14 C
Athens
Πέμπτη, 7 Νοεμβρίου, 2024
ΑρχικήΔΙΕΘΝΗΚαθέλκυση της πρώτης φρεγάτας κλάσης Chungnam στην Νότια Κορέα

Καθέλκυση της πρώτης φρεγάτας κλάσης Chungnam στην Νότια Κορέα

Ιδιαίτερα ισχυρό το νοτιοκορεατικό Ναυτικό εξελίσσεται τα τελευταία χρόνια με νέες σχεδιάσεις και κατασκευές με πολύ μεγάλη εγχώρια προστιθέμενη αξία. Σήμερα έγινε η καθέλκυση του πρώτου σκάφους της κλάσης φρεγατών Chungnam, με το ομώνυμο σκάφος και με κωδικό πλώρης 828.

Η κατασκευή έγινε από τα ναυπηγεία της Hyundai Heavy Industries, στο Ulsan και θα χτιστούν συνολικά 6 πλοία. Τα επόμενα 3 θα κατασκευαστούν από την SK Oceanplant. H χώρα διαθέτει ήδη 12 φρεγάτες, 6 κλάσης Incheon (FFX Batch I), μετά 6 κλάσης Daegu (FFX Batch II, ως μετεξέλιξη των Incheon) περιμένει άλλες 2 Daegu και τώρα ξεκινά την 3η εκδοχή, τις Chungnam (FFX Batch III). Κάθε εκδοχή/νέα κλάση προσθέτει κάποια χαρακτηριστικά και τεχνολογίες, με το βασικό σχέδιο να εξελίσσεται συνεχώς. Το σημαντικό είναι πως τα 12 πρώτα πλοία είναι νεότατα, καθώς οι παραδόσεις τους ξεκίνησαν από το 2011 και μετά.

Η νέα κλάση διαφέρει από τις προηγούμενες, καθώς τώρα ενσωματώνει ραντάρ AESA σταθερών πάνελ της Hanwha, σε ένα σύγχρονο τετραγωνισμένο κύριο ιστό ηλεκτρονικών, ενώ φέρει και 16 κελιά κάθετης εκτόξευσης K-VLS (τοπικής κατασκευής) με πυραύλους Sea Bow K-SAAM, πυροβόλο 5 ιντσών, αντιπλοικούς πυραύλους Haseseong SSM-700K, εκτοξευτές τορπιλών, όπως και ένα εγχώριας σχεδίασης σύστημα εγγύς προστασίας, με εξάκανο πυροβόλο 20 χιλιοστών, ουσιαστικά ένα τοπικό «Phalanx» με κωδικό CIWS-II. Νοτιοκορεατικά είναι και τα σόναρ (τρόπιδος και συρόμενο) όπως και το σύστημα μάχης, οι τορπίλες κ.ο.κ.

Το σκάφος ανεβαίνει επίσης σε τονάζ καθώς φθάνει τους 4.300 τόνους έμφορτο (με μήκος 129 μέτρα και πλάτος 14,8), ενώ η προηγούμενη κλάση, η Daegu, ήταν στους 3.600.

 

- Advertisment -

Το Σχόλιο της Ημέρας

Adaptable Strike Frigate της BAE Systems, το μέλλον των πολεμικών πλοίων;

Σε μια εποχή όπου οι ναυτικές δυνάμεις καλούνται να ανταποκριθούν γρήγορα και αποτελεσματικά σε ποικίλες προκλήσεις, η ανάγκη για ικανότητα προσαρμογής είναι πιο επιτακτική...
- Advertisment -

Κύριο Άρθρο

Ναυτικό ισοζύγιο στο Αιγαίο: πως οι Τούρκοι εκσυγχρονίζουν τις δικές τους MEKO 200TN – Μέρος B΄

Του Βασίλη Παπακώστα. Πρώτη δημοσίευση «Πτήση» 47, Απρίλιος 2024 Στο πρώτο μέρος του άρθρου εξετάσαμε  το πρόγραμμα ΕΜΖ (Εκσυγχρονισμού Μέσου Ζωής) των τουρκικών φρεγατών MEKO...
- Advertisment -

Διάφορα

- Advertisment -