Τα ναυπηγεία Lung Teh Shipbuilding προχώρησαν στην καθέλκυση της πρώτης εγχώριας σχεδίασης Ταχείας Ναρκοθέτιδος για το Πολεμικό Ναυτικό της Δημοκρατίας της Κίνας (Ταϊβάν). Το πλοίο καθελκύστηκε τον Μάρτιο στις εγκαταστάσεις των ναυπηγείων στην επαρχία Yilan.
Η Ταϊβάν ξεκίνησε τη ναυπήγηση βελτιωμένων ναρκοθέτιδων και κορβετών καταμαράν
Στις 17 Απριλίου τα ναυπηγεία τοποθέτησαν την τρόπιδα των 3ου και 4ου ναρκοθετικών της ίδιας κλάσης σε μια σεμνή τελετή. Η ναυπήγηση των πλοίων εντάσσεται στο πρόγραμμα “Σχέδιο Αιώνιας Νίκης” του υπουργείου Αμύνης της Ταϊβάν και περιλαμβάνει τη ναυπήγηση τεσσάρων ταχέων ναρκοθέτιδων συνολικής αξίας 24.5 εκατομμυρίων δολαρίων. Τα πλοία αυτά αναπτύσσονται για να χρησιμοποιηθούν σε επιχειρήσης άρνησης κρίσιμων θαλασσίων περασμάτων σε εχθρικές ναυτικές και αμφίβιες δυνάμεις σε περίοδο πολέμου.
Πρόκειται για πλοία μήκους 41 μέτρων, πλάτους 8.8 μέτρων που εκτοπίζουν 347 τόνους συνολικά. Θα είναι ικανά για ταχύτητες 14 κόμβων και αυτονομία 1,200 ναυτικών μιλίων. Τα πλοία θα εξοπλίζονται με ένα σύστημα ναρκοθέτισης εγχώριας ανάπτυξης που θα έχει την ικανότητα στρώσης 100 ναρκών. Ο οπλισμός τους αποτελείται από ένα πυροβόλο T-75 των 20 mm αυτόματης βολής και δύο πολυβόλα γενικής χρήσης T-74 των 7.56 mm για αυτοάμυνα.
Η Ταϊβάν αντιμετωπίζει πρόβλημα απόκτησης σύγχρονων πλοίων από τη διεθνή αγορά, βασιζόμενη κυρίως σε παλιά πλοία του Ναυτικού των ΗΠΑ. Τα τελευταία χρόνια με την αλματώδη ανάπτυξη του Κινεζικού Ναυτικού έχει επιδοθεί στην σχεδίαση και ναυπήγηση εθνικών σχεδίων πλοίων που ταιριάζουν στο είδος πολέμου που θα διεξάγει, παρουσιάζοντας σχέδια υπερταχέων πυραυλοφόρων σκαφών και αμφιβίων επιχειρήσεων ενώ ετοιμάζει σχέδια εγχώριας φρεγάτας και υποβρυχίου.
αν μη τι άλλο, ενδιαφέρουσα -και οικονομική- ιδέα/προσέγγιση του ζητήματο; … αν και οι 14κμβ είναι μάλλον λίγοι
Γιατί δεν προωθούνται τα σχέδια των Als άραγε ?
Ενα τέτοιο να σουλατσάρει στο Καστελλόριζο αντί για το s148 που μας γέμισε κάπνα…..ούτε πυραυλακατοι ούτε φουσκωτά ούτε αποβατικά θα πλησιάσουν, με καταπέλτη θα πρέπει να τους πετάνε απο το Κας……
Το πουλάνε άραγε το σχέδιο?
Πτήση αν είναι δυνατόν ένα άρθρο για τις δυνατότητες αυτού εδώ (Tuo Chiang-class corvette) του καταμαράν.
https://www.youtube.com/watch?v=nIkEhlktv_o
H ελευσίνα και η σύρος μπορούν να φτιάξουν το σκάφος καθως είναι πάνω κάτω στο μέγεθος των Super vita.
Για 5 πλοία ίσως μπορούμε να πέσουμε στα 100 εκ/ρια το ένα για το σκαρι τις μηχανές το ρανταρ και τα ηλεκτρονικά. Φτηνά και καλά (SMART-S και Tacticos) φυσικά.
Οπλισμό απο 5 Kortenaer που θα αποσύρουμε (3 μη και 2 εκσυχρονισμένες)
Δηλαδή 1 76άρι, 1 phalanx, και 8 harpoon. Ακριβώς ότι έχει και το ταιβανέζικο
και δεν δίνουμε φράγκο ακόμα και για τα ενσωματωμένα όπλα.
Αντέ ένα “κουβούκλιο” strales στο 76αρι με 3 εκ/ρια που μαζί με το phalanx, θα καλύψουν πολύ καλά αντιβληματικά το πλοίο.
Το κυριότερο αν μπορεί να επιμηκυνθεί το ελικοδρόμιο και κατα συνέπεια το πλοίο
5-6 μέτρα για να μπορεί να πάρει πιο άνετα ενα μικρομεσαίο AS365 Dauphin (aegeanhawk δεν παίρνει ούτε στα ονειρά μας) που έχουμε 6 τέτοια στο λιμενικό 15ετίας αλλά με ελάχιστές ώρες πτήσης, οπότε γλυτώνουμε και το κόστος αγοράς ελικοπτέρων.
Και 38-40 κόμβους να πηγαίνει αντί για 45 (σε λάδι θάλλασα) πάλι σούπερ είναι.
Μακροπρόθεσμα φυσικά αντικαταστάτες των Combattante, βραχυπρόθεσμα και κατ ανάγκην
αντικαταστάτες των Kortenaer, (δεν υπολείπονται σε δύναμη πυρός) μέχρι να πάμε στο 2030+ και να αρχίσουμε να χτίζουμε καμιά επιδοτούμενη ευρωκορβέτα