22.6 C
Athens
Δευτέρα, 14 Οκτωβρίου, 2024
ΑρχικήΑΜΥΝΑΣτον αέρα το πρώτο αναβαθμισμένο SH-60K της Ιαπωνίας

Στον αέρα το πρώτο αναβαθμισμένο SH-60K της Ιαπωνίας

Ο ιαπωνικός κολοσσός Mitsubishi Heavy Industries (MHI) ανακοίνωσε την έναρξη των δοκιμαστικών πτήσεων του αναβαθμισμένου ελικοπτέρου ναυτικής συνεργασίας SH-60K, που πραγματοποιήθηκε στις 12 Μαΐου 2021.

“Στη σημερινή δοκιμαστική πτήση ο χειριστής απογείωσε το πρωτότυπο, εκτέλεσε αιώρηση για 30 περίπου λεπτά πάνω από το επαρχιακό αεροδρόμιο της Nagoya (επαρχία Aichi) και στη συνέχεια προσγειώθηκε με απόλυτη ασφάλεια”, ανέφερε στην ανακοίνωσή της η ΜΗΙ.

Βάσει συμβολαίου με την Υπηρεσία Προμηθειών, Τεχνολογίας και Υποστήριξης (ATLA) του ιαπωνικού υπουργείου Αμύνης, το ελικόπτερο με τις “επαυξημένες ικανότητες” είναι σε φάση ανάπτυξης από την MHI στην εργοστασιακή μονάδα στο Komaki Minami της Nagoya Aerospace Systems..

Η έκδοση SH-60K του ελικοπτέρου ναυτικής συνεργασίας, υπηρετεί με την Ιαπωνική Δύναμη Αυτοάμυνας (JMSDF) από το 2005. Όπως ανακοίνωσε η Mitsubishi, οι δοκιμαστικές πτήσεις του πρωτοτύπου θα συνεχιστούν στις εγκαταστάσεις της υπό την εποπτεία της ATLA καθόλη τη διάρκεια του 2021.

Το αναβαθμισμένο πρωτότυπο SH-60K κατά την πρώτη του δοκιμαστική πτήση (φωτογραφία: Mitsubishi Heavy Industries Ltd.)

Το SH-60K είναι μια αναβαθμισμένη και βελτιωμένη έκδοση του ελικοπτέρου MH-60J. Και οι δύο εκδόσεις παρήχθησαν από την MHI κατόπιν αδείας της αμερικανικής Sikorsky. Το SH-60J ξεκίνησε να εντάσσεται στις ιαπωνικές ένοπλες δυνάμεις το 1991 και μέχρι το 2007 παραλήφθησαν πάνω από 100 μονάδες. Τον Αύγουστο του 2005 παραδόθηκε μετά από 7 χρόνια δοκιμών και ανάπτυξης η ανθυποβρυχιακή έκδοση του SH-60K. Το 2020, ο στόλος ελικοπτέρων του Ιαπωνικού Ναυτικού παρέτασσε 18 SH-60J έρευνας και διάσωσης και 63 SH-60K.

Σε σύγκριση με το SH-60J, το μεταγενέστερο SH-60K, διαθέτει νέο σύνολο κυρίως στροφείου, σχεδίασης και ανάπτυξης της Mitsubishi, σύστημα υποβοήθησης προσνήωσης (για να διευκολύνεται η προσέγγιση και προσνήωση στο κατάστρωμα των πλοίων στην ανοιχτή θάλασσα) και μεγαλύτερη καμπίνα, κατά 30 εκ. σε μήκος και 15 εκ. σε ύψος, για τη φιλοξενία πιο προηγμένων ηλεκτρονικών συστημάτων.

Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
- Advertisment -

Το Σχόλιο της Ημέρας

ΑΝΑΛΥΣΗ: Εκσυγχρονισμός φρεγατών ΜΕΚΟ200ΗΝ, ένα δράμα πολλών επεισοδίων

Καθώς υπάρχουν πολλοί αναγνώστες μας που δεν έχουν μια πλήρη εικόνα του τι έχει συμβεί με τον εκσυγχρονισμό των 4 φρεγατών ΜΕΚΟ200ΗΝ, παρότι και...
- Advertisment -

Κύριο Άρθρο

ΑΝΑΛΥΣΗ: Η 4η FDI έρχεται θυσιάζοντας τον εκσυγχρονισμό των MEKO200HN;

H ανακοίνωση του υπουργού Αμύνης Νίκου Δένδια από τη Λοριάν της Γαλλίας, για την αγορά της 4ης φρεγάτας κλάσης "Κίμων" ήταν η μεγάλη και...
- Advertisment -

Διάφορα

- Advertisment -