Η φρεγάτα ΚΑΝΑΡΗΣ (F464), που είχε εμπλακεί σε μείζον ατύχημα έξω από την Σαλαμίνα στις αρχές Νοεμβρίου του περασμένου έτους, θα επανέλθη πλήρως επιχειρησιακή στην δύναμη φρεγατών του Πολεμικού Ναυτικού μέχρι το τέλος Ιουλίου. Οι εργασίες έχουν ολοκληρωθεί, και γίνονται δοκιμές πριν την οριστική απόδοση του πλοίου στο ΓΕΝ. Για την επιτυχία του ΠΝ είχαμε γράψει από τον Γενάρη.
Η φρεγάτα επισκευάστηκε με πολλή δουλειά, επαγγελματισμό, γνώση και δημιουργική φαντασία των Στελεχών του ΠΝ αλλά και των Ναυπηγείων, που κατάφεραν σε χρόνο ρεκόρ να επαναφέρουν σε λειτουργία ένα πλοίο που κανονικά, σε άλλα ναυτικά, θα είχε πάρει τον δρόμο για τα διαλυτήρια.
Το Πολεμικό Ναυτικό κινήθηκε άμεσα και αποτελεσματικά. Πήρε τον θόλο από την ΜΠΟΥΜΠΟΥΛΙΝΑ που έχει αποσυρθεί, διέσωσε τα κομμάτια που μπορούσε από το σόναρ του ΚΑΝΑΡΗ, αξιοποίησε τα διαθέσιμα αποθέματα ανταλλακτικών, ενώ κρίσιμα κομμάτια, για ένα σύστημα που έχει σταματήσει να παράγεται εδώ και δεκαετίες πραγματικά το ΠΝ και τα στελέχη του έκαναν “μαγικά” για να τα βρουν, και τα βρήκαν. Ο θόλος αφαιρέθηκε χειρουργικά από τη ΜΠΟΥΜΠΟΥΛΙΝΑ, μπήκε στον ΚΑΝΑΡΗ σε μια επέμβαση που ακούγεται εύκολη, αλλά δεν είναι. Κι εδώ έβαλαν το χέρι τους και τα Ναυπηγεία, που απέδειξαν την αξία και την γνώση που έχει συσσωρεύσει η ναυπηγική βιομηχανία στην Ελλάδα.
Η ανακοίνωση του ΓΕΝ για το περιστατικό με τη Φ/Γ Κανάρης και βίντεο από το σημείο
Το αποτέλεσμα σύμφωνα με τις πληροφορίες μας δικαιώνει τις επιλογές του Πολεμικού Ναυτικού, καθώς με πολύ μικρό κόστος, διόρθωσε μια μεγάλη ζημιά σε κύρια μονάδα του Στόλου, και επανέφερε την τελευταία στο δυναμικό της Διοίκησης Φρεγατών. Το σημαντικό είναι πως το σόναρ λειτουργεί εξαιρετικά, και ο ΚΑΝΑΡΗΣ δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από τις υπόλοιπες όμοιες μονάδες.
Πληροφορίες για προσάραξη της φρεγάτας «Κανάρης» στη νησίδα Αταλάντη
Μπορεί να ακούγονται “διθυραμβικά” τα σχόλιά μας, αλλά όσοι έχουν δει την κατάσταση του θόλου εκπλήσσονται από το αποτέλεσμα. Επαναλαμβάνουμε για μια ακόμη φορά, πως το επίπεδο του επαγγελματισμού του ΠΝ είναι σε τόσο υψηλά επίπεδα, καθώς δεν υπάρχει άλλη εξήγηση για το πως κατάφεραν να επαναφέρουν το πλοίο στην αρχική του κατάσταση. Υπενθυμίζουμε πως κάποιοι σκεφτόντουσαν την συνολική απόσυρση του πλοίου, ή την αφαίρεση του θόλου και μετατροπή του ΚΑΝΑΡΗ σε υπερμεγέθη … πυραυλάκατο. Το ΠΝ δεν “τσίμπησε” και έκανε αυτό που έπρεπε, και ΜΠΡΑΒΟ του.
ΠΝ: Οι μη εκσυγχρονισμένες Kortenaer ΔΕΝ αποσύρονται μέχρι νεωτέρας
“Η φρεγάτα επισκευάστηκε με πολλή δουλειά, επαγγελματισμό, γνώση και δημιουργική φαντασία των Στελεχών του ΠΝ αλλά και των Ναυπηγείων”
Δεν συμβιβάζεται ο επαγγελματισμός με τη δημιουργική φαντασία δεδομένου ότι μιλάμε για το ΠΝ και τα ελληνικά ναυπηγεία και όχι για τίποτε ΜΜC και US NAVY.
Επειδή όμως θέλουμε δεν θέλουμε με τις “S” θα πορευτούμε για πολλά χρόνια ακόμα ας γίνει αίτημα αγοράς στη Χιλή από τώρα για τις 2 “L”…
Τι θα ελεγες για 2 Cassard?
Τα cassard πάνε για σκραπ, σοβαρά προβλήματα παρουσιάζουν, Μακρια απο εμάς
Επειδή δεν υπάρχουν λεφτά αν προτίθεσαι να τις πληρώσεις από την τσέπη σου τότε να το κάνουμε το αίτημα στην Χιλή.
Εννοείς ότι δέν υπάρχουν λεφτά για την άμυνα,προφανώς.
Διότι για τις ιερές αγελάδες και τα μανάρια του συστήματος,φαίνεται ότι υπάρχουν.
Για πόσο κόσμο αναφέρεσαι και για τι ποσά ??
Όντως η απόσυρση των 3 μη εκσυγχρονισμένων φραγατών και η είσοδος των 2 «L» θα έδινε άμεσα μεγάλη βοήθεια στο Π.Ν
“το επίπεδο του επαγγελματισμού του ΠΝ είναι σε τόσο υψηλά επίπεδα” Στον επαγγελματισμό περιλαμβάνεται κι αυτός του πληρώματος στη γέφυρα που αποδείχθηκαν χειρότεροι από μπάρμπα που παρκάρει έχοντας πάρει το δίπλωμα νύκτα.
Κι ας μη ξεχνάμε εξαιρετικός κυβερνήτης είναι αυτός που φροντίζει να μη χρησιμοποιήσει τις εξαιρετικές ικανότητές του.
Αλήθεια το πλήρωμα αποστρατεύθηκε ή απολαμβάνει ακόμα το μισθό τους;
Δεν μας εχουν πει τι εφταιξε και ουτε προκειται.
Aνθρώπινο λάθος.