14.7 C
Athens
Πέμπτη, 30 Μαρτίου, 2023
ΑρχικήΑΜΥΝΑΕπιστροφή του Zubr στη θάλασσα της Βαλτικής

Επιστροφή του Zubr στη θάλασσα της Βαλτικής

Το αερόστρωμνο αποβατικό ‘Evgeniy Kocheshkov’ (770) του Ρωσικού Στόλου της Βαλτικής επέστρεψε σε υπηρεσία μετά από εκτεταμένες επισκευές στα τοπικά ναυπηγεία. Οι επισκευές διήρκεσαν λιγότερο από δύο εβδομάδες παρά τις ασυνήθιστα έντονες συνθήκες πάγου που επικρατούν στην περιοχή και δυσκόλεψαν τις εργασίες.

Η επισκευή του αεροστρώμνου ‘Evgeny Kocheshkov’, ενός από τα δύο αποβατικά κλάσης Zubr του Ρωσικού Ναυτικού, που απομένουν σε υπηρεσία πραγματοποιήθηκε στα ναυπηγεία Yantar κοντά στο Καλίνινγκραντ στη Βαλτική, όπως αποκάλυψε εκπρόσωπος των ναυπηγείων την περασμένη Τρίτη. Τα ναυπηγεία τόνισαν πως οι επισκευές ολοκληρώθηκαν σε χρόνο ρεκόρ χάρη στην εμπειρία που έχουν στην επισκευή κατασκευών από αλουμίνιο και είχαν αναλάβει τη συντήρηση και επισκευή άλλων πλοίων του τύπου.

Tα Zubr “βρυχώνται” στη Βαλτική Θάλασσα (Φωτογραφίες)

Ανήκον στην κλάση αεροστρώμνων-αποβατικών Project 12322 ‘Zubr’, το ‘Εvgeniy Kocheshkov’ (770) εντάχθηκε στον στόλο της Βαλτικής τον Οκτώβριο του 1990 και μαζί με το αδελφό ‘Mordoviya’ (782) είναι σήμερα τα μοναδικά της κλάσης Zubr που υπηρετούν με τον Ρωσικό Στόλο στη Θάλασσα της Βαλτικής. Πρόκειται για τα μεγαλύτερα αερόστρωμνα που ναυπηγήθηκαν ποτέ για στρατιωτικούς σκοπούς με διαστάσεις 57×25,6 μέτρα και εκτόπισμα 555 τόνους (πλήρες). 11 πλοία ναυπηγήθηκαν για το Σοβιετικό Ναυτικό από το 1988 και εξής και άλλα 4 για πελάτες του εξωτερικού από το 2009. Σήμερα οι μεγαλύτεροι χρήστες είναι το Ελληνικό Πολεμικό Ναυτικό, με τέσσερα πλοία (τα δύο αποκτήθηκαν μεταχειρισμένα και τα δύο ναυπηγήθηκαν νέα) και το Κινεζικό Λαϊκό Απελευθερωτικό Ναυτικό (δύο αποκτήθηκαν μεταχειρισμένα από την Ουκρανία και δύο ναυπηγήθηκαν στην Κίνα).

Τα πλοία διαθέτουν ισχυρότατους κινητήρες για την ταχεία μεταφορά από τη θάλασσα δυνάμεων εφόδου. Τα πλοία μπορούν να μεταφέρουν οχήματα μάχης και εφόδια βάρους 56 τόνων (2-3 άρματα μάχης ή 10 τεθωρακισμένα οχήματα ή μέχρι 500 πεζοναύτες ή συνδυασμούς φορτίου) στον εσωτερικό τους χώρο που έχει χωρητικότητα 400 τετραγωνικών μέτρων και να τα αποβιβάσουν σε ακτές ή στο εσωτερικό τους εφόσον η διαμόρφωση είναι αρκετά προσβάσιμη, ξεπερνώντας χαρακώμαρα, ρήγματα, μικρά κωλύματα ή ναρκοπέδια, ελώδη εδάφη και ποταμούς. Η ταχύτητά τους μπορεί και να ξεπεράσει τους 55-60 κόμβους (με μικρό φορτίο) και διατηρήσιμη 3-40 κόμβων (με πλήρες φορτίο) σε αποστάσεις 560 χλμ. και διαθέτει οπλισμό για να υποστηρίξει τις αποβατικές δυνάμεις με πυρά (2x ρουκετοβόλα A-22 ‘Ogon’ των 140 mm, 2x πύργους αυτομάτων πυροβόλων AK-630 των 30 mm και φορητούς Α/Α πυραύλους Igla).

Άσκηση συνεργασίας Ειδικών Δυνάμεων με το ΠΤΜ ΚΕΡΚΥΡΑ (Εικόνες)

Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
- Advertisment -

Το Σχόλιο της Ημέρας

Σχεδιάζοντας το πλοίο του μέλλοντος για το Ναυτικό μας, του Αρχιπλοιάρχου ε.α. Ε. Νικολάου

Του Αρχιπλοιάρχου ε.α. Ευσταθίου Νικολάου Π.Ν., Αεροναυπηγού-Ηλεκτρολόγου Μηχανικού. Προχωρώντας προς το μέλλον, πολλά θα αναθεωρηθούν, πολλά θα εξασθενήσουν και όλα θα προσαρμοσθούν στην εκρηκτική τεχνολογία...
- Advertisment -

Κύριο Άρθρο

ΕΞΕΛΙΞΗ: Η Σιγκαπούρη σχεδιάζει μεγάλη φρεγάτα τύπου Iver Huitfeldt, με Sea Fire & Aster 30, μαζί με τη SAAB!

Ο γνωστός αναλυτής Xavier Vavasseur σε άρθρο του στο navalnews.com αναφέρει πως στις 22 Μαρτίου 2023, ο Οργανισμός Αμυντικής Επιστήμης και Τεχνολογίας της Σιγκαπούρης...
- Advertisment -

Διάφορα

- Advertisment -