βρεις αρκετούς πρόθυμους να σε ενημερώσουν. Φιλικά.
https://www.defensenews.com/naval/2019/10/22/turkey-launches-homemade-submarine-program/
https://www.defenceturkey.com/en/content/turkish-naval-forces-dependable-in-cooperation-deterrent-in-crises-and-decisive-in-combat-2939
https://turkishnavy.net/2015/10/17/akya-heavyweight-turkish-torpedo/
Το ταχείς και το γρήγορα είναι κακία λέξη για την Ελλάδα…. Εμείς είμαστε κάτι σαν το καλό ουίσκι…αργά πολύ αργά και ακόμη ποιο αργά….
Καιγόμαστε κύριοι !!!! απόφαση τώρα, παραδόσεις μέχρι την άνοιξη!!! τέλος…
Mk48 mod 7….
Άμεσα hot transfer mod 5 adcap,..
Τι να τις κάνουμε??
Να τις βλέπουμε?
Δεν είναι πιστοποιημένες στο ISUS!
Εκτος εάν πληρώσουμε τους γερμανούς να τις πιστοποιήσουν
είχαν ζητήσει 10mil το υποβρύχιο για τις ιταλικές πριν από χρονια!
Έχουν πιστοποιηθεί για τους……Τούρκους…..
Αν θυμάμαι καλα και για τα 209 (παλιά isus) αλλα και για τα 214 (νεότερο isus….βέβαια με κάποιες τροποποιήσεις απο τους Τούρκους οπως ισχυρίζονται).
Υπαρχει άρθρο της Π&Δ πριν απο κάποιους μήνες…..
Δίκιο έχεις τους ξέχασα!!!
Αυτοί φροντίζουν να έχουν και σύχρονες τορπίλες και σύχρονα υποβρύχια
Πάλι οι γερμαναράδες θα πρέπει να κάνουν τα απαιτούμενα software upgrades
και μάλλον θα μας ξανά γδάρουν
Το καλυτερο
Αφού πέρασαν μερικοί μήνες χωρίς να κανουν τιποτα τώρα δηθεν βιαζονται. Βάζουμε στη συζήτηση τις παλιές sut και δηθεν έργο στα 36! κομμάτια, βάζουμε και τα δύο επιπλέον υποβρυχια (εδώ γελάμε) και τσουπ κάναμε τους Γερμανούς φαβορι. Τώρα το κόστος θα κοιτάμε?
απλο κ αναμενομενο να συμβει ουτε μπλακσαρκ φ21 κλπ dm2a4 επιτελους κ κατι νορμαλ στο ναυτικο,αν θελαμε αλλαγες ας λεγαμε στην ναβαλ οτι θελουμε 2 σκορπεν με φ21 κ σκαλπ.
Η προμηθεια εχει ως εξης: 36 νεες τορπιλες DM2Α4 ΕR (οχι οι ιδιες της Τουρκιας, η ΕR εχει range εως και 140 km, αναλογα με τη κεφαλη), αναβαθμιση 25 χωρις κοστος σε MOD4.Εχουμε 112 MOD0 συνολο, απο κει και περα θα αποφασισουμε εμεις ποσες θα αναβαθμισουμε. Μεχρι τωρα, ξερουμε οτι θα αντικατασταθουν καλωδιωσεις, κινητηρας και αλλα υποσυστηματα στις (112-25). Καμμια τροποποιηση στο συστημα ελεγχου του ΥΒ. Να συνελθουμε λιγακι , γιατι για τα μνημονια φταινε πολλοι και οταν σκεφτεσαι με το θυμικο η ζωη εκδικειται, τι θελετε δηλαδη, να αγορασουμε 36 Ιταλικες και να αφησουμε τις παλιες στη τυχη τους η τους εχετε για χαζους τους Γερμανους να μας κανουν καλες τιμες στον εξυγχρονισμο, αν παρουμε Ιταλικες; Φιλιες δεν υπαρχουν, μονο συμφεροντα, ας το παρουμε αποφαση.
Πάμε για γερμανικές DM2A4 την στιγμή που οι Τούρκοι ανέπτυξαν αντίμετρα για αυτές ακριβώς τις τορπίλες. Εξαιρετική απόφαση… ελπίζω εκεί στο ΠΝ να ξυπνήσουν.
In June, an Aselsan official informed MONCh that the HIZIR Torpedo Countermeasure System (TCMS) had successfully completed a test deployment against a training version of the DM2A4 heavyweight torpedo. The torpedo was launched against the ADA-class corvette BURGAZADA, during her sea acceptance trials, from a range of 10-12km and was successfully seduced away from the target by decoys. HIZIR uses the DULGER expendable self-propelled target emulator and MEZGIT self-propelled jammer, both members of the ZOKA anti-torpedo acoustic decoy family.
…..παντως μην πιστεύεις και οτι γράφουν οι Τούρκοι….
Αναπτύσσουν εγχώριος αντίμετρα, και τα δοκιμάζουν στις τορπίλες που έχουν διαθέσιμες, δηλαδή ίδιες με αυτές που θέλουμε να πάρουμε και εμείς. Όσο και αν και αν μας βολευει να λέμε οτι υπερβάλουν, 1+1 κάνουν 2.
Οι τούρκοι ως ένα βαθμό χρησιμοποιούν και την αντίστροφη μηχανική, επίσης γνωρίζουν και αρκετά καλά σε τεχνικό επίπεδο κάθε όπλο.
Αλλα πάλι πάλι όπως τα ραντάρ Smart-S Μκ.2 εχουν μπει και στην παραγωγή…