35.9 C
Athens
Τετάρτη, 12 Ιουνίου, 2024
ΑρχικήVIDEOΌταν... «σκουριάζουν» τα NH90

Όταν… «σκουριάζουν» τα NH90

[youtube=https://www.youtube.com/watch?v=bAz-PkiPInc]

Τα προβλήματα διάβρωσης σε NH90 είχαν επισημανθεί για πρώτη φορά στα ολλανδικά ελικόπτερα αλλά φαίνεται ότι το γαλλικό ναυτικό αντιμετωπίζει πολύ μεγαλύτερα προβλήματα. Σύμφωνα με γαλλικά δημοσιεύματα η Aeronavale αντιμετωπίζει λόγω προβλημάτων διάβρωσης σε μεταλλικά και μη μεταλλικά μέρη των NH90 NFH Caiman χαμηλές διαθεσιμότητες στα 18 ελικόπτερα του τύπου που διαθέτει και που κινούνται στο επίπεδο του 45%. Τα NH90 TTH δεν αντιμετωπίζουν αντίστοιχο πρόβλημα που οφείλεται στο θαλάσσιο περιβάλλον επιχειρήσεων. Η διοίκηση του γαλλικού ναυτικού φέρεται να έχει δώσει τελεσίγραφο στην NHI για την επίλυση του προβλήματος.

Και ένα βίντεο από τη δράση των ολλανδικών NH90 των οποίων ο μικτός στόλος έχει διπλό ρόλο:

[youtube=https://www.youtube.com/watch?v=v-G31bDMV30]

Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Gunslinger32
Gunslinger32
7 years ago

Πληρώνουν ένα σορό χρήματα και υλικό σωστό δεν παίρνουν, παρά την μεγάλη καθυστέρηση που είχε το πρόγραμμα παρουσιάζει σοβαρά προβλήματα. Η μικρή διαθεσιμότητα είναι ένα πρόβλημα που στεναχωρεί και στο HAP/UHU Tigre, σύμφωνα με αναφορές Γερμανών αξιωματικών.

Προβοκάτωρ
Προβοκάτωρ
7 years ago

Άμα δεν επηρεάστηκε η ραδιοδιατομή..δεν υπάρχει θέμα..

Giannis
Giannis
7 years ago

45% διαθεσιμότητα; Μάλλον τέτοια ποσοστά είναι ονειρικά για το πρόγραμμα, αν δώσουμε βάση στο δημοσίευμα του flightglobal σχετικά με τη γερμανική εμπειρία (https://www.flightglobal.com/news/articles/analysis-germany-and-nh-industries-look-to-avoid-pa-432390/), όπου για τη χερσαία έκδοση αναφέρεται ποσοστό πραγματικής διαθεσιμότητας 18% (ή 30% αν δεν ληφθούν υπόψη όσα βρίσκονται εκτός για προγραμματισμένη συντήρηση ή αναβάθμιση). Δεν τολμώ να ρωτήσω τίποτα για την ελληνική εμπειρία.

Gilan
Gilan
7 years ago

Δηλαδή δεν πετάει τίποτα!

tsimuha2
tsimuha2
7 years ago

Οπως επισημανε ενας καλος φιλος τα ολλανδικα εχουν ενα μυστικο εξαρτημα που κανει την διαφορα,στο 2,05.

Nikolaos
Nikolaos
7 years ago

Θυμάμαι και τα ανεκδιήγητα προβλήματα της χερσαίας εκδόσεως, με το πάτωμα που παραμορφωνόταν από τα υποδήματα και υλικά του προσωπικού …
Πρόκειται για φάρσα. Σχεδιάστηκε ε/π με προδιαγραφές πολιτικές, όχι στρατιωτικές. Και όλοι έσπευσαν να το πάρουν από καθαρά πολιτική βούληση! Και καλά οι κατασκευάστριες χώρες … Οι επιχειρησιακές απαιτήσεις (και τα χρήματα των φορολογουμένων) θυσιάστηκαν εκεί στο βωμό της εθνικής βιομηχανικής βάσης. Οι υπόλοιποι;
Υπάρχει τρόπος να τα ξεφορτωθούμε κάπου και να πάρουμε σε επαρκή αριθμό κάτι μεταχειρισμένο; Κάποτε είχε ακουσθεί κάτι για Μπλακ Χωκ … Αλλά και με τα Πούμα/Κούγκαρ υπάρχει πλούσια εμπειρία και εκπαιδευμένο προσωπικό … Αν και οι επιδόσεις και η επιβιωσιμότητα των Μπλακ Χωκ είναι ασυναγώνιστες, ειδικά σε σκληρά σενάρια ειδικών επιχειρήσεων …
Η παρακμή της ΑΣ θλίβει πραγματικά. Βλέπω δυνάμεις όπως η Νορβηγία και ο Καναδάς, με τα ΑΒ412 με πλήρη εξοπλισμό ναυτιλίας/νυκτερινής όρασης/αυτοπροστασίας και ζηλεύω, αν και προφανώς αυτά τα μέσα υστερούν σε επιβιωσιμότητα έναντι των Μπλακ Χωκ, όντας βασικά ένα σχέδιο άλλης εποχής (αλλά βέβαια πολύ ανώτερα από Χιούι, χωρίς τα προβλήματα του ενός κινητήρα και του εκκωφαντικού ακουστικού ίχνους …). Νομίζετε ότι θα ήταν οικονομικά βιώσιμη η αγορά ενός τέτοιου μέσου “δεύτερης διαλογής”, αν προοπτική για μεταχειρισμένα Μπλακ Χωκ δεν φανεί στον ορίζοντα; Το Πακιστάν αγόρασε πολλά τη δεκαετία του 2000 σε λίαν προσιτές τιμές, και έχουν αποδώσει εξαιρετικά στον αντιτρομοκρατικό αγώνα, σε συνθήκες θερμοκρασιών και υψομέτρου. Υπάρχουν και τα Χιπ βέβαια, αλλά το κόστος χρήσης θα είναι ίσως πολύ υψηλό …
Πλέον δεν μιλάμε για ευχολόγια και λίστες στρατηγών του καναπέ, είναι η πιο πιεστική επιχειρησιακή απαίτηση, επαπειλείται άμεση απώλεια εθνικού εδάφους ανά πάσα στιγμή, τα Σινούκ είναι ευάλωτα λόγω μεγέθους και δεν μπορούν να προσγειωθούν παντού … Απλώς μας βόλεψαν λόγω της χρόνιας έλλειψης ιπταμένου προσωπικού στην ΑΣ, να μεταφέρεται πολύς κόσμος με λίγα ε/π … Λίαν παρακινδυνευμένο …

- Advertisment -

Το Σχόλιο της Ημέρας

Πόσο κοστίζει ένα νέο υποβρύχιο – η κρίσιμη ελληνική αγορά που καθυστερεί

Υψηλής επένδυσης είναι κάθε αγορά σύγχρονου συμβατικού υποβρυχίου, μεσαίου μεγέθους, και όσο περνάνε τα χρόνια, μάλλον θα γίνεται και ακριβότερη. Και αυτό αναζητούμε να...
- Advertisment -

Κύριο Άρθρο

H έκπληξη του “Κίμωνα”

Πολλά έχουν γραφεί από χθες, μετά την αποτύπωση (από εναέρια άποψη) της πλώρης της  (μελλοντικής και υπό κατασκευή ακόμη) φρεγάτας "Κίμων", που δείχνει το...
- Advertisment -

Διάφορα

- Advertisment -