H κρατική εταιρία αμυντικής βιομηχανίας DICON (Defense Industries Corporation of Nigeria) παρουσίασε πρόσφατα το νέο τεθωρακισμένο όχημα μεταφοράς προσωπικού τύπου MRAP Ezugwu.
Αναφέρεται ότι έχει κινητήρα 515 ίππων τοποθετημένο στο πίσω μέρος κάτω από το δάπεδο της καμπίνας, θερμικό απεικονιστή για τον οδηγό και τον αρχηγό πληρώματος, σύστημα επιτήρησης με περιφερειακά τοποθετημένες κάμερες και μπορεί να μεταφέρει 14-16 στρατιώτες. Προστατεύει τους επιβαίνοντες από IΕD έως 12 κιλά κάτω από τους τροχούς ή την μισή ποσότητα εκρηκτικού κάτω από το σκάφος.
Ο νιγηριανός στρατός προτίθεται να παραγγείλει 130 οχήματα για τον αγώνα που δίνει κατά των τζιχαντιστών, οι οποίοι χρησιμοποιούν IED εκτεταμένα, σε διαδρομές περιπολιών και διέλευσης φαλάγγων.
Βιδωμένες λαμαρίνες γύρω από κάποιο πλαίσιο.
Τους δύστυχους στρατιώτες σκέφτομαι που θα πιστεύουν πως προστατεύονται από IED.
Κάποιος θα φάει με δέκα μασέλες.
Πιθανόν να πρόκειται για βίδωμα εξωτερικής θωράκισης πάνω σε εσωτερική.
Πρέπει να έχεις δίκιο.
Το βρήκα γυμνό πριν την πρόσθετη θωράκιση.
Αν και μάλλον ο χαρακτηρισμός MRAP είναι αισιόδοξος.
https://www.google.gr/amp/s/www.defenceweb.co.za/featured/nigeria-unveils-new-apc/amp/
Τι του λείπει του ψωριάρη; Φούντα με μαργαριτάρι …
Brookings: Η φτώχεια στη Νιγηρία αυξάνεται με ρυθμό έξι ατόμων ανά λεπτό – Ο αριθμός τους έχει αυξηθεί σε 87 εκατ. ανθρώπους
Η φτώχεια στη Νιγηρία αυξάνεται με ρυθμό έξι ατόμων ανά λεπτό – Ο αριθμός τους έχει αυξηθεί σε 87 εκατ. ανθρώπους
Η Νιγηρία πρόσφατα προσδιορίστηκε ως η φτωχότερη χώρα στον κόσμο, μπροστά από την Ινδία και αυτό παρά τα κέρδη από τις πωλήσεις πετρελαίου.
H Νιγηριανή Πρωτοβουλία για τη Διαφάνεια (Nigerian Extractive Industries Transparency Initiative), όπως αναφέρουν τα τοπικά ΜΜΕ, αναφέρει σε ανακοίνωσή της, ότι η Νιγηρία έχει κερδίσει 484 δισ. δολάρια από το πετρέλαιο τα τελευταία 10 χρόνια, αλλά το βιοτικό επίπεδο του πληθυσμού αλλά και η κατάσταση των υποδομών της επιδεινώθηκε.
Σύμφωνα με τον οργανισμό, τα κέρδη από το πετρέλαιο ήταν επαρκή για την κάλυψη των αναγκών της χώρας για ετήσιες επενδύσεις ύψους 15 δισ. δολαρίων για τις υποδομές για τα επόμενα 33 χρόνια, αλλά τα κεφάλαια δεν χρησιμοποιήθηκαν για αυτό το λόγο.Εν τω μεταξύ, στην τελευταία έκθεσή της για τη φτώχεια, το Ίδρυμα Brookings εκτιμά ότι ο αριθμός των ανθρώπων που ζουν σε συνθήκες ακραίας φτώχειας στη Νιγηρία έχει αυξηθεί σε 87 εκατομμύρια ανθρώπους, έναντι 73 εκατομμυρίων στην Ινδία.Το χαμηλότερο ΑΕΠ αποτελεί έναν από τους παράγοντες που αντιπροσωπεύουν την αυξανόμενη φτώχεια παρά τα σημαντικά έσοδα από το πετρέλαιο.
Η Νιγηρία χτυπήθηκε έντονα από την κατάρρευση της τιμής του πετρελαίου το 2014 και η οικονομική της ανάπτυξη επιβραδύνθηκε από 6,3% το αντίστοιχο έτος σε 1,9% για το πρώτο τρίμηνο του 2018.
Η Νιγηρία μαστίζεται επίσης από πολύ υψηλά ποσοστά εγκληματικότητας που σίγουρα δεν βοηθούν τα ζητήματα, ούτε και η εκτόπιση πολιτών από την ύπαιθρο στις πόλεις.
Στην πετρελαϊκή καρδιά της χώρας – το Δέλτα του Νίγηρα, το οποίο φιλοξενεί επίσης μερικές από τις φτωχότερες κοινότητες της Νιγηρίας, επιθέσεις σε αγωγούς και κλοπές πετρελαίου – έχουν επίσης συμβάλει στην επιδείνωση μιας ήδη κακής κατάστασης.
http://bankingnews.gr/index.php?id=374604