Σύμφωνα με το ιταλικό περιοδικό «Rivista Italiana Difesa», η Fincantieri στρέφει την προσοχή της στα προγράμματα φρεγατών της Ελλάδας και του Μαρόκου μετά τον θρίαμβο που κατέγραψε στην Ινδονησία.
Στην περίπτωση της Ελλάδας στο κείμενο αναφέρεται μόνο πως υπάρχει άμεση απαίτηση για τέσσερις φρεγάτες, με τον συντάκτη του να συμπληρώνει ότι ο τελικός στόχος είναι μέχρι 12 πλοία (σ.σ.: Μια εκτίμηση που με βάση την ελληνική παράδοση στα συγκεκριμένα ζητήματα θα μπορούσε να χαρακτηριστεί με επιείκεια σαν υπέρμετρα υπεραισιόδοξη). Όσον αφορά το Μαρόκο, το οποίο έχει ήδη μια FREMM γαλλικής έκδοσης σε υπηρεσία, η Fincantieri συζητά την πώληση δύο FREMM ιταλικής έκδοσης. Αν υπογραφεί συμφωνία, έτσι, οι δύο χώρες (Αίγυπτος, Μαρόκο) που απέκτησαν γαλλικές FREMM θα έχουν στραφεί στην ιταλική έκδοση για να καλύψουν επιπρόσθετες ανάγκες.
Περιλαμβανομένων των οψιόν η Fincantieri και η θυγατρική της στις ΗΠΑ έχουν αναλάβει την κατασκευή 20 πλοίων για τις ΗΠΑ, την Ινδονησία, την Αίγυπτο και την Ιταλία. Επιπλέον, σύμφωνα με τη «La Tribune», η Fincantieri προωθεί την πώληση τεσσάρων FREMM στη Σαουδική Αραβία. Τέλος, το «Rivista Italiana Difesa» πιστεύει ότι η FREMM της Fincantieri έχει ελπίδα στον Καναδά, αν το κόστος κατασκευής της Type 26 εκτροχιαστεί εντελώς αναγκάζοντας την Οτάβα να αναζητήσει κάποιο plan b.
Φρεγάτες για το Πολεμικό μας Ναυτικό. Ποιοι προηγούνται, ποιοι είναι εκτός;