14.8 C
Athens
Τρίτη, 5 Νοεμβρίου, 2024
ΑρχικήΕΞΟΠΛΙΣΜΟΙΤελετή ένταξης των τριών τελευταίων σκαφών LMV στο ναυτικό της Σιγκαπούρης

Τελετή ένταξης των τριών τελευταίων σκαφών LMV στο ναυτικό της Σιγκαπούρης

Η υπουργός Ανθρωπίνου Δυναμικού και υφυπουργός Εσωτερικών, Josephine Teo, παρευρέθη στην τελετή ένταξης στον στόλο του πολεμικού ναυτικού της Σιγκαπούρης των τριών Σκαφών Παρακτίων Αποστολών (Littoral Mission Vessels – LMV) RSS “Fortitude”, RSS “Dauntless” και RSS “Fearless” την Παρασκευή στη Ναυτική Βάση Tuas.

Η τελετή σηματοδότησε την ένταξη και των τελευταίων από τα οκτώ αυτά σύγχρονα σκάφη, ενισχύοντας τις ικανότητες του ναυτικού στην προστασία της θαλάσσιας κυριαρχίας της πόλης-κράτους, την προστασία θαλασσίων οδών και την παροχή ασφαλείας.


Η υπουργός, αφού ευχαρίστησε το προσωπικό για τις άοκνες προσπάθειές του αναφέρθηκε στον άθλο της ένταξης και ένταξης σε επιχειρησιακή ετοιμότητα και των οκτώ πλοίων, μόλις τεσσεράμιση χρόνια μετά την ένταξη του πρώτου στο ναυτικό. Η υπουργός τόνισε τη σημασία των νέων πλοίων ως “κατεξοχήν Σιγκαπουριανά, σχεδιασμένα και κατασκευασμένα στη Σιγκαπούρη, από Σιγκαπουριανούς, για τους Σιγκαπουριανούς”.

Τα πλοία αυτά αντικαθιστούν τη σειρά περιπολικών “Fearless” που έχουν συμπληρώσει 20 χρόνια υπηρεσίας στο ναυτικό της Σιγκαπούρης. Η νέα κλάση LMV “Independence” δίνει έμφαση στα χαρακτηριστικά stealth και στον αυτοματισμό για να ξεπεράσει τους περιορισμούς στο ανθρώπινο δυναμικό. Σε αυτό το πνεύμα για παράδειγμα, το ραντάρ και οι αισθητήρες βρίσκονται σε περίκλειστο ιστίο που προστατεύει τα ηλεκτρονικά από την διαρκή έκθεση στο θαλάσσιο στοιχείο και συμβάλει στη μείωση του ίχνους του.


Τα νέα πλοία εκπροσωπούν ήδη το ναυτικό της Σιγκαπούρης σε ασκήσεις του ASEAN στην Ταϊλάνδη.

 

Πηγή: https://www.mindef.gov.sg/web/portal/mindef/news-and-events/latest-releases/article-detail/2020/January/31jan20_nr

Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
George K
George K
4 years ago

Ενδιαφέρον σκαρί. Προσωπικά θα το έκρινα χρήσιμο για υποψήφιο OPV σε πιθανή αξιολόγηση προσφορών για τυχόν ανάγκες της Κύπρου.

Mavi70
Mavi70
4 years ago

Καλημέρα μια όμορφη Κυριακή για όλους! Αγαπημένη μου Πτήση τι καλούδια μας έχεις ετοιμάσει για σήμερα το βράδυ?? Κυριακή σήμερα περιμένω με αγωνία. :beg: :beg: :beg:

Steve
Steve
4 years ago
Reply to  Mavi70

Ελπίζω ΟΧΙ πάλι κανένα out of box αλλά καμιά πραγματική και καλή είδηση.. γιατί πήξαμε στα λόγια τελευταία..

stepa
4 years ago

Μια πολη κρατος 5.5 εκ. με κυρια εσοδα τον τζογο, τα προιντα πετρελαιου, και την ναυπηγοεπισκευαστικη βιομηχανια δειχνει τι μπορει να κανει βασισμενη στην κορυφαια εκπαιδευση, την εφαρμογη φορολογικων κανονων που ευννουν την επιχειρηματικοτητα, και τις επενδυσεις, αλλα κυριως στην διαθεση για δουλεια.Ετερον εκατερον….
ΥΓ κακο πραγμα ο τζογος…..αλλα και το …θα το ρισκαρουμε

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
4 years ago

Τα OPV κλάσης Fearless – ειδικά αυτά με διαμόρφωση Α/Υ – θα ήταν μια χαρά για να αντικαταστήσουν κάποια αρχαία δικά μας. Είναι καινούργια με βάση τα δικά μας στανταρ. Αρκεί να τα ζητούσε κάποιος…

ΑΝΤΩΝΙΟΣ
ΑΝΤΩΝΙΟΣ
4 years ago

Πολύ καλά σκάφη για το δικό μας ναυτικό ώστε να πλαισιώνουν ΑΒ Η TICO!!!

bill971
bill971
4 years ago
Nestoras
Nestoras
4 years ago

Διαβάζοντας στοιχεία για το σκαρί, είναι 80 μέτρα μήκους και 1200 τόνων εκτοπίσματος. Έχει το κλασσικό Oto Melara των 3 ιντσών (όχι το stealth strales), και 12 Mica. Συγκρίνοντας το με το γερμανικό Κ130 έχει πολύ μικρότερες δυνατότητες αυτοπροστασίας, μηδενικές δυνατότητες κρούσης, αλλά παρέχει στοιχειώδη αεράμυνα σημείου. Έχει και το Thales NS 100 aesa ραντάρ. Κύριο σημείο ότι βγαίνει για αποστολή με 30 μόνο άτομα πλήρωμα! Πολύ περίεργη κατασκευή!

Spirit
Spirit
4 years ago

Τα Fearless δεν μας έκαναν να υποθέσω;

NikolakiEfentis
NikolakiEfentis
4 years ago

Τα Independence-class Littoral Mission Vessel είναι κομμένα και ραμμένα στις ανάγκες της χώρας τους για επιτήρηση. Είναι προφανές ότι έχουνε ληφθεί σοβαρές πρόνοιες για την αποδοτική και οικονομική λειτουργία του από κάθε άποψη. Θα ήταν ευχής έργον να αξιολογούσε το ΠΝ τις λύσεις που ακολουθεί η συγκεκριμένη κλάση, ιδίως στο πολύ μικρό πλήρωμα. Προφανώς, τα σκάφη είναι πάρα πολύ καλύτερα από τις κανονιοφόρους μας…

Σημειώστε πως παρά τις μεγάλες δυνατότητες της τοπικής βιομηχανίας, το σχέδιο είναι συνεργασία με την SAAB Kockums, μια λογική προσέγγιση κατά την γνώμη μου τόσο για εξοικονόμηση πόρων και για βιώσιμη συμμετοχή της τοπικής βιομηχανίας

- Advertisment -

Το Σχόλιο της Ημέρας

ΑΝΑΛΥΣΗ: Η ανάστροφη πλώρη της FDI, οι Aster 30 και το “σύννεφο νερού”

Πριν λίγο καιρό, η Naval Group αλλά και το Marine Nationale (γαλλικό Πολεμικό Ναυτικό) έδωσαν στη δημοσιότητα φωτογραφίες και βίντεο από τις πρώτες δοκιμές...
- Advertisment -

Κύριο Άρθρο

Ναυτικό ισοζύγιο στο Αιγαίο: πως οι Τούρκοι εκσυγχρονίζουν τις δικές τους MEKO 200TN – Μέρος B΄

Του Βασίλη Παπακώστα. Πρώτη δημοσίευση «Πτήση» 47, Απρίλιος 2024 Στο πρώτο μέρος του άρθρου εξετάσαμε  το πρόγραμμα ΕΜΖ (Εκσυγχρονισμού Μέσου Ζωής) των τουρκικών φρεγατών MEKO...
- Advertisment -

Διάφορα

- Advertisment -