16.1 C
Athens
Κυριακή, 3 Νοεμβρίου, 2024
ΑρχικήΕΞΟΠΛΙΣΜΟΙΝέα αερόστρωμνα αποβατικά για το Ναυτικό των ΗΠΑ

Νέα αερόστρωμνα αποβατικά για το Ναυτικό των ΗΠΑ

Η Textron κέρδισε τον τροποποιητικό διαγωνισμό ύψους 386 εκατομμυρίων δολαρίων για να προμηθεύσει τον αντικαταστάτη των σημερινών μέσων ταχείας κάλυψης της απόστασης από τα πλοία ως τις ακτές στη μορφή των αποβατικών σκαφών, στρώματος αέρος (landing craft, air cushion – LCAC). Το νέο βελτιωμένο σχέδιο LCAC 100 θα αντικαταστήσει τα παλιότερα που σχεδιάστηκαν στη δεκαετία του 1970, τέθηκαν σε υπηρεσία στις αρχές του ’80 και πλέον βρίσκονται στο τέλος του επιχειρησιακού τους βίου.

SSC: Αν και ταχύτερο, το αερόστρωμνο της επόμενης γενιάς… καθυστερεί

Η Τextron θα παραδώσει μεταξύ 109 και 123 σκάφη από το βελτιωμένο σχέδιο βάσει του προγράμματος SSC. Το SSC αναμένεται να ολοκληρωθεί ως τον Ιανουάριο του 2023 και θα αποτελεί ένα σκάφος ικανό να ανταποκριθεί στις τωρινές και μελλοντικές απαιτήσεις μεταφοράς στοιχείων αποβάσεων από τα πλοία αμφιβίων επιχειρήσεων στις ακτές, με ταχύτητα και αποτελεσματικότητα. Τα νέα σκάφη θα είναι πιο οικονομικά στη συντήρηση και λειτουργία και θα λαμβάνουν υπόψη τους τον όγκο και το βάρος των συστημάτων των Πεζοναυτών για τα 30 χρόνια της προβλεπόμενης επιχειρησιακής τους ζωής.

Μεταξύ των απαιτήσεων αναφέρονται η ικανότητα να διατηρεί σταθερή ταχύτητα μεταφοράς 35 κόμβων, να μοιράζεται λιγότερο από 1% κοινά μέρη με τα υπάρχοντα σκάφη ACU 4, ACU 5 και NBU 7 και να μεταφέρει μεγαλύτερο φόρτο, αποτελώντας έτσι μια πραγματική εξέλιξη για τις δυνάμεις αποβάσεων.

Μαζί με την ικανότητα να μεταφέρει ομάδες πεζοναυτών, υλικών και οχημάτων, τα νέα LLC θα πρέπει να είναι συμβατά με όλα τα μητρικά σκάφη μεταφοράς, τόσο τα υπάρχοντα πλοία αμφιβίων επιχειρήσεων όσο και τα μελλοντικά Expeditionary Transfer Dock και Expeditionary Sea Bases.

LCAC , το «ιπτάμενο χαλί» του αμερικανικού Ναυτικού

Πηγή

3 ΣΧΟΛΙΑ

Subscribe
Notify of
guest
3 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Lesalaut
Lesalaut
4 years ago

Τα μεταχειρισμένα LCACs είναι κάτι που αξίζει να κυνηγήσουμε, για μεταφορά από προωθημένες βάσεις σε Κυκλάδες/Σποράδες ή μεταξύ νησιών του Ανατολικού Αιγαίου. Think out of the box, τα παραδοσιακά LSTs δεν επιβιώνουν στο σύγχρονο περιβάλλον του Αιγαίου, κι αν πάμε σε μια οχήματα τύπου AAV καλύτερο θα είναι να εξαπολύονται από τροποποιημένα Ro-Ro καταμαράν εμπορικών προδιαγραφών.

VasiliosKaimakis
VasiliosKaimakis
4 years ago

“Μεταξύ των απαιτήσεων αναφέρονται… να μοιράζεται λιγότερο από 1% κοινά μέρη με τα υπάρχοντα σκάφη ACU 4, ACU 5 και NBU 7.”

Όταν και επίσημα ζητάς ακριβές τιμές.

Yiorgos
Yiorgos
4 years ago

Αγαπητή Πτήση,
Νομίζω ότι χαθήκαμε λίγο στην μετάφραση από την πηγή. Το αρχικό άρθρο αναφέρει ότι το νέο LCAC 100 έχει λιγότερο από 1% κοινά μέρη με τα LCAC που θα αντικαταστήσει και είναι όντως μια νέα αναβάθμιση. Το άρθρο δεν λέει ότι αυτό (λιγότερο από 1% κοινά μέρη) ήταν απαίτηση από το Ναυτικό.

Όπως λέει το άρθρο οι διαστάσεις και διάταξη έχουν παραμείνει οι ίδιες όπως πριν.

Φιλικά πάντα,
Γιώργος

- Advertisment -

Το Σχόλιο της Ημέρας

ΑΝΑΛΥΣΗ: Η ανάστροφη πλώρη της FDI, οι Aster 30 και το “σύννεφο νερού”

Πριν λίγο καιρό, η Naval Group αλλά και το Marine Nationale (γαλλικό Πολεμικό Ναυτικό) έδωσαν στη δημοσιότητα φωτογραφίες και βίντεο από τις πρώτες δοκιμές...
- Advertisment -

Κύριο Άρθρο

Ναυτικό ισοζύγιο στο Αιγαίο: πως οι Τούρκοι εκσυγχρονίζουν τις δικές τους MEKO 200TN – Μέρος B΄

Του Βασίλη Παπακώστα. Πρώτη δημοσίευση «Πτήση» 47, Απρίλιος 2024 Στο πρώτο μέρος του άρθρου εξετάσαμε  το πρόγραμμα ΕΜΖ (Εκσυγχρονισμού Μέσου Ζωής) των τουρκικών φρεγατών MEKO...
- Advertisment -

Διάφορα

- Advertisment -