Την τέταρτη και τελική παράδοση του τμήματος «50», έκαναν τα τουρκικά ναυπηγεία Gurdesan – με την επίβλεψη της εταιρίας STM- για το πρόγραμμα των τουρκικών υποβρυχίων Type 214. Το «τμήμα 50» είναι το εμπρόσθιο κάθε υποβρυχίου, εκεί που βρίσκονται οι τορπιλοσωλήνες και το σόναρ, και θεωρείται το πιο δύσκολο στην κατασκευή. Η Τουρκία έχει παραγγείλει συνολικά 6 υποβρύχια και για τα 2 πρώτα, το αντίστοιχο τμήμα ήρθε από την Γερμανία έτοιμο, με τα άλλα 4 να κατασκευάζονται τοπικά. Έτσι πλέον με την παραγωγή και του τελευταίου «τουρκικού» εμπρόσθιου τμήματος, έχουμε ακόμη ένα βήμα στην ολοκλήρωση όλων των υποβρυχίων.
Να θυμίσουμε εδώ, πως όταν η Ελλάδα έχτιζε τα 4 δικά της Type 214, το αντίστοιχο εμπρόσθιο τμήμα ήρθε από τη Γερμανία, από την ThyssenKrupp, και συναρμολογήθηκε στο υπόλοιπο κύτος.
Από τα τουρκικά υποβρύχια, το πρώτο, το TCG Piri Reis κάνει δοκιμές, το δεύτερο καθελκύστηκε πέρυσι (το Hizir Reis), τα επόμενα 3 είναι σε διάφορα στάδια κατασκευής και για το τελευταίο, έγινε πέρυσι η πρώτη κοπή μετάλλου.
Πως η Τουρκία κάνει τα υποβρύχια της όλο και πιο “τουρκικά” σε τεχνολογία