21.3 C
Athens
Κυριακή, 26 Σεπτεμβρίου, 2021
Αρχική ΑΜΥΝΑ «Naval News»: Η Navantia προτείνει συνδυασμό καινούργιων φρεγατών και κορβετών στο ΠΝ,...

«Naval News»: Η Navantia προτείνει συνδυασμό καινούργιων φρεγατών και κορβετών στο ΠΝ, με κατασκευή όλων στην Ελλάδα και μεταφορά τεχνολογίας

Η ισπανική εταιρεία Navantia προτείνει τη ναυπήγηση του συνόλου των πολεμικών πλοίων που προσφέρει στην Ελλάδα σε ελληνικό ναυπηγείο, με μεταφορά τεχνολογίας, εκπρόσωπός της αναφέρει στο «Naval News».

Η πρόταση της Navantia έχει την πλήρη στήριξη της ισπανικής κυβέρνησης και αποσκοπεί στην πώληση τεσσάρων φρεγατών F110, δύο κορβετών / ελαφρών φρεγατών Alfa 3000, καθώς επίσης τον εκσυγχρονισμό των τεσσάρων φρεγατών MEKO 200HN. Σχετικά με τις τελευταίες, οι Ισπανοί προτείνουν συστήματα που έχουν ή θα ενσωματωθούν στις F110 και τις Alfa 3000.

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: Παρουσίαση της ισπανικής φρεγάτας F110 της Navantia που έχει προταθεί στο ΠΝ

Συνολικά πέντε φρεγάτες F110 είναι υπό παραγγελία για το Ισπανικό Ναυτικό, όπου θα αντικαταστήσουν τις φρεγάτες κλάσης Santa Maria, μια έκδοση της αμερικανικής κλάσης O.H. Perry προσαρμοσμένη στις ανάγκες της Ισπανίας. Η F110 θα είναι «χτισμένη» γύρω από το ραντάρ SPY-7, ενώ θα μεταφέρει δύο συστήματα κάθετης εκτόξευσης Mk41 και θα είναι εφοδιασμένη με κύριο πυροβόλο 127/64 της Leonardo.

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: Φρεγάτα Navantia A3000, η ισπανική “Ενδιάμεση Λύση” για το ΠΝ, αν επιλέξουμε τις F110

Για την κάλυψη της «ενδιάμεσης λύσης» η Navantia προτείνει την ταχεία ναυπήγηση δύο κορβετών Alfa 3000, πλοία τα οποία θα προετοιμάσουν το εργατικό προσωπικό για την κατασκευή των τεσσάρων πιο σύνθετων F110. Οι Alfa 3000 βασίζονται στην οικογένεια Avante, με τέσσερα πλοία σε υπηρεσία με τη Βενεζουέλα και πέντε υπό παραγγελία για τη Σαουδική Αραβία, και θα είναι έτοιμες να εισέλθουν σε υπηρεσία σε 35 μήνες.

2 ΣΧΟΛΙΑ

Subscribe
Notify of
guest
2 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
ExpertTouKanape
ExpertTouKanape
5 months ago

Από τις εώς τώρα προτάσεις αυτές που για μένα έχουν ξεχωρήσει μέχρι τώρα είναι αυτή της Navantia και της Damen και εξηγούμε. Η Ολλανδοί προσφέρουν ένα πλοίο με πληθώρα συστημάτων όπως ακριβώς επιθυμεί το ΠΝ ενώ το ενδιαφέρον της Damen για τα ναυπηγεία Σκαραμαγκά μπορεί να δώσει λύση και σε ένα χρόνιο πρόβλημα με παράλληλη ανάταση του ναυπηγικού κλάδου στη χώρα. Από την άλλη οι Ισπανοί προσφέρουν ένα κορυφαίο πλοίο με μεγάλο εκτόπισμα που θεωρώ ότι το ΠΝ πρέπει να κινηθεί με ναυπήγηση στη χώρα μας και συγκεκριμένα μέσω της ONEX στα ναυπηγεία Ελευσίνας ενώ και οι 2 εταιρίες προσφέρουν ενδιάμεση λύση νέες κορβέτες που είναι ένας τύπος που το ΠΝ πρέπει να κινηθεί αν όχι τώρα στο μέλλον. Επίσης να πω ότι το Ισπανικό πλοίο κατά την άποψή μου είναι πολύ ποιο κοντά στο να αποτελέι σκαλοπάτι για μελλοντική απόκτηση FFGX απότι τα MMSC ενώ με ναυπήγηση των πλοίων στη χώρα μας ίσως να μας έβαζε και σε μια θέση οδηγού για μελλοντικό συμβόλαιο συντήρησης στη χώρα μας των FFGX ανάλογο με εκείνο που απέκτησαν οι Ισπανοί για τα AB πράγμα που θα καταστήσει την απόκτηση τεχνογνωσίας ουσιαστική και με συνέχεια και όχι άλλο ένα πυροτέχνημα όπου σε 10 χρόνια θα πιπιλάμε πάλι τη καραμέλα της τεχνογνωσίας.

Θανασης
Θανασης
5 months ago

Εγω παντως θα ημουν τρελος αν σκευτωμουν και μονο αυτο το ενδεχομενο.
Ολη η Λ.Αμερικη που παραγει προιοντα ξεπερασμενης τεχνολογιας απλως χειροτερευει την θεση της.
Οι Ισπανια ισως καταλαβε λαθος οτι η χωρα δυσκολα θα αποφυγει την διαλυση και μεχρι ενα σημειο μπορει να εχει δικιο οι κοπριτες που μας κυβερνανε ομως ανεξαρτητου παραταξης και χωρας;

- Advertisment -

Most Popular