15.1 C
Athens
Κυριακή, 10 Νοεμβρίου, 2024
ΑρχικήΑΜΥΝΑΠρώτη προσνήωση μαχητικού F-35B στο ιταλικό αεροπλανοφόρο 'Cavour'

Πρώτη προσνήωση μαχητικού F-35B στο ιταλικό αεροπλανοφόρο ‘Cavour’

Την 1η Μαρτίου, δύο αεροσκάφη SVTOL τύπου F-35B Lighting II προσνηώθηκαν στο κατάστρωμα πτήσεων του ιταλικού αεροπλανοφόρου ITS Cavour (CVH 550) σηματοδοτώντας την πρώτη επαφή του τύπου με το ιταλικό πολεμικό ναυτικό.

Το ‘Cavour’ βρίσκεται στις ΗΠΑ για να συμμετάσχει ακριβώς στην συνεκπαίδευση με το Αμερικανικό Πολεμικό Ναυτικό και να λάβει την πολυπόθητη πιστοποίηση χρήσης και εξυπηρέτησης αεροσκαφών βραχείας/κάθετης απονήωσης και προσνήωσης στο κατάστρωμά του ενόψει της απόκτησης και χρήσης των F-35B από την ιταλική αεροπορία ναυτικού. Έχοντας αποπλεύσει στις 28 Φεβρουαρίου από τη βάση εκπαίδευσης του 2ου Αμερικανικού Στόλου στο Norfolk, το ιταλικό αεροπλανοφόρο ξεκίνησε την “hot” φάση της εκπαίδευσης για να καταστεί “Ready for Operations”. Η στιγμή που το πρώτο F-35B του Σώματος Αμερικανών Πεζοναυτών που προσνηώθηκε στο κατάστρωμα του αεροπλανοφόρου αντιπροσωπεύει ένα σημαντικό βήμα στη μακρά και περίπλοκη διαδικασία πιστοποίησης για την ορθή χρήση του νέου αεροπσκάφους.

Στις ΗΠΑ το ιταλικό ‘Cavour’ για εκπαίδευση στα F-35B

Η ολοκλήρωση της φάσης θαλασσίων δοκιμών, που αναμένεται να διαρκέσει τέσσερις εβδομάδες, θα επιτρέψει στη ναυαρχίδα του ιταλικού στόλου να δοκιμάσει στο έπακρο τις επιπτώσεις της διαδικασίας απονήωσης και προσνήωσης του 5ης γενιάς αεροσκάφους στο κατάστρωμα του πλοίου και να εκπαιδεύσει το πλήρωμα με τις διαδικασίες απο/προσνήωσης σε σχέση με διαφόρους παράγοντες, όπως η πορεία του ανέμου και η κατάσταση της θάλασσας μέχρι τελικά να φτάσει στην τελική πιστοποίηση “Ready for Operations”.

“Πρόκειται για εξαιρετικό επίτευγμα για όλους μας να φτάσουμε να δούμε το F-35B των Αμερικανών Πεζοναυτών στο κατάστρωμα του πλοίου μας”, δήλωσε ο κυβερνήτης του αεροπλανοφόρου ‘Cavour’, πλοίαρχος Giancarlo Ciappina. “Αντιπροσωπεύει μια ξεχωριστή επιτυχία αλλά συγχρόνως και μια πρόκληση για την Ιταλική Αεροπορία Ναυτικού”.

Όλες οι απαντήσεις: Τι χρειάζεται το Izumo (και το… Anadolu) για να γίνει αεροπλανοφόρο

Τα 580 μέλη του πληρώματος του ιταλικού πολεμικού στο Norfolk ενισχύθηκαν με την παρουσία του ιταλικού πληρώματος που εκπαιδεύτηκε στον χειρισμό του αεροσκάφους στη βάση των Πεζοναυτών στο Beaufort και φυσικά από το αμερικανικό προσωπικό εκπαίδευσης της Integrated Test Force (ITF), που είναι ουσιώδης για την διαδικασία.

Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
- Advertisment -

Το Σχόλιο της Ημέρας

Adaptable Strike Frigate της BAE Systems, το μέλλον των πολεμικών πλοίων;

Σε μια εποχή όπου οι ναυτικές δυνάμεις καλούνται να ανταποκριθούν γρήγορα και αποτελεσματικά σε ποικίλες προκλήσεις, η ανάγκη για ικανότητα προσαρμογής είναι πιο επιτακτική...
- Advertisment -

Κύριο Άρθρο

Ναυτικό ισοζύγιο στο Αιγαίο: πως οι Τούρκοι εκσυγχρονίζουν τις δικές τους MEKO 200TN – Μέρος B΄

Του Βασίλη Παπακώστα. Πρώτη δημοσίευση «Πτήση» 47, Απρίλιος 2024 Στο πρώτο μέρος του άρθρου εξετάσαμε  το πρόγραμμα ΕΜΖ (Εκσυγχρονισμού Μέσου Ζωής) των τουρκικών φρεγατών MEKO...
- Advertisment -

Διάφορα

- Advertisment -