13.1 C
Athens
Πέμπτη, 30 Μαρτίου, 2023
ΑρχικήΔΙΕΘΝΗΈνταξη της πρώτης κορβέτας των 2.300 τόνων στο Ναυτικό του Πακιστάν

Ένταξη της πρώτης κορβέτας των 2.300 τόνων στο Ναυτικό του Πακιστάν

Η πρώτη από τις δύο κορβέτες πολλαπλών ρόλων εντάχθηκε στη δύναμη του Πακιστανικού Ναυτικού. Η κορβέτα των 2.300 τόνων που ονομάστηκε PNS Yarmook (F-271), βασίζεται στο σχέδιο Offshore Patrol Vessel (OPV) 1900 της ολλανδικής Damen. Η τελετή στην οποία παρέστη κι ο υπαρχηγός του Πακιστανικού Ναυτικού, υποναύαρχος Muhammad Fayyaz Gilani, έλαβε χώρα στις 13 Φεβρουαρίου στην Κωνστάντζα της Ρουμανίας.

Στις 14 Φεβρουαρίου, η Damen ανακοίνωσε πως το Yarmook, που είχε καθελκυστεί στις 17 Μαΐου 2017 στα ναυπηγεία της εταιρίας στο Γκαλάτι της Ρουμανίας, είναι ικανό να φέρει σε πέρας μια ποικιλία ναυτικών αποστολών ενώ μπορεί να φέρει τόσο ελικόπτερο όσο και Μη επανδρωμένο αεροσκάφος.

Καθέλκυση στην Ρουμανία της πρώτης ολλανδικής σχεδίασης κορβέτας του Πακιστάν

Το πλοίο φέρει επίσης δύο φουσκωτά, ταχύπλοα σκάφη σκληρής γάστρας (RHIB) 11.5 και 6.5 μέτρων και μπορεί να μεταφέρει δύο κοντέϊνερ 20 ποδών (TEU) για ειδικές εφαρμογές. Το δεύτερο της κλάσης, που έχει καθελκυστεί από τις 3 Σεπτεμβρίου 2019 και φέρει το όνομα Tabuk, αναμένεται να τεθεί σε υπηρεσία τον Μάιο.

Η Damen υπέγραψε συμβόλαιο για την ναυπήγηση δύο κορβετών πολλαπλών ρόλων με το Πακιστάν στις 30 Ιουνίου 2017. Αξιωματούχοι του ναυτικού του Πακιστάν δήλωσαν πως τα πλοία αυτά “θα δράσουν ως πολλαπλασιαστές δύναμης ενισχύοντας τις ικανότητες του Ναυτικού να διαφυλάττει τα ναυτικά σύνορα και θα προσφέρουν περισσότερη ευελιξία στην άσκηση της πρωτοβουλίας του Ναυτικού του Πακιστάν για ανεξάρτητες ναυτικές περιπολίες άσκησης περιφερειακής ασφάλειας στην περιοχή του Ινδικού Ωκεανού”.

Πηγή: Janes

Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
My_name_is_Nobody
My_name_is_Nobody
3 years ago

Προτίμησαν Ολλανδική σχεδίαση και όχι την τουρκική (Ada);
Μα γιατί;

mustafa
mustafa
3 years ago

ok , ok

My_name_is_Nobody
My_name_is_Nobody
3 years ago
Reply to  mustafa

comment image

darede
darede
3 years ago

Αγαπητή πτήση μεγάλα περιπολικά ή αλλιώς OPV είναι και όχι κορβέτες. Το πλοίο δύναται όντως να καλύψει πολλούς ρόλους αλλά στο μέλλον. Εικάζεται οτι το κόστος δεν ξεπέρασε τα 120 εκ δολλάρια για τα 2 πλοία. Και ερωτώ τώρα γιατί το Λ.Σ δεν δύναται να διαχειριστεί τέτοιου είδους πλοία, ειδικά εάν αγοραστούν με ευρωπαικά κονδύλια; Προφανώς πρόκειται είτε για έλλειψη διάθεσης είτε περί ανικανότητας, όταν υπάρχουν πιο μικρές χώρες απο εμάς πχ η Μάλτα που ήδη προμηθεύεται σκάφη OPV

- Advertisment -

Το Σχόλιο της Ημέρας

Σχεδιάζοντας το πλοίο του μέλλοντος για το Ναυτικό μας, του Αρχιπλοιάρχου ε.α. Ε. Νικολάου

Του Αρχιπλοιάρχου ε.α. Ευσταθίου Νικολάου Π.Ν., Αεροναυπηγού-Ηλεκτρολόγου Μηχανικού. Προχωρώντας προς το μέλλον, πολλά θα αναθεωρηθούν, πολλά θα εξασθενήσουν και όλα θα προσαρμοσθούν στην εκρηκτική τεχνολογία...
- Advertisment -

Κύριο Άρθρο

ΕΞΕΛΙΞΗ: Η Σιγκαπούρη σχεδιάζει μεγάλη φρεγάτα τύπου Iver Huitfeldt, με Sea Fire & Aster 30, μαζί με τη SAAB!

Ο γνωστός αναλυτής Xavier Vavasseur σε άρθρο του στο navalnews.com αναφέρει πως στις 22 Μαρτίου 2023, ο Οργανισμός Αμυντικής Επιστήμης και Τεχνολογίας της Σιγκαπούρης...
- Advertisment -

Διάφορα

- Advertisment -