Τελικά, το Ρ-3Β της διαβόητης Ενδιάμεσης Λύσης (μη εκσυγχρονισμένο Ρ-3Β), μετά από συνεχείς καθυστερήσεις, και διάφορα τεχνικά προβλήματα, βρέθηκε και πάλι στον αέρα. Το αεροσκάφος που βρίσκεται εδώ και πολύ καιρό στην ΕΑΒ, ολοκλήρωσε τις εργασίες αποκατάστασης, και κρίνεται πλέον αξιόπλοο.
Την πληροφορία ανέβασε στο προσωπικό του λογαριασμό στο twitter ο Αντιπρόεδρος της ΕΑΒ, Μπάμπης Παπασπύρος (Ταξίαρχος ε.α της Πολεμικής Αεροπορίας)
Ready to Go…
Ready to Fly… pic.twitter.com/J09KLOTwfy— Μπάμπης Παπασπύρος (@exomatiakvlepo) May 8, 2019
H αξία των Ρ-3Β στην θαλάσσια επιτήρηση και την προστασία της ΑΟΖ είναι αδιαμφισβήτητη. Αλλά η έλευση έστω και του πρώτου, μη εκσυγχρονισμένου αεροσκάφους δυστυχώς έχει καθυστερήσει αισθητά. Οι πληροφορίες αναφέρουν πως τα υπόλοιπα 4 αεροσκάφη, που θα είναι πλήρως εκσυγχρονισμένα, βρίσκονται εντός χρονοδιαγράμματος. Ελπίζουμε να επιβεβαιωθούν τουλάχιστον αυτές οι πληροφορίες.
Θαύμα θαύμα!
Επιτέλους ήλθαν και τα θαύματα θα λέγαμε…
Αν δεν ήταν οι εκλογές θα γινόταν το θαύμα ;
Δεν καταλαβαίνω την επιχειρηματολογια του αρθρου
Λεει το ναυτικο πανω από το Αιγαίο οταν κατι τετοιο απλα δεν ισχύει
Και αυτο γιατι οοοταν τελειωσουν οι δοκιμες βλεπουμε ποτε και αν θα πεταξει πανω από το αιγαιο και φυσικα τι θα μπορεί να κανει χωρις καμμια ουσιαστικη δυνατότητα
Επίσης αντι κριτικης που δωσαμε εκατοντάδες εκατ για 5 αρχαια και αχρηστα αεροσκαφη και που θα τα δουμε κατα το 2027+, μιλάει για αοζ (οταν μαλιστα αοζ δεν εχουμε)
Αυτο προφανώς γινεται γιατι το άρθρο θελει να δωσει την αισθηση της αναγκαιοτητας του εκσυχρονισμου (γι αυτο μιλαει για αοζ).
Δυστυχώς όμως ακυρώνεται απο την πραγματικοτητα με την προκλητικοτητα των τουρκων να χτυπαει κοκκινο στην κυπρο και που θελει λυσεις συντομες συγχρονες και οχι σε δεκα χρονια και με αμφίβολα αποτελεσματα.
Τέλεια. Γίνεται δουλίτσα στην ΕΑΒ.
Εγω βλεπω ενα βαμενο P3 στο αεροδρομιο παρκαρισμενο ,δεν βλεπω καποιο που να πεταει … και δεν με ελενε θωμα .
Πέταξε αλλά αυτή είναι η αρχή δοκιμών που κανείς δεν ξέρει τι θα δείξουν και πόσο θα διαρκέσουν.
δουλίτσες ίσως
δουλειά όχι:
http://www.kathimerini.gr/999695/article/oikonomia/ellhnikh-oikonomia/oi-sysswreymenes-zhmies-ths-eav-f8anoyn-to-15-dis
Στο ιδιωτικό τομέα θα είχε πέσει λουκέτο εδώ και πολλά χρονια με τέτοιες οικονομικές επιδόσεις
Αλλα εδώ κρατάμε τα ζόμπι να αρμέγουν την αγελάδα του δημοσιου
Μην χαθεί και καμια θεσούλα του δημοσιου δηλαδή
Τουs δώσανε και τα P3 για να έχουν μια δικαιλογία ύπαρξης
Με το πρόγραμμα των C130 τι έγινε?
ποσα πετάνε?
Ελπίζω να μην γίνει το ίδιο με τα F16!!!
Ναι όπως κλείσανε οι χρεοκοπημένες τράπεζες…oh wait… αυτες τις ανακεφαλαιοποιήσαμε 3 φορές! Μόνο κάτι φτωνομπινέδες βάζουν λουκέτο.Οι περισσότερες χρεοκοπημένες αλλάζουνε όνομα και ΑΦΜ και συνεχίζουν τις μπίζνες.
Υπάρχει ελληνική ιδιωτική εταιρεία που μπορεί να συντηρει τα αεροσκάφη των ΕΔ ? Να γίνει πρώτα και να μην είναι τίποτα δολοφόνοι σας αυτους της ΧΕΛΙΤΑΛΙΑ που πέφτανε τα ελικόπτερα του ΕΚΑΒ σαν μύγες…
Εγω δεν έχω κανένα πρόβλημα με τις ιδιωτικές εταιρείς. Να ιδρυθούνε όμως πρώτα, να δραστηροποιηθούνε στον ιδιωτικό τομέα, να δώσουν δείγματα επαγγελματικής δουλείας και μετα ας πάρουν και εργο απο την ΠΑ και ΠΝ.
Η Helitalia δεν συντηρούσε ελικόπτερα. Στη συγκεκριμένη φάση αξιοποιούσε τα ελικόπτερα του ΕΚΑΒ σε ελληνικά πληρώματα, σε μεγάλο ποσοστό πρώην αξιωματικούς της αεροπορίας του ΕΣ.
Aλλος ο ρόλος των τραπεζών και άλλος ο ρόλος της ΕΑΒ!
Κοίτα τι έγινε με τη Ολυμπιακή
Ποσα mill $ έχωνε μέσα τον προϋπολογισμό κάθε μέρα λειτουργίας της?
Η Ακόμα και τον ΟΤΕ
Πως είναι σήμερα οι τομείς των αερομεταφορών και των τηλεπικοινωνιών?
Όσο υπάρχει το μονοπώλιο της EAB αποκλείεται να αναπτυχθούν άλλες υγιείς εταιρίες
Δες και μια σχετική ενδιαφέρουσα συνέντευξη που θυμήθηκα
Τονίζω πως δεν έχω καμια σχέση με τη συγκεκριμένη εταιρία
https://www.militaire.gr/%CE%B1%CE%BC%CF%85%CE%BD%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AE-%CE%B2%CE%B9%CE%BF%CE%BC%CE%B7%CF%87%CE%B1%CE%BD%CE%AF%CE%B1-%CE%BF-%CE%B4-%CE%B4%CE%AC%CF%86%CE%BD%CE%B7%CF%82-%CF%84%CE%B7%CF%82-aeroservices-%CE%BC/
Βάλε στη λίστα και ΔΕΗ ( too big to fail), ΟΣΕ, ΕΑΣ…
Για να μπορέσει μια εταιρία κρατική να πάρει μπροστά,
α) πρέπει να καταργηθεί η εσαεί μονιμότητα . Θα πρέπει οι υπάλληλοι να γνωρίζουν πως αν η εταιρία δεν έχει κερδοφορία για μια Α περίοδο και επάνω (πχ. 3έτη) , αυτόμάτως το σύνολο των υπαλλήλων θα χάνει την θέση εργασίας του και να αναπληρώνεται από νέο .
β) Για τις διοικήσεις θα πρέπει να προβλεφθεί πως μέρος των απολαβών τους θα δίνεται, άν και εφόσον σε ένα προκαθορισμένο διάστημα θα φέρουν κερδοφορία.
γ) Επιπροσθέτως η υψηλή παραγωγικότητα και κερδοφορία θα πρέπει να αναγνωρίζεται. Θα πρέπει να υπάρχει μπόνους στον μισθό των εργαζομένων ΑΝ και εφόσον πιάσουν τους στόχους.
δ) Θα πρέπει οι δημόσιοι υπάλληλοι να είναι μια ενιαία οντότητα. Μια δεξαμενή από την οποία κάθε κλάδος θα μπορεί να δανειστεί εργαζόμενους για να πληρώσει θέσεις αν και όταν χρειαστεί, ενώ κάποιος άλλος να αποσυμφορηθεί από το πλεόνασμα εργαζομένων .
Μόνο έτσι θα μπορούσε να σταθεί και να αναδιαρθρωθεί όλος ο δημόσιος τομέας προς μια κερδοφόρα πορεία.
“να αναδιαρθρωθεί όλος ο δημόσιος τομέας προς μια κερδοφόρα πορεία“
Πρέπει δηλαδή να κάνουμε κερδοφόρα πχ. την ΠΑ, το υπουργείο πολιτισμού, την περιφέρεια Πελοποννήσου, το 24ο νηπιαγωγείο Ρόδου;
Ατυχη παραδειγματα.Ολα οσα αναφερεις ΔΕΝ ειναι εταιριες σε αντιθεση με την ΕΑΒ η οποια ειναι η πιστευει οτι ειναι.
Παμε παρακατω…
Και χωρις ΕΑΒ δεν θα υπαρξει ιδιωτικη πρωτοβουλια για να την ανικαταστησει.Τα κοστη ειναι απλα απαγορευτικα για Ελληνες επιχειρηματιες να ιδρυσουν και ΚΥΡΙΩΣ να εξοπλισουν μια τετοια εταιρια. Οι Ελληνες επιχειρηματιες ειναι καλοι στο να ανοιγουν malls,publics,καναλια/εφημεριδες και ξενοδοχεια.Αααα…Και τραπεζες.Μεχρι εκει.Οτιδηποτε παραπανω ειναι εκτος των οικονομικων τους δυνατοτητων.Οχι οτι αυτα ειναι δηλαδη….
Για να ειναι μια δημοσια εταιρια ανταγωνιστικη και κερδοφορα πρεπει να αφηνεται να λειτουργει και σωστα.Και υπαρχουν πολλοι τροποι για να καταστρεψεις μια δημοσια εταιρια προς οφελος των ιδιωτων υποστηρικτων σου.
Τελος…το προσφατο περιστατικο με τα 737 απεδειξε πως αν αφησεις στους ιδιωτες τα παντα…δεν θα υπολογισουν τιποτα μπροστα στην αυξηση των κερδων.Σε τετοιους κρισιμους τομεις οπως της ΕΑΒ και σε μια χωρα σαν την Ελλαδα…η παρουσια του κρατους με ποσοστο σε τετοιες εταιριες ειναι η μονη λυση.Γιατι καλητερα να ειναι πιο αργη και πιο ακριβη η συντηρηση του F-16 παρα να ειναι φθηνη και να ανακληψεις μετα τις πτωσεις ποσα cut corners εκανε ο ιδιωτης προκειμενου να προσφερει αυτην την τιμη.Η μηπως πιστευετε καποιοι πως χωρις ΕΑΒ θα ερθει εδω η Lockheed η Dassault η Boeing και δεν ξερω εγω ποιος αλλος και θα ανοιξουν φαναρτζιδικα για να κανεις σερβις η ΠΑ τα αεροπλανα της,το ΠΝ τα μπρικια με τα οποια καταντησε να πλεει και ο Ε.Σ τα σαραβαλα του Βιετναμ που ακομα χρησιμοποιει;
Αααα…Και μην ξεχναμε.Ιδιωτικοτατες ειναι ολες οι κατασκευαστικες που κανουν τα δημοσια εργα.Το ποσα χρονια τους πηρε και το τι χρηματα ξοδευτηκαν σε σχεση με το τι παρεδωσαν τελικα ειναι ενα καλο παραδειγμα του τι σημαινει Ελληνικος ιδιωτικος τομεας.
Η μηπως ιδιωτικα δεν ηταν/ειναι τα ποσταλια που μεχρι πριν καποια χρονια εκανες 7 ωρες να πας στην…Παρο.
Και οταν μιλαμε για ιδιωτικο τομεα εννουμε ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟ ιδιωτικο τομεα.Οχι κρατικοδιαιτο.Τετοιο εχουμε.
Συμφωνώ αλλα ούτε τράπεζες υπάρχουν για να τους στηρίξουν…ειδικά τώρα. Ένας λόγος μάλιστα που οι εφοπλιστές έχουν τις έδρες τους στο εξωτερικό είναι αυτός. Οι τραπεζικές χρηματοδοτήσεις οι οποίες απλά δεν υπάρχουν στην Ελλάδα.
Δίνεις ιδέες πρόσεχε
Και όμως γίνεται να είναι κερδοφόροι οι περισσότεροι τομείς. Ακόμα και η Π.Α. να έχει έσοδα που να καλύπτει μέρος των δαπανών της. Πχ. διεθνές εκπαιδευτικό κέντρο στην Καλαμάτα (επί πληρωμή των χωρών που θα στέλνουν μαθητές), παροχή συνεχούς εκπαίδευσης ξένων αεροποριών στο ΚΕΑΤ στην Ανδραβίδα (επί πληρωμή από χώρες κατώτερου επιπέδου εκπαίδευσης), ανανέωση και ενοικίαση του στόλου των πυροσβεστικών α/φών στο Νότιο Ημισφαίριο τον χειμώνα (εξασφαλίζοντας τις ώρες και την εκπαίδευση των χειριστών μας). Θέλεις στηνη Υγεία; Νοσοκομείο Ευαγγελισμός: το 10% των δωματίων γίνονται επιπέδου ιδιωτικών νοσοκομείων και προσφέρονται στις Ασφαλιστικές εταιρίες και σε όσους μπορούν να πληρώσουν, με κόστος όσο και των μεγάλων ιδιωτικών νοσοκομείων. Με τα χρήματα που θα εισπράτει, αναβαθμίζει συνεχώς τα υπόλοιπα δωμάτια για όλους εμάς τους υπόλοιπους και αυξάνει τον μισθό των εργαζομένων παρέχοντας κίνητρο καλύτερων υπηρεσιών. Να πιάσουμε την Παιδεία; Αναβάθμιση (και “καθαρισμός” από κάθε πλευρά) των Α.Ε.Ι και προσέλκυση ξένων φοιτητών με ανάλογα δίδακτρα. Υπουργείο Πολιτισμού; Η ευκολότερη περίπτωση! Μουσεία, εκδηλώσεις κλπ
Πολυ σωστα οσα αναφερεις.Και συμφωνουν με αυτα που γραφω.Να αφεθει ο δημοσιος τομεας να λειτουργησει με ιδιωτικο-οικονομικα κριτιρια.Αλλα εδω εγινε θεμα γιατι δεν ανοιγει η Ελλαδα ιδιωτικα πανεπιστημια.Και να ανοιγε…πολυκατοικιες στο κεντρο της Αθηνας αλα ΙΕΚ θα ηταν.Γιατι τοσο μπορουν οικονομικα οι ιδιωτες.Ομως αυτο προ-ωθειται.Γιαυτο εχεις αυτον τον ιδιωτικο τομεα και γιαυτο εχεις και το φαινομενο οι ιδιωτικες τραπεζες να μην χρηματοδοτουν ιδιωτικες επενδυσεις παραγωγης αλλα καταναλωσης. Για τις ασφαλιστικες καλητερα να μην μιλησουμε.
Ακριβώς από 800.000 χιλιάδες η ανακατασκευή στην ιδιωτική εταιρία σε 4 μήνες, 2,5εκ. στην ΕΑΒ καμιά διετία και βλέπουμε.
Τα ίδια γίνονται και τα Canadair κάθε χρόνο, με τα C-130 ασε να μην πούμε καλύτερα τι ζούμε… κοκ
Ο ΟΤΕ ήταν κερδοφόρος. Και πουλήθηκε για όσα λεφτά θα έβγαζε σε 3 μήνες.
Αλλά οι Έλληνες φορολογούμενοι “γλύτωσαν”, κατά την άποψη κάποιων, για αυτό τώρα ανήκει στην Deutsche telecom, και “φορτώθηκαν” οι Γερμανοί φορολογούμενοι το “βαρίδι”
Ο ΟΤΕ σήμερα έχει τα ίδια κέρδη, παρά το ότι έχει περίπου το 1/3 της αγοράς (αντί 100% της αγοράς την δεκαετία του 90) και παρότι πληρώνουμε το ίδιο ποσό τότε και σήμερα σαν πάγιο, απλά γιατί έχει μειώσει τερατωδώς τα έξοδα, αυξάνοντας τερατωδώς την ποιότητα στους πελάτες.
Και μπορεί το πάγιο να είναι ίδιο τότε και σήμερα, αλλά σήμερα έχεις internet, και δωρεάν κλήσεις εσωτερικού/εξωτερικού, παλιά τα άλλα τα χρεωνόσουν.
Είναι στην κορυφή της τεχνολογίας και άψογος σε service. ΑΝ δει κάποιος αγγελίες σε εφημερίδες του 1996 (για να μην πάω πιο πίσω) οι τηλεφωνικοί αριθμοί (σταθεροί, ΄τα κινητά ήταν σπάνια) πουλιότανε, γιατί να πάρεις νέο νούμερο ήθελες μήνες, ενώ με υφιστάμενο έκανες μεταφορά σε εβδομάδες! Σήμερα είσαι αυθημερόν.
Τι να λέμε τώρα.
Οι τεχνολογίες των τηλεπικοινωνιών άλλαξαν 4-5 φορές από τότε που άλλαξε ο ΟΤΕ χέρια δεν έχει σχέση με οτι εξαγοράστηκε αλλά με το οτι προόδευσε η τεχνολογία!
Και στην Ευρώπη και τις ΗΠΑ το 2000 πληρώναν μια χαρά τα τηλ. εξωτερικού, δεν είχαν “γρήγορο” Internet και όπου είχαν είχε σχεδόν την ίδια τιμή με την Ελλάδα (dsl στα 52$ to 2004). Θυμάμαι πως για 30-60 λεπτά κλήσεων το 2004 στις ΗΠΑ ξόδεψα 200 δολλάρια!!!!
Στα σταθερά το δίκτυο πχ. οπτικών ινών της HOL είναι ελάχιστο. Αν στο σπίτι μου έχω wind και πληρώνω €20 η wind πληρώνει €8 το μήνα στον ΟΤΕ. Ακόμα και το DSLAM, ο κόμβος της wind, είναι μέσα στο κτίριο του ΟΤΕ της περιοχής μου. Το δίκτυο εξακολουθεί να ανήκει στον ΟΤΕ.
Όταν κάποτε έκανα αίτηση για τηλέφωνο στο σπίτι στο χωριό, η διαδικασία πήρε χρόνια όχι μήνες. Έβαλαν κολώνες και πέρασαν χιλιόμετρα καλωδίων για να φτάσει η γραμμή ΜΟΝΟ στο σπίτι μου. Το κόστος ήταν εξωφρενικό σε σχέση με το πάγιο. Όταν έβαλαν και άλλοι τηλέφωνο το κόστος μοιράστηκε. Το ίδιο σε κάθε νησάκι που πέρασαν υποβρύχια καλώδια. Σε καμία περίπτωση δεν θα μπορούσε να είναι κερδοφόρα η επένδυση.
Αυτό πουλησαμε στους Γερμανούς. Τις υποδομές μας.
Εάν κάτι είμαι σίγουρος πως έχω μάθει στις τηλεπικοινωνίες μετά απο πολλά χρόνια ενασχόλησης είναι πως το δίκτυο ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥ ΟΤΕ.
Το δίκτυο ανήκει στο ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ και η διαχείριση του ΡΥΘΜΙΖΕΤΑΙ απο την ΕΕΤΤ.
Το ότι ο ΟΤΕ κάνει συγκεκριμένα πράγματα και διαχειρίζεται τις υποδομές είναι άλλη κουβέντα.
@ Casius
Με όλο τον σεβασμό, το δίκτυο ανήκει στον ΟΤΕ, συνήθως πάνω του “πατάνε” όλοι οι άλλοι και για αυτό έχει περιθώριο λειτουργικού κέρδους (στο fixed line) 40%.
Πουλήθηκε σε πολύ υψηλές τιμές. Τόσο υψηλές που οι Γερμανοί ακόμα χάνουν λεφτά. Θα έχαναν περισσότερα βέβαια εάν δεν είχαν κόψει τα κόστη…δηλαδή απεγκλωβισμός από Intracom και μείωση πανάκριβου και αμφιβόλου ποιότητας/χρησιμότητας προσωπικού.
Συγκρίσεις μεταξύ τραπεζών και ΕΑΒ ειναι παρανοϊκές και μόνο που γίνονται. Χωρίς τράπεζες απλά δεν υπάρχει οικονομία.
Και χωρίς διαθέσιμα δεν υπάρχουν τράπεζες. Και δε δίνουν μερίσματα στους μετόχους και μπόνους στις διοικήσεις. Και όταν διασώζονται – ανακεφαλαιοποιουνται (sic) , δεν παίζουν με τη χρεοκοπία της χώρας στην δευτερογενή αγορά ομολόγων (sic), ή δε βγάζουν εκθέσεις για τη κατάσταση της οικονομίας, κοιτάνε λίγο τα χάλια τους.
Αγαπητε μου…οπως το 2008 απεδειξε…με αυτου του ειδους τις τραπεζες…παλι δεν υπαρχει οικονομια.
Ωραία να κλείσουμε τις τράπεζες και να αρχίσουμε την ανταλλακτική οικονομία;
Καμιά πρόταση άλλη εναλλακτική πρόταση σύντροφοι παίζει;
Κούβα, Β. Κορέα;
Παιζει συντροφε.
Να θεσεις κανονες και νομους τοσο σκληρους που δεν θα επιτρεπουν στον καθε μπακα-καραφλα κουστουμακια αριστο τραπεζιτη να παιζει τα χρηματα οπως εκανε μεχρι τωρα.Και αν το κανει οι συνεπειες να ειναι αναλογες αυτου που υποστηριζει.Κανονας της ελευθερης αγορας λεγεται.Ο αδυναμος και ανικανος…στα τρενα.Λουκετακι και κατασχεση περιουσιων των αριστων διοικησεων που το φαλιρησαν το μαγαζι. Τοσο απλα.Οχι να βουλιαζει το πλοιο ο καπετανιος και αντι να λογοδοτησει…να την γλυτωνει με βιλα στην Χαβαη….Η σου ακουγεται ολιγον τι Κουβα και Κορεα αυτο;
Οι τράπεζες ανακεφαλαιοποιήθηκαν όχι για να βολευτούν και να συνεχίσουν να παίρνουν μισθό κάποιοι. Τις ανακεφαλαιοποίησαν για να μην γίνει επανάσταση και γυρίσουμε στον Μεσαίωνα από αυτά που θα γινόταν στους δρόμους. Κοινώς, οι Τράπεζες παίρνουν καταθέσεις από τον κόσμο (εμένα και εσένα). Τα δανείζουν σε κάποιον ο οποίος τα τρώει και πάπαλα. Αν γίνει με έναν, πάει καλά, άμα τα χάσουν πολλοί, τότε έχουν εξατμιστεί οι καταθέσεις. Οπότε βρέθηκε το εξής εφυές (λέμε τώρα). Για να νομίζεις ότι ακόμη υπάρχουν οι καταθέσεις σου (και μου) το κράτος δανείζεται τις 20 χιλιάδες από το εξωτερικό και τα βάζει στην τράπεζα (ανακεφαλαιοποίηση). Έτσι εσύ αν θέλεις να τα κάνεις ανάληψη πια υπάρχουν. Όμως το κράτος χρωστάει. Οπότε σου βάζει έστω 2.000 παραπάνω φόρους τον χρόνο για 10 χρόνια, μαζεύει τα 20 χιλιάρικα και εξοφλεί τον ξένο δανεισμό. Άρα αν υποτεθεί ότι είναι κάποιος άνεργος ή βγάζει από την δουλειά τα απολύτως απαραίτητα προς το ζειν, τα 20 χιλιάρικα της τράπεζας επιστρέφουν λίγα λίγα στην κυβέρνηση και στον ξένο δανειστή που τα έβαλε για ένα διάστημα στον λογαριασμό μας, να έχουμε την αίσθηση ότι δεν χάθηκαν, και ελπίζοντας ότι θα βγάλουμε αρκετό εισόδημα να μην το καταλάβουμε.
Στην Κύπρο που είχαν μικρότερο πρόβλημα, απλά τους είπαν όλους ότι χάθηκαν τα λεφτά σας, όσοι έχετε πάνω από 50 χιλ, άντε γειά, ναχαμε να λέγαμε. Στην Ελλάδα έγινε άλλος χειρισμός.
Οπότε δεν ανακεφαλαιοποίηθηκαν για να έχουν οι υπάλληλοι να τα ξοδεύουν, αλλά για να μην διαταραχθεί η κοινωνία (και δεν έχω καμιά σχέση με τράπεζες).
Φίλε μου agnostosependytis τα γράφεις καλά μέχρι ένα σημείο. Όταν κάποιος τρίτος βάζει λεφτά σε μια εταιρεία εισηγμένη, το κάνει στο χρηματιστήριο αγοράζοντας μετοχές. Αν βάλει πολλά παίρνει και το πλειοψηφικό πακέτο. Στις τράπεζες που διασώζονται και όχι μόνο στην Ελλάδα, βάζει λεφτά το κράτος και δεν αγοράζει μετοχές. Το κράτος δανείζεται για να βάλει λεφτά και αυξάνει το χρέος του, αλλά η τράπεζα που διασώθηκε με λεφτά του φορολογουμενου ανήκει στους ίδιους μετόχους που μετά παίρνουν και μερίσματα. Όταν η τράπεζα χρειάζεται 1€ σε καταθέσεις για να δανείσει €100 και παρόλα αυτά χρειάζεται και άλλα κεφάλαια, σημαίνει ότι όταν στις παχιές αγελάδες σε παρακαλούσε να βγάλεις και άλλη κάρτα και να πάρεις διακοποδανειο, κάτι δεν έκανε καλά. Και όταν πήρε κρατικό χρήμα για να διασωθεί, αύξησε το δημόσιο χρέος και άρχισε να παίζει τη χρεοκοπία του κράτους στη δευτερογενή αγορά ομολόγων, δαγκωνοντας το χέρι που θα έπρεπε να γλύφει. Και απαγορεύεται να κρατικοποιηθει γιατί είναι η ιερή αγελάδα της οικονομίας, αλλιώς γινόμαστε Βόρεια Κορέα που γράφει και ο σύντροφος spirit.
Αγαπητέ Angelo,
όταν το κράτος έβαλε λεφτά πήρε και μετοχές. Οι Τράπεζες δεν ανήκουν πλέον στους παλιούς τους (προ κρίσης) μετόχους. Ανήκουν σε όποιον έβαλε λεφτά μέσα στην κρίση και τώρα τα κλαίει – το κράτος έιναι ένας από αυτούς τους μετόχους…
Και τι συμβόλαιο απέσπασε ο ιδιωτικός τομέας αν όχι στην ελλαδα τουλάχιστον στο εξωτερικό; και όχι μόνο στον αμυντικό τομέα αλλά και αλλού πχ κατασκευαστικό κ.α
Kαλά δεν έχουν και πολλές!
Η αναβάθμιση των C130 τελείωσε ?
Η αναβάθμιση ή η δομική ανακατασκευή;
Πανηγυρίζει ο Ταξιαρχος, αληθεια ΠΟΣΟΥΣ Ταξιαρχους εχει ο Ε.Σ, για hardware /software απο την IDEF 1979.
Ας μαζευτουμε να του βγαλουμε ενα εισητηριο με Turkish, να παει ο ανθρωπος να δει τα καλουδια των Τουρκων απο IDEF 2019.
Τα καλουδια για να αναπτυχθούν κόστισαν 2-3 προϋπολογισμούς και 40 χρόνια προσπάθεια.
Ποιος εμποδισε τον εξυπνοτερο λαο του κοσμου να κανει το ιδιο;
Αλλα προγραμματισμος, πειθαρχια και στοχοπροσήλωση δεν ειναι το φορτε του Γιουνανου. Για αυτο καταντησε ο μπατιρης της Βαλκανικης με P3 μισου αιωνα οταν οι διπλα εχουν γεμισει τον ουρανο με UCAV.
Ταξίαρχος ε.α της Πολεμικής Αεροπορίας
Επιτέλους!! Καλές πτήσεις να έχουν!
Γνωρίζουμε αν υπάρχει πρόβλεψη για ανάληψη καθηκόντων ναυτικής κρούσης από τα P-3?
Κοινώς αν θα δύναται να μεταφέρουν κ/β harpoon, τορπίλες και νάρκες?
“αν θα δύναται να μεταφέρουν κ/β harpoon, τορπίλες και νάρκες”
η ως τωρα πληροφορηση δεν μαρτυρα κανενος ειδους οπλισμο…. η εστω sonobuoys για εντοπισμο υποβρυχιας απειλης.
Και εδω που τα λεμε, σε μια κλειστη περιοχή οπως αυτη του Αιγαίου και με BVR βλήματα να καραδοκουν, η οποια σκέψη για απογειωση τους και πτηση ανατολικοτερα της Πρεβεζας, ισοδυναμει με αυτοκτονια.
Για να μην παρεξηγιόμαστε το συγκεκριμένο αεροπλάνο ΔΕΝ είναι το πρώτο αναβαθμισμένο (για τα οποία έχουμε ακόμη… πολύ μέλλον) αλλά το ένα και μοναδικό «ενδιάμεσης λύσης» δηλαδή ένα από τα παλαιά P-3B που πέρασε από γενική συντήρηση και απέκτησε (μέσω επιθεωρήσεων και επισκευών) επιπλέον ώρες πτήσης. Δεν έχει καμιά νέα δυνατότητα από εκείνες που είχε όταν καθηλώθηκε πριν από σχεδόν μια δεκαετία.
Ασφαλώς και δεν εννοούσα το α/φος ενδιάμεσης λύσης. Αλλά ίσως έμμεσα να πήρα την απάντηση μου.
Για μόνο 3 α/φη τα επιχειρησιακά οφέλη ίσως να είναι λίγα και δυσανάλογα του κόστους απόκτησης και πιστοποίησης των όπλων. Όπως πολύ σωστά ανέφερε παραπάνω ο @misco
σε ενδεχόμενη σύρραξη δεν θα τα δούμε στη καρδία των εξελίξεων. Άρα ο ρόλος τους θα περιοριστεί σε περιπολίες επιτήρησης σε άλλες περιοχές.
Πιθανότατα για αυτό δεν έχουμε δει κάποια ανακοίνωση για επιπλέον εξοπλισμό των ΑΦΝΣ…
Τα αεροπλάνα είναι 4. Το τι ακριβώς περιλαμβάνει το πρόγραμμα μέχρι στιγμής δεν το γνωρίζει κανείς, εκτός από τους… αμπελοφιλοσόφους που κάνουν εικασίες και σχέδια επί χάρτου.
Κάνω αναφορά για 3 α/φη γιατί προφανώς αυτά είναι που έχει νόημα ο εκσυγχρονισμός τους και κατ’ επέκταση ο εξοπλισμός τους. Το “ενδιάμεσης λύσης” είναι ακριβώς αυτό..ενδιάμεση λύση.
Δυσκολεύομαι να καταλάβω εδώ και καιρό…Δηλαδή υπάρχει πρόβλεψη – πρόγραμμα ανβάθμισης των δυνατοτήτων τους αλλά είναι μυστικό;;
kinder έκπληξη ένα πράγμα. Οπότε όποιο και να ειναι το απoτέλεσμα θα σου πουν ότι αυτό προβλέπονταν…
🙂 (NAI).
((δεν μπορώ, όποτε το σκέφτομαι εδώ και μήνες γελάω…Πιθανώς για να μην γίνουν βούκινο αντιπαραβάλλοντας τιμή vs τι έγινε και σε τι τιμή το αγόρασαν, έπεσε μια μυστικότητα για κάτι διαστημικό που έβαλαν για να δικαιολογείται η τιμή. Απλά επειδή έγινε βούκινο η υπόθεση και υποψιάζομαι και οι προμηθευτές φοβήθηκαν μην πάρει διαστάσεις το θέμα, άρχισαν να κάνουν εκπτώσεις, περιγράφοντάς τες σαν success story, ¨ότι επειδή πχ κατάφεραν να ρίξουν πολύ το κόστος, ας πάρουμε και δύο ελικόπτερα δώρο)
Και για όλα αυτά ήθελε τόσα χρόνια συνεργείο;
Πιθανότατα δεν έχει ούτε καν τις δυνατότητες (λέμε τώρα) που είχε όταν καθηλωθηκε προ 10ετιας μιας κ ήδη ο εξοπλισμός ήταν μουσιακός.Οπότε ,αυτό που έχουμε είναι ένα τετρακίνητηριο ελικοφόρο για εκπαίδευση(?).Και ρωτάω,άλλη μια φορά,μιας κ στο άλλο ποστ δεν πήρα απάντηση.Τα Αυστραλιανά AP-3C που αποσύρθηκαν πρόσφατα,δεν θα έκαναν καλύτερα την δουλειά της επιτήρησης?
Πρώτα απ’ όλα ,θα ήταν όλα στον αέρα ΤΩΡΑ,και όχι σε 5 χρόνια από τώρα,αν όλα πάνε καλά…
Δεύτερον ήταν -C δηλαδή εξ ορισμού νεότερες κατασκευές.
Τριτον,είχαν περάσει από πολλές αναβαθμίσεις εξοπλισμού αποστολής στα χέρια των Αυστραλών, ειδικότερα τα τελευταία χρονια,χρησιμοποιουνταν στο Ιράκ κ Αφγανιστάν για επιτήρηση αλλά κ ΚΡΟΥΣΗ πάνω από έδαφος.Πληρως συμβατά για νυχτερινή πτήση και με δυνατότητα βολής ΚΑΙ maverick.Και φυσικά συστήματα αυτό προστασίας…
Οποτε,ως πιο αρμόδιο τι περιοδικό,ας μας διαφωτησει,για ποιον λόγο δεν λήφθηκαν καν υπόψιν?Για ποιον λόγω εγώ σαν φορολογούμενος θα πληρώσω για κάτι που απλά θα κάνει βόλτες στο Αιγαίο (?) άοπλο?
Έχω μία ελπίδα ότι λόγω της μυστικοπαθειας,που υπάρχει τα αεροσκάφη θα φέρουν κανένα υπερ-εξελιγμενο σύστημα elint και sigint με slar και δεν ξέρω γω τι άλλο,που θα “βλέπει” μέχρι τα βάθη της Τουρκίας,για να δικαιολογήσουν τα λεφτά τους,κάπως…
Από την άλλη όμως στην Ελλάδα ζούμε, πιθανότατα τίποτα δεν θα φέρουν,και 500 μυρρια θα πάνε στον κουβά σε μια 5ετια…
Τα αυστραλέζικα P3C είχαν σίγουρα πολύ καλύτερα συστήματα/avionics από ότι θα έχουν τα εκσυχρονισμένα ελληνικά P3B
Το κύριο επιχείρημα εναντίον τους ήταν πως θέλαν δομικό εκσυχρονισμό αφού φθάναν κοντά στο όριο ζωής τους
Επιπλέον στην ελληνική αγορά τα έσπρωχνε η BAE που βεβαίως βεβαίως δεν είναι η πολυαγαπημένη μας LM
Είχε γράψει η ΠΤΉΣΗ περί αυτού στο κανε ένα googlarisma να το βρείς
Δηλαδή τα δικά μας B δεν περνάνε δομικό εκσυχρονισμο?Είναι δυνατόν μετά από 50 χρόνια από την κατασκευή κ 10 σε ανοιχτή απόθεση να μην χρειάζονται εκσυχρονισμο?
Συμφωνείτε όμως κ εσείς ότι ήταν “το καλύτερο” αεροσκάφος .
Και λογικά και η πιο οικονομική λύση.
Απλά δεν ήταν LM.
μουσειακός
Έχεις δίκαιο, απαράδεκτος…
μπορεί όμως να οφείλεται και σε ταχύτητα πληκτρολόγησης, συμβαίνει συχνά σε όλους μας
Ένα μεγάλο μπράβο στην ΕΑΒ. Εντόπισε και αντιμετώπισε με επιτυχία ένα σημαντικό πρόβλημα.
Από επιτυχία σε επιτυχία η ΕΑΒ, μια 10ετία από την υπογραφή της σύμβασης και ακόμα τα C-130 παρκαρισμένα.
καλα ασε τα c130 οπως παει μαλλον θα μας αποχαιρετησουν και να δω με τι θα πεταμε μετα
όποιος βιάζεται σκοντάφτει σύντροφε…..
Μόνο τα οικονομικά της δεν μπορεί να αντιμετωπίσει με επιτυχία και αυτό είναι εξαιρετικά επίφοβο!
Και οι αδελφοί Ράιτ πέταξαν αλλά δεν δίνουμε 500εκ. για το σκάφος τους.
Ποιο φθηνά δεν θα μας ερχόντουσαν τα P3C που αποσύρανε άλλοι;
Ενδιάμεση λύση τι εννοούν, εκπαιδευτικό και ένα καλό ζευγάρι κυάλια;
Κατα τ´άλλα περαστικά μας…
Τα P3C θα τα αναπαλαίωναν οι Αμερικάνοι (πιστεύω με καμιά 150αρια εκ θα τα είχαμε να πετάνε σε 3 χρόνια). Για τα P3Β χρειαζόμαστε τα τριπλάσια χρήματα και τον τριπλάσιο χρόνο, αλλά έχει βρει δουλίτσα πολύς ψηφοφόρος στην Τανάγρα, οπότε χαλάλι. Τώρα αν δεν καταφέρουμε τίποτα (90% πιθανότητες), δεν χάλασε και ο κόσμος. Στον Σκαραμαγκά και την Ελευσίνα το ίδιο κάνουν και τίποτα δεν πάθανε.
Ποιοι είναι αυτοί που αποσύρανε P-3 και τα χαρίζουν να τρέξουμε και εμείς; 🙂
Ενδιάμεση λύση, όπως είχε ανακοινωθεί στην αρχή του προγράμματος σημαίνει η ανάκτηση της ικανότητας περιπολιών και επιτήρησης όπως υπήρχε προ της καθήλωσης των αεροσκαφών και φυσικά εκπαίδευση.
Δεν μίλησα για τσάμπα για εκσυγχρονισμό με αγορά εννοώ
Αυτη την δουλεια δεν θα μπορούσε να την κανει ενας αριθμος ΜΕΑ και μαλιστα πιο οικονομικα και πιο αποτελεσματικα?
Επισης τι εκπαίδευση μπορει να γίνει με ενα αεροσκάφος χωρις εξοπλισμο? Μονο να πεταει και να κοιταζουν με τα κιάλια το αιγαιο?
Οι Αυστραλοί.AP-3C για την ακρίβεια,όχι?Θα κόστιζαν περισσότερα λέτε από 500 εκατομμύρια?
Το 1/3 θα κόστιζε η προσφορά των Αυστραλών και τα τελευταία αμερικάνικά μπορεί και το 1/5
Τα τελευταία δέκα χρόνια, έχουν μπει σε υπηρεσία πάνω από 100 P8, αντικαθστώντας ΑΦΝΣ σε επτά διαφορετικές χώρες, επί το πλείστον P3C. Θα συμφωνούσα μαζί σας, αν υπήρχε κάπου έστω και μισή αναφορά, ότι απευθύναμε αίτημα σε όλες τις χώρες που λειτουργούν P3C και τα αντικαθιστούν με P8 και μας έδωσαν άκυρο. Ψάξαμε και δεν βρήκαμε?
Από το να μην έχεις ΚΑΘΟΛΟΥ αεροσκάφη ναυτικής συνεργασίας , μια χαρά είναι τα ORION. Σε ένα ντοκυμαντέρ που είχα παρακολουθήσει μου είχε κάνει εντύπωση η αντοχή του μιας και τα χρησιμοποιούσε η αμερικανική ακτοφυλακή για να μελετά τους τυφώνες και τις καταιγίδες πετώντας κυριολεκτικά μέσα από τα φαινόμενα.
Οκ θα τα στέλνουμε και εμείς για τυφώνες, γιατί για άλλη δουλειά σε πολεμικές επιχειρήσεις δεν το βλέπω.
Μνημείο διασπάθισης χρήματος. Αν τον Γιάννο τον κακολογούν γιατί εκσυγχρόνισε τις φρεγάτες S, τι να πούμε δηλαδή για τα P-3B…
ΕΑΒ και τηρηση χρονοδιαγραμματων ειναι εννοιες αντιθετες. Δεν πληρωσε ομως ποτε καμια ρητρα για τις καθυστερησεις στην ΠΑ ουτε για τις κακοτεχνιες, που οποιο αεροσκαφος επεστρεφε στις μοιρες, ηθελε τρεις μηνες για να γινει αξιομαχο. Ο κακως εννοουμενος δημοσιος τομεας, ο πασοκοθρεμμενος ζει και βασιλευει μεσα απο την πυλη της ΕΑΒ. Η αληθεια ειναι βεβαια πως εχασε πολυ και εμπειρο προσωπικο ελεω πολιτικης μνημονιων, αλλα διορθωτικες κινησεις δεν φαινεται να εκανε η διοικηση. Ειπαμε, ατιμωρησια, δημοσιες σχεσεις και ολα καλα. Απο την αλλη, 500 μυρια για 4 αεροπλανα της Shuttleworth Collection, ειναι πολλα…σιγουρα υπηρχαν κι αλλες λυσεις σε αυτα τα λεφτα. Να ρωτησω ομως: αυτοι που αποφασισαν την καθηλωση και ουσιαστικο παροπλισμο των Ρ-3 με την (πονηρη) λογικη αγορας καινουργιων αεροσκαφων και οδηγησαν στο να χασει η πατριδα τους την ικανοτητα θαλασσιας επιτηρησης για μια δεκαετια, λογοδοτησαν ή καθονται στο τζακι του σπιτιου τους και κουναν το δαχτυλο?
Εάν είμασταν στο 1980 ακούγοντας πιθανοτατα Boney M
θα φουσκώναμε απο υπερηφάνεια
και θα λέγαμε την πτήση του p3 Orion με Ελληνικά χρώματα σίγουρα μεγάλη επιτυχία..
Το 2019 όμως κατι τέτοιο περισσότερο το λες ακριβό πάθος για vintage αεροπορικές περιπέτειες περιορισμένης (οταν οι άλλοι πετούν με μη επανδρωμένα) χρησιμότητας
Η αλλιώς πως ένα μουσείο μπορεί να βρεθεί στον αέρα..
Λειτουργικά P3 θα πάρουμε όταν δεν τα χρειαζόμαστε, όταν θα έχουμε μάθει ότι τα Predator, Reaper, Heron κάνουν την ίδια δουλειά με το 1/100 του κόστους (ΟΚ δεν θα φέρουν Harpoon, αλλά και τα P3 που μπορεί να φέρουν, δεν θα είναι ποτέ σε θέση να κάνουν άφεσή του, εκτός και αν ρίχνουν Harpoon στο Σούνιο
Ένα πρόγραμμα σύμβολο της έλλειψης σχεδιασμού, της τυφλής υπακοής των επιτελείων στους πολιτικούς. Άφησε της βασικές μας μονάδες χωρίς εκσυγχρονισμό και όπλα. Η μόνη χρησιμότητα αυτόν των αεροσκαφών αν δεν τα παρατήσουμε σε καμιά άκρια αεροδρομίου να σαπίζουν θα είναι για να βγάζουν οι Τούρκοι όμορφες φωτογραφίες με τα f16 πετώντας δίπλα δίπλα στην Ανατολική Μεσόγειο.
“της τυφλής υπακοής των επιτελείων στους πολιτικούς”
ειναι ωραιο να τα ριχνουμε στους πολιτικους, αλλα καλως η κακως αυτο ηταν αποφαση του επιτελειου του ΠΝ και οχι του πολιτικου προσωπικου.
Πτήση έχω μια απορία: πόσα Ρ-8 θα παίρναμε με 500 μύρια;;;;;;;;